abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65071730
nucleotiden.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:58:54 #202
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65071739
Lang verhaal kort:

Media --> Hype --> Populair

Producent --> Produceert populaire producten die goed verkopen

Media brengt weer een nieuwe hype --> populair

Het is een vicieuze cirkel. En zolang de gemiddelde inwoner van NL van laagdrempelig vermaak houdt, zal dit ook hetgeen zijn wat 1) een hype wordt, en 2) het meest geproduceerd & verkocht wordt.
Primum non nocere
pi_65071770
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Wat jullie vergeten is dat een overgroot deel van de Nederlandse samenleving gewoon hersenloos is. Ze houden gewoon van laagdrempelig vermaak. Ze kijken De Lama's en Shownieuws, lezen de Telegraaf en Autoweek en zijn lekker gelukkig met hun baantje als pijpenlasser of metselaar. Prima natuurlijk, maar je hoeft bij hun echt niet aan te komen dat er op tv "meer serieuze documentaires" moeten komen. Het interesseert ze simpelweg gewoon niet
En dat overgroot deel word alleen maar groter als er meer zenders bijkomen waar het alleen maar om laagdrempelig vermaak gaat.

Natuurlijk is het prima als je met weinig gelukkig bent, maar als we dadelijk allemaal als Tokkies leven, gaan rellen om niks en mensen belachelijk maken omdat dat op TV heel normaal is lijkt me dat geen goede ontwikkeling, en daar gaat het me om!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:59:48 #204
158452 IQM
I am the one
pi_65071772
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ok bij deze mijn serieuze reactie, ff jullie noobs ownen

Het ging oorspronkelijk toch over GS? Nou, zij doen het goed, ze maken van iets wat ontzettend kut is iets succesvols. Ik zou er echter niet trots op zijn omdat het tegen mijn principes ingaat, dom vermaak maken voor domme mensen.

De pizza vergelijking gaat totaal niet op, je kunt media niet vergelijken met een restaurant. Media creeeren de vraag zelf, dat doen de mensen niet. Hetzelfde als met MTV en TMF, als zij morgen opeens allemaal hardcore gaan uitzenden is dat razendpopulair over een aantal maanden. Een pizzaboer kan geen eigen vraag creeeren, hij is er niet creatief genoeg voor en er zijn genoeg substituten, tevens is eten iets wat met smaak te maken heeft en tv/muziek veel minder. Je gaat tenslotte geen pizza eten als je ervan moet kotsen.

Media hebben in Nederland een voorbeeldfunctie, ze moeten zorgen om objectief (of subjectief als het duidelijk is) nieuws over te brengen op de maatschappij. GS doet dat subjectief zoals ze zelf ook zeggen, dat is te prijzen, maar ze doen het wel op een ontzettend domme manier. Ze creeeren zelf de vraag, een hype met van alles en nog wat, waardoor mensen niet meer naar de kwaliteit kijken.

De media in mijn ogen moet de bevolking opvoeden, of in ieder geval iets normaals toevoegen. Als je allemaal onzin gaat brengen zoals GS en de Telegraaf doet houdt je de bevolking dom wat niet de bedoeling is. Het is een teken van zwakte, van de mediabedrijven die het zo brengen en ook van de bevolking die te dom is voor fatsoenlijk nieuws. Hoe valt een ''krant'' serieus te nemen als de helft over het schaamhaarkapsel van Gerard Joling gaat? Dan is heel je geloofwaardigheid weg en dat is net belangrijk in de mediawereld.

Jammer genoeg zijn er in Nederland een hoop domme mensen die het gewoon klakkeloos volgen, is het nou zo moeilijk om zelf na te denken?

Samenvatting: De media heeft een voorbeeldfunctie en zou derhalve alleen op een fatsoenlijke manier nieuws over moeten brengen, wat ze nu in mijn ogen niet doen. Ze creeeren zelf de vraag naar tyfusprogramma's en dergelijke waardoor de bevolking dom blijft.
Die invloed zal MTV/TMF vast hebben, maar het zal nooit zomaar morgen alleen maar hardcore uitzenden. Waarom niet? Omdat dan een grote groep zal afhaken. Ik blijf erbij dat mediabedrijven reageren op de vraag en de tendens in de maatschappij.

En de helft van de Telegraaf gaat echt niet over de schaamhaarperikelen van Geer, omdat die redacteuren er zo op geilen. Het gaat daarover, omdat zij weten dat een deel van Nederland het graag leest. Er is gewoon een grote groep mensen in Nederland dat leeft van de roddels in de Privé. De Telegraaf maakt daar gebruik van.
Er is een grote groep mensen die leeft van het zeiken op de gevestigde orde. GeenStijl maakt daar gretig gebruik van.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_65071777
Iemand die ook geen zin heeft om aan de discussie mee te doen?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_65071792
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat is echt belachelijk waarom zou in godsnaam de taak van opvoeding bij de media neergelegd moeten worden?
Ja ik las het ook net zelf en het slaat ook nergens op

Ik bedoel niet opvoeden maar dat ze de bevolking niet dom moeten houden door de 300 jurkjes van Paris Hilton te gaan analyseren. De media heeft nu eenmaal een grote invloed op de mensen dus ze hebben wel enige verantwoordelijkheid.
pi_65071796
quote:

[..]

Dat is echt belachelijk waarom zou in godsnaam de taak van opvoeding bij de media neergelegd moeten worden?
Ik denk dat het meer bedoeld word dat de media een bepaald denkbeeld neerzetten dat mensen volgen. Half Nederland was bijv. van oorsprong toch pro Israël?
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_65071811
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ok bij deze mijn serieuze reactie, ff jullie noobs ownen

Het ging oorspronkelijk toch over GS? Nou, zij doen het goed, ze maken van iets wat ontzettend kut is iets succesvols. Ik zou er echter niet trots op zijn omdat het tegen mijn principes ingaat, dom vermaak maken voor domme mensen.

De pizza vergelijking gaat totaal niet op, je kunt media niet vergelijken met een restaurant. Media creeeren de vraag zelf, dat doen de mensen niet. Hetzelfde als met MTV en TMF, als zij morgen opeens allemaal hardcore gaan uitzenden is dat razendpopulair over een aantal maanden. Een pizzaboer kan geen eigen vraag creeeren, hij is er niet creatief genoeg voor en er zijn genoeg substituten, tevens is eten iets wat met smaak te maken heeft en tv/muziek veel minder. Je gaat tenslotte geen pizza eten als je ervan moet kotsen.

Media hebben in Nederland een voorbeeldfunctie, ze moeten zorgen om objectief (of subjectief als het duidelijk is) nieuws over te brengen op de maatschappij. GS doet dat subjectief zoals ze zelf ook zeggen, dat is te prijzen, maar ze doen het wel op een ontzettend domme manier. Ze creeeren zelf de vraag, een hype met van alles en nog wat, waardoor mensen niet meer naar de kwaliteit kijken.

De media in mijn ogen moet de bevolking opvoeden, of in ieder geval iets normaals toevoegen. Als je allemaal onzin gaat brengen zoals GS en de Telegraaf doet houdt je de bevolking dom wat niet de bedoeling is. Het is een teken van zwakte, van de mediabedrijven die het zo brengen en ook van de bevolking die te dom is voor fatsoenlijk nieuws. Hoe valt een ''krant'' serieus te nemen als de helft over het schaamhaarkapsel van Gerard Joling gaat? Dan is heel je geloofwaardigheid weg en dat is net belangrijk in de mediawereld.

Jammer genoeg zijn er in Nederland een hoop domme mensen die het gewoon klakkeloos volgen, is het nou zo moeilijk om zelf na te denken?

Samenvatting: De media heeft een voorbeeldfunctie en zou derhalve alleen op een fatsoenlijke manier nieuws over moeten brengen, wat ze nu in mijn ogen niet doen. Ze creeeren zelf de vraag naar tyfusprogramma's en dergelijke waardoor de bevolking dom blijft.
Dit slaat nergens op. Ik vind eet liever een boord zuurkool dan dat ik een uur op mijn kamer naar takkenherrie als hardcore moet luisteren
pi_65071822
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die ook geen zin heeft om aan de discussie mee te doen?
Ik ben de discussie nu wel een beetje zat ja waar wil je het over hebben ?
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:01:25 #210
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65071849
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef De_Ananas het volgende:
De media heeft nu eenmaal een grote invloed op de mensen dus ze hebben wel enige verantwoordelijkheid.
Klopt
Primum non nocere
pi_65071852
quote:

[..]

Ik bedoel niet opvoeden maar dat ze de bevolking niet dom moeten houden door de 300 jurkjes van Paris Hilton te gaan analyseren. De media heeft nu eenmaal een grote invloed op de mensen dus ze hebben wel enige verantwoordelijkheid.
Ik wil best 300 jurkjes van Paris geanalyseerd zien vind ik goed vermaak.
Mijn ouders voeden me verder wel op
pi_65071889
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef IQM het volgende:

[..]

Die invloed zal MTV/TMF vast hebben, maar het zal nooit zomaar morgen alleen maar hardcore uitzenden. Waarom niet? Omdat dan een grote groep zal afhaken. Ik blijf erbij dat mediabedrijven reageren op de vraag en de tendens in de maatschappij.

En de helft van de Telegraaf gaat echt niet over de schaamhaarperikelen van Geer, omdat die redacteuren er zo op geilen. Het gaat daarover, omdat zij weten dat een deel van Nederland het graag leest. Er is gewoon een grote groep mensen in Nederland dat leeft van de roddels in de Privé. De Telegraaf maakt daar gebruik van.
Er is een grote groep mensen die leeft van het zeiken op de gevestigde orde. GeenStijl maakt daar gretig gebruik van.
Ze creeeren de vraag wel degelijke zelf, niet zo extreem als dat ik het stel maar ze doen het wel.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:02:22 #213
158452 IQM
I am the one
pi_65071892
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

En dat overgroot deel word alleen maar groter als er meer zenders bijkomen waar het alleen maar om laagdrempelig vermaak gaat.

Natuurlijk is het prima als je met weinig gelukkig bent, maar als we dadelijk allemaal als Tokkies leven, gaan rellen om niks en mensen belachelijk maken omdat dat op TV heel normaal is lijkt me dat geen goede ontwikkeling, en daar gaat het me om!
Jij en ik zullen geen Tokkie worden, omdat wij beter weten. En blijkbaar weet een grote groep mensen niet beter en volgen zij maar wat graag de meute. Dat is een ontwikkeling die de maatschappij dan doormaakt. Doe je weinig aan.

Er zijn altijd groepen die weerstand bieden, die niet meegaan met de meute. Je hoeft dus echt niet bang te zijn dat de maatschappij naar de k wordt geholpen.
Scio Melius
Gelul.
pi_65071921
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer bedoeld word dat de media een bepaald denkbeeld neerzetten dat mensen volgen. Half Nederland was bijv. van oorsprong toch pro Israël?
Ja maar dat ligt toch echt aan de mensen zelf, de media geven natuurlijk een bepaald denkbeeld af maar het is aan de mens zelf om een afweging te maken en een mening te vormen.
pi_65071927
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik wil best 300 jurkjes van Paris geanalyseerd zien vind ik goed vermaak.
Mijn ouders voeden me verder wel op
Je snapt m'n punt wel.
pi_65071937
quote:

[..]

Ik vind dat de media alles uit mag zenden wat ze willen. Het is aan jezelf of je het gaat kijken of niet. En als mensen op zoek zijn naar dingen om beïnvloed te worden is de tv/krant niet de enige plek waar je beïnvloed kunt worden. Neem dit forum, iedere willekeurige mongool kan mensen beïnvloeden. Ik bedoel, NB kreeg met een stom lulverhaaltje al mensen zo ver om mensen geld te laten doneren(en bloemetjes te sturen ), Dus waarom zou iemand anders dat niet kunnen, alleen dan bijv. iemand pro israël of palestina of wat dan ook maken?
pi_65071965
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef IQM het volgende:

[..]

Jij en ik zullen geen Tokkie worden, omdat wij beter weten. En blijkbaar weet een grote groep mensen niet beter en volgen zij maar wat graag de meute. Dat is een ontwikkeling die de maatschappij dan doormaakt. Doe je weinig aan.

Er zijn altijd groepen die weerstand bieden, die niet meegaan met de meute. Je hoeft dus echt niet bang te zijn dat de maatschappij naar de k wordt geholpen.
Wil nog niet zeggen dat het goed is.
pi_65071991
Wil trouwens niet zeggen dat ik vind dat er helemaal geen regels moeten zijn. Ik vind bijv. wel dat kinderen en zwakzinnigen in bescherming moeten worden genomen door bepaalde regels.
pi_65072004
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:03 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ik vind dat de media alles uit mag zenden wat ze willen. Het is aan jezelf of je het gaat kijken of niet. En als mensen op zoek zijn naar dingen om beïnvloed te worden is de tv/krant niet de enige plek waar je beïnvloed kunt worden. Neem dit forum, iedere willekeurige mongool kan mensen beïnvloeden. Ik bedoel, NB kreeg met een stom lulverhaaltje al mensen zo ver om mensen geld te laten doneren(en bloemetjes te sturen ), Dus waarom zou iemand anders dat niet kunnen, alleen dan bijv. iemand pro israël of palestina of wat dan ook maken?
D'r zit een verschil tussen een forum en de media. Je wilt niet weten wat de invloed van de media is op een land, ze hebben een bepaalde verantwoordelijkheid.
pi_65072037
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik ben de discussie nu wel een beetje zat ja waar wil je het over hebben ?
Muziek
pi_65072080
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef IQM het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat de consument erom vraagt, de media erop inspeelt en het uitbreid en dat de consument daar weer op inspeelt
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:06:40 #222
158452 IQM
I am the one
pi_65072084
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De ijstijd is ook niet echt bevorderlijk voor de mens. Moet je er dan maar wat tegen doen?

Je moet grote golven in de ontwikkeling van de mensheid, die er al eeuwen waren, niet zomaar willen veranderen. Breng je alleen maar meer in de war. Dingen komen en dingen gaan. Uiteindelijk reguleert het zichzelf wel. Maar mensen worden steeds ongeduldiger en willen steeds meer zelf in de hand hebben.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072087
Wie bespeelt hier een instrument of zit in een band?
pi_65072090
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je snapt m'n punt wel.
Natuurlijk, maar zolang er ook een aanbod is van kwaliteitstv en educatief verantwoorde programma's ga ik niet klagen over een paar hersenloze zenders.
Ook ik kan op zn tijd genieten van heerlijk dom vermaak !
pi_65072099
quote:

[..]

Omdat de media steeds een belangrijkere rol speelt in de opvoeding blijkbaar. Ik vind het ook niet okee, maar mama en papa moeten allebei hard werken om veel geld te verdienen voor de 3 Mercedessen, vakantie huisje etc, dus in het weekend slapen ze lekker uit en zit het kind naar TV te kijken en komt vervolgens langs zenders als TMF, SBS waar veel, in mijn ogen, dom, asociaal of achter gedrag, heel normaal gevonden word.

Dit geld overigens niet alleen bij kinderen, maar ook steeds meer bij volwassenen. Je ziet zelf hoe makkelijk een goeiemoggel reclame word overgenomen door mensen. Dat ook je gedrag e.d. beïnvloed word door de media is dus helemaal niet gek.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:07:06 #226
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65072103
Een recent voorbeeld: Dat meisje met die grote tieten tijdens de nieuwsjaarsduik, heel Nederland duikt er gelijk bovenop Ze heeft nu zelfs een jaarvoorraad aan kaas gekregen van Beemster, waarom? Omdat anders de concurrent het doet. Inspelen op de interesses van de doelgroep, dat is wat ze doen. En omdat ze verkoopt. Nadat ze op de voorpagina heeft gestaan wilt gelijk heel Nederland meer van d'r weten, hoe triest is dat? Ze wordt zelfs bij RTL Boulevard uitgenodigd. Binnen één dag is een heel land ondersteboven van een 17 jarig meisje die over een strand huppelt in een Unoxmuts, raar toch?
Primum non nocere
pi_65072112
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik speel gitaar en ik zat in een band, nu niet meer want ik was kankerslecht !
pi_65072156
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Precies, ik ben het met je eens D_A .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:08:24 #230
158452 IQM
I am the one
pi_65072158
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Omdat de media steeds een belangrijkere rol speelt in de opvoeding blijkbaar. Ik vind het ook niet okee, maar mama en papa moeten allebei hard werken om veel geld te verdienen voor de 3 Mercedessen, vakantie huisje etc, dus in het weekend slapen ze lekker uit en zit het kind naar TV te kijken en komt vervolgens langs zenders als TMF, SBS waar veel, in mijn ogen, dom, asociaal of achter gedrag, heel normaal gevonden word.

Dit geld overigens niet alleen bij kinderen, maar ook steeds meer bij volwassenen. Je ziet zelf hoe makkelijk een goeiemoggel reclame word overgenomen door mensen. Dat ook je gedrag e.d. beïnvloed word door de media is dus helemaal niet gek.
Gaat het dus wéér over de instelling van de mens. Verander dát dan in plaats van met een vingertje te wijzen naar de media. "Wij" kiezen er toch voor om veel centjes te verdienen en een tweede huis te nemen?
Scio Melius
Gelul.
pi_65072166
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik ga Guitar Hero kopen.
pi_65072177
quote:

[..]

Laat es een stukkie hore dan
pi_65072193
quote:

[..]

Wat voor soort muziek speelden jullie?
Ik wil zelf in een band, weet alleen niet zo goed waar ik moet zoeken
pi_65072207
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies, ik ben het met je eens D_A .
Krijg ik nu fas.rar?
pi_65072208
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Laat es een stukkie hore dan
Nee mijn gitaar staat nu heerlijk te verstoffen !
pi_65072212
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik ga Guitar Hero kopen.
Ik heb het.
Kankervet spel
pi_65072225
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

D'r zit een verschil tussen een forum en de media. Je wilt niet weten wat de invloed van de media is op een land, ze hebben een bepaalde verantwoordelijkheid.
Waarom? Ik geloof eerder bepaalde mensen hier dan zo'n sletje van RTL boulevard.
Maar het is idd wel waar dat ik erop vertrouw dat een groot gedeelte van wat wordt verteld op het NOS journaal waarheid is. Daar heb je wel een punt dat zoiets me zou kunnen beïnvloeden met onwaarheden, of dingen die worden achtergehouden. Maar als een programma/zender gewoon volledige en juiste informatie geeft (dit kan nieuws zijn, maar ook bijv. muziek en de oprah winfrey show) dat dit gewoon mag, en dan maakt het niet uit welke info die zender/programma geeft, want je hebt zelf de keuze of je het wilt luisteren en wat je er van vind.
pi_65072234
quote:

[..]

Wat, zat je in een band ? Vertel!
pi_65072239
Goeiedag.
pi_65072259
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
ikke beide.
pi_65072264
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef McFearless het volgende:
Goeiedag.
Hi
pi_65072268
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee mijn gitaar staat nu heerlijk te verstoffen !
Heb je wat 'online' staan dan
pi_65072278
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

ikke beide.
Zelfde vraag voor jou dan, wat voor soort muziek?
pi_65072288
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Florian_ het volgende:
Een recent voorbeeld: Dat meisje met die grote tieten tijdens de nieuwsjaarsduik, heel Nederland duikt er gelijk bovenop Ze heeft nu zelfs een jaarvoorraad aan kaas gekregen van Beemster, waarom? Omdat anders de concurrent het doet. Inspelen op de interesses van de doelgroep, dat is wat ze doen. En omdat ze verkoopt. Nadat ze op de voorpagina heeft gestaan wilt gelijk heel Nederland meer van d'r weten, hoe triest is dat? Ze wordt zelfs bij RTL Boulevard uitgenodigd. Binnen één dag is een heel land ondersteboven van een 17 jarig meisje die over een strand huppelt in een Unoxmuts, raar toch?
Het is raar, maar waar zit het probleem?
pi_65072297
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Krijg ik nu fas.rar?
Nee sorry .

Wat vinden jullie hiervan:
The only way to get rid of temptation is to yield to it.
pi_65072328
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Wat voor soort muziek speelden jullie?
Ik wil zelf in een band, weet alleen niet zo goed waar ik moet zoeken
We waren met 4 meisjes gewoon drums, 2 gitaren en een zangeres. En we speelden alles dat makkelijk was
pi_65072331
Instrumenten

Ik heb alleen AMV gedaan.

pi_65072334
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Zelfde vraag voor jou dan, wat voor soort muziek?
Rock. maar dan wel van alles als het maar met rock te maken heeft. Van indie tot hardrock tot rock ballads eigenlijk. En ik speel zelf gitaar.
pi_65072350
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Heb je wat 'online' staan dan
Tenzij ik uitgelachen wilde worden zou ik dat niet snel doen
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:12:39 #250
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65072365
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

De mensen zelf

Ze hebben namelijk een keus: Of ik kijk naar RTL Z, of ik kijk naar Shownieuws

Wat doen ze? Het laagdrempelige vermaak. Oftewel, dat is waar de interesse ligt
Primum non nocere
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:12:51 #251
158452 IQM
I am the one
pi_65072376
Wow, allemaal korte zinnetjes opeens. Even wennen, hoor.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072381
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

We waren met 4 meisjes gewoon drums, 2 gitaren en een zangeres. En we speelden alles dat makkelijk was
Hehehe
Hoe ben je daar bij gekomen dan?
pi_65072389
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Jij was het achtergronddanseresje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:13:23 #254
158452 IQM
I am the one
pi_65072392
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:

[..]

De mensen zelf
Precies. Dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072393
quote:

[..]

Rock. maar dan wel van alles als het maar met rock te maken heeft. Van indie tot hardrock tot rock ballads eigenlijk. En ik speel zelf gitaar.
Nog aspiraties om er mee verder te gaan?
pi_65072405
quote:

[..]

De mensen zelf

Ook komt het erop neer dat de KLB-SC wel degelijk een hoog niveau heeft
pi_65072406
quote:

[..]

toevallig zeg alle nederlandes zijn raar
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65072412
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:

[..]

Precies. Dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken.
En hoe komt het?

JUIST !
pi_65072421
verrek moest geen qoute
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65072424
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je aanraken?
pi_65072454
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Op het moment dat ik dit zei komt dagdag binnen
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:15:04 #262
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65072455
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Nouja, ik merk dat na een aantal pagina's discussie de SC alweer vervalt in laagdrempelig vermaak, dus daar ben ik het niet helemaal mee eens
Primum non nocere
pi_65072457
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef IQM het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de makkelijke manier. Je kan als overheid, die toch al zo betutteld, ook ingrijpen en een zender als GeenStijl niet toelaten.

Het is toch in een maatschappij ook zo dat je de zwakkere in de samenleving helpt? Waarom niet ingrijpen? Natuurlijk hoef je niet alle laagdrempelige zenders te verbieden, maar waarom nog een zender toelaten die alleen maar uit is op sensatie? Of moet er eerst weer iets gebeuren voordat men ingrijpt.

Daarbij is het ook nog eens zo dat jij en ik vroeg of laat last krijgen met de hoeveelheid Tokkies die het normaal vinden om te provoceren, dingen te slopen en mensen belachelijk te maken. Op een gegeven moment word je daar zelf ook wel slachtoffer van.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:15:07 #264
158452 IQM
I am the one
pi_65072459
quote:

[..]

En hoe komt het?

JUIST !
De aard van de mens. Het zit in ons (bij de een wat/beduidend meer dan bij de ander) om de groep te volgen, om af te gaan op uiterlijkheden en om te doen wat de ander zou willen in plaats van wat we zelf willen.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072462
quote:

[..]

De mensen zelf

Het is toch ook niet zo vreemd dat mensen op zoek zijn naar laagdrempelig vermaak?

Stel je hebt een kantoorbaan, komt om half 6 uit je werk, even eten, dan druk bezig met de kinderen in bed gooien enzovoorts.. Als je uiteindelijk uitgeput met een biertje/wijntje voor de tv gaat zitten heb je niet echt zin meer om je te verdiepen in een programma gok ik zo!
pi_65072465
quote:

[..]

De mensen zelf

daar ben ik het mee eens. Ik vind dat je de media niet de schuld kan geven.
pi_65072469
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Op het moment dat ik dit zei komt dagdag binnen
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:16:23 #268
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65072497
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Het is toch ook niet zo vreemd dat mensen op zoek zijn naar laagdrempelig vermaak?

Stel je hebt een kantoorbaan, komt om half 6 uit je werk, even eten, dan druk bezig met de kinderen in bed gooien enzovoorts.. Als je uiteindelijk uitgeput met een biertje/wijntje voor de tv gaat zitten heb je niet echt zin meer om je te verdiepen in een programma gok ik zo!
Nee ik vind het ook prima. Maar dan moet je niet de vraag stellen waarom er zoveel bagger op de tv is. Simpelweg omdat het anders geen kijkcijfers trekt.
Primum non nocere
pi_65072513
quote:

[..]

SPOILER
Ha-ha, grappig hoor !
pi_65072516
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nog aspiraties om er mee verder te gaan?
Jaa, We hebben de afgelopen maand een beetje stil gelegen met oefenen ivm met wintersport vakantie van 2 bandleden en deze week tentamens. Dus we hebben eigenlijk maar 1x geoefend. maar na deze week moet er weer flink geoefend worden.
pi_65072518
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef IQM het volgende:

[..]

De aard van de mens. Het zit in ons (bij de een wat/beduidend meer dan bij de ander) om de groep te volgen, om af te gaan op uiterlijkheden en om te doen wat de ander zou willen in plaats van wat we zelf willen.
Omdat de media zo overspannen reageerd is het groot nieuws en gaan ze het volgen.
pi_65072539
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Hehehe
Hoe ben je daar bij gekomen dan?
Weet niet meer precies, we konden optreden op school en toen vormden we maar een bandje dat na dat optreden ook meteen weer uit elkaar viel.
pi_65072544
Ik speel nou trouwens voor het eerst sinds 2 dagen weer gitaar. Wat een verademing
pi_65072550
niet focken met de behangplakker

want hij doet
havo
[..]
pi_65072556
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Nouja, ik merk dat na een aantal pagina's discussie de SC alweer vervalt in laagdrempelig vermaak, dus daar ben ik het niet helemaal mee eens
Moah, er zijn slimme users . Maar je kan ook niet eeuwig zo in hetzelfde onderwerp zitten. Ik hou wel van afwisseling
pi_65072561
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Nee ik vind het ook prima. Maar dan moet je niet de vraag stellen waarom er zoveel bagger op de tv is. Simpelweg omdat het anders geen kijkcijfers trekt.
Ja. Dat zeg ik al de hele tijd.
pi_65072562
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Weet niet meer precies, we konden optreden op school en toen vormden we maar een bandje dat na dat optreden ook meteen weer uit elkaar viel.
De groupies waren niet goed genoeg?
pi_65072569
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de makkelijke manier. Je kan als overheid, die toch al zo betutteld, ook ingrijpen en een zender als GeenStijl niet toelaten.

Het is toch in een maatschappij ook zo dat je de zwakkere in de samenleving helpt? Waarom niet ingrijpen? Natuurlijk hoef je niet alle laagdrempelige zenders te verbieden, maar waarom nog een zender toelaten die alleen maar uit is op sensatie? Of moet er eerst weer iets gebeuren voordat men ingrijpt.

Daarbij is het ook nog eens zo dat jij en ik vroeg of laat last krijgen met de hoeveelheid Tokkies die het normaal vinden om te provoceren, dingen te slopen en mensen belachelijk te maken. Op een gegeven moment word je daar zelf ook wel slachtoffer van.
Dat gaat weer te ver. Je moet zenders niet gaan verbieden tenzij ze iets strafbaars doen, mijns inziens.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:18:04 #279
158452 IQM
I am the one
pi_65072570
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Omdat de media zo overspannen reageerd is het groot nieuws en gaan ze het volgen.
We zijn al eeuwen zo. We geven al eeuwen veel om de mening van anderen. We laten ons al eeuwen leiden door wat anderen doen. Alleen nu in deze moderne tijd heb je er nog een stel media bij die daar handig op inspelen.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072601
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De groupies waren niet goed genoeg?
Nee, helaas. Weer een droom in duigen !
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:19:04 #281
158452 IQM
I am the one
pi_65072618
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Eensdagsband.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072625
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Jaa, We hebben de afgelopen maand een beetje stil gelegen met oefenen ivm met wintersport vakantie van 2 bandleden en deze week tentamens. Dus we hebben eigenlijk maar 1x geoefend. maar na deze week moet er weer flink geoefend worden.
Ik bedoelde eigenlijk om professioneel te gaan spelen
pi_65072638
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef dagdag het volgende:
niet focken met de behangplakker

want hij doet
havo
Helemaal zelf opgezocht ?
pi_65072643
hallo
[..]
pi_65072648
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef IQM het volgende:

[..]

Eensdagsband.
Zo doe je dat.
pi_65072659
zeker
[..]
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:20:01 #287
158452 IQM
I am the one
pi_65072665
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Zo doe je dat.
Kun je weer in je cv zetten.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072667
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, helaas. Weer een droom in duigen !
Groupies zijn meestal ook vrouwelijk he. Niet leuk voor de heteroseksuele vrouwen in een band .
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:20:28 #289
158452 IQM
I am the one
pi_65072680
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Groupies zijn meestal ook vrouwelijk he. Niet leuk voor de heteroseksuele vrouwen in een band .
Alsof Bt moeite heeft met een vrouw meer of minder.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072701
quote:

[..]

BT is geen bi? Mijn droom, wat doe je
pi_65072709
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef IQM het volgende:

[..]

Alsof Bt moeite heeft met een vrouw meer of minder.
pi_65072712
hallo zeg ik heb zin in me vakantie
in me nieuwe
auto

ook nog verbouwing
[..]
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:21:20 #293
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65072720
quote:

[..]

Net alsof er geen mannelijke groupies zijn
Primum non nocere
pi_65072732
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk om professioneel te gaan spelen
Wat versta je precies onder ''professioneel spelen''?
pi_65072745
lapo.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:22:08 #296
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65072758
echt niet
Primum non nocere
pi_65072765
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Die waren er genoeg ik heb ergens een filmpje van ons optreden je hoort de hele tijd kreten van uit het publiek er tussendoor
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:22:24 #298
158452 IQM
I am the one
pi_65072773
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
lapo.
Dude. No.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072780
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
lapo.
Je kunt ook iets té optimistisch zijn.
pi_65072781
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Niet zoveel volgens mij. Dat heb ik gelezen tenminste .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')