klopt, ook tijdens DGK..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, sorry. Ik gebruik IE.
Ja Aagje, op Heidi kun je altijd rekenen.![]()
Wat raar. Mijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef NoizEkick het volgende:
Ja, in FF doen de streams het meestal niet.
Oh, hoorde ik t toch goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:
Zo te zien heeft de stad voor een groot gedeelte wel weer elektriciteit.
[ afbeelding ]
Klinkt trouwens erg onheilspellend die gebeden terwijl je de drones ook hoort vliegen..
Ik heb beelden van die school die vanmorgen geraakt is . Zitten allemaal mensen (veel kinderen) een beetje voor zich ui te kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
No video signal
Ik kijk net en zie allemaal mensenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb beelden van die school die vanmorgen geraakt is . Zitten allemaal mensen (veel kinderen) een beetje voor zich ui te kijken.
Dat had ik gemist. Zag allemaal mannen een trap oplopenquote:
Je ziet nu allemaal hoge piefen van de VN die een kijkje komen nemen..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had ik gemist. Zag allemaal mannen een trap oplopen
Ah. Hebben die niet een nieuw hoofdgebouw nodigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je ziet nu allemaal hoge piefen van de VN die een kijkje komen nemen..
Oa deze meneer:
Niettusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
En nu weer zwart
Welke stream hebbie aan staan dan?quote:
He, jammer..quote:
Alstublieft.quote:
Nee echt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
He, jammer..![]()
Heb je echt niet stiekem geklikt?
Vertrouwde je me niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee echt nietIk zet altijd eerst mn muis erop
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ondertiteling?
Goede vraag..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ook vaag trouwens, waarom je de ene keer wel die banner eronder krijgt en een andere keer niet
Laten zien hoe erg het isquote:
Foto van een hond gezien die heel erg aan t doodbloeden isquote:
komt goed, iedere avond hetzelfde, teveel kijkers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |