Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schrok me dood van dat geluid ineens weer
Vanochtend werd ik wakker geblaft door volgens mij een heel grote hond in Gazaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.![]()
Waar kijken we nu weer naar? Gasten op een dak?
Dat is gewoon de cam... maar die wordt schijnbaar dus ook gebruikt voor journalisten die even een zegje willen doen in nieuwsuitzendingen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het geluid altijd zacht staan anders is het idd schrikken.![]()
Waar kijken we nu weer naar? Gasten op een dak?
Laat jij je pc de hele nacht aanstaan dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Vanochtend werd ik wakker geblaft door volgens mij een heel grote hond in Gaza
Ik heb een bed laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat jij je pc de hele nacht aanstaan dan?
Ok, thanks F04.
Grappig, ik las het laatst. Toedels.quote:
Toen deed ie t nog gewoon normaalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb de stream ook de hele nacht aan gehad.
Was niets, alleen gekut met die camera, en een journalist die wat probeerde te zeggen voor de camera. Schijnbaar kwam het niet echt over wat die gast probeerde te zeggen want men ging gelijk al bellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:39 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wie zijn dat allemaal?![]()
Wat heb ik allemaal wel niet gemist?
Heeft het de hele nacht (voor zover ik weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen deed ie t nog gewoon normaal
Nee, dat was een ander gebouw.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze vanaf het dak werken trouwens, maar dat heeft vast wellicht misschien met dit te maken?
http://www.rtl.nl/compone(...)i_plain.xml?forcewmp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |