Ehm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie mij als maar een Journalist die in de Palestijnse gebieden zitten.
beelden? Je bedoelt die bombardementen? Die heb ik al vanaf het begin gezien hier van die link. Die schakelden alleen over naar een soort bunker waar een interview met de Palestijnse Hamas was. Zoals ook eerder al is aangekaart.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Meki het volgende:
Beelden komen maar binnen over de gruweldaden en misstanden daar in Gaza
Dat proberen ze al weken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef Meki het volgende:
Gaza: Europees Parlement dringt aan op staakt-het-vuren
Negeren is een beetje lastig wanneer het halve topic bestaat uit filmpjes en lappen tekst met foto's. Niet dat ik de filmpjes bekijk, omdat ik weet met welk doel ze geplaatst worden, maargoed...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef B4CO het volgende:
laat meki toch.
Hij heeft anders niets te doen.. gewoon negeren en anders m ff pm-en
Ik heb veel te doen. maar mijn hart doet zeer pijn van Gaza.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef B4CO het volgende:
laat meki toch.
Hij heeft anders niets te doen.. gewoon negeren en anders m ff pm-en
En zo verschuilen ze zich wel vaker tussen burgers, zodat ze die bij een tegenaanval kunnen opvoeren als onschuldige slachtoffers. Stelletje lafaards.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Mylene het volgende:
De top van de Hamas schijnt in een bunker onder een ziekenhuis te zitten. En schuilkelder voor de gewone burger is er niet.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef paddy het volgende:
[..]
beelden? Je bedoelt die bombardementen? Die heb ik al vanaf het begin gezien hier van die link. Die schakelden alleen over naar een soort bunker waar een interview met de Palestijnse Hamas was. Zoals ook eerder al is aangekaart.
Ik sta trouwens versteld van de nuchterheid van de mensen die bij dat geluid en die beelden zitten. Hoor trouwens doorlopend srenes van brandweer? En hoor een hond blaffen![]()
En een boel Palestijns gepraat, waar ik geen donder van versta.
Ergerlijk dat ik dat Arabisch niet versta![]()
Ze kunnen ook de stad verlaten. In die gebieden tussen de verschillende steden zijn echt geen doelwitten, daar zitten ze wel veilig. Gaza is echt niet zo vreselijk dichtbevolkt als de media iedere keer willen doen gelovenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:16 schreef Meki het volgende:
De mensen in Gaza kunnen heen nergens
ze zitten gewoon in de val ze zitten gewoon in de val
Nooit van gehoord was nooit op objectieve media gekomen dus merendeels onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Mylene het volgende:
De top van de Hamas schijnt in een bunker onder een ziekenhuis te zitten. En schuilkelder voor de gewone burger is er niet.
Mijn hart doet ook veel pijn.... Israeliers die bij de grens van Gaza jaren lang bang zijn dat een raket bij ze inslaat..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb veel te doen. maar mijn hart doet zeer pijn van Gaza.
Met hetzelfde argument kunnen al jouw posts als onzin worden bestempeld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nooit van gehoord was nooit op objectieve media gekomen dus merendeels onzin.
En Meshaal, die volgevreten terrorist, zit lekker veilig in Damascus de boel flink op te zwepen; vertelt de strijders dat zij door moeten vechten. Best comfortabel zulke oorlogsretoriek als je er zelf ver vandaan bent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Mylene het volgende:
Ja, hun eigen gegraven val Mekiquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:16 schreef Meki het volgende:
[..]
goh, dat vroeg ik nou juist, of hij dat wil zeggen ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je kan gerust een negatief oordeel hebben over al Jazeera zonder dat dit impliceert dat andere media automatisch een positief oordeel ontvangen.
Met andere woorden; jou vraag slaat nergens op, want hij heeft het enkel over al Jazeera en dat is wat hij wilde zeggen.
Mijn hart doet niet pijn voor enkel angstige mensen in Zuid-Israel. waar 3 doden zijn gevallenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
Mijn hart doet ook veel pijn.... Israeliers die bij de grens van Gaza jaren lang bang zijn dat een raket bij ze inslaat..
Die mensen die in angst moeten leven..
Dus ik kan me indenken hoe jij je voelt.
(ook voor de onschuldige Pally's voel ik mee.. maar dat is de schuld van Jouw liefhebbende Hamas)
De intentie van jouw vraag is duidelijk. Jij hebt allang een track record.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef moussie het volgende:
[..]
goh, dat vroeg ik nou juist, of hij dat wil zeggen ..
de vraag bevalt je niet dus probeer je hem maar te ridiculiseren of zo, en mij te vertellen wat iemand anders bedoelt ?
En van deze?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Van zulke mensen hou ik van echt perfect.
Bron Uit het eerder door mij geplaatste verhaal over de beschieting van het VN gebouw.quote:Also Thursday morning, defense officials said Hamas operatives had barricaded themselves inside a press office in Gaza, and were using people there as human shields. There were 23 people inside, said the officials.
Dat snap ik heus wel, maar dan nog. Kijk je mee met die beelden? Af en toe hoor je mensen daar praten. broodnuchter zo te horen en niet in paniek. Ik zou (als moeder) denk ik als een kip zonder kop rondrennen (ja, weg Nederlandse nuchterheid bij mij) Achter die beelden hoor je niet eens geschrokken reacties bij die inslagen. Net alsof ze het puur technisch bekijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Palestijnse propaganda.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de stad verlaten. In die gebieden tussen de verschillende steden zijn echt geen doelwitten, daar zitten ze wel veilig. Gaza is echt niet zo vreselijk dichtbevolkt als de media iedere keer willen doen geloven
Dan had je moeten lezen i.p.v. aannames te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef moussie het volgende:
[..]
goh, dat vroeg ik nou juist, of hij dat wil zeggen ..
de vraag bevalt je niet dus probeer je hem maar te ridiculiseren of zo, en mij te vertellen wat iemand anders bedoelt ?
Gezien?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef NoizEkick het volgende:
Mja, eigenlijk is geen enkele zender in deze echt objectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |