Ik heb dan ook altijd de neiging om alles op te noemen, echt om zijn oren te slingeren zeg maar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Dipkip het volgende:
Mijn vriend vraagt vaak "heb je nog iets gedaan vandaag?"
Nee, ik ben in bed blijven liggen en heb mn adem ingehouden, blíj dat je er bent schat![]()
Hij bedoelt er schijnbaar mee of ik nog iets bijzonders / leuks / afwijkends heb gedaan die dag, maar het komt op mij altijd nogal lullig over, vooral als ik heel veel huishoudelijke dingen heb lopen doen.
Volgens mij hebben wij dezelfde ex-schoonloeder dan,quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:05 schreef Maes het volgende:
Volgens mijn ex-schoonmoeder ben ik de slechtste huisvrouw die er op 2 benen rond loopt.
Ja dat doe ik ook!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb dan ook altijd de neiging om alles op te noemen, echt om zijn oren te slingeren zeg maar.
Zo van 'dit en dit en dit en dit en ook nog dit en dit... goed he????'
Dit alles begon omdat ik weigerde zoonlief zijn sokken op de hand te wassenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Barb het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde ex-schoonloeder dan,.
Containers mag je weglaten wij hebben die dingen nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef Greys het volgende:Maes
![]()
Ik plak de volgende keer als ik bij jou ben ook een Peggy schema op je koelkast![]()
Al slaat het nergens op, die ex-schoonmoeder van je met haar commentaar
... en van de week heb ik nog 7 glazen van je nachtkastje af gehaald en nu stonden er wéér een heleboel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat ik haar nu heb
[..]
Ja dat doe ik ook!!En toen heb ik jóuw onderbroeken opgeruimd en jóuw ontbijtspul naar de keuken gebracht
![]()
![]()
Kon zoonlief dat niet zelf danquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit alles begon omdat ik weigerde zoonlief zijn sokken op de hand te wassen
Hij zal wel moeten nu ik het niet meer doequote:
Dat deed zijn moeder natuurlijk altijdquote:
Dáárom staat er dus 'deuren' in je schemaquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Mijn ex-schoonloeder ging altijd ALLE deurknoppen in ons huis poetsen als ze op visite was "... want dat is iets dat ál-tijd wordt vergeten!" En dat klopt, ik vergat het ook altijd. En nu nog![]()
Ja!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dáárom staat er dus 'deuren' in je schemaik had al zoiets van, welke idioot besteed nou zoveel aandacht aan deuren
tis een trauma dus?
Twee poezen, maar die ruil ik mooi in voor strijken, daar begin ik dus echt niet aan. Wie dat toch heeft uitgevonden,quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Astu Barb!
Na vanavond staan die kleurtjes er in en zal je er vanaf morgen aan moeten geloven he?
Heb je huisdieren? Anders dat regeltje van die voerbakjes even removen
Precies!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef Pandorah het volgende:
PM-etje verstuurd... ik word ook een Peggy![]()
Hier ook een FKAF-je, maar mijn aanrecht blinkt overigens nog steeds, dat weer wel
Overigens is dat schema ook gemakkelijk om opdrachten uit te delen aan verloofdelief.
Cool, ik ga hem van het weekend werkbaar maken voor mij. Dan hang ik hem op de koelkasten zodat vriendlief goed zijn opdrachten zietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen die het Peggy schema gaat gebruiken er even een foto van moet posten, net als Oblivion, zodra hij hangt!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Precies!
Doe jij vandaag even alle groene blokjes?
Strijkvrij FTWquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:43 schreef Barb het volgende:
[..]
Twee poezen, maar die ruil ik mooi in voor strijken, daar begin ik dus echt niet aan. Wie dat toch heeft uitgevonden,.
Psst, die zijn ook strijkvrij te koop, gewoon na het wassen netjes ophangen en klaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef Dipkip het volgende:
Ja er staat strijkenik doe dat niet. Ja voor gelegenheden overhemden enzo. Maar overhemden zijn geen dagelijkse kost hier thank god.
Mijn kamer is op zolder, maar mijn vader gebruikt mijn kamer ook als rommelzolder waardoor ik opeens een broodbakmachine midden in mijn kamer had staan laatstquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
De zolder staat niet in het schema, die moet je dan zelf even toevoegen!
Ik kom nooit op zolder, dan struikel ik over de drumstellen
Thank godquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Psst, die zijn ook strijkvrij te koop, gewoon na het wassen netjes ophangen en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |