Ja klopt inderdaad hier nog een eigen geschoten plaatjequote:Op zondag 1 februari 2009 20:04 schreef redunzl het volgende:
ik was er nog niet helemaal zeker van maar het klopt dus
Omdat het zo rond was ha dik dat zelf ook nog wel doorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef redunzl het volgende:
[..]
zonder hints is het idd niet makkelijk
iets uit de ijstijd...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was er bijna
EDIT:
Hoe vindt je die dingen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
en dat is helemaal goed!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is dus een pingoruine, in dit geval Vagevuur bij Nietap
[ afbeelding ]
Als die van jou fout is dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef redunzl het volgende:
ik wacht even tot ie goedgekeurd wordt
kan de naam van het eiland in het zijdelmeer niet vinden...
aardig prijsje :pquote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef redunzl het volgende:
leuk wonen daar aan het zijdelmeer
http://www.bhh.nl/20011-c(...)421-tl-uithoorn.aspx
Ik ben altijd autoloos. Hartstikke goedkoop en handig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Maizena het volgende:
Ja...'k ben tijdelijk autoloos...erg onhandig!
Als dat het is, dan mis je het 'waar'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
monument voor de watersnoodramp van '53
ik zou Zeeland maar vergetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
actuele gebeurtenisen het ziet er idd wel uit als Zeeuwse klei
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef Maizena het volgende:
Tijdelijk weg voor restauratie...en wel hier om:
http://verlichtingshumani(...)fer_200_341928a.html
Ohja, dat ding kun je vanaf de snelweg zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx to Impry. Bij zijn Flevoland dacht ik gelijk aan de Knardijk die beide Flevolanden van elkaar scheidt. Dijkje volgen et voila
Mensen die dat beweren hebben de Bijbel niet goed gelezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]stomme christenunie
stel iemand vermoord de voorzitter van de christunie () zeggen ze dan ook: god had het zo gewild
chufi 1 omhoogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is eigenlijk Boven-Hardinxveld, niet (Neder-)Hardinxveld-Giessendam, wat verder naar het westen ligt. Maar het is verder helemaal goed!
redunzl 6
TARAraboemdijee 6
zonnetjeinhuis 1
chufi 2
Maizena 1
Sjoerd102 1
Oh, ik gebruik google earth 4.2 PROquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
chufi aangepast en ik gebruik maps
Ik had gegoogled op scheepswerven en daae stons het zo vermeldt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is eigenlijk Boven-Hardinxveld, niet (Neder-)Hardinxveld-Giessendam, wat verder naar het westen ligt. Maar het is verder helemaal goed!
als je er maar niet .... van wordtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb De Dood, De Hel, Hell en meer dingen met soortgelijke namen, Vrouwenverdriet etc al opgezocht, maar helaas
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef chufi het volgende:
Ziek 7075 Oude IJsselstreek, Gelderland
helemaal goed!quote:
Juist, Formerum aan Zee,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef Maizena het volgende:
Aan het eind van de Molenweg op Terschelling.
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Maizena het volgende:
Formerum http://www.molenhoek.op-terschelling.nl/
Ik zei ook al...aan het einde van de Molenweg....strandhotel heb ik daarna ook gevonden...was alleen maar een illustratiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.
Andere uiteinde van de Molenweg gok ik
Ik zat altijd in dat linker gebouw, Apartotel heette dat toen.. Ook boven op het duin en direct aan het strand dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.
Andere uiteinde van de Molenweg gok ik
Is dat niet gewoon Pampus bij Amsterdam?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
even ontopic: ik zag laatst een programma op 1 van de publieke omroepe en dat ging over iemand die woonde op een eilland alleen met z'n vrouw, voor de rest woonde op dat eiland niemand, weet iemand misschien welk eiland dat is?, was best groot eiland, en hij zat daar voor zijn beroep...
nee, want er lag een groot strand aan...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Pampus bij Amsterdam?
Dat was mn 2e optie geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nee, want er lag een groot strand aan...
EDIT: rottummerplaat, joris linssen, showroom...
misschien moet ik daar maar gaan wonen, lekker rustig...quote:
Lekker rustig wel, ja...maar dood-saai zonder internetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
misschien moet ik daar maar gaan wonen, lekker rustig...
Ik denk toch echt dat het in Horn is, niet in Haelen, dat ligt een paar km noordelijkerquote:
klopt ja, zie m'n vorige postquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het in Horn is, niet in Haelen, dat ligt een paar km noordelijker
ik dacht limburg te herkennen en met 'kasteel' in wikimapia heb je 'm zo gevonden (als je ergens boven limburg gaat hangen). wikimapia maakt het soms (met name met kastelen) wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niettemin knap dat je hem zo snel hebt gevonden. Vraag me af hoe
Klopt en helemaal goedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef redunzl het volgende:
vlgs mij ligt het meer in Horn dan in Haelen
[ afbeelding ]
En dan heb te bedenken dat ik hem gewoon van Google heb geplukt...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:55 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik dacht limburg te herkennen en met 'kasteel' in wikimapia heb je 'm zo gevonden (als je ergens boven limburg gaat hangen). wikimapia maakt het soms (met name met kastelen) wel erg makkelijk
hé, dat verbaast me.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:44 schreef redunzl het volgende:
Kasteel Horn
Het Kasteel Horn is een van de oudste, nog intacte middeleeuwse ringmuurburchten in Nederland. De burcht is gebouwd op een natuurlijke verhoging aan de Maas in Midden-Limburg. De naam Horn, en haar alternatieve spellingen Horne, Hurnen en Hornin, stammen af van het Germaanse Hornjôn, wat "heuvel of hoek in een moerassig land" betekent. De Maas was de natuurlijke scheiding tussen Horn en het nabijgelegen Roermond; in 1342 werd de Maas echter verder oostwaarts verlegd, richting Roermond, waardoor het kasteel Horn meer afhankelijk werd van een eigen slotgracht als verdedigingsmechanisme. Tegenwoordig ligt het Kasteel Horn aan de rand van het dorp Horn, onderdeel van de gemeente Leudal.
Het kasteel dateert vermoedelijk al uit de 10e of 11e eeuw, en was oorspronkelijk in handen van zogenaamde roofridders, die inkomen verkregen door tolheffing op verkeer op de drukbevaren Maas. De oudst vermelde heerser van het gebied rondom het dorp Horn is Engelbert van Horn, zoon van Dirk van Horn. Het kasteel wordt voor het eerst vermeld in een brief uit 1243 waarin wordt vermeld dat Willem, Heer van Horn en Altena, het kasteel en het nabijgelegen dorp in leen heeft gekregen van de graaf van Loon.
Toen Jacob I van Horn in 1450 zijn graaf-titel kreeg werd het kasteel het centrum van het graafschap Horne, een zelfstandige ministaat. Onder graaf Filips van Montmorency werd het centrum van het graafschap verlegd van Horn naar Weert. Filips II werd in 1568, samen met graaf Lamoraal van Egmont op de Grote Markt van Brussel onthoofd, wat het startsein zou worden voor de Nederlandse Opstand tegen de Spaanse overheersers van de Nederlanden.
In 1789 werd het kasteel verkocht aan de familie Magnee, oorspronkelijk uit Luik afkomstig. Deze familie beheert het kasteel tot vandaag de dag; het kasteel wordt nog steeds bewoond door de familie Magnee.
je hebt helemaal gelijk, blijkbaar bestaat er wat verwarring over:quote:Op zondag 8 februari 2009 02:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
hé, dat verbaast me.
De graaf van Egmont en de graaf van Hoorn werden onthoofd, zoals ik geleerd heb. Ik heb altijd aangenomen dat dat de graaf van het Noordhollandse Hoorn was, maar het was dus de graaf van het Brabantse Horn?
helemaal goed!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:11 schreef Maizena het volgende:
Bonifatiusbron, Dokkum.
http://www.heiligbonifatius.nl/wb/pages/de-bonifatiuskapel.php
Dat is correctquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De Beestenmarkt te Sluis, volgens mij restaurant Oud Sluis
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |