helemaal goed en snel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook hier even. Het afrikamuseum heb ik mezelf de punt al voor gegeven. Nieuwe opgave staat in de OP. Uitgekozen vanwege het leuke patroon
donequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
schrap hem maar uit 'wat is er al langs gekomen'
Hij zat in het vorig topic en met de wiki-update heb ik hem dan ook al meegenomen
En dat is correctquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
hier
[ afbeelding ]
zuidervaart zuidschermer
Primaquote:Op maandag 19 januari 2009 08:15 schreef chufi het volgende:
Das bij de Meerleseweg in Chaam natuurlijk
Ik ook dus...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zal wel gek zijn, ik ben alle provinciegrenzen bijlangs gegaan en ben dit niet tegengekomen
misleidend, want je ziet de voornamelijk de Hunze, niet het meer. En de provinciegrens loopt nergens door de Hunzequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:23 schreef chufi het volgende:
Toch loopt de grens door het meer dat hier natuurlijk ook te zien valt. Denk trouwens aan een kinderliedje met BB
Juist de Hunze stroomt hier ook het meer binnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, het is gewoon Meerzicht bij De Groeve. Ik vond het er al wat op lijken
De provinciegrens loopt een stuk noordelijker, door het Zuidlaardermeer zelf
Niet leuk chufi, de provincie grens gaat NIET door het water dat jij ons hebt laten zien, maar loopt een heel stuk noordelijker door het Zuidlaardermeer.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef chufi het volgende:
Hint: Provinciegrens loopt door het water
Sorry, zal het niet weer doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Niet leuk chufi, de provincie grens gaat NIET door het water dat jij ons hebt laten zien, maar loopt een heel stuk noordelijker door het Zuidlaardermeer.
Liever geen hint dan iedereen op het verkeerde spoor te zetten!
Mee eens...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Niet leuk chufi, de provincie grens gaat NIET door het water dat jij ons hebt laten zien, maar loopt een heel stuk noordelijker door het Zuidlaardermeer.
Liever geen hint dan iedereen op het verkeerde spoor te zetten!
Het valt volgens mij onder de gemeente Midlarenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ehm, Chufi, Midlaren? Ik weet niet hoe je erbij komt.
Meerzicht ligt vlakbij De Groeve, niet bij Midlaren
Nieuwe, opvallend rood gebouw, als het iets bijzonders is, noem dan ook maar 'wat'. Maar 'waar' volstaat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt volgens mij onder de gemeente Midlaren
Ik denk het, een schuur ofzo. Het is in ieder geval goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:46 schreef redunzl het volgende:
hier, tussen de Brouwersdam en Ouddorp, Zuid-Holland
een opslagplaats oid?
Ja hee, dat vind ik slap.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk het, een schuur ofzo. Het is in ieder geval goed
TARAraboemdijee 2
zonnetjeinhuis 1
chufi 1
redunzl 1
Wat is er al langs gekomen in dit topic:
Drenthe:
De Groeve, Meerzicht en Hunze
Noord Holland:
Zuidschermer, akker bij Zuidervaart
Zuid Holland:
Ouddorp, grote rode schuur bij Brouwersdam
Noord Brabant:
Chaam, weilanden Merelseweg/Bredaseweg
Dan ga je toch die schuur zoeken...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:51 schreef Kees22 het volgende:
Ja hee, dat vind ik slap.
Goed ik geef toe, ik kijk alleen maar mee. En ik doe verder geen moeite.
Maar ik wil dan wel graag iets meer weten.
Tja, bij de vraagstelling zei ik al dat ik niet wist of het wat bijzonders wasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja hee, dat vind ik slap.
Goed ik geef toe, ik kijk alleen maar mee. En ik doe verder geen moeite.
Maar ik wil dan wel graag iets meer weten.
De Theeschenkerijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:24 schreef redunzl het volgende:
ok, de volgende:
wat en waar?
[ afbeelding ]
helemaal goed!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef Maizena het volgende:
[..]
De Theeschenkerij
"De Theeschenkerij" is gevestigd in de voormalige oranjerie van de buitenplaats Velserbeek te Velsen-Zuid. Deze oranjerie is uniek gelegen, midden in het grote en prachtige park Velserbeek. De eigenaren van het landgoed gebruikten de oranjerie in de winter om tropische planten op te slaan; ’s zomers werden er voor de bewoners en genodigden kamermuziek uitvoeringen gegeven. De huidige "Theeschenkerij" ademt nog steeds iets van de sfeer van die tijd.
[ afbeelding ]
http://www.theeschenkerij.org/
Ik ben er geweest...Heel gezellig.
En de papegaai is idd. gek
Nee, het nieuwste plaatje. Die in de OP is al geraden.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
tvp welke doen we nu? die in de OP staat?
Sorry, was even de wereld in...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:08 schreef redunzl het volgende:
Landgoed Stania State
Rengersweg 98b, 9062 EJ Oenkerk
http://www.staniastate.nl/
Oenkerk...mooie plaatsnaam
helemaal goedquote:Op zondag 25 januari 2009 18:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sint Janskerk in Waalwijk
[ afbeelding ]
wel een oude fabriek, maar niet in Scheemda:quote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht even de oude fabriek De Toekomst in Scheemda (waar een scene uit Zwartboek is opgenomen)
Maar dat is hem niet
en wat is dat laatste?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef redunzl het volgende:
misschien nodeloos ingewikkeld maar hij is te vinden in google images met:
steenfabriek + [ afbeelding ]
Gedeelte van logo van Panoramioquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef redunzl het volgende:
ik weet even niet hoe en wat, de post van Dagoduck is ge-edit na het antwoord van TARA.
...dan heeft TARA vlgs mij als eerste het goede antwoord.
Waar is dat voor?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef Maizena het volgende:
Een foto-impressie van de 'vergane glorie'...
[ afbeelding ]
de rest hier:
http://homepage.mac.com/keesdejong1/page16/page76/page76.html
helemaal goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
oude Steenfabriek bij Panningen (Limburg)
mooie foto'squote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef Maizena het volgende:
Een foto-impressie van de 'vergane glorie'...
[ afbeelding ]
de rest hier:
http://homepage.mac.com/keesdejong1/page16/page76/page76.html
Ja hè,quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dagoduck, wil je niet je post editten met een antwoord erin, om dit soort gedoe te voorkomen?
Is het in Noord-Brabant?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is de naam van dit gehuchtje?
[ afbeelding ]
Nee (en deze, of soortgelijke vraag, zal ik niet nog 11x beantwoorden)quote:
Nee, dat lijkt me logischquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee (en deze, of soortgelijke vraag, zal ik niet nog 11x beantwoorden)
Ik heb hem nog niet gevondenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee (en deze, of soortgelijke vraag, zal ik niet nog 11x beantwoorden)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:23 schreef Maizena het volgende:
[..]
Jij wel...![]()
Ik had het al opgegeven...zit naarstig een auto te zoeken...
da's niet handig idd, ik zou niet zonder willenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Maizena het volgende:
Ja...'k ben tijdelijk autoloos...erg onhandig!
helemaal goed!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:21 schreef chufi het volgende:
Das toch de manege in het Amsterdamse bos
Ja klopt inderdaad hier nog een eigen geschoten plaatjequote:Op zondag 1 februari 2009 20:04 schreef redunzl het volgende:
ik was er nog niet helemaal zeker van maar het klopt dus
Omdat het zo rond was ha dik dat zelf ook nog wel doorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef redunzl het volgende:
[..]
zonder hints is het idd niet makkelijk
iets uit de ijstijd...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was er bijna
EDIT:
Hoe vindt je die dingen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
en dat is helemaal goed!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is dus een pingoruine, in dit geval Vagevuur bij Nietap
[ afbeelding ]
Als die van jou fout is dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef redunzl het volgende:
ik wacht even tot ie goedgekeurd wordt
kan de naam van het eiland in het zijdelmeer niet vinden...
aardig prijsje :pquote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef redunzl het volgende:
leuk wonen daar aan het zijdelmeer
http://www.bhh.nl/20011-c(...)421-tl-uithoorn.aspx
Ik ben altijd autoloos. Hartstikke goedkoop en handig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Maizena het volgende:
Ja...'k ben tijdelijk autoloos...erg onhandig!
Als dat het is, dan mis je het 'waar'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
monument voor de watersnoodramp van '53
ik zou Zeeland maar vergetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
actuele gebeurtenisen het ziet er idd wel uit als Zeeuwse klei
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef Maizena het volgende:
Tijdelijk weg voor restauratie...en wel hier om:
http://verlichtingshumani(...)fer_200_341928a.html
Ohja, dat ding kun je vanaf de snelweg zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx to Impry. Bij zijn Flevoland dacht ik gelijk aan de Knardijk die beide Flevolanden van elkaar scheidt. Dijkje volgen et voila
Mensen die dat beweren hebben de Bijbel niet goed gelezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]stomme christenunie
stel iemand vermoord de voorzitter van de christunie () zeggen ze dan ook: god had het zo gewild
chufi 1 omhoogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is eigenlijk Boven-Hardinxveld, niet (Neder-)Hardinxveld-Giessendam, wat verder naar het westen ligt. Maar het is verder helemaal goed!
redunzl 6
TARAraboemdijee 6
zonnetjeinhuis 1
chufi 2
Maizena 1
Sjoerd102 1
Oh, ik gebruik google earth 4.2 PROquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
chufi aangepast en ik gebruik maps
Ik had gegoogled op scheepswerven en daae stons het zo vermeldt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is eigenlijk Boven-Hardinxveld, niet (Neder-)Hardinxveld-Giessendam, wat verder naar het westen ligt. Maar het is verder helemaal goed!
als je er maar niet .... van wordtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb De Dood, De Hel, Hell en meer dingen met soortgelijke namen, Vrouwenverdriet etc al opgezocht, maar helaas
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef chufi het volgende:
Ziek 7075 Oude IJsselstreek, Gelderland
helemaal goed!quote:
Juist, Formerum aan Zee,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef Maizena het volgende:
Aan het eind van de Molenweg op Terschelling.
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Maizena het volgende:
Formerum http://www.molenhoek.op-terschelling.nl/
Ik zei ook al...aan het einde van de Molenweg....strandhotel heb ik daarna ook gevonden...was alleen maar een illustratiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.
Andere uiteinde van de Molenweg gok ik
Ik zat altijd in dat linker gebouw, Apartotel heette dat toen.. Ook boven op het duin en direct aan het strand dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.
Andere uiteinde van de Molenweg gok ik
Is dat niet gewoon Pampus bij Amsterdam?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
even ontopic: ik zag laatst een programma op 1 van de publieke omroepe en dat ging over iemand die woonde op een eilland alleen met z'n vrouw, voor de rest woonde op dat eiland niemand, weet iemand misschien welk eiland dat is?, was best groot eiland, en hij zat daar voor zijn beroep...
nee, want er lag een groot strand aan...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Pampus bij Amsterdam?
Dat was mn 2e optie geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nee, want er lag een groot strand aan...
EDIT: rottummerplaat, joris linssen, showroom...
misschien moet ik daar maar gaan wonen, lekker rustig...quote:
Lekker rustig wel, ja...maar dood-saai zonder internetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
misschien moet ik daar maar gaan wonen, lekker rustig...
Ik denk toch echt dat het in Horn is, niet in Haelen, dat ligt een paar km noordelijkerquote:
klopt ja, zie m'n vorige postquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het in Horn is, niet in Haelen, dat ligt een paar km noordelijker
ik dacht limburg te herkennen en met 'kasteel' in wikimapia heb je 'm zo gevonden (als je ergens boven limburg gaat hangen). wikimapia maakt het soms (met name met kastelen) wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niettemin knap dat je hem zo snel hebt gevonden. Vraag me af hoe
Klopt en helemaal goedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef redunzl het volgende:
vlgs mij ligt het meer in Horn dan in Haelen
[ afbeelding ]
En dan heb te bedenken dat ik hem gewoon van Google heb geplukt...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:55 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik dacht limburg te herkennen en met 'kasteel' in wikimapia heb je 'm zo gevonden (als je ergens boven limburg gaat hangen). wikimapia maakt het soms (met name met kastelen) wel erg makkelijk
hé, dat verbaast me.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:44 schreef redunzl het volgende:
Kasteel Horn
Het Kasteel Horn is een van de oudste, nog intacte middeleeuwse ringmuurburchten in Nederland. De burcht is gebouwd op een natuurlijke verhoging aan de Maas in Midden-Limburg. De naam Horn, en haar alternatieve spellingen Horne, Hurnen en Hornin, stammen af van het Germaanse Hornjôn, wat "heuvel of hoek in een moerassig land" betekent. De Maas was de natuurlijke scheiding tussen Horn en het nabijgelegen Roermond; in 1342 werd de Maas echter verder oostwaarts verlegd, richting Roermond, waardoor het kasteel Horn meer afhankelijk werd van een eigen slotgracht als verdedigingsmechanisme. Tegenwoordig ligt het Kasteel Horn aan de rand van het dorp Horn, onderdeel van de gemeente Leudal.
Het kasteel dateert vermoedelijk al uit de 10e of 11e eeuw, en was oorspronkelijk in handen van zogenaamde roofridders, die inkomen verkregen door tolheffing op verkeer op de drukbevaren Maas. De oudst vermelde heerser van het gebied rondom het dorp Horn is Engelbert van Horn, zoon van Dirk van Horn. Het kasteel wordt voor het eerst vermeld in een brief uit 1243 waarin wordt vermeld dat Willem, Heer van Horn en Altena, het kasteel en het nabijgelegen dorp in leen heeft gekregen van de graaf van Loon.
Toen Jacob I van Horn in 1450 zijn graaf-titel kreeg werd het kasteel het centrum van het graafschap Horne, een zelfstandige ministaat. Onder graaf Filips van Montmorency werd het centrum van het graafschap verlegd van Horn naar Weert. Filips II werd in 1568, samen met graaf Lamoraal van Egmont op de Grote Markt van Brussel onthoofd, wat het startsein zou worden voor de Nederlandse Opstand tegen de Spaanse overheersers van de Nederlanden.
In 1789 werd het kasteel verkocht aan de familie Magnee, oorspronkelijk uit Luik afkomstig. Deze familie beheert het kasteel tot vandaag de dag; het kasteel wordt nog steeds bewoond door de familie Magnee.
je hebt helemaal gelijk, blijkbaar bestaat er wat verwarring over:quote:Op zondag 8 februari 2009 02:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
hé, dat verbaast me.
De graaf van Egmont en de graaf van Hoorn werden onthoofd, zoals ik geleerd heb. Ik heb altijd aangenomen dat dat de graaf van het Noordhollandse Hoorn was, maar het was dus de graaf van het Brabantse Horn?
helemaal goed!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:11 schreef Maizena het volgende:
Bonifatiusbron, Dokkum.
http://www.heiligbonifatius.nl/wb/pages/de-bonifatiuskapel.php
Dat is correctquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De Beestenmarkt te Sluis, volgens mij restaurant Oud Sluis
[ afbeelding ]
met terras?quote:
Geen idee, ga nooit naar kerkenquote:
vlgs mij worden in dat gebouw (en andere gebouwen op het complex) psychiatrische patiënten verpleegd:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
waarvoor wordt dat gebouw gebruikt dan?
Yepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef redunzl het volgende:
hier
Zon & Schild Amersfoort
http://www.telefoonboek.n(...)oort/zon-and-schild/
daar zelf gewerkt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:07 schreef Maizena het volgende:
[..]
Yepalles goed.
Hebron is een paviljoen daar. Heb daar o.a. ook gewerkt.
heel goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik gok een standbeeld van de oprichter/bedenker oid van hetgeen wat er in dat gebouw zit
TNTquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef Maizena het volgende:
http://www.kunstenpubliekeruimte.nl/werk_35.html
Wolvin en de eik
Jaar: 2001
Categorie: figuratieve sculptuur
Plaats: Utrecht, Utrecht
Ruimte: overheidsinstellingen
Materiaal: keramiek
In opdracht van: Rijksgebouwendienst
Begeleider: Rijksgebouwendienst
De gevangenis aan het Wolvenplein is gesitueerd op een voormalig bolwerk van de stedelijke verdedigingslinie; vanuit de Wolventoren werd het bisdom Utrecht tegen indringers bewaakt. Suzanne Willems (1975) nam de geschiedenis van deze plek en de huidige functie als gevangenis tot uitgangspunt voor een figuratief monumentaal beeld van keramiek op het Wolvenplein. Een wolvin ligt op een terp in het gras naast een eik
Dat ding om die kop van dat beeldquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef Maizena het volgende:
http://www.kunstenpubliekeruimte.nl/werk_35.html
Wolvin en de eik
Jaar: 2001
Categorie: figuratieve sculptuur
Plaats: Utrecht, Utrecht
Ruimte: overheidsinstellingen
Materiaal: keramiek
In opdracht van: Rijksgebouwendienst
Begeleider: Rijksgebouwendienst
De gevangenis aan het Wolvenplein is gesitueerd op een voormalig bolwerk van de stedelijke verdedigingslinie; vanuit de Wolventoren werd het bisdom Utrecht tegen indringers bewaakt. Suzanne Willems (1975) nam de geschiedenis van deze plek en de huidige functie als gevangenis tot uitgangspunt voor een figuratief monumentaal beeld van keramiek op het Wolvenplein. Een wolvin ligt op een terp in het gras naast een eik
Looks like opgravingen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Maizena het volgende:
Wat, waar en de architect![]()
[ afbeelding ]
Hoera voor TARAquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Begraafplaats Zuiderhof van Dudok te Hilversum
[ afbeelding ]
correctquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Baarlo (Limburg) aan de N273 tussen de VOort en de Diepenbroeklaan
Geinig...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Baarlo (Limburg) aan de N273 tussen de VOort en de Diepenbroeklaan
Relax...'t is de AKQ niet. We hebben toch geen haastquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dan pas
dan doet iemand anders er wel een
Ok.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef Maizena het volgende:
[..]
Relax...'t is de AKQ niet. We hebben toch geen haast![]()
Correct!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:11 schreef Dinheru het volgende:
link aangepast...
het lijkt me een oude installatie voor rioolwaterzuiveringquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het een geluidsmeetpunt voor schiphol?
Dat is idd het makkelijke deel van de fotoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef Maizena het volgende:
Het bedrijf is iig. Van Leeuwen Watersport, Veerdijk 100.
Ik weet niet of dat ronde ding erbij hoort...
Prima hoor...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien ik geen idee heb wat het is (ik hoopte dat jullie een antwoord konden verschaffen) en ik ook niet vroeg naar wat het is en redunzl als eerste de locatie goed had, denk ik dat het punt toch naar hem gaat (ook al had Maizena de naam van het bedrijf uiteindelijk goed)
Geweldig! Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:32 schreef Maizena het volgende:
[..]
Prima hoor...
Ik heb net een E-mail gestuurd om te vragen wat dat ronde ding is.
Nu wil ik het ook echt weten.
Dacht eerst dat het misschien bij de 'Poelboerderij' hoort maar daar is ook niks te vinden.
Goed gevonden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef TwanTwan het volgende:
De telefooncel voor het station in Weesp.
Wat is daar dan zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:01 schreef redunzl het volgende:
het idd een station... de meesten van ons zullen de plek niet kennen maar we hebben er wel allemaal van gehoord
Beelden verdachten bedreiging Weesp op tvquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef Maizena het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo bijzonder aan?
Ja, ja...kwartje was al gevallen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef TwanTwan het volgende:
Kijk je wel eens naar het nieuws?
Klik
Wat je wil...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef TwanTwan het volgende:
Zal ik vast een nieuwe plaatsen of wachten we op redunzl ?
idd goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef TwanTwan het volgende:
De telefooncel voor het station in Weesp.
ik vind dit gebied en nog een paar andere daar in de buurt er zo veel op lijken qua kleur en schaduw...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |