En dat overgroot deel word alleen maar groter als er meer zenders bijkomen waar het alleen maar om laagdrempelig vermaak gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Wat jullie vergeten is dat een overgroot deel van de Nederlandse samenleving gewoon hersenloos is. Ze houden gewoon van laagdrempelig vermaak. Ze kijken De Lama's en Shownieuws, lezen de Telegraaf en Autoweek en zijn lekker gelukkig met hun baantje als pijpenlasser of metselaar. Prima natuurlijk, maar je hoeft bij hun echt niet aan te komen dat er op tv "meer serieuze documentaires" moeten komen. Het interesseert ze simpelweg gewoon niet
Die invloed zal MTV/TMF vast hebben, maar het zal nooit zomaar morgen alleen maar hardcore uitzenden. Waarom niet? Omdat dan een grote groep zal afhaken. Ik blijf erbij dat mediabedrijven reageren op de vraag en de tendens in de maatschappij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ok bij deze mijn serieuze reactie, ff jullie noobs ownen![]()
Het ging oorspronkelijk toch over GS? Nou, zij doen het goed, ze maken van iets wat ontzettend kut is iets succesvols. Ik zou er echter niet trots op zijn omdat het tegen mijn principes ingaat, dom vermaak maken voor domme mensen.
De pizza vergelijking gaat totaal niet op, je kunt media niet vergelijken met een restaurant. Media creeeren de vraag zelf, dat doen de mensen niet. Hetzelfde als met MTV en TMF, als zij morgen opeens allemaal hardcore gaan uitzenden is dat razendpopulair over een aantal maanden. Een pizzaboer kan geen eigen vraag creeeren, hij is er niet creatief genoeg voor en er zijn genoeg substituten, tevens is eten iets wat met smaak te maken heeft en tv/muziek veel minder. Je gaat tenslotte geen pizza eten als je ervan moet kotsen.
Media hebben in Nederland een voorbeeldfunctie, ze moeten zorgen om objectief (of subjectief als het duidelijk is) nieuws over te brengen op de maatschappij. GS doet dat subjectief zoals ze zelf ook zeggen, dat is te prijzen, maar ze doen het wel op een ontzettend domme manier. Ze creeeren zelf de vraag, een hype met van alles en nog wat, waardoor mensen niet meer naar de kwaliteit kijken.
De media in mijn ogen moet de bevolking opvoeden, of in ieder geval iets normaals toevoegen. Als je allemaal onzin gaat brengen zoals GS en de Telegraaf doet houdt je de bevolking dom wat niet de bedoeling is. Het is een teken van zwakte, van de mediabedrijven die het zo brengen en ook van de bevolking die te dom is voor fatsoenlijk nieuws. Hoe valt een ''krant'' serieus te nemen als de helft over het schaamhaarkapsel van Gerard Joling gaat? Dan is heel je geloofwaardigheid weg en dat is net belangrijk in de mediawereld.
Jammer genoeg zijn er in Nederland een hoop domme mensen die het gewoon klakkeloos volgen, is het nou zo moeilijk om zelf na te denken?
Samenvatting: De media heeft een voorbeeldfunctie en zou derhalve alleen op een fatsoenlijke manier nieuws over moeten brengen, wat ze nu in mijn ogen niet doen. Ze creeeren zelf de vraag naar tyfusprogramma's en dergelijke waardoor de bevolking dom blijft.
Ja ik las het ook net zelf en het slaat ook nergens opquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijkwaarom zou in godsnaam de taak van opvoeding bij de media neergelegd moeten worden?
Ik denk dat het meer bedoeld word dat de media een bepaald denkbeeld neerzetten dat mensen volgen. Half Nederland was bijv. van oorsprong toch pro Israël?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijkwaarom zou in godsnaam de taak van opvoeding bij de media neergelegd moeten worden?
Dit slaat nergens op. Ik vind eet liever een boord zuurkool dan dat ik een uur op mijn kamer naar takkenherrie als hardcore moet luisterenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ok bij deze mijn serieuze reactie, ff jullie noobs ownen![]()
Het ging oorspronkelijk toch over GS? Nou, zij doen het goed, ze maken van iets wat ontzettend kut is iets succesvols. Ik zou er echter niet trots op zijn omdat het tegen mijn principes ingaat, dom vermaak maken voor domme mensen.
De pizza vergelijking gaat totaal niet op, je kunt media niet vergelijken met een restaurant. Media creeeren de vraag zelf, dat doen de mensen niet. Hetzelfde als met MTV en TMF, als zij morgen opeens allemaal hardcore gaan uitzenden is dat razendpopulair over een aantal maanden. Een pizzaboer kan geen eigen vraag creeeren, hij is er niet creatief genoeg voor en er zijn genoeg substituten, tevens is eten iets wat met smaak te maken heeft en tv/muziek veel minder. Je gaat tenslotte geen pizza eten als je ervan moet kotsen.
Media hebben in Nederland een voorbeeldfunctie, ze moeten zorgen om objectief (of subjectief als het duidelijk is) nieuws over te brengen op de maatschappij. GS doet dat subjectief zoals ze zelf ook zeggen, dat is te prijzen, maar ze doen het wel op een ontzettend domme manier. Ze creeeren zelf de vraag, een hype met van alles en nog wat, waardoor mensen niet meer naar de kwaliteit kijken.
De media in mijn ogen moet de bevolking opvoeden, of in ieder geval iets normaals toevoegen. Als je allemaal onzin gaat brengen zoals GS en de Telegraaf doet houdt je de bevolking dom wat niet de bedoeling is. Het is een teken van zwakte, van de mediabedrijven die het zo brengen en ook van de bevolking die te dom is voor fatsoenlijk nieuws. Hoe valt een ''krant'' serieus te nemen als de helft over het schaamhaarkapsel van Gerard Joling gaat? Dan is heel je geloofwaardigheid weg en dat is net belangrijk in de mediawereld.
Jammer genoeg zijn er in Nederland een hoop domme mensen die het gewoon klakkeloos volgen, is het nou zo moeilijk om zelf na te denken?
Samenvatting: De media heeft een voorbeeldfunctie en zou derhalve alleen op een fatsoenlijke manier nieuws over moeten brengen, wat ze nu in mijn ogen niet doen. Ze creeeren zelf de vraag naar tyfusprogramma's en dergelijke waardoor de bevolking dom blijft.
Ik ben de discussie nu wel een beetje zat jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die ook geen zin heeft om aan de discussie mee te doen?
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef De_Ananas het volgende:
De media heeft nu eenmaal een grote invloed op de mensen dus ze hebben wel enige verantwoordelijkheid.
Ik wil best 300 jurkjes van Paris geanalyseerd zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik las het ook net zelf en het slaat ook nergens op![]()
Ik bedoel niet opvoeden maar dat ze de bevolking niet dom moeten houden door de 300 jurkjes van Paris Hilton te gaan analyseren. De media heeft nu eenmaal een grote invloed op de mensen dus ze hebben wel enige verantwoordelijkheid.
Ze creeeren de vraag wel degelijke zelf, niet zo extreem als dat ik het stel maar ze doen het wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Die invloed zal MTV/TMF vast hebben, maar het zal nooit zomaar morgen alleen maar hardcore uitzenden. Waarom niet? Omdat dan een grote groep zal afhaken. Ik blijf erbij dat mediabedrijven reageren op de vraag en de tendens in de maatschappij.
En de helft van de Telegraaf gaat echt niet over de schaamhaarperikelen van Geer, omdat die redacteuren er zo op geilen. Het gaat daarover, omdat zij weten dat een deel van Nederland het graag leest. Er is gewoon een grote groep mensen in Nederland dat leeft van de roddels in de Privé. De Telegraaf maakt daar gebruik van.
Er is een grote groep mensen die leeft van het zeiken op de gevestigde orde. GeenStijl maakt daar gretig gebruik van.
Jij en ik zullen geen Tokkie worden, omdat wij beter weten. En blijkbaar weet een grote groep mensen niet beter en volgen zij maar wat graag de meute. Dat is een ontwikkeling die de maatschappij dan doormaakt. Doe je weinig aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat overgroot deel word alleen maar groter als er meer zenders bijkomen waar het alleen maar om laagdrempelig vermaak gaat.
Natuurlijk is het prima als je met weinig gelukkig bent, maar als we dadelijk allemaal als Tokkies leven, gaan rellen om niks en mensen belachelijk maken omdat dat op TV heel normaal is lijkt me dat geen goede ontwikkeling, en daar gaat het me om!
Ja maar dat ligt toch echt aan de mensen zelf, de media geven natuurlijk een bepaald denkbeeld af maar het is aan de mens zelf om een afweging te maken en een mening te vormen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer bedoeld word dat de media een bepaald denkbeeld neerzetten dat mensen volgen. Half Nederland was bijv. van oorsprong toch pro Israël?
Je snapt m'n punt wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil best 300 jurkjes van Paris geanalyseerd zienvind ik goed vermaak.
Mijn ouders voeden me verder wel op
Ik vind dat de media alles uit mag zenden wat ze willen. Het is aan jezelf of je het gaat kijken of niet. En als mensen op zoek zijn naar dingen om beïnvloed te worden is de tv/krant niet de enige plek waar je beïnvloed kunt worden. Neem dit forum, iedere willekeurige mongool kan mensen beïnvloeden. Ik bedoel, NB kreeg met een stom lulverhaaltje al mensen zo ver om mensen geld te laten doneren(en bloemetjes te sturenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik las het ook net zelf en het slaat ook nergens op![]()
Ik bedoel niet opvoeden maar dat ze de bevolking niet dom moeten houden door de 300 jurkjes van Paris Hilton te gaan analyseren. De media heeft nu eenmaal een grote invloed op de mensen dus ze hebben wel enige verantwoordelijkheid.
Wil nog niet zeggen dat het goed is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij en ik zullen geen Tokkie worden, omdat wij beter weten. En blijkbaar weet een grote groep mensen niet beter en volgen zij maar wat graag de meute. Dat is een ontwikkeling die de maatschappij dan doormaakt. Doe je weinig aan.
Er zijn altijd groepen die weerstand bieden, die niet meegaan met de meute. Je hoeft dus echt niet bang te zijn dat de maatschappij naar de k wordt geholpen.
D'r zit een verschil tussen een forum en de media. Je wilt niet weten wat de invloed van de media is op een land, ze hebben een bepaalde verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind dat de media alles uit mag zenden wat ze willen. Het is aan jezelf of je het gaat kijken of niet. En als mensen op zoek zijn naar dingen om beïnvloed te worden is de tv/krant niet de enige plek waar je beïnvloed kunt worden. Neem dit forum, iedere willekeurige mongool kan mensen beïnvloeden. Ik bedoel, NB kreeg met een stom lulverhaaltje al mensen zo ver om mensen geld te laten doneren(en bloemetjes te sturen), Dus waarom zou iemand anders dat niet kunnen, alleen dan bijv. iemand pro israël of palestina of wat dan ook maken?
Muziekquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben de discussie nu wel een beetje zat jawaar wil je het over hebben
?
Volledig mee eens. Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat de consument erom vraagt, de media erop inspeelt en het uitbreid en dat de consument daar weer op inspeeltquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Die invloed zal MTV/TMF vast hebben, maar het zal nooit zomaar morgen alleen maar hardcore uitzenden. Waarom niet? Omdat dan een grote groep zal afhaken. Ik blijf erbij dat mediabedrijven reageren op de vraag en de tendens in de maatschappij.
En de helft van de Telegraaf gaat echt niet over de schaamhaarperikelen van Geer, omdat die redacteuren er zo op geilen. Het gaat daarover, omdat zij weten dat een deel van Nederland het graag leest. Er is gewoon een grote groep mensen in Nederland dat leeft van de roddels in de Privé. De Telegraaf maakt daar gebruik van.
Er is een grote groep mensen die leeft van het zeiken op de gevestigde orde. GeenStijl maakt daar gretig gebruik van.
De ijstijd is ook niet echt bevorderlijk voor de mens. Moet je er dan maar wat tegen doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het goed is.
Natuurlijk, maar zolang er ook een aanbod is van kwaliteitstv en educatief verantwoorde programma's ga ik niet klagen over een paar hersenloze zenders.quote:
Omdat de media steeds een belangrijkere rol speelt in de opvoeding blijkbaar. Ik vind het ook niet okee, maar mama en papa moeten allebei hard werken om veel geld te verdienen voor de 3 Mercedessen, vakantie huisje etc, dus in het weekend slapen ze lekker uit en zit het kind naar TV te kijken en komt vervolgens langs zenders als TMF, SBS waar veel, in mijn ogen, dom, asociaal of achter gedrag, heel normaal gevonden word.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik speel gitaar en ik zat in een band, nu niet meer want ik was kankerslechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie bespeelt hier een instrument of zit in een band?
Precies, ik ben het met je eens D_Aquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het goed is.
Gaat het dus wéér over de instelling van de mens. Verander dát dan in plaats van met een vingertje te wijzen naar de media. "Wij" kiezen er toch voor om veel centjes te verdienen en een tweede huis te nemen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat de media steeds een belangrijkere rol speelt in de opvoeding blijkbaar. Ik vind het ook niet okee, maar mama en papa moeten allebei hard werken om veel geld te verdienen voor de 3 Mercedessen, vakantie huisje etc, dus in het weekend slapen ze lekker uit en zit het kind naar TV te kijken en komt vervolgens langs zenders als TMF, SBS waar veel, in mijn ogen, dom, asociaal of achter gedrag, heel normaal gevonden word.
Dit geld overigens niet alleen bij kinderen, maar ook steeds meer bij volwassenen. Je ziet zelf hoe makkelijk een goeiemoggel reclame word overgenomen door mensen. Dat ook je gedrag e.d. beïnvloed word door de media is dus helemaal niet gek.
Ik ga Guitar Hero kopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik speel gitaar en ik zat in een band, nu niet meer want ik was kankerslecht!
Laat es een stukkie hore danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Krijg ik nu fas.rar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, ik ben het met je eens D_A.
Neequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat es een stukkie hore dan
Ik heb het.quote:
Waarom? Ik geloof eerder bepaalde mensen hier dan zo'n sletje van RTL boulevard.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r zit een verschil tussen een forum en de media. Je wilt niet weten wat de invloed van de media is op een land, ze hebben een bepaalde verantwoordelijkheid.
Wat, zat je in een bandquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ikke beide.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie bespeelt hier een instrument of zit in een band?
Heb je wat 'online' staan danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemijn gitaar staat nu heerlijk te verstoffen
!
Zelfde vraag voor jou dan, wat voor soort muziek?quote:
Het is raar, maar waar zit het probleem?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Florian_ het volgende:
Een recent voorbeeld: Dat meisje met die grote tieten tijdens de nieuwsjaarsduik, heel Nederland duikt er gelijk bovenopZe heeft nu zelfs een jaarvoorraad aan kaas gekregen van Beemster, waarom? Omdat anders de concurrent het doet. Inspelen op de interesses van de doelgroep, dat is wat ze doen. En omdat ze verkoopt. Nadat ze op de voorpagina heeft gestaan wilt gelijk heel Nederland meer van d'r weten, hoe triest is dat? Ze wordt zelfs bij RTL Boulevard uitgenodigd. Binnen één dag is een heel land ondersteboven van een 17 jarig meisje die over een strand huppelt in een Unoxmuts, raar toch?
Nee sorryquote:
We waren met 4 meisjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek speelden jullie?
Ik wil zelf in een band, weet alleen niet zo goed waar ik moet zoeken
Rock. maar dan wel van alles als het maar met rock te maken heeft. Van indie tot hardrock tot rock ballads eigenlijk. En ik speel zelf gitaar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfde vraag voor jou dan, wat voor soort muziek?
Tenzij ik uitgelachen wilde worden zou ik dat niet snel doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb je wat 'online' staan dan
De mensen zelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is raar, maar waar zit het probleem?
Hehehequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We waren met 4 meisjesgewoon drums, 2 gitaren en een zangeres. En we speelden alles dat makkelijk was
Jij was het achtergronddanseresje?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We waren met 4 meisjesgewoon drums, 2 gitaren en een zangeres. En we speelden alles dat makkelijk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog aspiraties om er mee verder te gaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rock. maar dan wel van alles als het maar met rock te maken heeft. Van indie tot hardrock tot rock ballads eigenlijk. En ik speel zelf gitaar.
Ook komt het erop neer dat de KLB-SC wel degelijk een hoog niveau heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De mensen zelf
Ze hebben namelijk een keus: Of ik kijk naar RTL Z, of ik kijk naar Shownieuws
Wat doen ze? Het laagdrempelige vermaak. Oftewel, dat is waar de interesse ligt
toevallig zeg alle nederlandes zijn raarquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is raar, maar waar zit het probleem?
En hoe komt het?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies. Dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was het achtergronddanseresje?Mag ik je aanraken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Op het moment dat ik dit zei komt dagdag binnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook komt het erop neer dat de KLB-SC wel degelijk een hoog niveau heeft
Nouja, ik merk dat na een aantal pagina's discussie de SC alweer vervalt in laagdrempelig vermaak, dus daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook komt het erop neer dat de KLB-SC wel degelijk een hoog niveau heeft
Dat is inderdaad de makkelijke manier. Je kan als overheid, die toch al zo betutteld, ook ingrijpen en een zender als GeenStijl niet toelaten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij en ik zullen geen Tokkie worden, omdat wij beter weten. En blijkbaar weet een grote groep mensen niet beter en volgen zij maar wat graag de meute. Dat is een ontwikkeling die de maatschappij dan doormaakt. Doe je weinig aan.
De aard van de mens.quote:
Het is toch ook niet zo vreemd dat mensen op zoek zijn naar laagdrempelig vermaak?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De mensen zelf
daar ben ik het mee eens. Ik vind dat je de media niet de schuld kan geven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De mensen zelf
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dit zei komt dagdag binnen
Nee ik vind het ook prima. Maar dan moet je niet de vraag stellen waarom er zoveel bagger op de tv is. Simpelweg omdat het anders geen kijkcijfers trekt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo vreemd dat mensen op zoek zijn naar laagdrempelig vermaak?
Stel je hebt een kantoorbaan, komt om half 6 uit je werk, even eten, dan druk bezig met de kinderen in bed gooien enzovoorts.. Als je uiteindelijk uitgeput met een biertje/wijntje voor de tv gaat zitten heb je niet echt zin meer om je te verdiepen in een programma gok ik zo!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was het achtergronddanseresje?Ha-ha, grappig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jaa, We hebben de afgelopen maand een beetje stil gelegen met oefenen ivm met wintersport vakantie van 2 bandleden en deze week tentamens. Dus we hebben eigenlijk maar 1x geoefend. maar na deze week moet er weer flink geoefend worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog aspiraties om er mee verder te gaan?
Omdat de media zo overspannen reageerd is het groot nieuws en gaan ze het volgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[..]
De aard van de mens.Het zit in ons (bij de een wat/beduidend meer dan bij de ander) om de groep te volgen, om af te gaan op uiterlijkheden en om te doen wat de ander zou willen in plaats van wat we zelf willen.
Weet niet meer precies, we konden optreden op school en toen vormden we maar een bandjequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Hoe ben je daar bij gekomen dan?
Moah, er zijn slimme usersquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik merk dat na een aantal pagina's discussie de SC alweer vervalt in laagdrempelig vermaak, dus daar ben ik het niet helemaal mee eens
Ja. Dat zeg ik al de hele tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook prima. Maar dan moet je niet de vraag stellen waarom er zoveel bagger op de tv is. Simpelweg omdat het anders geen kijkcijfers trekt.
De groupies waren niet goed genoeg?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet meer precies, we konden optreden op school en toen vormden we maar een bandjedat na dat optreden ook meteen weer uit elkaar viel.
Dat gaat weer te ver. Je moet zenders niet gaan verbieden tenzij ze iets strafbaars doen, mijns inziens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de makkelijke manier. Je kan als overheid, die toch al zo betutteld, ook ingrijpen en een zender als GeenStijl niet toelaten.
Het is toch in een maatschappij ook zo dat je de zwakkere in de samenleving helpt? Waarom niet ingrijpen? Natuurlijk hoef je niet alle laagdrempelige zenders te verbieden, maar waarom nog een zender toelaten die alleen maar uit is op sensatie? Of moet er eerst weer iets gebeuren voordat men ingrijpt.
Daarbij is het ook nog eens zo dat jij en ik vroeg of laat last krijgen met de hoeveelheid Tokkies die het normaal vinden om te provoceren, dingen te slopen en mensen belachelijk te maken. Op een gegeven moment word je daar zelf ook wel slachtoffer van.
We zijn al eeuwen zo. We geven al eeuwen veel om de mening van anderen. We laten ons al eeuwen leiden door wat anderen doen. Alleen nu in deze moderne tijd heb je er nog een stel media bij die daar handig op inspelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat de media zo overspannen reageerd is het groot nieuws en gaan ze het volgen.
Nee, helaas. Weer een droom in duigenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De groupies waren niet goed genoeg?
Eensdagsband.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet meer precies, we konden optreden op school en toen vormden we maar een bandjedat na dat optreden ook meteen weer uit elkaar viel.
Ik bedoelde eigenlijk om professioneel te gaan spelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jaa, We hebben de afgelopen maand een beetje stil gelegen met oefenen ivm met wintersport vakantie van 2 bandleden en deze week tentamens. Dus we hebben eigenlijk maar 1x geoefend. maar na deze week moet er weer flink geoefend worden.
Helemaal zelf opgezochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef dagdag het volgende:
niet focken met de behangplakker
want hij doet
havo
Groupies zijn meestal ook vrouwelijk he. Niet leuk voor de heteroseksuele vrouwen in een bandquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, helaas. Weer een droom in duigen!
Alsof Bt moeite heeft met een vrouw meer of minder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Groupies zijn meestal ook vrouwelijk he. Niet leuk voor de heteroseksuele vrouwen in een band.
BT is geen bi? Mijn droom, wat doe jequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Groupies zijn meestal ook vrouwelijk he. Niet leuk voor de heteroseksuele vrouwen in een band.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof Bt moeite heeft met een vrouw meer of minder.
Net alsof er geen mannelijke groupies zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder ''professioneel spelen''?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk om professioneel te gaan spelen
Die waren er genoegquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof er geen mannelijke groupies zijn
Niet zoveel volgens mij. Dat heb ik gelezen tenminstequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof er geen mannelijke groupies zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |