Ik vind haar helemaal top. Jij duidelijk niet begrijp ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef Dementor het volgende:
Dat mens zou verboden moeten worden om op te treden.
Ja dat zal het het dan wel zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal top. Jij duidelijk niet begrijp ik.
Het zal mijn Utregse achtergrond zijn.
quote:
En meteen ook een pimpabonnement!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef versabommie het volgende:
ZO! ik heb me d'rin laten naaien voor die paar euro en nu wil ik verdomd nach mal mijn notes zien![]()
Hoe doen ik dat?
Mijn abonnement loopt over een dikke maand alweer af.quote:Bij het afsluiten van een full of pimp abonnement kun je je notes ook éénmalig inzien. Je hoeft dan niet apart ¤ 4,50 te betalen.
Klik in dat geval hier en neem een full of pimp abonnement.
Als de betaling binnen is krijg je als het goed is een linkje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef versabommie het volgende:
ZO! ik heb me d'rin laten naaien voor die paar euro en nu wil ik verdomd nach mal mijn notes zien![]()
Hoe doen ik dat?
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En meteen ook een pimpabonnement!
Op die notes pagina bij abonnementen staat dit:
[..]
Mijn abonnement loopt over een dikke maand alweer af.
Yep, ik wilde ook geen tagje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
Oja dat tagje kun je laten verwijderen he.
Die zie je dan toch gelijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef versabommie het volgende:
Hoe doen ik dat?
Waar dan?quote:
Zo van, gefeliciteerd met de aankoop, kijk hier eenmalig de notes in. Toch?quote:
Je kunt nu mensen blokkeren maar dan moet niemand ze quoten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef versabommie het volgende:
En wat kan ik nu eik? Eerlijk gezegd wilde ik gewoon die notes zien, en dan neem ik maar gelijk dat pimpding anders ga ik over een week huilie doen omdat ik weer iets niet kan wat een ander wel kan enzo
Nee, da's vanavond. Maar ik heb geen zin. Verzin hier een goed excuus. Vlug!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Zo, Caro en Buuf hebben Zwolle leeggekocht en Noek is inmiddels naar Groningen vertrokken om daar te plunderen?
En meer foto's in je fotoboek plaatsen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Je kunt nu mensen blokkeren maar dan moet niemand ze quoten.![]()
Headers, je kunt headers naar keuze plaatsen en en en en en....
Gefeliciteerd met je aankoop!
Wie was er laatst ziek? Dan is nu die andere ziek! De arme ziel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, da's vanavond. Maar ik heb geen zin. Verzin hier een goed excuus. Vlug!
Ja die advertenties zijn ook verdwenen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
En advertenties blokkeren!
Morgenochtend het tweede APKtraject. Dus dat is weer een half uurtje langer slapen omdat ik vind dat ik pas tegen negen uur bij de garage terecht kan. En de afspraak voor vanavond is verzet.
Lammen op donderdag ftw!
Of we gaan gewoon samen online shoppen, desnoods slinger ik msn aan en dan laten we daar spulletjes aan elkaar zien. "Ja, leuk doen! Nee, vond ik die vorige leuker!"quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie was er laatst ziek? Dan is nu die andere ziek! De arme ziel.
Nodig haar gewoon bij jou thuis uit en ga gezellig e-shoppen met een neut.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:28 schreef Noek het volgende:
Maar ik ga wel. Ik sjouw mijn oude lijf wel door de straten heen.
Misschien ben je er gewoon voorbij geklikt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef versabommie het volgende:
jamaar nix over notes!![]()
Ze willem me gewoon de notes niet laten zien omdat ze bang zijn dat ik ze dan stuk wil maken, allemaaaaaaaaaaaaal! ALLEMAAAAAAAAAAAAL!
hoe wat waar voorbij geklikt? krijg ik een berichtje, of moet ik die link ergens tegenkomen? of of of ? vragen vragen en nog eens vragen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien ben je er gewoon voorbij geklikt.
Geil!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
In mijn pm box staat helemaal niets, laatste berichten zijn van de hete cybersessie die ik met buurvrouw heb gehad
hoeveel notes heb je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
In mijn pm box staat helemaal niets, laatste berichten zijn van de hete cybersessie die ik met buurvrouw heb gehad
Whahaaaaaaaaa ze stonden onderaan m'n factuur al helemaal klaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Geil!
Volgens mij krijg je een scherm na de aankoop waarop je naar je notes kunt. Maar ik weet het ook niet, Bommie. Nu is je huwelijk gedoemd te mislukken. Dit is een teken. Ik ga een kaarsje voor je branden vannacht.
Ik ga dingen doen! Doei.
12quote:
LS??quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whahaaaaaaaaa ze stonden onderaan m'n factuur al helemaal klaar![]()
Ik had ergens gezegd dat ik met alle liefde een bepaalde user met een voorliefde voor foute bankstellen aan mijn trekhaak met zijn muil op de slecht afgewerkte snelwegen in duitsland wilde trekken, maar dat was vroeger, toen ik nog onbezonnen en ondoordacht te werk ging
Nouja bij 1 staat : Creatief, dat dan weer wel als commentaar en bij de ander staat hi-la-risch maar dat kan sarcasme zijnquote:
neequote:
En dat mag niet omdat je een wond in je mond hebt???quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef Deisyy het volgende:
De tandarts heeft me zeer gedaanEn nu heb ik trek in een peuk
Nee ik heb gelukig geen wond in mijn mond, maar ben 4 maanden geleden gestopt met roken, dus zou wel zonde zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
En dat mag niet omdat je een wond in je mond hebt???
Tuuluk is dat zonde, niet doen dus. Hoe is het met Donald?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Nee ik heb gelukig geen wond in mijn mond, maar ben 4 maanden geleden gestopt met roken, dus zou wel zonde zijn![]()
Het leukste van een abb. vind ik. En die advertenties weghalen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:28 schreef Dementor het volgende:
En meer foto's in je fotoboek plaatsen.
Foto!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het leukste van een abb. vind ik. En die advertenties weghalen natuurlijk.
Ik lig in mijn nieuwe fatboy en kan er niet zo goed meer uitkomen.. Maar leuk is ie wel!
Ik keek vanmiddag even naar de school van Prem en volgens mij hadden die kindjes zo'n fatboy gesloopt met als gevolg duizenden ( ja duizenden) witte bolletjes over de vloer maar volgens mij kun je navullingenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb m'n camera niet bij de hand, maar deze is het:
[ afbeelding ]
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef Gert het volgende:
Lekker lounge easy listening plaatje, vooral voor Huub-soppers.![]()
Oud lijk.quote:
Feest vieren, comme toujours!quote:
Het is rustig inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is rustig inderdaad.![]()
![]()
Ik heb 5 notes trwns, +2 sinds november.![]()
of welquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef FANN het volgende:
misschien tot later........... of niet..........
Ik heb de verleiding kunnen weerstaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk is dat zonde, niet doen dus. Hoe is het met Donald?
Btw, sterkte met je bekkie.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik ga slapen.
Slaap lekker Fok!
Succes morgen, geniet ervan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
Zo nog heel ffies snel online, daarna naar me nest, morgen ff snel trouwen en dan die bruidssuite in
Fijne dag morgen, maar er iets moois vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
Zo nog heel ffies snel online, daarna naar me nest, morgen ff snel trouwen en dan die bruidssuite in
Yeah man, doe je best!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
Moi! Interview?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef dieenebart het volgende:
Hey hi hallo daar!
Tijd voor serieus denkwerk![]()
Wat moet ik Ruud toch allemaal gaan vragen
Fijne dag morgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
Die zeggen me niks (meer), maar voor Ruud kan ik wel een beetje meedenken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja dinsdag, en later op de dag Roel en Dido.
De lul morgenquote:
Het was dus wél een stel? Ik had niet alles gezien, maar hij ademde gay zeg! Die vrouw was te zuur, ongelooflijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef Coos het volgende:
Zat net naar Ik Vertrek te kijken. Een stel ging een chateau opknappen in Frankrijk.
Die kerel was hetero maar ik heb nog nooit zo'n tutnicht gezien als hij.
Nee, Roel was de nummer 2 van BB5. Werd een beetje in de maling genomen in de finale, maar heeft er wél een lekker wijf aan over gehouden. En hij is Drs. Roelquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die zeggen me niks (meer), maar voor Ruud kan ik wel een beetje meedenken.
Hoeveel vragen heb je ongeveer nodig? Tien ofzo? (zonder continuerende vragen mee te tellen?)
edit: Was Roel de nummer 2 van BB2?
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:37 schreef Coos het volgende:
En o jah Bart, het lekkerste broodje van Nederland (vandaag gekozen op de horecava) koop je ook in Roelofarendsveen.
Bij Thijs Rietbroek.
Kan jij het niet gewoon bij BF-er laten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die twee meiden op RTL8 nu zijn wel heul lief.
Had ik toen een gesprek mee, na Hummie, bij die date met Chantal.
Nee, ik heb het nieuws gezien!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was je op de Horecava dan, of struin je hun website af op zoek naar goede recepten?
Bedoel je BV'er? (bewust vrijgezel)quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan jij het niet gewoon bij BF-er laten?
Ah oké, toen volgde ik BB totaal niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, Roel was de nummer 2 van BB5. Werd een beetje in de maling genomen in de finale, maar heeft er wél een lekker wijf aan over gehouden. En hij is Drs. Roel
Nee, bekende Fokkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoel je BV'er? (bewust vrijgezel)
Da's best een aardig idee Soos, ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
Als ik jou was Bart zou ik mijn licht eens opsteken bij de makers van Het Gesprek. Die zijn bezig een doorstart te maken en zoeken naar "wat lichtere" onderwerpen om een breder kijkerspubliek te krijgen/binden.
Die intervieuws passen m.i. aardig bij hun doelstelling. Als je nog een beetje budget mee krijgt kun je echt iedere RLS deelnemer voor de camera krijgen voor gesprekjes van (incl. reclame) een uur.
En als ik zie wie er in al die shit heeft meegedaan kom je dik over de honderd personen.
Als troef om maar vooral met jou in zee te gaan kun je ze zeker minimaal 10.000 kijkers (fokkers) bieden.
Of zelfs iets interactiefs met Fokkers en Het Gesprek.
Tis maar een tdeetje hoor.
Je kan soos altijd bellen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Da's best een aardig idee Soos, ik zal er over nadenken.
Anyway, I'm off to bed. Morgen weer een lange dag schoolkids entertainen![]()
Truste!
Correctie: beruchte Fokkerquote:
Huh ik schrik wakkerquote:
Had je een wegtrekker ouwe?quote:
Ja zoiets ..quote:
Moet je RTL8 kijken. Eén van die meiden (Patricia) heeft een heuse Soury-lok.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets ..Ik ga nog ff verder trekken
![]()
Vreselijk mens ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoi en Doei
Nu ben ik ff Wie is de mol kijken. En het was heul niet gezellig met CarO
Nee Comedy Central!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je RTL8 kijken. Eén van die meiden (Patricia) heeft een heuse Soury-lok.
(grijze lok die bij de kleurspoeling is vergeten)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreselijk mens ja.![]()
Hebben jullie de winkels nog gevonden?
Misschien belt Bart je wel, dá's pas spannend.quote:
Jézus wat ben je vaag!!!! Maar dat is natuurlijk het resultaat van alle soos die de afgelopen jaren langs je tussenschotje is gegaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien belt Bart je wel, dá's pas spannend.
Dat zeg ik: vaag!! Kijk eens 8 minuten boven je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
Harry van Bommel bij P&W.
Nopequote:
Als dat zo snel zou gaan dan zou jij nu kwijlend in een dementorium zitten, te genieten van de kruising tussen hutspot- en medicijndiarree-lucht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Jézus wat ben je vaag!!!! Maar dat is natuurlijk het resultaat van alle soos die de afgelopen jaren langs je tussenschotje is gegaan.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreselijk mens ja.![]()
Hebben jullie de winkels nog gevonden?
Moet je wel je paspoort bij je hebben en raden welke kleur.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos.. je woont toch nog wel gewoon in Leidschendam hè?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:48 schreef FANN het volgende:
en de aardappels staan op........ spinazie a la créme en kaassouflé![]()
hoezo raar tijdstip?
Dat niet maar de kaassouflé verpest het een beetje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:48 schreef FANN het volgende:
en de aardappels staan op........ spinazie a la créme en kaassouflé![]()
hoezo raar tijdstip?
tis klaar..... zit hier nu met mijn bord vol dus als je het niet errug vindt neem ik af en toe een hap tussen doorquote:
lekker juist........quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat niet maar de kaassouflé verpest het een beetje.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:17 schreef FANN het volgende:
[..]
tis klaar..... zit hier nu met mijn bord vol dus als je het niet errug vindt neem ik af en toe een hap tussen door
dank jewel...... ik had honger als een paard.......quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, eet smakelijk desalniettemin
klaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:24 schreef HiDiHo het volgende:
En anders hebben we onze huisband nog
More cowbell![]()
![]()
Ik heb maar een biertje genomenquote:
ik denk in een kuttopicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:08 schreef FANN het volgende:
[..]
hé jou ben ik wel vaker ergens tegengekomen....![]()
ik weet alleen niet meer waar .........
Ik ook niet meer, volgens mij een discussie in KLB ofzo waar wij het eens waren en de rest niet ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:08 schreef FANN het volgende:
[..]
hé jou ben ik wel vaker ergens tegengekomen....![]()
ik weet alleen niet meer waar .........
ik heb 'm nog open staan dus die komt eraanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:10 schreef FANN het volgende:
FRITSELTJE ! gluiperd je zat weer in mijn Fobo......![]()
vanaf nu moeten alle spiekers een bericht achterlaten.....
daar sta ik op
ah........ mooi zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, volgens mij een discussie in KLB ofzo waar wij het eens waren en de rest niet ofzo
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik heb 'm nog open staan dus die komt eraan
Echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........ mooi zo
waar waren we het over eens?
ik ook niet.....quote:
En wat was die bij mij ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet.....![]()
ik onthoud vaak een ava en de rest vergeet ik ........
maar bij de ava hou ik meestal wel of dit gevoelaan over of dit
of dit
![]()
en soms dit![]()
of dit![]()
en héél soms dit![]()
gadverdammequote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:13 schreef Twerk het volgende:
Dames en heren. Het is tijd voor een stevig ontbijtje..
[ afbeelding ]
quote:
Gele vla?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:15 schreef FANN het volgende:
[..]
gadverdamme![]()
heb ie niet iets luchtigers op de vroege morgen Meneer Schopenhauer ?
Jij bent dan ook te dom om iets van Schopenhauer te lezen. Laat staan begrijpen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:19 schreef FANN het volgende:
[..]
bij zijn ava krijg ik niet echt hetgevoel........
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jij bent dan ook te dom om iets van Schopenhauer te lezen. Laat staan begrijpen.
Ja, achja. Misschien was het niet zo aardig het te benadrukken, maar ik hoef ook niet perse aardig gevonden te worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:27 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
gut wat ben je toch een aardig persoon........
maar daar heb je wel gelijk in. dat ik dom ben enzo.......
da's dan ook wel weer waar
Zal best maar dat kan me niet boeiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk maar uit straks gaat Schopenhauer weer ditdoen
wedde?
Dat gevoel heb ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
dan voel je meer als ik......... ik voel alléén dat het advocaatje met slagroom gaat werken.......quote:
Ik weet dat ook jij het slijmerig vond.. Maar ik zal het niet benadrukken. xDquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk maar uit straks gaat Schopenhauer weer ditdoen
wedde?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja, achja. Misschien was het niet zo aardig het te benadrukken, maar ik hoef ook niet perse aardig gevonden te worden.
Dat is jullie afdeling ok?
Dan was dat hetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dan voel je meer als ik......... ik voel alléén dat het advocaatje met slagroom gaat werken.......
Dag dagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:34 schreef FANN het volgende:ik ga jullie heren alléén laten.......... en lekker slapen
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:34 schreef FANN het volgende:ik ga jullie heren alléén laten.......... en lekker slapen
![]()
![]()
Ik bel je zo nog wel ff voor het slapengaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
zo dan kan Schopenhauer nog effe zeiken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook voor Hidiho en Fritseltje..........
Goed bezig jongen!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik bel je zo nog wel ff voor het slapengaan
Ja! Even nog 1 dagje werken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Goedemorgen 16 januari , waar het weer bijna weekend is!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Noek het volgende:
Ik kijk nu, Ik vertrek. Aflevering van gisteren. God, wat zijn "gewone" mensen toch leuk om te zien.
Ze zijn zoveel leuker dan al die echte sterren. Dit is pas entertainment. Daar kan geen Out of Africa tegenop.quote:
ik ben ook altijd ''heel gewoon gebleven''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze zijn zoveel leuker dan al die echte sterren. Dit is pas entertainment. Daar kan geen Out of Africa tegenop.
Zet er eens een camera op. Ik word fan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook altijd ''heel gewoon gebleven''![]()
![]()
ik zei ''gewoon'' niet ''gek''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Zet er eens een camera op. Ik word fan.
De hoeksteen van de samenleving, alleen met een andersom rollenpatroon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Noek het volgende:
Ik kijk nu, Ik vertrek. Aflevering van gisteren. God, wat zijn "gewone" mensen toch leuk om te zien.
Oh, die had ik écht nog niet gezien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hoeksteen van de samenleving, alleen met een andersom rollenpatroon.
Kijk, als die kastnicht waar ik een oogje op had zo overduidelijk gay was, ja dan, dan had ik 'm wel in mijn nichtenmaatjeskast gestopt.
Nee, nee. Je wilde gewoon even cheap scoren over mijn rug. Maar ha! HA! Dat doe ik zelf welquote:
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nee. Je wilde gewoon even cheap scoren over mijn rug. Maar ha! HA! Dat doe ik zelf wel.
Vooruit dan. Ik geloof je.quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Bommie en mevrouw bommie van harte gefeliciteerd.![]()
Op naar de tobbe.![]()
En tevens een fijne Groundhogday!
Hey! long time no see.quote:
Hooooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey! long time no see.![]()
Ik ben nog steeds kapot man.heb on top of things ook nog in 14 km file gestaan.
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
Goiedemiddag![]()
Keidruk op het werk. Op vrijdag! Bastards.
Is 't hier al weekend? Beter!![]()
Een slaapshirt in de koelkast?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeld
Nee, mn nachtkleedjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
En heb je dé trui ook aan?![]()
Ik heb nog dubbel gelegen om die burka met mouwen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, mn nachtkleedje![]()
Jaaa wat een ding![]()
En ik heb al sinds gister zin in champignons.
Hoe zou je die zo lekker sappig en vet krijgen?![]()
Dan loop ik straks ff naar de overkant voor champies en kruidenboter.
Gister al boodschappies gedaan, en de mol gekeken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeld
ja, of bedoelen ze dat niet met frigide?quote:
Rickquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gister al boodschappies gedaan, en de mol gekeken!
Dennis en Dokter Simon zijn mn mollen.
Hoe heet ie ook alweer![]()
Oooohquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb champignons gekocht, knoflooksaus
en zit as we speak het internet af te struinen naar een receppie
Nou ik heb soep op. Dus dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ooooh![]()
Post dat receppie straks ook even dan.
Wel in Jip en Janneke taal graag
Ja maar die had een rood scherm? Toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Rick
Mijne ook, beide, en met stip gestegen Anniek
Ja, dat is even een heikel punt. Want het zou flauw zijn als je ook al niet meer op een rood scherm kan vertrouwen. Maar ik sluit het toch niet uit. Ze deed zo mollig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar die had een rood scherm? Toch?
Ja en dat ze de joker had was ook wel duidelijk meteen, op die trap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is even een heikel punt. Want het zou flauw zijn als je ook al niet meer op een rood scherm kan vertrouwen. Maar ik sluit het toch niet uit. Ze deed zo mollig.
Omdat jij 'm echt altijd aanklikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en de Easybeats zaten in mijn tips van Youtube van vandaag. Wonder how?
Straks even een tripple bacon chili burgert met extra cheese, en dan joan meddie bònoan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Yeah Right.![]()
En dat ik m aanklik is heus niet voor dat spannende lachje van die man.![]()
Heb je al een stevige bodem gelegd?
M'n eerste bodempie ligt al, net even een half uurtje geslapen, nu douchen en dan al de deur uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Straks even een tripple bacon chili burgert met extra cheese, en dan joan meddie bònoan.
Yep..![]()
[ afbeelding ]
Reflecterend?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en voor jou en CarO,(al zou reflecterend beter zijn in deze)
Veel plezier!
Ik ben witterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Reflecterend?![]()
Zo wit ben ik toch niet?
Strak in de was en tjokvol olie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En mijn auto is weer helemaal gezond. En ik 250 Euro lichter, maar dat is bijzaak.
Tjokvol olie wel, niet strak in de was. Er zit vogelpoep op de motorkap. Morgen of zo maar even door de wasstraat jensen.quote:
mijn auto mag/moet woensdag, hopelijk blijf ik onder de 250quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En mijn auto is weer helemaal gezond. En ik 250 Euro lichter, maar dat is bijzaak.
Ik hoop het ook voor je. Vind het altijd wel zondegeld. Bedoel, het is niet zo dat ik nu vol trots mijn nieuwe aandrijfashoes (?) of remvoering achter ga showenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef blomst het volgende:
mijn auto mag/moet woensdag, hopelijk blijf ik onder de 250
hoipiepeloiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:31 schreef blomst het volgende:
Bart treft het maar weer, hij woont vlakbij het lekkerste broodje van nederland
Broodje was dus al voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoipiepeloi
Bart kende die zaak niet, zat ik nml. net te lezen
Een user die dreigt met een ban.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef beequeen het volgende:
Nou Coos, als je daar al om moet gofferen. Dit bericht van dat kloteteringtyfustoverbaljoch doet me echt vloeken.(niet dat ik iets heb met Marco maar dat terzijde)
http://www.telegraaf.nl/p(...)mer_een__.html?p=1,2
Oeh, we hebben een semi rel hier.![]()
Idd. Ik ben erg onder de indruk en zal me de komende uren koest houdenquote:
En een van de bitches gaat zich er nu ook tegenaan bemoeien.quote:
Mjah dat topic zit vol met mensen die een obessie voor ex dgk deelnemers hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En een van de bitches gaat zich er nu ook tegenaan bemoeien.![]()
Oeps, invasion of the Twerks.
BTW, ik ga voor chinees vanavond. Eet smakelijk allemaal.![]()
Ik heb karn's self tan van Boots gejat en de hele week gesmeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben witter![]()
Maar in verhouding met (of tot??) APK enzo...Vast wel.
En zo niet, dan moet ie zich kapot schamen.
Eet smakelijk, Barbieheart.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:20 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik ga voor chinees vanavond. Eet smakelijk allemaal.![]()
Rightquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Deze gaat tot 500, vraag maar aan yvonne.
Dat komt omdat er nu slechts 100% kwaliteit gepost wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik eerder in deze reeks heb gepost in een topic dat 24 uur meeging.![]()
Bommie is aan het trouwen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het gezelliger als het niveau wat lager is.
Nou jij nogquote:
Nou, dan doet Barbieheart er ook nog maar eentje bij. Aan kwaliteitsposts geen gebrek dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Nog maar een kwaliteitspost van mij dan
Ja, vogelgriep, of SARS oid.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Coos het volgende:
Nou jij nog![]()
hebbie nog wat opgescharreld deze reis?
Gecondoleerd alvast.quote:
Ik ga Donald zo in bad doen, nu maar hopen dat ik hem niet vergeet eruit te halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dan doet Barbieheart er ook nog maar eentje bij. Aan kwaliteitsposts geen gebrek dus.
Hoe is het met Donald?
Kreng.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga Donald zo in bad doen, nu maar hopen dat ik hem niet vergeet eruit te halen![]()
Hoe kom jij aan die zoetsappige naam?
quote:De wereld is veranderd, iedereen heeft highspeed Internet en het is één groot MSN/Fok!.
Als je je huiskamer binnenloopt wordt je -via een plasmascherm- bestraffend toegeproken door 'Barbieheart' omdat je niet onmiddelijk 'hallo' tegen haar zegt en haar probeert te negeren.
'Barbieheart' is zo'n beetje de baas van de subgroep geworden omdat ze nooit buiten komt en daardoor (?) zoveel vreet dat ze niet eens meer naar buiten zou kunnen gaan.
Zij heeft macht omdat ze iedereen kan volgen en alles van iedereen weet of denkt te weten en daar haalt ze populariteit vandaan bij de groep die bang is om iets te missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |