Dáárom staat er dus 'deuren' in je schemaquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Mijn ex-schoonloeder ging altijd ALLE deurknoppen in ons huis poetsen als ze op visite was "... want dat is iets dat ál-tijd wordt vergeten!" En dat klopt, ik vergat het ook altijd. En nu nog![]()
Ja!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dáárom staat er dus 'deuren' in je schemaik had al zoiets van, welke idioot besteed nou zoveel aandacht aan deuren
tis een trauma dus?
Twee poezen, maar die ruil ik mooi in voor strijken, daar begin ik dus echt niet aan. Wie dat toch heeft uitgevonden,quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Astu Barb!
Na vanavond staan die kleurtjes er in en zal je er vanaf morgen aan moeten geloven he?
Heb je huisdieren? Anders dat regeltje van die voerbakjes even removen
Precies!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef Pandorah het volgende:
PM-etje verstuurd... ik word ook een Peggy![]()
Hier ook een FKAF-je, maar mijn aanrecht blinkt overigens nog steeds, dat weer wel
Overigens is dat schema ook gemakkelijk om opdrachten uit te delen aan verloofdelief.
Cool, ik ga hem van het weekend werkbaar maken voor mij. Dan hang ik hem op de koelkasten zodat vriendlief goed zijn opdrachten zietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen die het Peggy schema gaat gebruiken er even een foto van moet posten, net als Oblivion, zodra hij hangt!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Precies!
Doe jij vandaag even alle groene blokjes?
Strijkvrij FTWquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:43 schreef Barb het volgende:
[..]
Twee poezen, maar die ruil ik mooi in voor strijken, daar begin ik dus echt niet aan. Wie dat toch heeft uitgevonden,.
Psst, die zijn ook strijkvrij te koop, gewoon na het wassen netjes ophangen en klaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef Dipkip het volgende:
Ja er staat strijkenik doe dat niet. Ja voor gelegenheden overhemden enzo. Maar overhemden zijn geen dagelijkse kost hier thank god.
Mijn kamer is op zolder, maar mijn vader gebruikt mijn kamer ook als rommelzolder waardoor ik opeens een broodbakmachine midden in mijn kamer had staan laatstquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
De zolder staat niet in het schema, die moet je dan zelf even toevoegen!
Ik kom nooit op zolder, dan struikel ik over de drumstellen
Thank godquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Psst, die zijn ook strijkvrij te koop, gewoon na het wassen netjes ophangen en klaar
Mja mn vriend smijt ze zonder pardon in de droger en dan komen ook die strijkvrije er zeer verfomfaaid uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Psst, die zijn ook strijkvrij te koop, gewoon na het wassen netjes ophangen en klaar
Volgens mij woon ik samen met jullie ex dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Barb het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde ex-schoonloeder dan,.
Bij mij komen ze perfect uit de drogerquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mja mn vriend smijt ze zonder pardon in de droger en dan komen ook die strijkvrije er zeer verfomfaaid uit![]()
Op mijn schema moet je nog even wachten Greys, de printer moet nog aangesloten worden, die is pas een dag uit zn verhuisdoos.
Arm kindquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij woon ik samen met jullie ex dan.
Ah, dank! Ik wilde het net vragen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij komen ze perfect uit de drogerKunnen gelijk de kast in.
Edit: even in een kraagje gekeken, merk is Olymp luxor.
Dan moet je ze zeker wel direct uit de droger trekken als hij PING zegt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij komen ze perfect uit de drogerKunnen gelijk de kast in.
Edit: even in een kraagje gekeken, merk is Olymp luxor.
Zit er niet gewoon iets tussen je rubbertjes?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef Dipkip het volgende:
Ja dat zou het hier ook kunnen zijn, want ik zet de droger aan voordat ik weg ga want de onze piept. Niet als ie klaar is maar de hele tijd zo'n iep... iep... iep... geluid.
Lukt het met de vakjes veranderen qua kleur enzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:38 schreef Daph_ het volgende:
Ben druk bezig het schema aan te passen
Als het goed droog is kan het wel een paar uur hebben, maar inderdaad hoe sneller eruit hoe beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ze zeker wel direct uit de droger trekken als hij PING zegt?
Want ik laat ze altijd te lang in de droger liggen en dan is alles mega gekreukeld
Die van Vriend komen van lokale herenmode zaken. Geen idee waar ze verder te koop zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dank! Ik wilde het net vragen..
Waar kun je die ergens kopen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lukt het met de vakjes veranderen qua kleur enzo?
Iets als in een kledingstuk? Nee. Heb ze ook al s schoongemaakt. Hij doet het sinds de verhuizing en hij moest met nogal wat geweld de trap op, tis net of de trommel niet meer recht in de droger hangt.... Je weet wel zoals wanneer je een slag in je wiel hebt, bij iedere draaiing hoor je een iep-geluid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Zit er niet gewoon iets tussen je rubbertjes?
Jaaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lukt het met de vakjes veranderen qua kleur enzo?
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaaPeggy's schema rules! Moet hem nog even uitprinten, maar dan hang ik 'm op en zal ik een foto posten hoor
Die van de Hema zijn ook goed en strijkvrij. Let even op hoeveel polyester/katoen het overhemd is. Meer katoen is minder strijkvrij. En ze gelijk uit de droger (nog beetje nat) ophangen en in de kast.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dank! Ik wilde het net vragen..
Waar kun je die ergens kopen?
Het is maar een heel simpel schema hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:07 schreef BuupWerk het volgende:
heb je niet een preview van je schema ?!?!
Ik heb dat gister zitten proberen via Google Docs! Maar dan kan je het wel 'publishen' en dan kan iedereen er wel bij, maar dan is het geen Word bestand meer en niet mee handig aan te passen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef maok het volgende:
Greys, als je het makkelijker vind dan steeds mailtjes te moeten versturen kan ik het document ook wel even online zetten, dan kan iedereen die het wil hebben het gewoon downloaden, of heb je dat liever niet?
Ik ga maandag ook beginnen, ik moet het schema nog wel aanpassen.
- muisklik rechts in vakjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Barb het volgende:
Ik krijg de kleurtjes in de vakken niet gewijzigd, grmbl. Ben niet zo into Word en had gedacht dat het ongeveer hetzelfde zou gaan als in Excell, maar blijkbaar niet?
Dankjewel! Ga het vanavond proberen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef maok het volgende:
Ik heb een account op www.fileden.com. Daar kun je een bestand uploaden en via een linkje kunnen anderen dat weer dowloaden, dan kan zo ver ik weet ook een word bestand zijn. Ik kan het vanavond wel op mijn account zettten maar je kunt zelf ook een account aanmaken als dat lukt. (is gratis)
De tip : koop een scanner + een extern hard schijfje..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gelukkig 1x in de twee weken een schoonmaakster, anders was het hier ook een chaos.
Mijn "probleemzones" zijn de kasten. Mijn kasten zijn zo verschrikkelijk rommelig. Allemaal.
En als ik eens een kast heb opgeruimd, is hij binnen een week ofzo wéér rommelig.
En verder loop ik vreselijk achter met het opbergen van de administratie. Alles wordt wel betaald en ik maak alle poststukken open, maar daarna mik ik het in een kast of op een alsmaar groeiende stapel papieren die boven ligt...
Jahoor hij doet het!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Even testen of dit werkt:
********************************************************************************************************
Klik HIER voor het Peggy schema!
Downloaden, op je computer opslaan en aanpassen naar wens.
Aanpassen van een gekleurde cel doe je zó:
- muisklik rechts in vakje
- kies uit het rijtje dat je dan ziet 'Randen en Arcering'
- kies tabblad Arcering
- kies een kleurtje
- bij Toepassing (op dat zelfde veldje als de kleurtjes) even 'CEL' kiezen, anders wordt je hele tabel die kleur
Klinkt ingewikkeld, maar als je er eentje hebt gedaan lukt de rest ook vanzelf!
Alsjeblieft!quote:
Het ziet er in ieder geval vrolijk uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Het is maar simpel prutswerk hoor, maar het motiveert ECHT om zo'n lijstje te hebben hangen!
Ik zit in een studentenhuis,we hébben niet eens een groene bakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Wel even naar eigen tijd en wens aanpassen he?
Of moet bij jou de groene bak ook op dinsdag naar buiten?
Dat zal wel om het hok gaan, maar zo klinkt het wel grappig. 'ej, stop jij dat beest even in een sopje?'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
-knip-
De cavia wordt hier 1 a 2 keer per week schoongemaakt,
-knip-
Aangepastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef maok het volgende:
[..]
Dat zal wel om het hok gaan, maar zo klinkt het wel grappig. 'ej, stop jij dat beest even in een sopje?'![]()
Ik ga nu de afwasmachine maar eens uitruimen die 2 dagen geleden al klaar was (die 2 dagen is best snel voor mij, er is progresseie)
Owneequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Aangepast.. stond idd wat flauwtjes
Hoe voelt dat nou .. Iets nuttigs gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |