quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Noek het volgende:
Ik kijk nu, Ik vertrek. Aflevering van gisteren. God, wat zijn "gewone" mensen toch leuk om te zien.
Ze zijn zoveel leuker dan al die echte sterren. Dit is pas entertainment. Daar kan geen Out of Africa tegenop.quote:
ik ben ook altijd ''heel gewoon gebleven''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze zijn zoveel leuker dan al die echte sterren. Dit is pas entertainment. Daar kan geen Out of Africa tegenop.
Zet er eens een camera op. Ik word fan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook altijd ''heel gewoon gebleven''![]()
![]()
ik zei ''gewoon'' niet ''gek''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Zet er eens een camera op. Ik word fan.
De hoeksteen van de samenleving, alleen met een andersom rollenpatroon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef Noek het volgende:
Ik kijk nu, Ik vertrek. Aflevering van gisteren. God, wat zijn "gewone" mensen toch leuk om te zien.
Oh, die had ik écht nog niet gezien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hoeksteen van de samenleving, alleen met een andersom rollenpatroon.
Kijk, als die kastnicht waar ik een oogje op had zo overduidelijk gay was, ja dan, dan had ik 'm wel in mijn nichtenmaatjeskast gestopt.
Nee, nee. Je wilde gewoon even cheap scoren over mijn rug. Maar ha! HA! Dat doe ik zelf welquote:
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nee. Je wilde gewoon even cheap scoren over mijn rug. Maar ha! HA! Dat doe ik zelf wel.
Vooruit dan. Ik geloof je.quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Bommie en mevrouw bommie van harte gefeliciteerd.![]()
Op naar de tobbe.![]()
En tevens een fijne Groundhogday!
Hey! long time no see.quote:
Hooooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey! long time no see.![]()
Ik ben nog steeds kapot man.heb on top of things ook nog in 14 km file gestaan.
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
Goiedemiddag![]()
Keidruk op het werk. Op vrijdag! Bastards.
Is 't hier al weekend? Beter!![]()
Een slaapshirt in de koelkast?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, moet nog van alles. Mijn boodschappen in de koelkast doen bijvoorbeeld
Nee, mn nachtkleedjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
En heb je dé trui ook aan?![]()
Ik heb nog dubbel gelegen om die burka met mouwen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, mn nachtkleedje![]()
Jaaa wat een ding![]()
En ik heb al sinds gister zin in champignons.
Hoe zou je die zo lekker sappig en vet krijgen?![]()
Dan loop ik straks ff naar de overkant voor champies en kruidenboter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |