ik zou Zeeland maar vergetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
actuele gebeurtenisen het ziet er idd wel uit als Zeeuwse klei
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef Maizena het volgende:
Tijdelijk weg voor restauratie...en wel hier om:
http://verlichtingshumani(...)fer_200_341928a.html
Ohja, dat ding kun je vanaf de snelweg zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx to Impry. Bij zijn Flevoland dacht ik gelijk aan de Knardijk die beide Flevolanden van elkaar scheidt. Dijkje volgen et voila
Mensen die dat beweren hebben de Bijbel niet goed gelezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]stomme christenunie
stel iemand vermoord de voorzitter van de christunie () zeggen ze dan ook: god had het zo gewild
chufi 1 omhoogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is eigenlijk Boven-Hardinxveld, niet (Neder-)Hardinxveld-Giessendam, wat verder naar het westen ligt. Maar het is verder helemaal goed!
redunzl 6
TARAraboemdijee 6
zonnetjeinhuis 1
chufi 2
Maizena 1
Sjoerd102 1
Oh, ik gebruik google earth 4.2 PROquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
chufi aangepast en ik gebruik maps
Ik had gegoogled op scheepswerven en daae stons het zo vermeldt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is eigenlijk Boven-Hardinxveld, niet (Neder-)Hardinxveld-Giessendam, wat verder naar het westen ligt. Maar het is verder helemaal goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |