Mja mn vriend smijt ze zonder pardon in de droger en dan komen ook die strijkvrije er zeer verfomfaaid uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Psst, die zijn ook strijkvrij te koop, gewoon na het wassen netjes ophangen en klaar
Volgens mij woon ik samen met jullie ex dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Barb het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde ex-schoonloeder dan,.
Bij mij komen ze perfect uit de drogerquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mja mn vriend smijt ze zonder pardon in de droger en dan komen ook die strijkvrije er zeer verfomfaaid uit![]()
Op mijn schema moet je nog even wachten Greys, de printer moet nog aangesloten worden, die is pas een dag uit zn verhuisdoos.
Arm kindquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij woon ik samen met jullie ex dan.
Ah, dank! Ik wilde het net vragen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij komen ze perfect uit de drogerKunnen gelijk de kast in.
Edit: even in een kraagje gekeken, merk is Olymp luxor.
Dan moet je ze zeker wel direct uit de droger trekken als hij PING zegt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij komen ze perfect uit de drogerKunnen gelijk de kast in.
Edit: even in een kraagje gekeken, merk is Olymp luxor.
Zit er niet gewoon iets tussen je rubbertjes?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef Dipkip het volgende:
Ja dat zou het hier ook kunnen zijn, want ik zet de droger aan voordat ik weg ga want de onze piept. Niet als ie klaar is maar de hele tijd zo'n iep... iep... iep... geluid.
Lukt het met de vakjes veranderen qua kleur enzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:38 schreef Daph_ het volgende:
Ben druk bezig het schema aan te passen
Als het goed droog is kan het wel een paar uur hebben, maar inderdaad hoe sneller eruit hoe beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ze zeker wel direct uit de droger trekken als hij PING zegt?
Want ik laat ze altijd te lang in de droger liggen en dan is alles mega gekreukeld
Die van Vriend komen van lokale herenmode zaken. Geen idee waar ze verder te koop zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dank! Ik wilde het net vragen..
Waar kun je die ergens kopen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lukt het met de vakjes veranderen qua kleur enzo?
Iets als in een kledingstuk? Nee. Heb ze ook al s schoongemaakt. Hij doet het sinds de verhuizing en hij moest met nogal wat geweld de trap op, tis net of de trommel niet meer recht in de droger hangt.... Je weet wel zoals wanneer je een slag in je wiel hebt, bij iedere draaiing hoor je een iep-geluid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Zit er niet gewoon iets tussen je rubbertjes?
Jaaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lukt het met de vakjes veranderen qua kleur enzo?
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaaPeggy's schema rules! Moet hem nog even uitprinten, maar dan hang ik 'm op en zal ik een foto posten hoor
Die van de Hema zijn ook goed en strijkvrij. Let even op hoeveel polyester/katoen het overhemd is. Meer katoen is minder strijkvrij. En ze gelijk uit de droger (nog beetje nat) ophangen en in de kast.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dank! Ik wilde het net vragen..
Waar kun je die ergens kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |