Juist, Formerum aan Zee,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef Maizena het volgende:
Aan het eind van de Molenweg op Terschelling.
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Maizena het volgende:
Formerum http://www.molenhoek.op-terschelling.nl/
Ik zei ook al...aan het einde van de Molenweg....strandhotel heb ik daarna ook gevonden...was alleen maar een illustratiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.
Andere uiteinde van de Molenweg gok ik
Ik zat altijd in dat linker gebouw, Apartotel heette dat toen.. Ook boven op het duin en direct aan het strand dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Never nooit niet. Dat is in Formerum zelf.
Andere uiteinde van de Molenweg gok ik
Is dat niet gewoon Pampus bij Amsterdam?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
even ontopic: ik zag laatst een programma op 1 van de publieke omroepe en dat ging over iemand die woonde op een eilland alleen met z'n vrouw, voor de rest woonde op dat eiland niemand, weet iemand misschien welk eiland dat is?, was best groot eiland, en hij zat daar voor zijn beroep...
nee, want er lag een groot strand aan...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Pampus bij Amsterdam?
Dat was mn 2e optie geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nee, want er lag een groot strand aan...
EDIT: rottummerplaat, joris linssen, showroom...
misschien moet ik daar maar gaan wonen, lekker rustig...quote:
Lekker rustig wel, ja...maar dood-saai zonder internetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
misschien moet ik daar maar gaan wonen, lekker rustig...
Ik denk toch echt dat het in Horn is, niet in Haelen, dat ligt een paar km noordelijkerquote:
klopt ja, zie m'n vorige postquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het in Horn is, niet in Haelen, dat ligt een paar km noordelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |