Ja, achja. Misschien was het niet zo aardig het te benadrukken, maar ik hoef ook niet perse aardig gevonden te worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:27 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
gut wat ben je toch een aardig persoon........
maar daar heb je wel gelijk in. dat ik dom ben enzo.......
da's dan ook wel weer waar
Zal best maar dat kan me niet boeiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk maar uit straks gaat Schopenhauer weer ditdoen
wedde?
Dat gevoel heb ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
dan voel je meer als ik......... ik voel alléén dat het advocaatje met slagroom gaat werken.......quote:
Ik weet dat ook jij het slijmerig vond.. Maar ik zal het niet benadrukken. xDquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk maar uit straks gaat Schopenhauer weer ditdoen
wedde?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja, achja. Misschien was het niet zo aardig het te benadrukken, maar ik hoef ook niet perse aardig gevonden te worden.
Dat is jullie afdeling ok?
Dan was dat hetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dan voel je meer als ik......... ik voel alléén dat het advocaatje met slagroom gaat werken.......
Dag dagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:34 schreef FANN het volgende:ik ga jullie heren alléén laten.......... en lekker slapen
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:34 schreef FANN het volgende:ik ga jullie heren alléén laten.......... en lekker slapen
![]()
![]()
Ik bel je zo nog wel ff voor het slapengaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
zo dan kan Schopenhauer nog effe zeiken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook voor Hidiho en Fritseltje..........
Goed bezig jongen!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik bel je zo nog wel ff voor het slapengaan
Ja! Even nog 1 dagje werken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Goedemorgen 16 januari , waar het weer bijna weekend is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |