Broodje was dus al voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoipiepeloi
Bart kende die zaak niet, zat ik nml. net te lezen
Een user die dreigt met een ban.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef beequeen het volgende:
Nou Coos, als je daar al om moet gofferen. Dit bericht van dat kloteteringtyfustoverbaljoch doet me echt vloeken.(niet dat ik iets heb met Marco maar dat terzijde)
http://www.telegraaf.nl/p(...)mer_een__.html?p=1,2
Oeh, we hebben een semi rel hier.![]()
Idd. Ik ben erg onder de indruk en zal me de komende uren koest houdenquote:
En een van de bitches gaat zich er nu ook tegenaan bemoeien.quote:
Mjah dat topic zit vol met mensen die een obessie voor ex dgk deelnemers hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En een van de bitches gaat zich er nu ook tegenaan bemoeien.![]()
Oeps, invasion of the Twerks.
BTW, ik ga voor chinees vanavond. Eet smakelijk allemaal.![]()
Ik heb karn's self tan van Boots gejat en de hele week gesmeerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben witter![]()
Maar in verhouding met (of tot??) APK enzo...Vast wel.
En zo niet, dan moet ie zich kapot schamen.
Eet smakelijk, Barbieheart.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:20 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik ga voor chinees vanavond. Eet smakelijk allemaal.![]()
Rightquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Deze gaat tot 500, vraag maar aan yvonne.
Dat komt omdat er nu slechts 100% kwaliteit gepost wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik eerder in deze reeks heb gepost in een topic dat 24 uur meeging.![]()
Bommie is aan het trouwen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het gezelliger als het niveau wat lager is.
Nou jij nogquote:
Nou, dan doet Barbieheart er ook nog maar eentje bij. Aan kwaliteitsposts geen gebrek dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Nog maar een kwaliteitspost van mij dan
Ja, vogelgriep, of SARS oid.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Coos het volgende:
Nou jij nog![]()
hebbie nog wat opgescharreld deze reis?
Gecondoleerd alvast.quote:
Ik ga Donald zo in bad doen, nu maar hopen dat ik hem niet vergeet eruit te halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dan doet Barbieheart er ook nog maar eentje bij. Aan kwaliteitsposts geen gebrek dus.
Hoe is het met Donald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |