Ik speel gitaar en ik zat in een band, nu niet meer want ik was kankerslechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie bespeelt hier een instrument of zit in een band?
Precies, ik ben het met je eens D_Aquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het goed is.
Gaat het dus wéér over de instelling van de mens. Verander dát dan in plaats van met een vingertje te wijzen naar de media. "Wij" kiezen er toch voor om veel centjes te verdienen en een tweede huis te nemen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat de media steeds een belangrijkere rol speelt in de opvoeding blijkbaar. Ik vind het ook niet okee, maar mama en papa moeten allebei hard werken om veel geld te verdienen voor de 3 Mercedessen, vakantie huisje etc, dus in het weekend slapen ze lekker uit en zit het kind naar TV te kijken en komt vervolgens langs zenders als TMF, SBS waar veel, in mijn ogen, dom, asociaal of achter gedrag, heel normaal gevonden word.
Dit geld overigens niet alleen bij kinderen, maar ook steeds meer bij volwassenen. Je ziet zelf hoe makkelijk een goeiemoggel reclame word overgenomen door mensen. Dat ook je gedrag e.d. beïnvloed word door de media is dus helemaal niet gek.
Ik ga Guitar Hero kopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik speel gitaar en ik zat in een band, nu niet meer want ik was kankerslecht!
Laat es een stukkie hore danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Krijg ik nu fas.rar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, ik ben het met je eens D_A.
Neequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat es een stukkie hore dan
Ik heb het.quote:
Waarom? Ik geloof eerder bepaalde mensen hier dan zo'n sletje van RTL boulevard.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r zit een verschil tussen een forum en de media. Je wilt niet weten wat de invloed van de media is op een land, ze hebben een bepaalde verantwoordelijkheid.
Wat, zat je in een bandquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ikke beide.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie bespeelt hier een instrument of zit in een band?
Heb je wat 'online' staan danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemijn gitaar staat nu heerlijk te verstoffen
!
Zelfde vraag voor jou dan, wat voor soort muziek?quote:
Het is raar, maar waar zit het probleem?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Florian_ het volgende:
Een recent voorbeeld: Dat meisje met die grote tieten tijdens de nieuwsjaarsduik, heel Nederland duikt er gelijk bovenopZe heeft nu zelfs een jaarvoorraad aan kaas gekregen van Beemster, waarom? Omdat anders de concurrent het doet. Inspelen op de interesses van de doelgroep, dat is wat ze doen. En omdat ze verkoopt. Nadat ze op de voorpagina heeft gestaan wilt gelijk heel Nederland meer van d'r weten, hoe triest is dat? Ze wordt zelfs bij RTL Boulevard uitgenodigd. Binnen één dag is een heel land ondersteboven van een 17 jarig meisje die over een strand huppelt in een Unoxmuts, raar toch?
Nee sorryquote:
We waren met 4 meisjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek speelden jullie?
Ik wil zelf in een band, weet alleen niet zo goed waar ik moet zoeken
Rock. maar dan wel van alles als het maar met rock te maken heeft. Van indie tot hardrock tot rock ballads eigenlijk. En ik speel zelf gitaar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfde vraag voor jou dan, wat voor soort muziek?
Tenzij ik uitgelachen wilde worden zou ik dat niet snel doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb je wat 'online' staan dan
De mensen zelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is raar, maar waar zit het probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |