quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Noek het volgende:
Ik kijk nu, Ik vertrek. Aflevering van gisteren. God, wat zijn "gewone" mensen toch leuk om te zien.
Ze zijn zoveel leuker dan al die echte sterren. Dit is pas entertainment. Daar kan geen Out of Africa tegenop.quote:
ik ben ook altijd ''heel gewoon gebleven''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze zijn zoveel leuker dan al die echte sterren. Dit is pas entertainment. Daar kan geen Out of Africa tegenop.
Zet er eens een camera op. Ik word fan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook altijd ''heel gewoon gebleven''![]()
![]()
ik zei ''gewoon'' niet ''gek''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Zet er eens een camera op. Ik word fan.
De hoeksteen van de samenleving, alleen met een andersom rollenpatroon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Noek het volgende:
Ik kijk nu, Ik vertrek. Aflevering van gisteren. God, wat zijn "gewone" mensen toch leuk om te zien.
Oh, die had ik écht nog niet gezien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hoeksteen van de samenleving, alleen met een andersom rollenpatroon.
Kijk, als die kastnicht waar ik een oogje op had zo overduidelijk gay was, ja dan, dan had ik 'm wel in mijn nichtenmaatjeskast gestopt.
Nee, nee. Je wilde gewoon even cheap scoren over mijn rug. Maar ha! HA! Dat doe ik zelf welquote:
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nee. Je wilde gewoon even cheap scoren over mijn rug. Maar ha! HA! Dat doe ik zelf wel.
Vooruit dan. Ik geloof je.quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Bommie en mevrouw bommie van harte gefeliciteerd.![]()
Op naar de tobbe.![]()
En tevens een fijne Groundhogday!
Hey! long time no see.quote:
Hooooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey! long time no see.![]()
Ik ben nog steeds kapot man.heb on top of things ook nog in 14 km file gestaan.
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
Goiedemiddag![]()
Keidruk op het werk. Op vrijdag! Bastards.
Is 't hier al weekend? Beter!![]()
Een slaapshirt in de koelkast?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeld
Nee, mn nachtkleedjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
En heb je dé trui ook aan?![]()
Ik heb nog dubbel gelegen om die burka met mouwen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, mn nachtkleedje![]()
Jaaa wat een ding![]()
En ik heb al sinds gister zin in champignons.
Hoe zou je die zo lekker sappig en vet krijgen?![]()
Dan loop ik straks ff naar de overkant voor champies en kruidenboter.
Gister al boodschappies gedaan, en de mol gekeken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeld
ja, of bedoelen ze dat niet met frigide?quote:
Rickquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gister al boodschappies gedaan, en de mol gekeken!
Dennis en Dokter Simon zijn mn mollen.
Hoe heet ie ook alweer![]()
Oooohquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb champignons gekocht, knoflooksaus
en zit as we speak het internet af te struinen naar een receppie
Nou ik heb soep op. Dus dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ooooh![]()
Post dat receppie straks ook even dan.
Wel in Jip en Janneke taal graag
Ja maar die had een rood scherm? Toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Rick
Mijne ook, beide, en met stip gestegen Anniek
Ja, dat is even een heikel punt. Want het zou flauw zijn als je ook al niet meer op een rood scherm kan vertrouwen. Maar ik sluit het toch niet uit. Ze deed zo mollig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar die had een rood scherm? Toch?
Ja en dat ze de joker had was ook wel duidelijk meteen, op die trap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is even een heikel punt. Want het zou flauw zijn als je ook al niet meer op een rood scherm kan vertrouwen. Maar ik sluit het toch niet uit. Ze deed zo mollig.
Omdat jij 'm echt altijd aanklikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en de Easybeats zaten in mijn tips van Youtube van vandaag. Wonder how?
Straks even een tripple bacon chili burgert met extra cheese, en dan joan meddie bònoan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Yeah Right.![]()
En dat ik m aanklik is heus niet voor dat spannende lachje van die man.![]()
Heb je al een stevige bodem gelegd?
M'n eerste bodempie ligt al, net even een half uurtje geslapen, nu douchen en dan al de deur uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Straks even een tripple bacon chili burgert met extra cheese, en dan joan meddie bònoan.
Yep..![]()
[ afbeelding ]
Reflecterend?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en voor jou en CarO,(al zou reflecterend beter zijn in deze)
Veel plezier!
Ik ben witterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Reflecterend?![]()
Zo wit ben ik toch niet?
Strak in de was en tjokvol olie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En mijn auto is weer helemaal gezond. En ik 250 Euro lichter, maar dat is bijzaak.
Tjokvol olie wel, niet strak in de was. Er zit vogelpoep op de motorkap. Morgen of zo maar even door de wasstraat jensen.quote:
mijn auto mag/moet woensdag, hopelijk blijf ik onder de 250quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
En mijn auto is weer helemaal gezond. En ik 250 Euro lichter, maar dat is bijzaak.
Ik hoop het ook voor je. Vind het altijd wel zondegeld. Bedoel, het is niet zo dat ik nu vol trots mijn nieuwe aandrijfashoes (?) of remvoering achter ga showenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef blomst het volgende:
mijn auto mag/moet woensdag, hopelijk blijf ik onder de 250
hoipiepeloiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:31 schreef blomst het volgende:
Bart treft het maar weer, hij woont vlakbij het lekkerste broodje van nederland
Broodje was dus al voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoipiepeloi
Bart kende die zaak niet, zat ik nml. net te lezen
Een user die dreigt met een ban.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef beequeen het volgende:
Nou Coos, als je daar al om moet gofferen. Dit bericht van dat kloteteringtyfustoverbaljoch doet me echt vloeken.(niet dat ik iets heb met Marco maar dat terzijde)
http://www.telegraaf.nl/p(...)mer_een__.html?p=1,2
Oeh, we hebben een semi rel hier.![]()
Idd. Ik ben erg onder de indruk en zal me de komende uren koest houdenquote:
En een van de bitches gaat zich er nu ook tegenaan bemoeien.quote:
Mjah dat topic zit vol met mensen die een obessie voor ex dgk deelnemers hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En een van de bitches gaat zich er nu ook tegenaan bemoeien.![]()
Oeps, invasion of the Twerks.
BTW, ik ga voor chinees vanavond. Eet smakelijk allemaal.![]()
Ik heb karn's self tan van Boots gejat en de hele week gesmeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben witter![]()
Maar in verhouding met (of tot??) APK enzo...Vast wel.
En zo niet, dan moet ie zich kapot schamen.
Eet smakelijk, Barbieheart.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:20 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik ga voor chinees vanavond. Eet smakelijk allemaal.![]()
Rightquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Deze gaat tot 500, vraag maar aan yvonne.
Dat komt omdat er nu slechts 100% kwaliteit gepost wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik eerder in deze reeks heb gepost in een topic dat 24 uur meeging.![]()
Bommie is aan het trouwen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het gezelliger als het niveau wat lager is.
Nou jij nogquote:
Nou, dan doet Barbieheart er ook nog maar eentje bij. Aan kwaliteitsposts geen gebrek dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Nog maar een kwaliteitspost van mij dan
Ja, vogelgriep, of SARS oid.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Coos het volgende:
Nou jij nog![]()
hebbie nog wat opgescharreld deze reis?
Gecondoleerd alvast.quote:
Ik ga Donald zo in bad doen, nu maar hopen dat ik hem niet vergeet eruit te halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dan doet Barbieheart er ook nog maar eentje bij. Aan kwaliteitsposts geen gebrek dus.
Hoe is het met Donald?
Kreng.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga Donald zo in bad doen, nu maar hopen dat ik hem niet vergeet eruit te halen![]()
Hoe kom jij aan die zoetsappige naam?
quote:De wereld is veranderd, iedereen heeft highspeed Internet en het is één groot MSN/Fok!.
Als je je huiskamer binnenloopt wordt je -via een plasmascherm- bestraffend toegeproken door 'Barbieheart' omdat je niet onmiddelijk 'hallo' tegen haar zegt en haar probeert te negeren.
'Barbieheart' is zo'n beetje de baas van de subgroep geworden omdat ze nooit buiten komt en daardoor (?) zoveel vreet dat ze niet eens meer naar buiten zou kunnen gaan.
Zij heeft macht omdat ze iedereen kan volgen en alles van iedereen weet of denkt te weten en daar haalt ze populariteit vandaan bij de groep die bang is om iets te missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |