Wara kan je die toespraak dan zien?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:53 schreef rgras het volgende:
Olmert geeft over 7 minuten een toespraak aan zijn volk, misschien dat daarom grote zenders nu gebruik maken van de feed.
Ik kan de stream van Al Jazeera niet vangen, helaas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:29 schreef F04 het volgende:
De conferentie gaat zo beginnen.... Die aljazeera stream buffert soms wel.
livestation downloaden, dan kun je het zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik kan de stream van Al Jazeera niet vangen, helaas.
Dat livestation downloaden kan mijn computer niet aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
livestation downloaden, dan kun je het zien.
Ow.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat livestation downloaden kan mijn computer niet aan
Vanaf 0.00 GMT.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef moonmovies het volgende:
geen aanvallen meer vanavond van Israel...
mms://media2.sonara.net/online2quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Puddinghut het volgende:
Heeft iemand een goede stream van Ramattan? Niet Al Jazeera maar gewoon de Gaza Cam
Wanneer hamas rakketten afschiet, dan zal Israel reageren is gezegd . .quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef moonmovies het volgende:
geen aanvallen meer vanavond van Israel...
Nou, dat vinden zij van niet hOOr, volgens hun hebben ze gewonnenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, als Hamas het waagt om ook maar één raket af te schieten, mag ik toch hopen dat Israël er gelijk weer 10 terugstuurt. Ze hebben een flink pak slaag gekregen, de boodschap zal toch aangekomen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |