Oh jee, sorry. Ik gebruik IE.quote:
Blijkbaar is t algemeen bekend dat het in FF niet werkt, I didn't knowquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, sorry. Ik gebruik IE.
Ja Aagje, op Heidi kun je altijd rekenen.![]()
klopt, ook tijdens DGK..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, sorry. Ik gebruik IE.
Ja Aagje, op Heidi kun je altijd rekenen.![]()
Wat raar. Mijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef NoizEkick het volgende:
Ja, in FF doen de streams het meestal niet.
Oh, hoorde ik t toch goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:
Zo te zien heeft de stad voor een groot gedeelte wel weer elektriciteit.
[ afbeelding ]
Klinkt trouwens erg onheilspellend die gebeden terwijl je de drones ook hoort vliegen..
Ik heb beelden van die school die vanmorgen geraakt is . Zitten allemaal mensen (veel kinderen) een beetje voor zich ui te kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
No video signal
Ik kijk net en zie allemaal mensenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb beelden van die school die vanmorgen geraakt is . Zitten allemaal mensen (veel kinderen) een beetje voor zich ui te kijken.
Dat had ik gemist. Zag allemaal mannen een trap oplopenquote:
Je ziet nu allemaal hoge piefen van de VN die een kijkje komen nemen..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had ik gemist. Zag allemaal mannen een trap oplopen
Ah. Hebben die niet een nieuw hoofdgebouw nodigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je ziet nu allemaal hoge piefen van de VN die een kijkje komen nemen..
Oa deze meneer:
Niettusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
En nu weer zwart
Welke stream hebbie aan staan dan?quote:
He, jammer..quote:
Alstublieft.quote:
Nee echt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
He, jammer..![]()
Heb je echt niet stiekem geklikt?
Vertrouwde je me niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee echt nietIk zet altijd eerst mn muis erop
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ondertiteling?
Goede vraag..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ook vaag trouwens, waarom je de ene keer wel die banner eronder krijgt en een andere keer niet
Laten zien hoe erg het isquote:
Foto van een hond gezien die heel erg aan t doodbloeden isquote:
komt goed, iedere avond hetzelfde, teveel kijkers.quote:
Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrok me dood van dat geluid ineens weer
Vanochtend werd ik wakker geblaft door volgens mij een heel grote hond in Gazaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.![]()
Waar kijken we nu weer naar? Gasten op een dak?
Dat is gewoon de cam... maar die wordt schijnbaar dus ook gebruikt voor journalisten die even een zegje willen doen in nieuwsuitzendingen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.![]()
Waar kijken we nu weer naar? Gasten op een dak?
Laat jij je pc de hele nacht aanstaan dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Vanochtend werd ik wakker geblaft door volgens mij een heel grote hond in Gaza
Ik heb een bed laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat jij je pc de hele nacht aanstaan dan?
Ok, thanks F04.
Grappig, ik las het laatst. Toedels.quote:
Toen deed ie t nog gewoon normaalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb de stream ook de hele nacht aan gehad.
Was niets, alleen gekut met die camera, en een journalist die wat probeerde te zeggen voor de camera. Schijnbaar kwam het niet echt over wat die gast probeerde te zeggen want men ging gelijk al bellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wie zijn dat allemaal?![]()
Wat heb ik allemaal wel niet gemist?
Heeft het de hele nacht (voor zover ik weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen deed ie t nog gewoon normaal
Nee, dat was een ander gebouw.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze vanaf het dak werken trouwens, maar dat heeft vast wellicht misschien met dit te maken?
http://www.rtl.nl/compone(...)i_plain.xml?forcewmp
Wara kan je die toespraak dan zien?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:53 schreef rgras het volgende:
Olmert geeft over 7 minuten een toespraak aan zijn volk, misschien dat daarom grote zenders nu gebruik maken van de feed.
Ik kan de stream van Al Jazeera niet vangen, helaas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:29 schreef F04 het volgende:
De conferentie gaat zo beginnen.... Die aljazeera stream buffert soms wel.
livestation downloaden, dan kun je het zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik kan de stream van Al Jazeera niet vangen, helaas.
Dat livestation downloaden kan mijn computer niet aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
livestation downloaden, dan kun je het zien.
Ow.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat livestation downloaden kan mijn computer niet aan
Vanaf 0.00 GMT.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef moonmovies het volgende:
geen aanvallen meer vanavond van Israel...
mms://media2.sonara.net/online2quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Puddinghut het volgende:
Heeft iemand een goede stream van Ramattan? Niet Al Jazeera maar gewoon de Gaza Cam
Wanneer hamas rakketten afschiet, dan zal Israel reageren is gezegd . .quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef moonmovies het volgende:
geen aanvallen meer vanavond van Israel...
Nou, dat vinden zij van niet hOOr, volgens hun hebben ze gewonnenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, als Hamas het waagt om ook maar één raket af te schieten, mag ik toch hopen dat Israël er gelijk weer 10 terugstuurt. Ze hebben een flink pak slaag gekregen, de boodschap zal toch aangekomen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |