abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:22:47 #276
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65070209
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze kunnen ook de stad verlaten. In die gebieden tussen de verschillende steden zijn echt geen doelwitten, daar zitten ze wel veilig. Gaza is echt niet zo vreselijk dichtbevolkt als de media iedere keer willen doen geloven
Met 1,3 miljoen mensen op een gebiedje van, zeg, 2 x Texel, komt het toch behoorlijk krapjes over.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_65070214
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De intentie van jouw vraag is duidelijk. Jij hebt allang een track record.
lol .. dus als je kritisch bent op je eigen media krijg je een track record en krijg je een stempel op je voorhoofd ..
eng mannetje jij
pleased to meet you
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:23:13 #278
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65070228
Meki, als Hamas nou stopt he met die raketten af te schieten en zegt.
" Beste burgers van Gaza. Hier ish tha Gamash spiekingk.
Wij zijn voor jullie veiligheid gestopt om Israel te beschieten zodat Israel jullie, ons volk, bespaart... Wij zijn geen terroristen, kijk, we bewijzen het door te stoppen.."

Dan zal Israel ook stoppen, dat hebben ze beloofd, en kunnen ze om de tafel.

Als Israel doorgaat nadat Hamas is gestopt, dan pas kan je roepen dat Israel barbaars en duivels is.

Als Hamas ECHT maar iets om zijn volk gaf.. ALS.. dan was er nu niks aan de hand.
Trotse papa van Eden
pi_65070307
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef Mylene het volgende:

[..]

Palestijnse propaganda.

Ook dat Israël het bestand als eerste heeft geschonden terwijl de Palestijnen in de eerste week al raketten hebben afgevuurd.

Palestinian rockets threaten truce
Israel forgoes military response, eyes prisoner swap
Sterker nog zijn de beschietingen vanaf Gaza nooit helemaal gestopt. Volgens tellingen van de V.N. tussen de 10-20 raketten en mortieren in juli, 20-30 in augustus, 5-10 in september.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:26:28 #280
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65070342
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Mijn hart doet niet pijn voor enkel angstige mensen in Zuid-Israel. waar 3 doden zijn gevallen
Maar me hart gaat kapot in Gaza waar tot nu 1100 doden zijn gevallen.
nee meki
1/3e is burgers
Mijn hart doet alleen pijn voor 400.
Ik ben zeer blij met de overige 700 doden!! (Hamas)

en Hamas heeft die 400 doden op haar geweten.
Trotse papa van Eden
  Donald Duck held donderdag 15 januari 2009 @ 14:26:31 #281
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65070343
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef yavanna het volgende:
Met 1,3 miljoen mensen op een gebiedje van, zeg, 2 x Texel, komt het toch behoorlijk krapjes over.
Ze zitten vooral bij elkaar in de stad. Die heeft een redelijke bevolkingsdichtheid, maar absoluut niet zo hoog als vaak wordt beweerd. De claim dat ze nergens heen kunnen klopt gewoon niet. Buiten die stad is genoeg ruimte om zich te verspreiden en veilig te zijn voor bombardementen. Er zijn daar simpelweg geen doelwitten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_65070346
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef moussie het volgende:

[..]

lol .. dus als je kritisch bent op je eigen media krijg je een track record en krijg je een stempel op je voorhoofd ..
eng mannetje jij
Weer een verkeerde conclusie getrokken muisje, zoals wel vaker. Je leest ogenschijnlijk door een bril van vooringenomenheid; in elk geval erg slecht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65070366
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Mylene het volgende:
De top van de Hamas schijnt in een bunker onder een ziekenhuis te zitten. En schuilkelder voor de gewone burger is er niet.
Weet je? Ik moest ook aan schuilkelders denken. In Israël hadden ze die wel voor de burgers. Tenminste die burgers waren gevlucht in de schuilkelders na raketinslagen.

Er is 1 ziekenhuis geraakt. Er is geen bevestiging van die tweede.

Maar wat ik eigenlijk wil weten. Laat Hamas al gewonde burgers door die welkom zijn bij Egyptische ziekenhuizen? Die hielden ze eerst tegen, maar nu met al die gewonden zou die beslissing toch herzien moeten worden?

Hamas haalt nog steeds 22 tot 25 raketten op Israël, dus die zijn heeul niet vleugellam.

De onschuldige burger is vleugellam ja, maar de Hamas dus nog niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_65070383
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En van deze?
[..]

Bron Uit het eerder door mij geplaatste verhaal over de beschieting van het VN gebouw.
bron ; jpost ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:28:43 #285
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65070431
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef paddy het volgende:

[..]

Weet je? Ik moest ook aan schuilkelders denken. In Israël hadden ze die wel voor de burgers. Tenminste die burgers waren gevlucht in de schuilkelders.

Er is 1 ziekenhuis geraakt. Er is geen bevestiging van die tweede.

Maar wat ik eigenlijk wil weten. Laat Hamas al gewonde burgers door die welkom zijn bij Egyptische ziekenhuizen? Die hielden ze eerst tegen, maar nu met al die gewonden zou die beslissing toch herzien moeten worden?
Door die bunkers in Israel zijn er weinig doden aan Israelische kant..
Als Hamas bunkers heeft gebouwd voor haar bevolking waren er ook veel minder doden in Hamasistan!
Trotse papa van Eden
pi_65070434
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat snap ik heus wel, maar dan nog. Kijk je mee met die beelden? Af en toe hoor je mensen daar praten. broodnuchter zo te horen en niet in paniek. Ik zou (als moeder) denk ik als een kip zonder kop rondrennen (ja, weg Nederlandse nuchterheid bij mij) Achter die beelden hoor je niet eens geschrokken reacties bij die inslagen. Net alsof ze het puur technisch bekijken.
Absoluut, ik heb merendeels Al Jazeera aan staan van de dag.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:29:13 #287
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_65070447
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef Meki het volgende:

[..]

bron ; jpost ?
Zelfde als jij met Al-Jazeera komt he
Trotse papa van Eden
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:29:15 #288
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65070449
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat snap ik heus wel, maar dan nog. Kijk je mee met die beelden? Af en toe hoor je mensen daar praten. broodnuchter zo te horen en niet in paniek. Ik zou (als moeder) denk ik als een kip zonder kop rondrennen (ja, weg Nederlandse nuchterheid bij mij) Achter die beelden hoor je niet eens geschrokken reacties bij die inslagen. Net alsof ze het puur technisch bekijken.
Die mensen die je hoort zijn alleen/voornl? journalisten.
pi_65070475
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Dan had je moeten lezen i.p.v. aannames te doen.
Zal ik het nog een keer voor je quoten?
[..]

Gezien?

Mooi.[ afbeelding ]
nu wel, ja, bedankt ..
ik heb ook nog iets anders te doen dan elke post terug te lezen, zeker in een zo snel lopend topic als dit, dus die had ik gemist, mijn excuses
pleased to meet you
pi_65070481
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef B4CO het volgende:
Meki, als Hamas nou stopt he met die raketten af te schieten en zegt.
" Beste burgers van Gaza. Hier ish tha Gamash spiekingk.
Wij zijn voor jullie veiligheid gestopt om Israel te beschieten zodat Israel jullie, ons volk, bespaart... Wij zijn geen terroristen, kijk, we bewijzen het door te stoppen.."

Dan zal Israel ook stoppen, dat hebben ze beloofd, en kunnen ze om de tafel.

Als Israel doorgaat nadat Hamas is gestopt, dan pas kan je roepen dat Israel barbaars en duivels is.

Als Hamas ECHT maar iets om zijn volk gaf.. ALS.. dan was er nu niks aan de hand.
Ik kan je voorspellen dat er weer een lading retoriek komt omtrent bezetting en dat Israel tot de bezetting wordt opgeheven natuurlijk gewoon platgegooid mag worden.
pi_65070494
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef paddy het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als Hamas die gewonden nog steeds tegen houdt i.v.m. propagandadoeleinden.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:30:34 #292
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65070502
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef B4CO het volgende:

[..]

Door die bunkers in Israel zijn er weinig doden aan Israelische kant..
Als Hamas bunkers heeft gebouwd voor haar bevolking waren er ook veel minder doden in Hamasistan!
Ik weet het niet hoor, maar heeft de Palestijnse bevolking wel de middelen om bunkers te bouwen?
Waiting for This is it!
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:30:58 #293
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_65070521
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef moussie het volgende:

[..]

nu wel, ja, bedankt ..
ik heb ook nog iets anders te doen dan elke post terug te lezen, zeker in een zo snel lopend topic als dit, dus die had ik gemist, mijn excuses
Excuses aanvaard.
pi_65070586
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:29 schreef B4CO het volgende:

[..]

Zelfde als jij met Al-Jazeera komt he
Al Jazeera is geen Palestijns maar Qataaranse omroep vergelijkbaar als bbc en cnn
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:32:43 #295
19242 yavanna
Results may vary.
pi_65070590
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze zitten vooral bij elkaar in de stad. Die heeft een redelijke bevolkingsdichtheid, maar absoluut niet zo hoog als vaak wordt beweerd. De claim dat ze nergens heen kunnen klopt gewoon niet. Buiten die stad is genoeg ruimte om zich te verspreiden en veilig te zijn voor bombardementen. Er zijn daar simpelweg geen doelwitten.
Ik heb meerdere malen vernomen dat ook buiten de stad beschietingen e.d. zijn, dus of het buiten de stad echt zo veilig is, valt dan te bezien. Nog even afgezien hoe mensen buiten de stad aan onderdak, water, voedsel en evt medische hulp moeten komen. Ook weten wij niet wat de mensen in de stad verteld wordt.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:33:24 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65070615
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar heeft de Palestijnse bevolking wel de middelen om bunkers te bouwen?
Er was (ontwikkelings)geld zat. Alleen verdween dat op duistere wijze in de zakken van Arafat en kornuiten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_65070619
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Hamas bouwt ook ziekenhuizen en andere voorzieningen hè?
pi_65070630
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als Hamas die gewonden nog steeds tegen houdt i.v.m. propagandadoeleinden.
Nee hoor grens is allang open, vele gewonden zijn in Marokko, Libie, S-Arabie, Dubai, Belgie, Venezeula, Tunesie en Egypte en Iran.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:34:35 #299
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65070662
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Mylene het volgende:
De top van de Hamas schijnt in een bunker onder een ziekenhuis te zitten. En schuilkelder voor de gewone burger is er niet.
Gezien de agressie waarmee Israël te werk gaat in Gaza de afgelopen dagen zouden zij die bunker allang hebben moeten vernietigen indien dat waar was geweest.

Ik geloof er dan ook geen zak van.
AFC AJAX
pi_65070673
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef popolon het volgende:

[..]

Er was (ontwikkelings)geld zat. Alleen verdween dat op duistere wijze in de zakken van Arafat en kornuiten.
En dat vrouwtje van hem in Parijs die daar vaste klant is bij de grote modehuizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')