abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:24:17 #1
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65072824

REPOST

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!

KLB Meet in Stairway, 27 februari #3
Primum non nocere
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:24:29 #2
158452 IQM
I am the one
pi_65072831
* IQM klikt
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_65072841
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef IQM het volgende:

[..]

Gaat het dus wéér over de instelling van de mens. Verander dát dan in plaats van met een vingertje te wijzen naar de media. "Wij" kiezen er toch voor om veel centjes te verdienen en een tweede huis te nemen?
Hoe wil je dat veranderen dan? Leg me dat eens uit? Jullie zeggen toch ook dat je liever veel geld verdient als een rellende GS zijnde in plaats van minder geld verdienen en achter je werk/product te staan. Dat is het hele probleem!

De media en de instelling van de mens is als een vicieuze cirkel. Mensen doen wat er in de media komt. En omdat men liever een voorbeeld neemt aan een beroemdheid dan aan de brave buurman, kun je mijn inziens best beginnen met de media aan te passen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:24:46 #4
158452 IQM
I am the one
pi_65072844
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Die waren er genoeg ik heb ergens een filmpje van ons optreden je hoort de hele tijd kreten van uit het publiek er tussendoor
Wat wil je. Vier meiden op een podium. Middelbare school...
Scio Melius
Gelul.
pi_65072868
* Breathtaking klikt ook!
pi_65072878
Zijn er al rellen vanwege de meet?
pi_65072886
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Wat versta je precies onder ''professioneel spelen''?
Getekend worden bij een maatschappij
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_65072889
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef IQM het volgende:

[..]

Wat wil je. Vier meiden op een podium. Middelbare school...
JA EN DAN NOG ?
pi_65072901
Ik hoorde trouwens dat Bobby-B een groupie was van Duffy.......
pi_65072911
.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_65072936
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
Omg . Props voor Duffy .
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:27:24 #12
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65072938
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hoe wil je dat veranderen dan? Leg me dat eens uit? Jullie zeggen toch ook dat je liever veel geld verdient als een rellende GS zijnde in plaats van minder geld verdienen en achter je werk/product te staan. Dat is het hele probleem!

De media en de instelling van de mens is als een vicieuze cirkel. Mensen doen wat er in de media komt. En omdat men liever een voorbeeld neemt aan een beroemdheid dan aan de brave buurman, kun je mijn inziens best beginnen met de media aan te passen.
Maar stel we doen wat jij zegt: De overheid haalt alle laagdrempelige kamerzenders van de TV. Wat denk je dan dat er gebeurt? Dat iedereen inziet "Oh, het was inderdaad wel erg stom, dat Geer & Goor, laat ik voortaan maar naar National Geographic en RTL Z gaan kijken." Tuurlijk niet. Als je zoiets niet interessant vindt, ga je het ook nooit interessant vinden. De media reikt het je alleen maar aan, jij doet er iets mee, of niet.
Primum non nocere
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:28:03 #13
158452 IQM
I am the one
pi_65072964
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, hoor. Dat heb je helemaal verkeerd gelezen, Bob.
Persoonlijk (wat ik zelf zou doen dus) zou ik dat werk niet doen. Precies wat Bt zei.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
ik zou ook nooit werk doen waar ik niet achter sta maar bedrijfskundig gezien is het natuurlijk gewoon een goede zet van ze geweest.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef IQM het volgende:

[..]

Dat dus.
Probeer de dingen los van elkaar te zien. Zelf zou ik niet te werk gaan als/bij GS, maar ik kan desondanks wel zien dat zij slim bezig zijn.

En hoe wil je een massa en hun gedachtewereld veranderen? Man, als ik dat wist, zou ik hier toch niet langer zitten.

Wat ik met dat 'verander dát dan' probeerde aan te geven, is dat je niet naar anderen moet gaan wijzen, als de oorzaak toch echt bij jezelf ligt.
Scio Melius
Gelul.
pi_65072976
even opniew zeg

heb zin in vakantie
in me nieuwe auto

en bijna verbouwing
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65073000
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Getekend worden bij een maatschappij
Het zou mooi zijn. Maar het is niet het hoofddoel. We spelen omdat we het leuk vinden. En als iemand ons toevallig zo goed vind dat we in aanmerking komen voor een cotract zou dat alleen maar mooi zijn, en zouden we zeker geen nee zeggen. Maar het is geen doel op zich.
pi_65073030
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn. Maar het is niet het hoofddoel. We spelen omdat we het leuk vinden. En als iemand ons toevallig zo goed vind dat we in aanmerking komen voor een cotract zou dat alleen maar mooi zijn, en zouden we zeker geen nee zeggen. Maar het is geen doel op zich.
Ok
Jullie maken dus ook eigen nummers neem ik aan?
Toevallig sommige online staan?
pi_65073108
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:30 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ok
Jullie maken dus ook eigen nummers neem ik aan?
Toevallig sommige online staan?
We hebben tot nu toe 2 eigen nummers. Nee ze staan niet online. Ik heb wel nog ergens alleen het gitaar rifje van een van die nummers ergens los op mijn computer staan, maar geen zin om te zoeken want ik moet leren Maar we spelen nog geen half jaar samen, dus we houden ons tot nu toe vooral bezig met coveren. Het is ook allemaal heel losjes, we oefenen als we zin hebben om te oefenen, en als we geen zin hebben gaan we niet. Dus wat ik zeg, we doen het voor ons plezier.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:35:41 #18
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65073232
Primum non nocere
pi_65073268
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
Weer Harry Potter-acteur uit de kleren

Emma Watson naakt!
Ik hoef die knul niet naakt te zien.
pi_65073292
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik hoef die knul niet naakt te zien.
Hij lijkt op die Steve
pi_65073294
hey zeg waarom heeft emma zich om laten bouwen
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65073302
En het is trouwens ook niet zo dat ik verwacht dat we gecontracteerd worden ofzoiets hoor. We zijn niet echt goed. Het is totaal niet zo dat een van ons exceptionele kwaliteiten heeft op het instrument wat hij bespeelt. Ik kan wel redelijk gitaar spelen, onze bassist kan wel goed bassen en onze zanger wel goed zingen, maar niet dat je denkt van WOW wat een natuurtalent. Alleen onze drummer is een bijzonder geval, die heeft 5 maanden terug voor het eerst achter een drumstel gezeten en hij is best wel talentvol. Eerste keer achter een drumstel kon hij eigenlijk alles al met ons mee spelen.
pi_65073329
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij lijkt op die Steve
No way
pi_65073347
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

No way

Wel toch?
pi_65073356
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:27 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Maar stel we doen wat jij zegt: De overheid haalt alle laagdrempelige kamerzenders van de TV. Wat denk je dan dat er gebeurt? Dat iedereen inziet "Oh, het was inderdaad wel erg stom, dat Geer & Goor, laat ik voortaan maar naar National Geographic en RTL Z gaan kijken." Tuurlijk niet. Als je zoiets niet interessant vindt, ga je het ook nooit interessant vinden. De media reikt het je alleen maar aan, jij doet er iets mee, of niet.
Ik zeg ook niet dat je het moet verbieden, je moet het ook gewoon behouden, maar niet NOG meer van dat soort pulp erbij, zoals GS, waar het dus eigenlijk allemaal om ging. Maar goed, zolang zenders als SBS, BNN en TMF van die programma's maken die grensverleggend bezig zijn en waar het normaal is om ergens in te breken of de noodrem in een trein te misbruiken of een legertruck te jatten gaan mensen dat normaal vinden, dan moet men de toename van de criminaliteit niet erg vinden. Uiteindelijk laten ze dit soort dingen gewoon toe.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_65073370
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef dagdag het volgende:
hey zeg waarom heeft emma zich om laten bouwen
pi_65073385
Gatverdamme, ik sterf nog liever dan dat ik hem naakt zie.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:39:23 #28
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65073391
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel toch?
Wel een tof colbertje
Primum non nocere
pi_65073402
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg ook niet dat je het moet verbieden, je moet het ook gewoon behouden, maar niet NOG meer van dat soort pulp erbij, zoals GS, waar het dus eigenlijk allemaal om ging. Maar goed, zolang zenders als SBS, BNN en TMF van die programma's maken die grensverleggend bezig zijn en waar het normaal is om ergens in te breken of de noodrem in een trein te misbruiken of een legertruck te jatten gaan mensen dat normaal vinden, dan moet men de toename van de criminaliteit niet erg vinden. Uiteindelijk laten ze dit soort dingen gewoon toe.
oneens.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:40:12 #30
158452 IQM
I am the one
pi_65073425
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]

Wij hebben gekozen voor die vrijheid. Dan moet je ook niet raar opkijken als mensen daar gebruik van willen maken. Wees in ieder geval blij dat we die vrijheid hebben om omroepen te beginnen en dat we niet gedwongen zijn om te kijken naar één omroep.
Scio Melius
Gelul.
pi_65073433
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
En het is trouwens ook niet zo dat ik verwacht dat we gecontracteerd worden ofzoiets hoor. We zijn niet echt goed. Het is totaal niet zo dat een van ons exceptionele kwaliteiten heeft op het instrument wat hij bespeelt. Ik kan wel redelijk gitaar spelen, onze bassist kan wel goed bassen en onze zanger wel goed zingen, maar niet dat je denkt van WOW wat een natuurtalent. Alleen onze drummer is een bijzonder geval, die heeft 5 maanden terug voor het eerst achter een drumstel gezeten en hij is best wel talentvol. Eerste keer achter een drumstel kon hij eigenlijk alles al met ons mee spelen.

Mja, ik wil gewoon optreden, echt al te lang niet meer gedaan.
Maar het is lastig om een band te vinden die hetzelfde wil als ik
pi_65073435
maar ik ga weer braaf studeren. toedeloe.
pi_65073441
hoe laat sterf je fasin
[..]
pi_65073469
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

oneens.
Prima dat jij er oneens mee bent, helaas is het wel de realiteit.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:41:26 #35
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65073483
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef IQM het volgende:

[..]

Wij hebben gekozen voor die vrijheid. Dan moet je ook niet raar opkijken als mensen daar gebruik van willen maken. Wees in ieder geval blij dat we die vrijheid hebben om omroepen te beginnen en dat we niet gedwongen zijn om te kijken naar één omroep.
China bijvoorbeeld
Primum non nocere
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:41:48 #36
158452 IQM
I am the one
pi_65073501
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef Fascination het volgende:
Gatverdamme, ik sterf nog liever dan dat ik hem naakt zie.
Wat als ik jou een keer zijn naaktfoto onder ogen probeer te schuiven? Ga je dan zelfmoord plegen?
Scio Melius
Gelul.
pi_65073506
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
pi_65073524
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Mja, ik wil gewoon optreden, echt al te lang niet meer gedaan.
Maar het is lastig om een band te vinden die hetzelfde wil als ik
tjah, De band waar ik in speel zijn eigenlijk allemaal vrienden van me, ook al voor de band

Wat wil jij dan precies? en wat speel je?
pi_65073546
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef IQM het volgende:

[..]

Er zijn al genoeg omroepen en het gaat me niet om een omroep meer of minder, het gaat me om wat zo'n omroep doet. Of laten we dadelijk ook een omroep toe die het normaal vind om mensen oproepen om rellen te beginnen?
pi_65073550
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:

[..]

Wat als ik jou een keer zijn naaktfoto onder ogen probeer te schuiven? Ga je dan zelfmoord plegen?
Ja . Ik zit nog te twijfelen hoe, polsen doorsnijden in een warm bad schijnt het minst pijnvol te zijn.
pi_65073561
silent zeg kan ik ook in di band
[..]
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:43:26 #42
158452 IQM
I am the one
pi_65073566
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Er zijn al genoeg omroepen en het gaat me niet om een omroep meer of minder, het gaat me om wat zo'n omroep doet. Of laten we dadelijk ook een omroep toe die het normaal vind om mensen oproepen om rellen te beginnen?
Zolang het binnen de wet blijft.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:43:27 #43
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65073567
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

tjah, De band waar ik in speel zijn eigenlijk allemaal vrienden van me, ook al voor de band

Wat wil jij dan precies? en wat speel je?
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
Vieze SOG'er
Primum non nocere
pi_65073611
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Prima dat jij er oneens mee bent, helaas is het wel de realiteit.
Krijg je de neiging om aan een noodrem te trekken nu je op bnn gezien hebt dat dat gebeurde?
pi_65073640
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:

[..]

[..]

Vieze SOG'er
wat is een SOG'er?
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:45:04 #46
158452 IQM
I am the one
pi_65073645
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja . Ik zit nog te twijfelen hoe, polsen doorsnijden in een warm bad schijnt het minst pijnvol te zijn.
Doe je er wel een lekker Lushzeepje bij. Ga je tenminste lekker ruikend de dood tegemoet.
Scio Melius
Gelul.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:45:11 #47
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65073655
quote:

[..]

Dat is lame Mensen schrikken altijd als ze hun polsen doorsnijden en krijgen sowieso spijt als ze het gedaan hebben. Daarom zie je heel vaak dat mensen die zelfmoord hebben geprobeerd te plegen ergens onderaan de trap bij de voordeur liggen. Ze jumpen in paniek uit bad om buiten hulp te halen. Gevolg: hele huis onder het bloed, aangezien het natuurlijk keihard uit de hoofdslagaders spuit. Oplossing: spring gewoon van een gebouw, is nog leuker ook
Primum non nocere
pi_65073676
quote:

[..]

Haha dat zeg ik ook altijd
pi_65073680
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef dagdag het volgende:
silent zeg kan ik ook in di band
Jij mag onze manager worden.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:45:52 #50
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65073691
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Silentalarm het volgende: