abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65064864
Het is nauwelijks voor te stellen dat Hamas richting een bestand beweegt en het is te hopen dat Israël daarmee de keiharde garanties krijgt dat de beschietingen op haar burgers en wapensmokkel verleden tijd zijn.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:00:12 #199
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65064882
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef CANARIS het volgende:
Het schijnt dat Israel het onmogenlijk toch voormekaar schijnt te krijgen..
Uit alles wat ik zo hoor is da Hamas enorm verzwakt en bedelt om een wapenstilstand.

Na het Libanon-drama is dit eindelijk weer een geslaagde actie.

Ik ben er ook stellig van overtuigd dat het aantal civiele slachtoffer veel lager is als wij horen , want de enige bronnen zijn subjectieve brone uit Gaza.
Je kan nergens van overtuigd zijn...ook jij weet het niet
Waiting for This is it!
pi_65065126
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef Waterwereld het volgende:
De beelden zijn er niet meer Acces has blocked zag ik staan
Deze doet het nog gewoon? http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2
pi_65065405
  • 13:13 UN Chief Ban says death toll in Gaza has reached `unbearable point` (Reuters)
  • 13:03 Al-Quds Hospital in Gaza City up in flames after hit in fighting (Haaretz)
  • 12:58 UN Chief Ban condemns IAF bombing of UNRWA facility in Gaza (AP)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65066124
    Kan iemand me vertalen wat ze op die beelden zeggen?
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
    User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
    pi_65066553
    pi_65067060
    Net met nos headlines dat Israel heeft aangevallen met fosfor granaten en dat er daardoor nu weer een vn gebouw in de gazastrook in de hens staat.
    pi_65067109
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef Ender_Wiggin het volgende:
    Net met nos headlines dat Israel heeft aangevallen met fosfor granaten en dat er daardoor nu weer een vn gebouw in de gazastrook in de hens staat.
    Dat fikkie is alweer bijna uit.
    pi_65067267
    quote:
    Poll shows most Israelis back IDF action in Gaza

Almost three weeks after the beginning of Operation Cast Lead and less than a month before the Knesset elections, a Haaretz-Dialog poll shows widespread public support for the Gaza campaign. Less than 10 percent see the operation as a "failure."

The poll, supervised by Professor Camil Fuchs, head of Tel Aviv University's Statistics and Operations Research, shows that Likud and Kadima have weakened slightly and would get 29 and 25 Knesset seats respectively if the elections were held today. Labor is holding steady with 16 seats.

The right-wing bloc still commands more support than the center and left wing, effectively handing Likud chair MK Benjamin Netanyahu the next government. His coalition, however, would be complex, difficult to manage and possibly short-lived.

The Likud, right wing and ultra-Orthodox bloc consists of 62 Knesset seats, while the center and left wing hold 56. The Green Party, hovering on the edge of the minimum number of required votes, stands to receive two Knesset seats.

Shas has weakened slightly and Avigdor Lieberman's Yisrael Beiteinu strengthened compared to previous polls. The right wing National Union-National Religious Party and Habayit Hayehudi, which split from it, bring together a total of six Knesset seats.

The poll indicates that a quarter of those interviewed (representing some 30 Knesset seats) have not decided, refuse to say or don't know how they would vote. The public is possibly waiting for the end of the war to see what arrangement that would be achieved to end it.

Despite pictures from Gaza depicting massive destruction and a large number of wounded and killed, including women and children, 82 percent of the public believe that Israel has not "gone too far" with the military force it is exercising against Hamas.

This means that almost all Israel's Jewish citizens warmly support the operation, its goals, firepower and management.

The poll was conducted among 561 people with an error margin of 4.3 percent for each question. The complete poll will be published in Friday's Haaretz.
    Haartez
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:11:04 #207
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_65067363
    Hier een verhaal over het UN-gebouw.

Staat ook nog een klein alinea'tje in over barricaderende Hamas leden... En over Humanitarian Aid, maar dat is natuurlijk een farce. Israel wil immers geen hulp geven, maar de Palestijnen vernietigen!
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_65067943
    Oké, tot zover de neutraliteit van die beelden

Ze hebben het over elke jood over de hele wereld

Gatverdamme wat een haatprediking
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:25:35 #209
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65067984
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef paddy het volgende:
    Oké, tot zover de neutraliteit van die beelden

Ze hebben het over elke jood over de hele wereld
    Tja, Al Jazeera is sinds het begin van dit conflict al niet "objectief" meer.
    pi_65068277
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Tja, Al Jazeera is sinds het begin van dit conflict al niet "objectief" meer.
    Wat heeft Al Jazeera met ramattan tv te maken?
    Zelfs CNN etc zenden de live streams van Ramattan uit.

Ze vertalen trouwens gewoon een Hamas spokesman nu.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:36:13 #211
    116015 SicSicSics
    pi_65068418
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

CNN is ook niet helemaal schoon van Pallywood!

Hier wat kritiek op de video.
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:40:36 #212
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65068577
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ze vertalen trouwens gewoon een Hamas spokesman nu.
    Een livestream uitzenden vind ik wat anders dan continu Israël proberen zwart te maken. En dat is wel waar Al Jazeera mee bezig is helaas.
    pi_65068854
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Een livestream uitzenden vind ik wat anders dan continu Israël proberen zwart te maken. En dat is wel waar Al Jazeera mee bezig is helaas.
    Ben ik niet met je eens. Ik vind Al Jazeera English prima verslag doen.
    Laten beide kanten zien, waar CNN etc bijna alleen de Israelische kant laten zien.
    Bovendien zijn ze live in Gaza, dat kun je van veel andere nieuwszenders niet zeggen.

Hoe Al Jazeera Arabisch het doet weet ik niet, ik versta geen Arabisch..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65068888
    Israël maakt excuses voor beschieting VN-kantoor
    donderdag 15 januari 2009 | 13:21 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 15 januari 2009 | 13:25

Tekstgrootte
    GAZA-STAD (ANP) - De Israëlische minister van Defensie Ehud Barak heeft VN-topman Ban Ki-moon excuses aangeboden voor het beschieten van het complex van VN-vluchtelingenorganisatie Unrwa in Gaza-stad. Dat heeft Ban Ki-moon donderdag gezegd.

De secretaris-generaal brengt op het moment een bezoek aan Israël. Hij pleit voor een staakt-het-vuren tussen de partijen en reageerde donderdag woedend op de beschieting, waarbij drie stafleden van Unwra gewond raakten. Barak zou het beschieten van het VN-complex een ,,grove fout'' hebben genoemd.

Frankrijk heeft de aanval van Israël op het VN-kantoor, ziekenhuizen en een gebouw waar de internationale pers is gevestigd, inmiddels streng veroordeeld.

http://www.bndestem.nl/al(...)ieting-VNkantoor.ece
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_65068921
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Laten beide kanten zien, waar CNN etc bijna alleen de Israelische kant laten zien.
    Bovendien zijn ze live in Gaza, dat kun je van veel andere nieuwszenders niet zeggen.

Al Jazeera Arabic heeft overal journalisten staan, ze kunnen overal live komen.
    pi_65068946
    GAZA - De VN-vluchtelingenorganisatie Unrwa schort de hulp aan de inwoners van de Gazastrook weer op. Aanleiding is de beschieting van het hoofdkantoor van de organisatie in Gaza-stad, waardoor het gebouw donderdag in brand vloog.
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:50:04 #217
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65068947
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dan moet je de interviews op Al Jazeera eens zien wanneer er een pro-Israël spreker is. Is eigenlijk meer een soort aanval van beschuldigingen en het in de mond leggen van uitspraken. En dat terwijl ze claimen dat ze enige Arabische zender is die objectief is. Niet echt dus.

-edit: Ik heb het dus over AJ English. Arabisch is ook maar abracadabra voor mij.
    pi_65068983
    De secretaris-generaal van de VN, Ban Ki-moon, reageerde woedend op de beschieting, waardoor drie mensen gewond raakten. Ban eist een volledige uitleg van Israël. De Israëlische minister van Defensie Ehud Barak heeft volgens Ban zijn excuses aangeboden.
    pi_65069010
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:50 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Dan moet je de interviews op Al Jazeera eens zien wanneer er een pro-Israël spreker is. Is eigenlijk meer een soort aanval van beschuldigingen en het in de mond leggen van uitspraken. En dat terwijl ze claimen dat ze enige Arabische zender is die objectief is. Niet echt dus.

-edit: Ik heb het dus over AJ English. Arabisch is ook maar abracadabra voor mij.
    Al Jazeera is absoluut objectief. daar mag NOS en RTL4 zeker een voorbeeld aan van nemen,.
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:52:57 #220
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65069085
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Al Jazeera is absoluut objectief. daar mag NOS en RTL4 zeker een voorbeeld aan van nemen,.
    Mja, eigenlijk is geen enkele zender in deze echt objectief.
    pi_65069095
    15/01 Palestijnse burgers nergens veilig na aanval op VN-gebouw

De oorlog in de Gazastrook lijkt in een definitieve plooi te vallen. De Israëlische grondtroepen trekken steeds dieper het dichtbevolkte Gaza-stad in. De grondtroepen kammen huis na huis uit op zoek naar Hamas-strijders. Het VN-gebouw werd ook geraakt door enkele bommen. De duizenden bewoners van de stad wacht een hachelijk lot.

Mensen ter plekke vrezen dat het grondoffensief, gesteund door gevechtsvliegtuigen en helikopters, kan uitmonden in een waar bloedbad, indien de Israëlische soldaten Hamas in Gaza-stad niet snel een kop kleiner kan maken.

Nergens veilig

De inwoners proberen zo goed en kwaad mogelijk te verschuilen, maar nergens lijken ze veilig omdat het Israëlische leger alle plaatsen waar mogelijk Hamasstrijders verscholen zitten, als doelwitten aanziet. Intussen is de dodentol onder de Palestijnen al de kaap van de 1.000 gepasseerd. Meer dan de helft daarvan zijn burgers.

Vandaag hebben de soldaten ook het VN-hoofdgebouw in Gaza-stad onder vuur genomen. Volgens bronnen werden er zeker drie fosforbommen afgeschoten en is een deel van het gebouw in brand geschoten. Honderden Palestijnse burgers houden zich in dat gebouw verscholen. Er zouden al zeker drie doden zijn gevallen.

Volgens de Israëlische minister van Defensie, Ehud Barak, gaat het om een zware vergissing, maar de VN-secretaris-generaal Ban Ki-Moon is erg ontstemd over de aanval.

http://www.gva.be/nieuws/(...)8-A5D6-DB0056B90E4D}
    pi_65069101
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Over die Noorse arts:
    quote:
    A high-profile Norwegian doctor who has said the September 11 terrorists were justified in their attack is now treating patients in Gaza and is being accused of presenting "hard-core propaganda" to TV interviewers in his telling of the conflict between Hamas and Israel.

Dr. Mads Gilbert has become an unofficial advocate of the Palestinian cause, his critics say.

International media reports, including those from the BBC, CBS, CNN and FOX’s sister station Sky News, present Gilbert as an ordinary doctor.

But a look at his record shows that Gilbert, 61, is a political activist and member of the Norwegian Maoist "Red" party, and he has been involved in solidarity work for the Palestinians since the 1970s. He has criticized the international aid organization Doctors Without Borders for refusing to take sides in conflicts.

Gilbert volunteers at the Al-Shifa Hospital in Gaza with the Norwegian Aid Committee (NORWAC), an aid organization funded by the Norwegian government, and he has been interviewed by the media on a variety of issues. Israeli government officials have said Hamas hides weapons in the hospital where Gilbert works.

NGO Monitor, an Israeli human rights watchdog group, says Gilbert presents one-sided criticism of Israel to the media and has accused Israel of deliberately targeting civilians in its Gaza offensive to stop Hamas from firing rockets into Israel.

In addition to being supportive of the terrorist organization Hamas, Gilbert has voiced support for the Sept. 11, 2001, attacks on the World Trade Center and the Pentagon.

"The attack on New York did not come as a surprise after the policy that the West has led during the last decades," Gilbert told the Norwegian newspaper Dagbladet on Sept. 30, 2001. "The oppressed also have a moral right to attack the USA with any weapon they can come up with."

When asked if he supported a terror attack on the U.S., Gilbert said, "Terror is a bad weapon but the answer is yes within the context which I have mentioned."

Gerald Steinberg, executive director of NGO Monitor, said Gilbert's characterization of the situation in Gaza is "in the form of incitement of hatred."

"We question the accuracy and the political biases — if they exist — by groups that claim to promote human rights, humanitarian and non-political goals," Steinberg told FOXNews.com. "A doctor is someone who is not supposed to take a political side."

"We found out he justified the 9/11 attacks.… Here's a guy with a radical political background who is being interviewed as if he were a neutral medical observer," Steinberg said.
    volledig artikel

Ander artikel: Norwegian Doctors in Gaza: Objective Observers or Partisan Propagandists?
      Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 13:53:36 #223
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_65069112
    Of je iets als objectief beschouwt is subjectief. Als de nieuwsbron overeenkomt met je eigen mening wil je die maar al te graag als objectief bestempelen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_65069262
    200 jaar hebben de joden over de hele wereld valse claims guit en de joden willen domineren over de hele wereld. De global order en kapitalisme zorgen voor doden van kinderen. Kapitalisme, kapitalisme..

Veiligheids raad had ons moeten beschermen en niet de superieur beschermen. De veiligheidsraad supports de agressor.

Ze doen te weinig. ze zijn niet in staat om iets te doen en zijn niet capabel. Hij roept iedereen op om de humaniteit te steunen (geen idee wat hij ermee bedoelde)

Ze roepen iedereen op tegen de kapitalisme te vechten. Veel mensenrechten organisaties hebben geen doel en zitten allemaal in het complot.

Nations of the world shall blame US en VS Supportus zullen verantwoordelijk worden gehouden voor hun support voor Israël.

Je kan geen 1000 mensen vermoorden en dan weglopen.

Nature of agressor is de jood

De wereld moet geleid worden door brotherhood en niet door de werelddominantie .

bedankt voor het kapot snijden van de banden met Israël . De Israëlische kogels werken vanuit binnenin en zorgen voor blindheid en doofheid ook al doden ze je niet. (geen idee wat hij ermee bedoelde)

Wij zijn rechtvaardig en wees aan onze kant. De rest zijn criminelen.

(Dat ze zelf raketten afschieten vergeten ze dan maar even )

Alle westerlingen moeten demonstreren. Folteringen zijn niet vreemd. Er blijken ook Israëlische soldaten te zijn die het niet eens zijn met de regering en veroordelen de opdrachten.

De wereld veranderd snel. de toekomst zal zorgen dat de mensen Amerika en hun vrienden zal gaan haten.

Dat was dus een interview met hamas?
    why hebben de islamitische landen zich er niet in gemengd.

Er is nu overleg met alle hoofd islamtische (nog wat) en die zullen oproepen tot steun aan de palestijnen.

Ik snap de volgende vraag niet Heeft iets met economie te maken geloof ik

Ah, snap hem door het antwoord. De Palestijnse economie was prima, want wij doen niet aan kapitalisme, dus het is bij ons redelijk constant.

Dit was dus een interview met de president ergens in een leeg oud gebouw. Hij was trouwens helemaal ingepakt.
    Het kan wat onsamenhangend zijn, maar het lukt me niet alles te typen.

1.5 miljoen op het hoofd van (kon ik niet verstaan) egyptische (weer niet verstaan) veroordeeld u dit, of niet? En weg is het beeld weer en hoor alleen een haan kraaien grrr. Het antwoord word gewoon geboycot door die beelden en deze zijnniet van al-jazeera geloof ik
    Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
    pi_65069266
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:57:21 #226
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_65069267
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Sinds dit conflict speelt ben ik Al Jazeera gaan volgen en het valt me ook op hoe objectief ze zijn. Reporters leggen woordvoerders aan Israëlische kant welliswaar regelmatig het vuur aan de schenen, maar dat mag je verwachten en heeft niets met "gebrek aan objectiviteit" te maken. Al Jazeera laat veel zien van dat wat er aan aan beide kanten gebeurd (ook de gevolgen van Hamas-raketten) en daarom zijn ze eerlijk in hun verslaggeving.
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:58:35 #227
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_65069313
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Deze beelden heeft de NOS ook laten zien. Vond het ookal niet echt overtuigend. "There were scores of women and children here"... Uh jahoor .
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_65069321
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

je wil zeggen dat westerse media wel een onbevooroordeeld beeld schetsen ?
    pleased to meet you
      donderdag 15 januari 2009 @ 13:58:47 #229
    232678 John.Milton
    Vanity is my favorite sin
    pi_65069322
    Aardig wat beschietingen nu in Gaza Stad
    pi_65069335
    Jee, die beelden Eén en al rook
    pi_65069376

Ziekenhuis beschoten door de duivelse zionisten
    pi_65069390
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:50 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Vanmorgen was dat wel wat extreem ja.
    Maar kan me het ergens wel voorstellen, want die Israelische spokesman draaide de laatste dagen werkelijk om iedere vraag heen. Gaf maar geen antwoord op simpele ja/nee vragen, bijvoorbeeld over het gebruik van Witte fosfor..

Maar goed, dat interview kon beter idd, ben ik met je eens.
    Maar dat was een beetje een uitzondering.

Persoonlijk kijk ik kiever naar Al Jazeera English dan naar CNN, Sky etc.
    Ze laten meer mensen aan het woord, en ze besteden gewoon meer aandacht aan het conflict, bovendien veel live.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:03:35 #234
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65069510
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef moussie het volgende:

[..]

quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef NoizEkick het volgende:

Le-zen.
    pi_65069534
    Beelden komen maar binnen over de gruweldaden en misstanden daar in Gaza
    pi_65069558
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef beantherio het volgende:

[..]

Sinds dit conflict speelt ben ik Al Jazeera gaan volgen en het valt me ook op hoe objectief ze zijn. Reporters leggen woordvoerders aan Israëlische kant welliswaar regelmatig het vuur aan de schenen, maar dat mag je verwachten en heeft niets met "gebrek aan objectiviteit" te maken. Al Jazeera laat veel zien van dat wat er aan aan beide kanten gebeurd (ook de gevolgen van Hamas-raketten) en daarom zijn ze eerlijk in hun verslaggeving.
    Dat vuur aan de schenen leggen had ook aan de andere kant gemogen. Dan pas was je neutraal. beide kanten zijn fout. Vanmorgen nog 15raketten op Israël.

Snap dat het aantal niet te vergelijken is, maar dat is het nooit wanneer er slachtoffers vallen aan welke kant ook.

Ik hoor trouwens gewoon een radio daar.

Hoe kan het toch dat ik die haan steeds hoor
    pi_65069589

CNN verslag via Rammatan zender
    pi_65069593
    een ding is zeker, de haan als nationaal symbool van de Fransen heeft concurrentie gekregen ..
    pleased to meet you
    pi_65069627
    Gaza: Europees Parlement dringt aan op staakt-het-vuren

Israël moet het militaire offensief staken en de radicale Palestijnse organisatie Hamas moet de raketaanvallen op het zuiden van Israël stopzetten en meewerken aan een politieke oplossing. Het EP toont zich "ontzet over het lijden van de burgerbevolking in Gaza" en betreurt de aanvallen op burgerdoelen en VN-gebouwen.

De resolutie werd goedgekeurd met 570 tegen 11 stemmen. De tekst spreekt zich niet uit over een mogelijke impact van het Israëlische offensief op de relaties tussen de Europese Unie en Israël. Verscheidene Europarlementsleden bepleitten de voorbije dagen een uitstel van de geplande opwaardering van de betrekkingen met Israël. (TIP)

http://www.tijd.be/nieuws(...)uren.8130102-431.art
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:08:13 #241
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65069679
    Meki, anders maak je even een apart nieuws/propaganda topic aan. Volgens mij was er gisteren iets gezegd over het kopieëren en plakken van lappen teks, foto's en filmpjes.
    Dit is een discussietopic, geen nieuwstopic.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:08:39 #242
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_65069690
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef moussie het volgende:
    een ding is zeker, de haan als nationaal symbool van de Fransen heeft concurrentie gekregen ..
    Haha ja
    Waiting for This is it!
    pi_65069694

Gaza Gaza Gaza... elk beschaafd mens staat achter jullie
    pi_65069699
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef moussie het volgende:

[..]

Je kan gerust een negatief oordeel hebben over al Jazeera zonder dat dit impliceert dat andere media automatisch een positief oordeel ontvangen.
    Met andere woorden; jou vraag slaat nergens op, want hij heeft het enkel over al Jazeera en dat is wat hij wilde zeggen.
    pi_65069724
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:08 schreef NoizEkick het volgende:
    Meki, anders maak je even een apart nieuws/propaganda topic aan. Volgens mij was er gisteren iets gezegd over het kopieëren en plakken van lappen teks, foto's en filmpjes.
    Dit is een discussietopic, geen nieuwstopic.
    Zie mij als maar een Journalist die in de Palestijnse gebieden zitten.
    Ik kom enkel met video's die nieuw zijn en pas op Al Jazeera zijn gekomen

Zo kan je het ook zien.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:10:29 #246
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65069750
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je kan gerust een negatief oordeel hebben over al Jazeera zonder dat dit impliceert dat andere media automatisch een positief oordeel ontvangen.
    Met andere woorden; jou vraag slaat nergens op, want hij heeft het enkel over al Jazeera en dat is wat hij wilde zeggen.
    Ik had inderdaad al eerder gezegd dat in feite geen enkele nieuwszender echt objectief is, maar daar gaat ze niet op in.
    pi_65069752
    Alle journalisten, icl alle westerse journalisten zitten nu in dat gebouw van Ramattan uit protest voor de constante beschietingen op journalisten en op gebouwen waar je eigenlijk veilig hoort te zijn.
    pi_65069777
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef venomsnake het volgende:
    Alle journalisten, icl alle westerse journalisten zitten nu in dat gebouw van Ramattan uit protest voor de constante beschietingen op journalisten en op gebouwen waar je eigenlijk veilig hoort te zijn.
    Van zulke mensen hou ik van echt perfect.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:11:21 #249
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_65069782
    Ik vrees dat je straks geband zal worden Meki, en dan valt er helemaal niets meer te zeggen of te verdedigen voor je.
    Waiting for This is it!
      Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 14:11:41 #250
    46149 __Saviour__
    pi_65069788
    wie neemt er nou eigenlijk een haan als dier in zo'n stedelijk gebied
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:11:42 #251
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65069790
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Zie mij als maar een Journalist die in de Palestijnse gebieden zitten.
    Ehm.

Nee.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:11:45 #252
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_65069793
    laat meki toch.
    Hij heeft anders niets te doen.. gewoon negeren en anders m ff pm-en
    Trotse papa van Eden
    pi_65069810
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Meki het volgende:
    Beelden komen maar binnen over de gruweldaden en misstanden daar in Gaza
    beelden? Je bedoelt die bombardementen? Die heb ik al vanaf het begin gezien hier van die link. Die schakelden alleen over naar een soort bunker waar een interview met de Palestijnse Hamas was. Zoals ook eerder al is aangekaart.

Ik sta trouwens versteld van de nuchterheid van de mensen die bij dat geluid en die beelden zitten. Hoor trouwens doorlopend srenes van brandweer? En hoor een hond blaffen

En een boel Palestijns gepraat, waar ik geen donder van versta.

Ergerlijk dat ik dat Arabisch niet versta
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:13:03 #254
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_65069835
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef Meki het volgende:
    Gaza: Europees Parlement dringt aan op staakt-het-vuren
    Dat proberen ze al weken.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 14:13:43 #255
    46149 __Saviour__
    pi_65069856
    wat een lelijke stad is het toch eigenlijk ook
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:14:06 #256
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65069866
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef B4CO het volgende:
    laat meki toch.
    Negeren is een beetje lastig wanneer het halve topic bestaat uit filmpjes en lappen tekst met foto's. Niet dat ik de filmpjes bekijk, omdat ik weet met welk doel ze geplaatst worden, maargoed...

Hij kan ook gewoon de link geven als hij graag "nieuws" wil posten.
    pi_65069880
    De top van de Hamas schijnt in een bunker onder een ziekenhuis te zitten. En schuilkelder voor de gewone burger is er niet.
    pi_65069895
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef B4CO het volgende:
    laat meki toch.
    Ik heb veel te doen. maar mijn hart doet zeer pijn van Gaza.
      Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 14:15:58 #259
    46149 __Saviour__
    pi_65069943
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Mylene het volgende:
    De top van de Hamas schijnt in een bunker onder een ziekenhuis te zitten. En schuilkelder voor de gewone burger is er niet.
    En zo verschuilen ze zich wel vaker tussen burgers, zodat ze die bij een tegenaanval kunnen opvoeren als onschuldige slachtoffers. Stelletje lafaards.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_65069949
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef paddy het volgende:

[..]

beelden? Je bedoelt die bombardementen? Die heb ik al vanaf het begin gezien hier van die link. Die schakelden alleen over naar een soort bunker waar een interview met de Palestijnse Hamas was. Zoals ook eerder al is aangekaart.

Ik sta trouwens versteld van de nuchterheid van de mensen die bij dat geluid en die beelden zitten. Hoor trouwens doorlopend srenes van brandweer? En hoor een hond blaffen

En een boel Palestijns gepraat, waar ik geen donder van versta.

Ergerlijk dat ik dat Arabisch niet versta

De mensen in Gaza kunnen heen nergens
    ze zitten gewoon in de val ze zitten gewoon in de val
      Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 14:17:53 #261
    46149 __Saviour__
    pi_65070003
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:16 schreef Meki het volgende:
    Ze kunnen ook de stad verlaten. In die gebieden tussen de verschillende steden zijn echt geen doelwitten, daar zitten ze wel veilig. Gaza is echt niet zo vreselijk dichtbevolkt als de media iedere keer willen doen geloven
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_65070021
    quote:
    Nooit van gehoord was nooit op objectieve media gekomen dus merendeels onzin.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:18:14 #263
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_65070024
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb veel te doen. maar mijn hart doet zeer pijn van Gaza.
    Mijn hart doet ook veel pijn.... Israeliers die bij de grens van Gaza jaren lang bang zijn dat een raket bij ze inslaat..
    Die mensen die in angst moeten leven..

Dus ik kan me indenken hoe jij je voelt.

(ook voor de onschuldige Pally's voel ik mee.. maar dat is de schuld van Jouw liefhebbende Hamas)
    Trotse papa van Eden
      Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 14:18:49 #264
    46149 __Saviour__
    pi_65070051
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Nooit van gehoord was nooit op objectieve media gekomen dus merendeels onzin.
    Met hetzelfde argument kunnen al jouw posts als onzin worden bestempeld.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:18:56 #265
    52811 DustPuppy
    The North Remembers
    pi_65070060
    Als Hamas nou echt iets gaf om de burgers van Gaza, dan waren ze inmiddels wel opgehouden met de beschietingen of hadden zich niet tussen de burgers verscholen.

Dat of ze zijn strategisch heel slecht onderlegd natuurlijk. Ik wil niks uitsluiten.
    "The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
    pi_65070069
    quote:
    En Meshaal, die volgevreten terrorist, zit lekker veilig in Damascus de boel flink op te zwepen; vertelt de strijders dat zij door moeten vechten. Best comfortabel zulke oorlogsretoriek als je er zelf ver vandaan bent.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:19:15 #267
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_65070074
    quote:

[..]

Ja, hun eigen gegraven val Meki
    Trotse papa van Eden
    pi_65070080
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

goh, dat vroeg ik nou juist, of hij dat wil zeggen ..
    de vraag bevalt je niet dus probeer je hem maar te ridiculiseren of zo, en mij te vertellen wat iemand anders bedoelt ?
    pleased to meet you
    pi_65070095
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef B4CO het volgende:

[..]

Mijn hart doet ook veel pijn.... Israeliers die bij de grens van Gaza jaren lang bang zijn dat een raket bij ze inslaat..
    Die mensen die in angst moeten leven..

Dus ik kan me indenken hoe jij je voelt.

(ook voor de onschuldige Pally's voel ik mee.. maar dat is de schuld van Jouw liefhebbende Hamas)
    Mijn hart doet niet pijn voor enkel angstige mensen in Zuid-Israel. waar 3 doden zijn gevallen
    Maar me hart gaat kapot in Gaza waar tot nu 1100 doden zijn gevallen.
    pi_65070129
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef moussie het volgende:

[..]

de vraag bevalt je niet dus probeer je hem maar te ridiculiseren of zo, en mij te vertellen wat iemand anders bedoelt ?
    De intentie van jouw vraag is duidelijk. Jij hebt allang een track record.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:20:38 #271
    116015 SicSicSics
    pi_65070131
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Van zulke mensen hou ik van echt perfect.
    En van deze?
    quote:
    Also Thursday morning, defense officials said Hamas operatives had barricaded themselves inside a press office in Gaza, and were using people there as human shields. There were 23 people inside, said the officials.
    Bron Uit het eerder door mij geplaatste verhaal over de beschieting van het VN gebouw.
    Fine, fuck you then!
    pi_65070135
    quote:

[..]

Dat snap ik heus wel, maar dan nog. Kijk je mee met die beelden? Af en toe hoor je mensen daar praten. broodnuchter zo te horen en niet in paniek. Ik zou (als moeder) denk ik als een kip zonder kop rondrennen (ja, weg Nederlandse nuchterheid bij mij) Achter die beelden hoor je niet eens geschrokken reacties bij die inslagen. Net alsof ze het puur technisch bekijken.
    pi_65070181
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze kunnen ook de stad verlaten. In die gebieden tussen de verschillende steden zijn echt geen doelwitten, daar zitten ze wel veilig. Gaza is echt niet zo vreselijk dichtbevolkt als de media iedere keer willen doen geloven
    Palestijnse propaganda.

Ook dat Israël het bestand als eerste heeft geschonden terwijl de Palestijnen in de eerste week al raketten hebben afgevuurd.

Palestinian rockets threaten truce
    Israel forgoes military response, eyes prisoner swap
      Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 14:22:27 #274
    46149 __Saviour__
    pi_65070194
    wat een opgefokt ventje nu op al jazeera zeg. en dat vermanende vingertje opgeheven constant
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:22:37 #275
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65070201
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Dan had je moeten lezen i.p.v. aannames te doen.
    Zal ik het nog een keer voor je quoten?
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef NoizEkick het volgende:

Gezien?

Mooi.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:22:47 #276
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_65070209
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Met 1,3 miljoen mensen op een gebiedje van, zeg, 2 x Texel, komt het toch behoorlijk krapjes over.
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
    pi_65070214
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De intentie van jouw vraag is duidelijk. Jij hebt allang een track record.
    lol .. dus als je kritisch bent op je eigen media krijg je een track record en krijg je een stempel op je voorhoofd ..
    eng mannetje jij
    pleased to meet you
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:23:13 #278
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_65070228
    Meki, als Hamas nou stopt he met die raketten af te schieten en zegt.
    " Beste burgers van Gaza. Hier ish tha Gamash spiekingk.
    Wij zijn voor jullie veiligheid gestopt om Israel te beschieten zodat Israel jullie, ons volk, bespaart... Wij zijn geen terroristen, kijk, we bewijzen het door te stoppen.."

Dan zal Israel ook stoppen, dat hebben ze beloofd, en kunnen ze om de tafel.

Als Israel doorgaat nadat Hamas is gestopt, dan pas kan je roepen dat Israel barbaars en duivels is.

Als Hamas ECHT maar iets om zijn volk gaf.. ALS.. dan was er nu niks aan de hand.
    Trotse papa van Eden
    pi_65070307
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef Mylene het volgende:

[..]

Palestijnse propaganda.

Ook dat Israël het bestand als eerste heeft geschonden terwijl de Palestijnen in de eerste week al raketten hebben afgevuurd.

Palestinian rockets threaten truce
    Israel forgoes military response, eyes prisoner swap
    Sterker nog zijn de beschietingen vanaf Gaza nooit helemaal gestopt. Volgens tellingen van de V.N. tussen de 10-20 raketten en mortieren in juli, 20-30 in augustus, 5-10 in september.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:26:28 #280
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_65070342
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Mijn hart doet niet pijn voor enkel angstige mensen in Zuid-Israel. waar 3 doden zijn gevallen
    Maar me hart gaat kapot in Gaza waar tot nu 1100 doden zijn gevallen.
    nee meki
    1/3e is burgers
    Mijn hart doet alleen pijn voor 400.
    Ik ben zeer blij met de overige 700 doden!! (Hamas)

en Hamas heeft die 400 doden op haar geweten.
    Trotse papa van Eden
      Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 14:26:31 #281
    46149 __Saviour__
    pi_65070343
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef yavanna het volgende:
    Met 1,3 miljoen mensen op een gebiedje van, zeg, 2 x Texel, komt het toch behoorlijk krapjes over.
    Ze zitten vooral bij elkaar in de stad. Die heeft een redelijke bevolkingsdichtheid, maar absoluut niet zo hoog als vaak wordt beweerd. De claim dat ze nergens heen kunnen klopt gewoon niet. Buiten die stad is genoeg ruimte om zich te verspreiden en veilig te zijn voor bombardementen. Er zijn daar simpelweg geen doelwitten.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_65070346
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef moussie het volgende:

[..]

lol .. dus als je kritisch bent op je eigen media krijg je een track record en krijg je een stempel op je voorhoofd ..
    eng mannetje jij
    Weer een verkeerde conclusie getrokken muisje, zoals wel vaker. Je leest ogenschijnlijk door een bril van vooringenomenheid; in elk geval erg slecht.
    pi_65070366
    quote:
    Weet je? Ik moest ook aan schuilkelders denken. In Israël hadden ze die wel voor de burgers. Tenminste die burgers waren gevlucht in de schuilkelders na raketinslagen.

Er is 1 ziekenhuis geraakt. Er is geen bevestiging van die tweede.

Maar wat ik eigenlijk wil weten. Laat Hamas al gewonde burgers door die welkom zijn bij Egyptische ziekenhuizen? Die hielden ze eerst tegen, maar nu met al die gewonden zou die beslissing toch herzien moeten worden?

Hamas haalt nog steeds 22 tot 25 raketten op Israël, dus die zijn heeul niet vleugellam.

De onschuldige burger is vleugellam ja, maar de Hamas dus nog niet.
    pi_65070383
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En van deze?
    [..]

Bron Uit het eerder door mij geplaatste verhaal over de beschieting van het VN gebouw.
    bron ; jpost ?
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:28:43 #285
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_65070431
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef paddy het volgende:

[..]

Weet je? Ik moest ook aan schuilkelders denken. In Israël hadden ze die wel voor de burgers. Tenminste die burgers waren gevlucht in de schuilkelders.

Er is 1 ziekenhuis geraakt. Er is geen bevestiging van die tweede.

Maar wat ik eigenlijk wil weten. Laat Hamas al gewonde burgers door die welkom zijn bij Egyptische ziekenhuizen? Die hielden ze eerst tegen, maar nu met al die gewonden zou die beslissing toch herzien moeten worden?
    Door die bunkers in Israel zijn er weinig doden aan Israelische kant..
    Als Hamas bunkers heeft gebouwd voor haar bevolking waren er ook veel minder doden in Hamasistan!
    Trotse papa van Eden
    pi_65070434
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat snap ik heus wel, maar dan nog. Kijk je mee met die beelden? Af en toe hoor je mensen daar praten. broodnuchter zo te horen en niet in paniek. Ik zou (als moeder) denk ik als een kip zonder kop rondrennen (ja, weg Nederlandse nuchterheid bij mij) Achter die beelden hoor je niet eens geschrokken reacties bij die inslagen. Net alsof ze het puur technisch bekijken.
    Absoluut, ik heb merendeels Al Jazeera aan staan van de dag.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:29:13 #287
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_65070447
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef Meki het volgende:

[..]

bron ; jpost ?
    Zelfde als jij met Al-Jazeera komt he
    Trotse papa van Eden
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:29:15 #288
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_65070449
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Die mensen die je hoort zijn alleen/voornl? journalisten.
    pi_65070475
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Dan had je moeten lezen i.p.v. aannames te doen.
    Zal ik het nog een keer voor je quoten?
    [..]

Gezien?

Mooi.[ afbeelding ]
    nu wel, ja, bedankt ..
    ik heb ook nog iets anders te doen dan elke post terug te lezen, zeker in een zo snel lopend topic als dit, dus die had ik gemist, mijn excuses
    pleased to meet you
    pi_65070481
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef B4CO het volgende:
    Meki, als Hamas nou stopt he met die raketten af te schieten en zegt.
    " Beste burgers van Gaza. Hier ish tha Gamash spiekingk.
    Wij zijn voor jullie veiligheid gestopt om Israel te beschieten zodat Israel jullie, ons volk, bespaart... Wij zijn geen terroristen, kijk, we bewijzen het door te stoppen.."

Dan zal Israel ook stoppen, dat hebben ze beloofd, en kunnen ze om de tafel.

Als Israel doorgaat nadat Hamas is gestopt, dan pas kan je roepen dat Israel barbaars en duivels is.

Als Hamas ECHT maar iets om zijn volk gaf.. ALS.. dan was er nu niks aan de hand.
    Ik kan je voorspellen dat er weer een lading retoriek komt omtrent bezetting en dat Israel tot de bezetting wordt opgeheven natuurlijk gewoon platgegooid mag worden.
    pi_65070494
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef paddy het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als Hamas die gewonden nog steeds tegen houdt i.v.m. propagandadoeleinden.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:30:34 #292
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_65070502
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef B4CO het volgende:

[..]

Door die bunkers in Israel zijn er weinig doden aan Israelische kant..
    Als Hamas bunkers heeft gebouwd voor haar bevolking waren er ook veel minder doden in Hamasistan!
    Ik weet het niet hoor, maar heeft de Palestijnse bevolking wel de middelen om bunkers te bouwen?
    Waiting for This is it!
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:30:58 #293
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_65070521
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef moussie het volgende:

[..]

nu wel, ja, bedankt ..
    ik heb ook nog iets anders te doen dan elke post terug te lezen, zeker in een zo snel lopend topic als dit, dus die had ik gemist, mijn excuses
    Excuses aanvaard.
    pi_65070586
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:29 schreef B4CO het volgende:

[..]

Zelfde als jij met Al-Jazeera komt he
    Al Jazeera is geen Palestijns maar Qataaranse omroep vergelijkbaar als bbc en cnn
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:32:43 #295
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_65070590
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze zitten vooral bij elkaar in de stad. Die heeft een redelijke bevolkingsdichtheid, maar absoluut niet zo hoog als vaak wordt beweerd. De claim dat ze nergens heen kunnen klopt gewoon niet. Buiten die stad is genoeg ruimte om zich te verspreiden en veilig te zijn voor bombardementen. Er zijn daar simpelweg geen doelwitten.
    Ik heb meerdere malen vernomen dat ook buiten de stad beschietingen e.d. zijn, dus of het buiten de stad echt zo veilig is, valt dan te bezien. Nog even afgezien hoe mensen buiten de stad aan onderdak, water, voedsel en evt medische hulp moeten komen. Ook weten wij niet wat de mensen in de stad verteld wordt.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:33:24 #296
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_65070615
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar heeft de Palestijnse bevolking wel de middelen om bunkers te bouwen?
    Er was (ontwikkelings)geld zat. Alleen verdween dat op duistere wijze in de zakken van Arafat en kornuiten.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_65070619
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Hamas bouwt ook ziekenhuizen en andere voorzieningen hè?
    pi_65070630
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als Hamas die gewonden nog steeds tegen houdt i.v.m. propagandadoeleinden.
    Nee hoor grens is allang open, vele gewonden zijn in Marokko, Libie, S-Arabie, Dubai, Belgie, Venezeula, Tunesie en Egypte en Iran.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:34:35 #299
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_65070662
    quote:
    Gezien de agressie waarmee Israël te werk gaat in Gaza de afgelopen dagen zouden zij die bunker allang hebben moeten vernietigen indien dat waar was geweest.

Ik geloof er dan ook geen zak van.
    AFC AJAX
    pi_65070673
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef popolon het volgende:

[..]

Er was (ontwikkelings)geld zat. Alleen verdween dat op duistere wijze in de zakken van Arafat en kornuiten.
    En dat vrouwtje van hem in Parijs die daar vaste klant is bij de grote modehuizen.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:36:05 #301
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_65070724
    Tja, als dat zo is....wat ik aan wil nemen, dan denken ze niet erg aan hun burgers nee.
    Waiting for This is it!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')