Hehehequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We waren met 4 meisjesgewoon drums, 2 gitaren en een zangeres. En we speelden alles dat makkelijk was
Jij was het achtergronddanseresje?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We waren met 4 meisjesgewoon drums, 2 gitaren en een zangeres. En we speelden alles dat makkelijk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog aspiraties om er mee verder te gaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rock. maar dan wel van alles als het maar met rock te maken heeft. Van indie tot hardrock tot rock ballads eigenlijk. En ik speel zelf gitaar.
Ook komt het erop neer dat de KLB-SC wel degelijk een hoog niveau heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De mensen zelf
Ze hebben namelijk een keus: Of ik kijk naar RTL Z, of ik kijk naar Shownieuws
Wat doen ze? Het laagdrempelige vermaak. Oftewel, dat is waar de interesse ligt
toevallig zeg alle nederlandes zijn raarquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is raar, maar waar zit het probleem?
En hoe komt het?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies. Dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was het achtergronddanseresje?Mag ik je aanraken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Op het moment dat ik dit zei komt dagdag binnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook komt het erop neer dat de KLB-SC wel degelijk een hoog niveau heeft
Nouja, ik merk dat na een aantal pagina's discussie de SC alweer vervalt in laagdrempelig vermaak, dus daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook komt het erop neer dat de KLB-SC wel degelijk een hoog niveau heeft
Dat is inderdaad de makkelijke manier. Je kan als overheid, die toch al zo betutteld, ook ingrijpen en een zender als GeenStijl niet toelaten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij en ik zullen geen Tokkie worden, omdat wij beter weten. En blijkbaar weet een grote groep mensen niet beter en volgen zij maar wat graag de meute. Dat is een ontwikkeling die de maatschappij dan doormaakt. Doe je weinig aan.
De aard van de mens.quote:
Het is toch ook niet zo vreemd dat mensen op zoek zijn naar laagdrempelig vermaak?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De mensen zelf
daar ben ik het mee eens. Ik vind dat je de media niet de schuld kan geven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De mensen zelf
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dit zei komt dagdag binnen
Nee ik vind het ook prima. Maar dan moet je niet de vraag stellen waarom er zoveel bagger op de tv is. Simpelweg omdat het anders geen kijkcijfers trekt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo vreemd dat mensen op zoek zijn naar laagdrempelig vermaak?
Stel je hebt een kantoorbaan, komt om half 6 uit je werk, even eten, dan druk bezig met de kinderen in bed gooien enzovoorts.. Als je uiteindelijk uitgeput met een biertje/wijntje voor de tv gaat zitten heb je niet echt zin meer om je te verdiepen in een programma gok ik zo!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was het achtergronddanseresje?Ha-ha, grappig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jaa, We hebben de afgelopen maand een beetje stil gelegen met oefenen ivm met wintersport vakantie van 2 bandleden en deze week tentamens. Dus we hebben eigenlijk maar 1x geoefend. maar na deze week moet er weer flink geoefend worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog aspiraties om er mee verder te gaan?
Omdat de media zo overspannen reageerd is het groot nieuws en gaan ze het volgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[..]
De aard van de mens.Het zit in ons (bij de een wat/beduidend meer dan bij de ander) om de groep te volgen, om af te gaan op uiterlijkheden en om te doen wat de ander zou willen in plaats van wat we zelf willen.
Weet niet meer precies, we konden optreden op school en toen vormden we maar een bandjequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe
Hoe ben je daar bij gekomen dan?
Moah, er zijn slimme usersquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik merk dat na een aantal pagina's discussie de SC alweer vervalt in laagdrempelig vermaak, dus daar ben ik het niet helemaal mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |