Gister al boodschappies gedaan, en de mol gekeken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeld
ja, of bedoelen ze dat niet met frigide?quote:
Rickquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gister al boodschappies gedaan, en de mol gekeken!
Dennis en Dokter Simon zijn mn mollen.
Hoe heet ie ook alweer![]()
Oooohquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb champignons gekocht, knoflooksaus
en zit as we speak het internet af te struinen naar een receppie
Nou ik heb soep op. Dus dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ooooh![]()
Post dat receppie straks ook even dan.
Wel in Jip en Janneke taal graag
Ja maar die had een rood scherm? Toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Rick
Mijne ook, beide, en met stip gestegen Anniek
Ja, dat is even een heikel punt. Want het zou flauw zijn als je ook al niet meer op een rood scherm kan vertrouwen. Maar ik sluit het toch niet uit. Ze deed zo mollig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar die had een rood scherm? Toch?
Ja en dat ze de joker had was ook wel duidelijk meteen, op die trap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is even een heikel punt. Want het zou flauw zijn als je ook al niet meer op een rood scherm kan vertrouwen. Maar ik sluit het toch niet uit. Ze deed zo mollig.
Omdat jij 'm echt altijd aanklikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en de Easybeats zaten in mijn tips van Youtube van vandaag. Wonder how?
Straks even een tripple bacon chili burgert met extra cheese, en dan joan meddie bònoan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Yeah Right.![]()
En dat ik m aanklik is heus niet voor dat spannende lachje van die man.![]()
Heb je al een stevige bodem gelegd?
M'n eerste bodempie ligt al, net even een half uurtje geslapen, nu douchen en dan al de deur uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Straks even een tripple bacon chili burgert met extra cheese, en dan joan meddie bònoan.
Yep..![]()
[ afbeelding ]
Reflecterend?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en voor jou en CarO,(al zou reflecterend beter zijn in deze)
Veel plezier!
Ik ben witterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Reflecterend?![]()
Zo wit ben ik toch niet?
Strak in de was en tjokvol olie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En mijn auto is weer helemaal gezond. En ik 250 Euro lichter, maar dat is bijzaak.
Tjokvol olie wel, niet strak in de was. Er zit vogelpoep op de motorkap. Morgen of zo maar even door de wasstraat jensen.quote:
mijn auto mag/moet woensdag, hopelijk blijf ik onder de 250quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En mijn auto is weer helemaal gezond. En ik 250 Euro lichter, maar dat is bijzaak.
Ik hoop het ook voor je. Vind het altijd wel zondegeld. Bedoel, het is niet zo dat ik nu vol trots mijn nieuwe aandrijfashoes (?) of remvoering achter ga showenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef blomst het volgende:
mijn auto mag/moet woensdag, hopelijk blijf ik onder de 250
hoipiepeloiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:31 schreef blomst het volgende:
Bart treft het maar weer, hij woont vlakbij het lekkerste broodje van nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |