Hoe wil je dat veranderen dan? Leg me dat eens uit? Jullie zeggen toch ook dat je liever veel geld verdient als een rellende GS zijnde in plaats van minder geld verdienen en achter je werk/product te staan. Dat is het hele probleem!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaat het dus wéér over de instelling van de mens. Verander dát dan in plaats van met een vingertje te wijzen naar de media. "Wij" kiezen er toch voor om veel centjes te verdienen en een tweede huis te nemen?
Wat wil je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die waren er genoegik heb ergens een filmpje van ons optreden je hoort de hele tijd kreten van uit het publiek er tussendoor
![]()
Getekend worden bij een maatschappijquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder ''professioneel spelen''?
JA EN DAN NOGquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat wil je.Vier meiden op een podium. Middelbare school...
Omgquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Bobby-B een groupie was van Duffy.......
Maar stel we doen wat jij zegt: De overheid haalt alle laagdrempelige kamerzenders van de TV. Wat denk je dan dat er gebeurt? Dat iedereen inziet "Oh, het was inderdaad wel erg stom, dat Geer & Goor, laat ik voortaan maar naar National Geographic en RTL Z gaan kijken." Tuurlijk niet. Als je zoiets niet interessant vindt, ga je het ook nooit interessant vinden. De media reikt het je alleen maar aan, jij doet er iets mee, of niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe wil je dat veranderen dan? Leg me dat eens uit? Jullie zeggen toch ook dat je liever veel geld verdient als een rellende GS zijnde in plaats van minder geld verdienen en achter je werk/product te staan. Dat is het hele probleem!
De media en de instelling van de mens is als een vicieuze cirkel. Mensen doen wat er in de media komt. En omdat men liever een voorbeeld neemt aan een beroemdheid dan aan de brave buurman, kun je mijn inziens best beginnen met de media aan te passen.
Nee, hoor. Dat heb je helemaal verkeerd gelezen, Bob.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe wil je dat veranderen dan? Leg me dat eens uit? Jullie zeggen toch ook dat je liever veel geld verdient als een rellende GS zijnde in plaats van minder geld verdienen en achter je werk/product te staan. Dat is het hele probleem!
De media en de instelling van de mens is als een vicieuze cirkel. Mensen doen wat er in de media komt. En omdat men liever een voorbeeld neemt aan een beroemdheid dan aan de brave buurman, kun je mijn inziens best beginnen met de media aan te passen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
ik zou ook nooit werk doen waar ik niet achter sta maar bedrijfskundig gezien is het natuurlijk gewoon een goede zet van ze geweest.
Probeer de dingen los van elkaar te zien. Zelf zou ik niet te werk gaan als/bij GS, maar ik kan desondanks wel zien dat zij slim bezig zijn.quote:
Het zou mooi zijn. Maar het is niet het hoofddoel. We spelen omdat we het leuk vinden. En als iemand ons toevallig zo goed vind dat we in aanmerking komen voor een cotract zou dat alleen maar mooi zijn, en zouden we zeker geen nee zeggen. Maar het is geen doel op zich.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Getekend worden bij een maatschappij
Okquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn. Maar het is niet het hoofddoel. We spelen omdat we het leuk vinden. En als iemand ons toevallig zo goed vind dat we in aanmerking komen voor een cotract zou dat alleen maar mooi zijn, en zouden we zeker geen nee zeggen. Maar het is geen doel op zich.
We hebben tot nu toe 2 eigen nummers. Nee ze staan niet online. Ik heb wel nog ergens alleen het gitaar rifje van een van die nummers ergens los op mijn computer staan, maar geen zin om te zoeken want ik moet lerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok
Jullie maken dus ook eigen nummers neem ik aan?
Toevallig sommige online staan?
Ik hoef die knul niet naakt te zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
Weer Harry Potter-acteur uit de kleren
Emma Watson naakt!
Hij lijkt op die Stevequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoef die knul niet naakt te zien.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Bobby-B een groupie was van Duffy.......
Ik zeg ook niet dat je het moet verbieden, je moet het ook gewoon behouden, maar niet NOG meer van dat soort pulp erbij, zoals GS, waar het dus eigenlijk allemaal om ging. Maar goed, zolang zenders als SBS, BNN en TMF van die programma's maken die grensverleggend bezig zijn en waar het normaal is om ergens in te breken of de noodrem in een trein te misbruiken of een legertruck te jatten gaan mensen dat normaal vinden, dan moet men de toename van de criminaliteit niet erg vinden. Uiteindelijk laten ze dit soort dingen gewoon toe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar stel we doen wat jij zegt: De overheid haalt alle laagdrempelige kamerzenders van de TV. Wat denk je dan dat er gebeurt? Dat iedereen inziet "Oh, het was inderdaad wel erg stom, dat Geer & Goor, laat ik voortaan maar naar National Geographic en RTL Z gaan kijken." Tuurlijk niet. Als je zoiets niet interessant vindt, ga je het ook nooit interessant vinden. De media reikt het je alleen maar aan, jij doet er iets mee, of niet.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef dagdag het volgende:
hey zeg waarom heeft emma zich om laten bouwen
oneens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zeg ook niet dat je het moet verbieden, je moet het ook gewoon behouden, maar niet NOG meer van dat soort pulp erbij, zoals GS, waar het dus eigenlijk allemaal om ging. Maar goed, zolang zenders als SBS, BNN en TMF van die programma's maken die grensverleggend bezig zijn en waar het normaal is om ergens in te breken of de noodrem in een trein te misbruiken of een legertruck te jatten gaan mensen dat normaal vinden, dan moet men de toename van de criminaliteit niet erg vinden. Uiteindelijk laten ze dit soort dingen gewoon toe.
Wij hebben gekozen voor die vrijheid. Dan moet je ook niet raar opkijken als mensen daar gebruik van willen maken. Wees in ieder geval blij dat we die vrijheid hebben om omroepen te beginnen en dat we niet gedwongen zijn om te kijken naar één omroep.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zeg ook niet dat je het moet verbieden, je moet het ook gewoon behouden, maar niet NOG meer van dat soort pulp erbij, zoals GS, waar het dus eigenlijk allemaal om ging. Maar goed, zolang zenders als SBS, BNN en TMF van die programma's maken die grensverleggend bezig zijn en waar het normaal is om ergens in te breken of de noodrem in een trein te misbruiken of een legertruck te jatten gaan mensen dat normaal vinden, dan moet men de toename van de criminaliteit niet erg vinden. Uiteindelijk laten ze dit soort dingen gewoon toe.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
En het is trouwens ook niet zo dat ik verwacht dat we gecontracteerd worden ofzoiets hoor. We zijn niet echt goed. Het is totaal niet zo dat een van ons exceptionele kwaliteiten heeft op het instrument wat hij bespeelt. Ik kan wel redelijk gitaar spelen, onze bassist kan wel goed bassen en onze zanger wel goed zingen, maar niet dat je denkt van WOW wat een natuurtalent. Alleen onze drummer is een bijzonder geval, die heeft 5 maanden terug voor het eerst achter een drumstel gezeten en hij is best wel talentvol. Eerste keer achter een drumstel kon hij eigenlijk alles al met ons mee spelen.
Prima dat jij er oneens mee bent, helaas is het wel de realiteit.quote:
China bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Wij hebben gekozen voor die vrijheid. Dan moet je ook niet raar opkijken als mensen daar gebruik van willen maken. Wees in ieder geval blij dat we die vrijheid hebben om omroepen te beginnen en dat we niet gedwongen zijn om te kijken naar één omroep.
Wat als ik jou een keer zijn naaktfoto onder ogen probeer te schuiven? Ga je dan zelfmoord plegen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef Fascination het volgende:
Gatverdamme, ik sterf nog liever dan dat ik hem naakt zie.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
maar ik ga weer braaf studeren. toedeloe.
tjah, De band waar ik in speel zijn eigenlijk allemaal vrienden van me, ook al voor de bandquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, ik wil gewoon optreden, echt al te lang niet meer gedaan.
Maar het is lastig om een band te vinden die hetzelfde wil als ik
Er zijn al genoeg omroepen en het gaat me niet om een omroep meer of minder, het gaat me om wat zo'n omroep doet. Of laten we dadelijk ook een omroep toe die het normaal vind om mensen oproepen om rellen te beginnen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Wij hebben gekozen voor die vrijheid. Dan moet je ook niet raar opkijken als mensen daar gebruik van willen maken. Wees in ieder geval blij dat we die vrijheid hebben om omroepen te beginnen en dat we niet gedwongen zijn om te kijken naar één omroep.
Jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat als ik jou een keer zijn naaktfoto onder ogen probeer te schuiven? Ga je dan zelfmoord plegen?
Zolang het binnen de wet blijft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg omroepen en het gaat me niet om een omroep meer of minder, het gaat me om wat zo'n omroep doet. Of laten we dadelijk ook een omroep toe die het normaal vind om mensen oproepen om rellen te beginnen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
tjah, De band waar ik in speel zijn eigenlijk allemaal vrienden van me, ook al voor de band![]()
Wat wil jij dan precies? en wat speel je?
Vieze SOG'erquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
maar ik ga weer braaf studeren. toedeloe.
Krijg je de neiging om aan een noodrem te trekken nu je op bnn gezien hebt dat dat gebeurde?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Prima dat jij er oneens mee bent, helaas is het wel de realiteit.
Doe je er wel een lekker Lushzeepje bij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ik zit nog te twijfelen hoe, polsen doorsnijden in een warm bad schijnt het minst pijnvol te zijn.
Dat is lamequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ik zit nog te twijfelen hoe, polsen doorsnijden in een warm bad schijnt het minst pijnvol te zijn.
Haha dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat is lekker voor de omstandersquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is lameMensen schrikken altijd als ze hun polsen doorsnijden en krijgen sowieso spijt als ze het gedaan hebben. Daarom zie je heel vaak dat mensen die zelfmoord hebben geprobeerd te plegen ergens onderaan de trap bij de voordeur liggen. Ze jumpen in paniek uit bad om buiten hulp te halen. Gevolg: hele huis onder het bloed, aangezien het natuurlijk keihard uit de hoofdslagaders spuit. Oplossing: spring gewoon van een gebouw, is nog leuker ook
Ik niet, genoeg achterlijke debielen, waar ik het dus steeds over heb, die dus ook dat soort pulp leuk vinden, wel ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Krijg je de neiging om aan een noodrem te trekken nu je op bnn gezien hebt dat dat gebeurde?
Kut. Dan ga ik nu echt maarquote:
Eerst fas.rar afleveren bij mij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat is lekker voor de omstanders. Ik spring wel voor de trein waar jij inzit
.
Oei dat prikt vast behoorlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe je er wel een lekker Lushzeepje bij.Ga je tenminste lekker ruikend de dood tegemoet.
Dus wat? Moet je al die dingen maar gaan verbieden, omdat een aantal faalhazen er duidelijk niet mee om kunnen gaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet, genoeg achterlijke debielen, waar ik het dus steeds over heb, die dus ook dat soort pulp leuk vinden, wel ja.
Of moet ik echt een lijst met nieuwsberichten voor je gaan opzoeken waarin men een film of spelletje naspeelt met dodelijke gevolgen?
Mwah als ze allemaal doodgaan omdat ze achterlijke filmpjes nadoen doet natuurlijke selectie weer prima zn werkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet, genoeg achterlijke debielen, waar ik het dus steeds over heb, die dus ook dat soort pulp leuk vinden, wel ja.
Of moet ik echt een lijst met nieuwsberichten voor je gaan opzoeken waarin men een film of spelletje naspeelt met dodelijke gevolgen?
Jamaar dat gebeurt altijd. Zelfs als het geen show is van BBN die gericht is op kampers o.i.d. Bijvoorbeeld de ophanging van Saddam Hussein, tig kinderen hebben het daarna nagespeeld. (lees: elkaar ophangen, omdat ze het op het nieuws hebben gezien).quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je wel eens gelezen hoe dodelijk lucht is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht! Laten we dan ook gelijk al het eten verbieden, want ik heb een aantal nieuwsberichten gelezen waarin mensen zich letterlijk doodaten!
En hey, verbied water ook gelijk even, want dat kan ook hartstikke dodelijk zijn.
Je moet daarom geen dingen gaan verbiedenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef dagdag het volgende:
hey kan ook viool doen
heb je ene site
jos.tieband.com/silentalarm
Ik heb er ook last vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen!
Laatst nog, twee tieners van 18 overleden door koolstofmonoxidevergiftiging. Oorzaak: seks in een auto met de ramen dicht. Ik denk dat we zowel seks als auto's moeten verbiedenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je wel eens gelezen hoe dodelijk lucht is?
En seks met auto's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Laatst nog, twee tieners van 18 overleden door koolstofmonoxidevergiftiging. Oorzaak: seks in een auto met de ramen dicht. Ik denk dat we zowel seks als auto's moeten verbieden
hehe, daar hebben we het hier ook over gehad toenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Laatst nog, twee tieners van 18 overleden door koolstofmonoxidevergiftiging. Oorzaak: seks in een auto met de ramen dicht. Ik denk dat we zowel seks als auto's moeten verbieden
Nee, maar je moet het ook niet uitdagen door zenders maar hun gang te laten gaan en constant grenzen op te laten zoeken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Dus wat? Moet je al die dingen maar gaan verbieden, omdat een aantal faalhazen er duidelijk niet mee om kunnen gaan?
Oke, doei.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
Ga is leren Silentalarm. Ik wil je niet meer in dit topic zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp je wel, maar het is in de praktijk gewoon niet te handhaven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar je moet het ook niet uitdagen door zenders maar hun gang te laten gaan en constant grenzen op te laten zoeken.
Jammer dat jullie het nu in het belachelijke trekken, maar dat zegt meer over jullie.![]()
Kinderen leren ook door grenzen op te zoeken. Dat moet je ze ook niet tegenhouden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar je moet het ook niet uitdagen door zenders maar hun gang te laten gaan en constant grenzen op te laten zoeken.
Jammer dat jullie het nu in het belachelijke trekken, maar dat zegt meer over jullie.![]()
Grenzen zijn leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Kinderen leren ook door grenzen op te zoeken. Dat moet je ze ook niet tegenhouden.
Omg ik ben het eens met IQMquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Kinderen leren ook door grenzen op te zoeken. Dat moet je ze ook niet tegenhouden.
Kinderen ja. Die moeten nog dingen leren. Maar als gezond denkende volwassene weet je toch onderhand wel wat wel en niet mag?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Zingen en ik wil iets inde trant van Stone Sour oid doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
tjah, De band waar ik in speel zijn eigenlijk allemaal vrienden van me, ook al voor de band![]()
Wat wil jij dan precies? en wat speel je?
De meeste volwassenen (21 jaar en ouder) trekken dan ook niet aan een noodremquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen ja. Die moeten nog dingen leren. Maar als gezond denkende volwassene weet je toch onderhand wel wat wel en niet mag?
Nee, dat weet ik, maar wat ik dus bedoel te zeggen dat als je maar zenders toelaat om constant grenzen op te zoeken mensen het vanzelf wel normaal gaan vinden om iets te doen wat eigenlijk niet mag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De meeste volwassenen (21 jaar en ouder) trekken dan ook niet aan een noodrem
Mwehehe wat dacht je dan van die toneelregisseur genaamd Jos Thiequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen!
This is just the beginning, dear.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg ik ben het eens met IQM.
Is ze niet gewoon naar de uni? Ik hoor haar in ieder geval nooit over colleges.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
Kunnen we erover ophouden? Het begint nu gewoon saai te worden.
En ik denk dat KB is verdronken onder de douche!
Dat is ook lomp zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwehehe wat dacht je dan van die toneelregisseur genaamd Jos Thie
http://www.moose.nl/?q=th(...)tistiek-leider-oerol
Dan lees je het toch gewoon nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
Kunnen we erover ophouden? Het begint nu gewoon saai te worden.
Weet ik niet hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Is ze niet gewoon naar de uni? Ik hoor haar in ieder geval nooit over colleges.
Zo begint het meestal inderdaad.quote:
Stom hèquote:
Eens, alleen dat doen ze toch niet. Moeilijk te handhaven, en slecht voor de inkomstenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar wat ik dus bedoel te zeggen dat als je maar zenders toelaat om constant grenzen op te zoeken mensen het vanzelf wel normaal gaan vinden om iets te doen wat eigenlijk niet mag.Dat is dus wat ik en de ananas bedoelde met dat de media ook wel z'n verantwoordelijkheid mag nemen.
Ik zou hetzelfde gedaan hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
My clitoris, zo noem je je kind toch niet, wtf
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
WTF! Ik wilde opzoeken wanneer de Josti-Band is opgericht, krijg ik als tweede link dit:
[ afbeelding ]
Nee, dat is zielig. Ik weet nog hoe er een klasgenoot gepest werd omdat ie Tom Maat heette.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde gedaan hebbendat is toch geweldig.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig. Ik weet nog hoe er een klasgenoot gepest werd omdat ie Tom Maat heette.
No way.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde gedaan hebbendat is toch geweldig.
Tsjaquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig. Ik weet nog hoe er een klasgenoot gepest werd omdat ie Tom Maat heette.
Ik heb bij een Pijpers in de klas gezeten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
Ik ken een meisje en die heeft De Pijper als achternaam, ook geen pretje
Ik ken een meisje met Wenker als achternaamquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
Ik ken een meisje en die heeft De Pijper als achternaam, ook geen pretje
OF ANITA COCK!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
HAHAHA OF ALS JE ZO MIKE HAWK HEET DAN SPREEK JE HET UIT ALS MY COCK![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jora?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met Wenker als achternaamook leuk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef IQM het volgende:
[..]
OF ANITA COCK!Whehe heb je die nieuwste ophef gehoord over dat Britney nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If You Seek Amy ---> F-U-C-K MEff dat artikel zoeken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik denk dat ik die aflevering van shownieuws gemist heb.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe heb je die nieuwste ophef gehoord over dat Britney nummer?
If You Seek Amy ---> F-U-C-K MEff dat artikel zoeken.
Nee, dat was bij RTL Boulevardquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die aflevering van shownieuws gemist heb.
Eindelijk weer tieten in het topic!quote:
Hee, ik ben hier toch ook al de hele tijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eindelijk weer tieten in het topic!
Et moiquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ik ben hier toch ook al de hele tijd
Ik heb van jou nog geen tiet gezien anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ik ben hier toch ook al de hele tijd
Austin Powersquote:
Van jou ook niet.quote:
Jij wilt niet eens vertellen wat voor cupmaat je hebt en hoeveel piemels je al hebt gehadquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen tiet gezien anders.
Tieten van mijn kant:quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen tiet gezien anders.
Waarom wil je dat weten dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij wilt niet eens vertellen wat voor cupmaat je hebt en hoeveel piemels je al hebt gehad![]()
Ik weet het allebei lekker welquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij wilt niet eens vertellen wat voor cupmaat je hebt en hoeveel piemels je al hebt gehad![]()
Waarvoor wil je dat weten dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En nu je voorkant?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tieten van mijn kant:
[ afbeelding ]
quote:
HIVEMINDquote:
Doe eens zeggen, anders vertel ik jouw prestaties in bed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het allebei lekker wel!
Lijkt me logisch, dat is de noodzakelijke basisinfo waarover wij in de SC geinformeerd dienen te wordenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het allebei lekker wel!
Vertel ze alles.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens zeggen, anders vertel ik jouw prestaties in bed.
Haiquote:
Wat een vriendelijke binnenkomstquote:
Da's nie aardig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een zak aardappels was er niks bij.
1 Russia 17,098,242 11.5% Largest country in the world.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik typ hoofdstad canada bij letmegooglethatforyou.com in, is dit mijn eerste zoekresultaat:
Kidsplanet - Wes, Wat is de hoofdstad van Canada?
Canada is het grootste land ter wereld en ongeveer 280 keer groter dan Nederland
No shit. China derde lland dacht ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
1 Russia 17,098,242 11.5% Largest country in the world.
2 Canada 9,984,670 6.7% Largest country in the Western Hemisphere. Longest coastline.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een zak aardappels was er niks bij.
Je moet soms een beetje faken, anders worden vrouwen zo sentimenteel en zeurderig. "MAAR WAT DOE IK DAN VERKEERDquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! En je zei dat je me goed vond
Chicks die dat vragen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HEB IK SOMS EEN DIKKE KONT IN DIE BROEK?![]()
En die vijf keer dat je klaar kwam dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet soms een beetje faken, anders worden vrouwen zo sentimenteel en zeurderig. "MAAR WAT DOE IK DAN VERKEERDVIND JE ME NIET MOOI? HEB IK SOMS EEN DIKKE KONT IN DIE BROEK?
BOEHEOE, NOU JIJ WAS OOK HEEL SLECHT HOOORRR, ECHT WEL
![]()
Ik vraag het ook wel eens, maar dan hoop ik op een ja als antwoordquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks die dat vragen.Rechtstreeks naar de exit.
Dat gebeurde toen je alweer in de trein op weg naar huis zat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En die vijf keer dat je klaar kwam dan?
Vijf keerquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En die vijf keer dat je klaar kwam dan?
Joh.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag het ook wel eens, maar dan hoop ik op een ja als antwoord!
Halloooo, je moet ook wel leren tantra-klaarkomen zonder sperma enzovoortsquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vijf keer
Man, na een aantal keer in korte tijd gaan je ballen pijn doen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Halloooo, je moet ook wel leren tantra-klaarkomen zonder sperma enzovoorts.
Wat is daar de lol aan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Halloooo, je moet ook wel leren tantra-klaarkomen zonder sperma enzovoorts.
Dat je uren door kunt blijven gaan als je daar zin in hebt en niet vast zit aan fysieke beperkingen?quote:
Ow, nou ja, na 1 keer vind het ik het wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je uren door kunt blijven gaan als je daar zin in hebt en niet vast zit aan fysieke beperkingen?
Sowieso al clitoraal en vaginaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef Fascination het volgende:
Je hebt ook verschillende manieren van klaarkomen bij een vrouw heb ik gelezen ergens.
Ooh, je vriendin ook?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ow, nou ja, na 1 keer vind het ik het wel genoeg geweest.
Mij bevalt het wel hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
Waarom zou je urenlang achter elkaar sex willen hebben?
Wat is daar het verschil tussenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sowieso al clitoraal en vaginaal.
Vast niet. Daarom zit ze nu in LA.quote:
Nee, dank je.quote:
Logisch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast niet. Daarom zit ze nu in LA.
Zeggen de woorden zelf niet genoegquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is daar het verschil tussen?
Maar serieus, mijn vriendin is niet zo'n seksbeest als jij. Wij doen ook niet aan spannende standjes en zo.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren jongeman.
BT houd van 24 uur lang durende sexquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
live vanuit 10 km file op de a2
Wtf is er gebeurt?
D'r staat niks bijzonders op de sites voorzover ik kan zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
live vanuit 10 km file op de a2
Wtf is er gebeurt?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeggen de woorden zelf niet genoeg?
Clitoraal - Door stimulering van de clitoris
Vaginaal - Door stimulering van de G-spot
Als een pik in je kut.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ben benieuwd hoe vaginaal klaarkomen dan voelt.
Euuh, ik neem aan dat je dat het beste zelf kunt uitvogelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
dat wist ik al langquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
BT houd van 24 uur lang durende sex :
Ow, wacht:quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
D'r staat niks bijzonders op de sites voorzover ik kan zien.
Zal ik het voor doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
Oké, ja dat kan.. Dat is natuurlijk jullie keuzequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar serieus, mijn vriendin is niet zo'n seksbeest als jij. Wij doen ook niet aan spannende standjes en zo.
vandaar dat t zo goed als stil staatquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ow, wacht:
A2 9 km
Amsterdam richting Utrecht tussen Abcoude en Maarssen 9 km, door een ongeluk, de weg is weer vrij
Wel handig, kunnen FOK!ken in de autoquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vandaar dat t zo goed als stil staat
zeker in zo een lange file. Is een stuk leuker dan al die chagrijnige mensen om me heen. T word geen file flirten vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel handig, kunnen FOK!ken in de auto
Eigenlijk wil ze helemaal geen seks voor het huwelijk. Daarom ben ik ook altijd zo seksueel gefrustreerd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, ja dat kan.. Dat is natuurlijk jullie keuze!
Net of BT in het echt zo'n seksbeest isquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar serieus, mijn vriendin is niet zo'n seksbeest als jij. Wij doen ook niet aan spannende standjes en zo.
BT is een grote man van vijftig die een muis in tweeën knipte.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Net of BT in het echt zo'n seksbeest is
internetheldinquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Reallyquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ze helemaal geen seks voor het huwelijk. Daarom ben ik ook altijd zo seksueel gefrustreerd.
Als ik seks héb wel ja, alleen ik heb het gewoon nooitquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Laat ons nou in die waan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Maar die naaide ik toen ook mooi weer aan elkaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
BT is een grote man van vijftig die een muis in tweeën knipte.
wtf, maar ze doet het dus wel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ze helemaal geen seks voor het huwelijk. Daarom ben ik ook altijd zo seksueel gefrustreerd.
Kijken dingen jou wel eens aan vanuit een bepaalde hoek?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar die naaide ik toen ook mooi weer aan elkaar
GHB doet wonderen.quote:
Ben je niet aantrekkelijk voor jongens in het echte leven (dus niet op dit forum)?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik seks héb wel ja, alleen ik heb het gewoon nooit!
Jaquote:
Zullen we een keertje?quote:Als ik seks héb wel ja, alleen ik heb het gewoon nooit!
Wat, vanuit de schaduw van een kathedraal bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijken dingen jou wel eens aan vanuit een bepaalde hoek?
Of misschien heeft ze gewoon high standards? Is ook een optie, natuurlijk. "quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je niet aantrekkelijk voor jongens in het echte leven (dus niet op dit forum)?![]()
Lucht je hart maar uit schat, wij zullen je ondersteunen
Ja, precies!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, vanuit de schaduw van een kathedraal bijvoorbeeld?
maar waar ligt dat aan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Really?
[..]
Als ik seks héb wel ja, alleen ik heb het gewoon nooit!
Nee.quote:
Die heb ik ook, maar ik heb ook seksquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Of misschien heeft ze gewoon high standards? Is ook een optie, natuurlijk. ""
In het echte leven heeft ze concurrentie, in tegenstelling tot hier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je niet aantrekkelijk voor jongens in het echte leven (dus niet op dit forum)?![]()
Jawel hoor, maar ik heb niet zo'n zin om zomaar met een willekeurig persoon te gaan neuken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lucht je hart maar uit schat, wij zullen je ondersteunen
Hoe heb je dr nu wel zover gekregen danquote:
Birgit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In het echte leven heeft ze concurrentie, in tegenstelling tot hier.
Nou ja, niet dus! Ben zelf ook nog maagd eigenlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe heb je dr nu wel zover gekregen dan?
?quote:
Ik geloof dus echt niet dat meisjes veel te hebben met concurrentie, tenzij ze gewoon fucking lelijk zijn. Ga naar een uitgaansgelegenheid, en 90% van de vrijgezelle gasten wil met je volgens mij met je naar bedquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n last van concurrentie, ik kom alleen gewoon heel weinig jongens tegen waar ik seks mee zou willen hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar je zei net dat je niet echt speciale standjes doetquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, niet dus! Ben zelf ook nog maagd eigenlijk.
Standje handkar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar je zei net dat je niet echt speciale standjes doet
Wat een onthullingquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, niet dus! Ben zelf ook nog maagd eigenlijk.
QFTquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat meisjes veel te hebben met concurrentie, tenzij ze gewoon fucking lelijk zijn. Ga naar een uitgaansgelegenheid, en 90% van de vrijgezelle gasten wil met je volgens mij met je naar bed
Hahaha, die gaat toch met dat meisje nuquote:
Keertje meeten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n last van concurrentie, ik kom alleen gewoon heel weinig jongens tegen waar ik seks mee zou willen hebben
Dat zegt overigens meer over die gasten dan over die chicks, in het algemeen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat meisjes veel te hebben met concurrentie, tenzij ze gewoon fucking lelijk zijn. Ga naar een uitgaansgelegenheid, en 90% van de vrijgezelle gasten wil met je volgens mij met je naar bed
Is Birgit die bi?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, die gaat toch met dat meisje nudat is geen concurrentie meer en ze is het eigenlijk ook nooit geweest
!
Nee natuurlijk, maar het is wel zo. Kijk, als je eisen gaat stellen is het wel wat moeilijker, maar als je als chick seks wilt hebben is het binnen 5 minuten geregeldquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zegt overigens meer over die gasten dan over die chicks, in het algemeen.
Word maar boos danquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een onthullingmaar dat lijkt me wel bijzonder vervelend. Waarom denkt je vriendin er zo over?
En ik mag hopen dat dit serieus is anders ga ik zo heel heel boos worden![]()
NEEquote:
Precies ja, dus die jongens hoef ik sowieso al niet. Er blijft echt weinig over hoor, geloof me nu maar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zegt overigens meer over die gasten dan over die chicks, in het algemeen.
Ja, als je uit '82 komt en nog steeds maagd bent is er wel wat misquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Word maar boos dannatuurlijk is dat niet serieus.
En ik had je nog wel een foto gestuurd?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n last van concurrentie, ik kom alleen gewoon heel weinig jongens tegen waar ik seks mee zou willen hebben
Het zou toch kunnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Word maar boos dannatuurlijk is dat niet serieus.
True.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, maar het is wel zo. Kijk, als je eisen gaat stellen is het wel wat moeilijker, maar als je als chick seks wilt hebben is het binnen 5 minuten geregeld
Ik hoor zoveel bicurious verhalen uit Den Helder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Sukkel
!
En wel met ananas meetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE!
[..]
Precies ja, dus die jongens hoef ik sowieso al niet. Er blijft echt weinig over hoor, geloof me nu maar.
Hahahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik had je nog wel een foto gestuurd?
Chicks met moedervlekken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef Fascination het volgende:
Bt stelt gewoon veel te veel eisen.
"Ohh hij heeft een moedervlek, dan hoef ik 'm niet."
5 minuten? Geef me 3 secondenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, maar het is wel zo. Kijk, als je eisen gaat stellen is het wel wat moeilijker, maar als je als chick seks wilt hebben is het binnen 5 minuten geregeld
Juist.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef Lakitu het volgende:
Maar echte mannen stellen eisen.
Hij had echt niet dezelfde intentiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
En wel met ananas meetenterwijl hij heus wel de zelfde intenties had als ik.
Don't push it.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
5 minuten? Geef me 3 seconden!
Ja, dat weet ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen? Genoeg meisjes die geen seks voor het huwelijk willen.
Klopt, dat zegt meestal niks goeds over haar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Juist.
Zo knap ik af op chicks die al veel vriendjes gehad hebben
Ik zou die Eva Mendes wel doen anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks met moedervlekken.[ afbeelding ]
Niets mis met het hebben van high standards.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef Fascination het volgende:
Bt stelt gewoon veel te veel eisen.
"Ohh hij heeft een moedervlek, dan hoef ik 'm niet."
Jos wil dan ook anaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij had echt niet dezelfde intenties
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahajongens van internet tellen sowieso niet hier
!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij had echt niet dezelfde intenties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Zij heeft echt zoeen hoerenkop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zou die Eva Mendes wel doen anders.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben niet echt iemand die alleen maar probeert te scoren hoorhet liefst voer ik diepe gesprekken over de zin des leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vind haar echt niet mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zij heeft echt zoeen hoerenkop.
[ afbeelding ]
En het probleem met een hoerenkop is?....quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gatverdammequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoerenkoppen zijn lelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
En het probleem met een hoerenkop is?....
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben niet echt iemand die alleen maar probeert te scoren hoorhet liefst voer ik diepe gesprekken over de zin des leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen
!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
En het probleem met een hoerenkop is?....
quote:
Nou, echt wel. Ik vind gewoon echt niks aantrekkelijk aan haar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Net of je haar uit je bed zou trappen, flikker toch op man
Ik zou haar in eerste instantie niet in de buurt van m'n bed laten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef afcajos het volgende:
Net of je haar uit je bed zou trappen, flikker toch op man
Bij mij is het aantal nogal snel gestegen toen ik begon te posten in de SCquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 8000
Haar lichaam ook niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, echt wel. Ik vind gewoon echt niks aantrekkelijk aan haar.
Post een foto van je vriendin please.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou haar in eerste instantie niet in de buurt van m'n bed laten.
En ondertussen wel constant mannen oplopen geilen op het forum.quote:
Vind jij hetgeen wat BT zegt geil? Zegt meer iets over jouquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En ondertussen wel constant mannen oplopen geilen op het forum.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou haar in eerste instantie niet in de buurt van m'n bed laten.
Ik niet hoor BT, ik zou wel een goed gesprek met je willen aangaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Second thatquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij mij is het aantal nogal snel gestegen toen ik begon te posten in de SC
Ooh jij nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vind jij hetgeen wat BT zegt geil? Zegt meer iets over jou
Waarom stond ik niet in je 7000e postquote:
Oke, haar lichaam wel, maar ik ga niet alleen maar seks met iemand hebben voor het lichaam. Sowieso stap ik niet met iedereen zomaar het bed in.quote:
Ik heb geen vriendin meer, al een maandje of 2/3 niet ofzow.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Post een foto van je vriendin please.
begin maar met een BT.rarquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij niet?
Dan moet ik toch beter mn best gaan doen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oke, haar lichaam wel, maar ik ga niet alleen maar seks met iemand hebben voor het lichaam. Sowieso stap ik niet met iedereen zomaar het bed in.
Je vertelde vorige week nog dat je een chick had, failquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin meer, al een maandje of 2/3 niet ofzow.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vind jij hetgeen wat BT zegt geil? Zegt meer iets over jou
En met hoeveel meisjes heb je seks gehad in de tussentijd?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin meer, al een maandje of 2/3 niet ofzow.
Lakitu liegt altijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vertelde vorige week nog dat je een chick had, fail
Onmogelijk. Nee, serieus, dat kan niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vertelde vorige week nog dat je een chick had, fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |