Je bomschort heb je niet nodig. De Israëliërs hebben al genoeg bommen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:02 schreef Elkafila het volgende:
Yesss
Ik vertrek over 1 week om een half jaar in Israel te studeren...
Ze hebben het goed geplanned deze pokke oorlog..
Hoe kan ik nou mijn bomschort meenemen als ik een 20 kilo bagage limiet heb!!!???
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
FF iets anders
Scanner reports: US Airways jet was carrying up to 151 people, rescues in progress.
minder dan een minuut ago from BNO Headquarters
US media are reporting that the plane which crashed in New York is an Airbus A320, still no word on casualties. 4 minuten ago from BNO Headquarters
US Airways plane flying from New York to North Carolina crashes into Hudson River; 146 people were on board according to Sky News.
Live
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:07 schreef venomsnake het volgende:
Iedereen leeft nog in dat vliegtuig.
CNN heeft iemand aan de lijn die net uit dat vliegtuig komt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Wel beter dat hij in het water is geland.
Ow okay, door een vogel komt het hoorde ik net.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
CNN heeft iemand aan de lijn die net uit dat vliegtuig komt.
dankjequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Deze ook niet?
http://www.ustream.tv/channel/gaza-attack
Moet wel een grote vogel zijn in ieder geval, of een groep..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Renderclippur het volgende:
Hmm ze zeggen dat er een vogel in de motor vloog, maar volgens de mensen aan boord hoorden ze een harde knal en begon het rokerig te worden.
Door een vogel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:19 schreef Renderclippur het volgende:
Waarom was het toestel nu neergestort?
Een noodlanding dus?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Renderclippur het volgende:
Nu zeggen ze dat de piloot zei dat er een dubble birdstrike was :S
Ik las, in 1e instantie, net bij de CNN live headlines, Piano in the Hudson river en dat bij 3 streams. Vond het al wat vreemd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
FF iets anders
Scanner reports: US Airways jet was carrying up to 151 people, rescues in progress.
minder dan een minuut ago from BNO Headquarters
US media are reporting that the plane which crashed in New York is an Airbus A320, still no word on casualties. 4 minuten ago from BNO Headquarters
US Airways plane flying from New York to North Carolina crashes into Hudson River; 146 people were on board according to Sky News.
Live
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Pianoquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik las, in 1e instantie, net bij de CNN live headlines, Piano in the Hudson river en dat bij 3 streams. Vond het al wat vreemd.![]()
Iedereen het overleefd, ongelooflijk. Piloot scheen super geweest te zijn.
Verbaast me eigenlijk wel, als je ziet hoeveel er vandaag overdag is gebeurd had ik verwacht dat ze de hele avond door gingen. Maar waarschijnlijk toch even recapituleren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef moonmovies het volgende:
t is tot nu toe nog rustig
Hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef yavanna het volgende:
Teleport is trouwens weer online. Hij zend nu steeds beelden mbt de Piano plane crash uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |