Teleport?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:05 schreef bastibro het volgende:
Hij mag alleen die deurscharnieren wel ns smeren
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar tunnels voor hadden . .
laterquote:
Bah, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar tunnels voor hadden . .
Kunnen ze mooi rookgordijnen mee leggen hOOr, om de jongens op de grond mee te beschermenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:31 schreef venomsnake het volgende:
Ongelooflijk dat ze dat fosfor maar blijven gebruiken.
http://snardfarker.ning.c(...)-webcam-watch-it-nowquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:33 schreef F04 het volgende:
Weet iemand nog een goede cam stream? Die bij mij heeft alleen rechts geluid.
Dus jij wilt stereoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:34 schreef bastibro het volgende:
[..]
http://snardfarker.ning.c(...)-webcam-watch-it-now
Dat werkt wel als een rode lap op sommigen hier zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:31 schreef venomsnake het volgende:
Ongelooflijk dat ze dat fosfor maar blijven gebruiken.
Gek he..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat werkt wel als een rode lap op sommigen hier zeg
Ja, waarom je zo druk maken over rookgordijnen?quote:
Rookgordijnen op het VN gebouw gooien midden in de stad??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, waarom je zo druk maken over rookgordijnen?
Ja dat klopt, maar het scheelt wel dat die gasten dat convenant nooit ondertekend hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Rookgordijnen op het VN gebouw gooien midden in de stad??![]()
Man, haal die plaat eens voor je kop weg. Ze gebruiken het als wapen.
Sowieso is het volgens internationaal recht verboden om Witte Fosfor op de bewoonde wereld te gooien.
Ik moest ook even opzoeken wat dat doet, als ik het goed begrijp is het een rook/brandbom dat niet officieel als chemisch wapen wordt gezien? (bron)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Rookgordijnen op het VN gebouw gooien midden in de stad??![]()
Man, haal die plaat eens voor je kop weg. Ze gebruiken het als wapen.
Sowieso is het volgens internationaal recht verboden om Witte Fosfor op de bewoonde wereld te gooien.
Klopt. In een groot open gebied is het als rookbom te gebruiken. Maar in de buurt van mensen is het levensgevaarlijk, het is een chemisch goedje dat je niet even blust door er wat water op te gooien. Als je ermee in aanraking komt dan brand het door tot aan je botten, ook de rook die er vanaf komt is niet fris, het beschadigd je longen zeer ernstig, vaak tot de dood erop volgt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moest ook even opzoeken wat dat doet, als ik het goed begrijp is het een rook/brandbom dat niet officieel als chemisch wapen wordt gezien? (bron)
http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef yavanna het volgende:
Ik heb tot een uur of 2.30 gekeken en idd weinig bijzonders. Vanochtend schijnt een ziekenhuis te zijn getroffen, waarbij een grote brand uitbrak.
Momenteel lijkt geen stream te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |