Nee omdat Wisgerhof niet Europees mag spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Maareuh... ze zijn toch hopelijk niet met een tweede centrale verdeiger bezig omdat ze verwachten dat Douglas weggaat?
Twente en NEC zijn achteruit gegaan, Ajax blijft hetzelfde Europees (nouja...verdedigend)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef sjimz het volgende:
In eEuropees opzicht zijn dus zowel NEC, FC Twente als Ajax niets opgeschoten met de transfers
Wel handig die clausules he
Hij krijgt wel het nummer van Wielaert neem ik aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat wisgerhof goed bij Twente past ! Hij zal zich moeten aanpassen, maar eern prima speler
Waarom zou hij Wielaert willen bellen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel het nummer van Wielaert neem ik aan.
Munsterman heeft nog niet getekend, hij wil tipsquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou hij Wielaert willen bellen?
te slecht gewoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou hij Wielaert willen bellen?
een klein beetje welquote:
quote:Epy Drost krijgt standbeeld
ENSCHEDE- Epy Drost krijgt een standbeeld in de Grolsch Veste. Het beeld van Mister FC Twente, die in 1995 op 49-jarige leeftijd overleed, krijgt een plek in de ontvangstruimte van het stadion en zal op 20 januari worden onthuld.
Epy Drost wordt alom gezien als de beste voetballer uit de geschiedenis van FC Twente. Hij speelde ruim 500 wedstrijden voor de club uit Enschede. Door blessures bleef hij op negen interlands steken. Ook op de tribune van de Grolsch Veste is de beeltenis van Drost zichtbaar.
Bron AD Sportwereld
Ik iig welquote:
goed bezig.. de tenues zijn daar geen betere foto's van?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:35 schreef poehej het volgende:
Ik heb de OP in de wiki een beetje aangepast. De volgende keer staan ook de tenues in de OP
Dos37 in een string....quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:35 schreef poehej het volgende:
Ik ga binnenkort alle plaatjes op een centraal punt neerzetten om het wat overzichtelijker te houden en er voor te zorgen dat de linkjes niet ineens dood zijn.. Als jullie nog zooi hebben die je graag in de OP wil zien moet je het ook maar even doorgeven..
Ik heb de OP in de wiki een beetje aangepast. De volgende keer staan ook de tenues in de OP
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
goed bezig.. de tenues zijn daar geen betere foto's van?
nee dankt jequote:
ik ben een man met dikke tieten dat zegt genoegquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef poehej het volgende:
[..]
Alleen als het hij een ontzettend lekker wijf met dikke tieten is.
vi.nl meldt ook van niet..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Frutsel het volgende:
al meldt Tubantia van welVoetbalzone van niet
quote:Elia en FC Twente nog in gesprek over contract
15/01/2009 12:26
FC Twente is wél in gesprek met de door Ajax en PSV begeerde Eljero Elia, maar van een akkoord is nog geen sprake.
'Wij zijn in gesprek met FC Twente over het verlengen van het contract', reageert zaakwaarnemer Frank Schouten tegen VI.nl op de berichten dat Elia akkoord zou zijn over een contract tot medio 2013. 'Er is nog niet getekend.'
Een van de discussiepunten tijdens de onderhandelingen is een gelimiteerde afkoopsom, die Elia in zijn nieuwe contract wil zien. FC Twente-trainer Steve McClaren verzet zich juist tegen de vaste afkoopsommen. De Engelse coach had zich in de soap rond de transfer van Robbie Wielaert naar Ajax geërgerd aan dergelijke clausules.
Elia mag zich verheugen op interesse uit binnen- en buitenland. Ajax en PSV hebben hun interesse in de aanvaller kenbaar gemaakt. Beide clubs willen hem komende zomer weghalen uit Enschede. Tijdens de winterstop deed de Amsterdamse club een vergeefse poging Elia los te weken bij FC Twente.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Dos37 het volgende:
ik ben een man met dikke tieten dat zegt genoeg
Je geeft een vinger en direct grijpen ze allemaal de hele hand.. Ze hadden er nooit aan moeten beginnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
vi.nl meldt ook van niet..
[..]
Ik las van beneden naar boven terug dus ik dacht dat het echt over zijn telefoonnummer ging.quote:
Voor zover ik begrijp was er nog niet echt een keuze voor dit seizoen. De salarissen lagen niet hoog genoeg om vanuit Twente niet op dat soort eisen in te gaan. Nu de begroting verdubbelt is en er langzaam meer geld wordt afgelost gaat de behoefte steeds minder worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef poehej het volgende:
[..]
Je geeft een vinger en direct grijpen ze allemaal de hele hand.. Ze hadden er nooit aan moeten beginnen
Maar Elia krijgt dus wel zijn clausulequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:52 schreef Solstice het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp was er nog niet echt een keuze voor dit seizoen. De salarissen lagen niet hoog genoeg om vanuit Twente niet op dat soort eisen in te gaan. Nu de begroting verdubbelt is en er langzaam meer geld wordt afgelost gaat de behoefte steeds minder worden.
als het maar vanaf de zomerstop ingaat en boven de 10 miljoen is..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Elia krijgt dus wel zijn clausule
+quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:48 schreef 9christensen het volgende:
[..]
als het maar vanaf de zomerstop ingaat en boven de 10 miljoen is..
x2quote:
eerst zien, dan geloven!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef RobbieT het volgende:
http://media.rtvoost.nl/media/142743.asf
Volgens Munsterman geen clausule in contract Elia..
Van wanneer is dat stukje?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef RobbieT het volgende:
http://media.rtvoost.nl/media/142743.asf
Volgens Munsterman geen clausule in contract Elia..
quote:Nieuw contract Elia bij FC Twente
15 januari 2009
ENSCHEDE - FC Twente heeft met Eljero Elia een akkoord bereikt over verlenging van zijn contract. De nieuwe, opgewaardeerde, verbintenis loopt tot 2013. In het contract is naar verluidt een gelimiteerde afkoopsom opgenomen, die het voor Elia mogelijk maakt in de zomer van club te wisselen. Ajax en PSV hebben vergaande belangstelling voor de vleugelspits. De club uit Amsterdam bood onlangs 6,5 miljoen voor Elia, maar FC Twente laat hem op dit moment niet gaan.
En mooi dat we voor Huysegems nog een miljoen vangenquote:'Elia mag voor kleine tien miljoen weg bij FC Twente'
Een potentiële werkgever van Eljero Elia moet diep in de buidel tasten om de aanvaller los te weken bij FC Twente. In het nieuwe contract is een gelimiteerde transfersom van circa tien miljoen euro opgenomen.
Dat schrijft het Algemeen Dagblad. De clausule in het nieuwe contract, dat een loopduur van 3,5 seizoen bedraagt, moet een transfer in de zomer eenvoudiger maken. Elia staat in de concrete belangstelling van Ajax, PSV en Schalke 04.
FC Twente-trainer Steve McClaren is blij dat Elia door de nieuwe verbintenis in elk geval tot de zomer behouden wordt. "Ik ben heel blij dat hij bij ons blijft. Eljero is een speler die het verschil kan maken, dat heeft hij al bewezen", zegt de Engelsman. Bron: Voetbalprimeur
quote:Denneboom onder geen beding weg bij Twente
FC Twente is niet van plan mee te werken aan een vertrek van Romano Denneboom. De aanvaller is ontevreden met zijn reserverol, maar wordt door de Tukkers aan zijn contract gehouden. Dat meldt het AD.
De 27-jarige Denneboom moet het door de stormachtige ontwikkeling van Marko Arnautovic dit seizoen doen met een plekje op de bank. De aanvaller is daar absoluut niet tevreden mee en zou openstaan voor een vertrek, maar Twente ziet hem als een belangrijke kracht in de selectie.
In tegenstelling tot Denneboom zal Stein Huysegems waarschijnlijk wel vertrekken uit Enschede. De linksbuiten staat nadrukkelijk in de belangstelling van Racing Genk, dat bereid is de transfersom van een klein miljoen euro op tafel te leggen. De transfer zal vermoedelijk na het weekend beklonken worden. Bron: Voetbalprimeur
quote:Elia wil pas in de zomer hogerop
Eljero Elia zet binnenkort zijn krabbel onder een nieuwe verbintenis bij FC Twente. De vleugelaanvaller staat nu - in principe - de komende drie seizoenen onder contract bij de Tukkers.
De jonge aanvaller maakt door het overeenkomen van een nieuwe verbintenis tijdelijk een eind aan de speculaties over zijn toekomst. Naast de nodige buitenlandse interesse zijn binnen de landsgrenzen ook Ajax en PSV meer dan geïnteresseerd in de jongeling.
Elia zelf heeft in elk geval zijn pad al uitgestippeld. "Ik heb de intentie om dit seizoen bij Twente af te maken, maar in de zomer wil ik graag hogerop", zegt Elia in gesprek met TC/Tubantia. "Waarom ik bij heb getekend terwijl ik straks misschien toch wegga? Er sprak uit de aanbieding van Twente veel respect en waardering."
Hoewel er in het nieuwe contract van Elia bij FC Twente geen afkoopsom is opgenomen, wordt de club er bij een eventuele verkoop van de aanvaller niet slechter op. "Er zijn wel bepaalde afspraken gemaakt", gaat Elia verder. "Het is een intelligent contract dat beide partijen bepaalde garanties biedt zonder dat er afspraken zijn gemaakt over een vastgestelde som", verduidelijkt voorzitter Joop Munsterman.
Elia en Munsterman hebben beiden aangegeven dat er geen transfersom was. Elia schijnt daarentegen mee te gaan delen in een toekomstige transfer, en dus is het voor hem ook interessant om voor zoveel mogelijk geld weg te gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef poehej het volgende:
[..]
Elia![]()
Natuurlijk moet je dit natuurlijk wel met een korrel zout nemen.. als er nu een club met een zak geld aankomt gaat ie vast wel weg.. Ik vraag wel me alleen wel af hoe het met die afkoopsom zit.. de ene keer wordt beweert dat er geen afkoopsom is en de andere keer weer wel. Een beetje meer duidelijkheid zou wel fijn zijn.
Mwah, als je nu ook nog denneboom gaat verkopen zul je wel een vervanger moeten zoeken. Misschien dat ze dit risico niet willen nemen omdat ze denken dat ze geen betere kunnen vinden ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:10 schreef Kerdaben het volgende:
Niet te geloven dat ze Denneboom niet kwijt willen....ik zou zelfs geld toe doen als ik Twente was.
ik ook want HET IS WEEKENDDDD !!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
uitkaart is ook voor elkaar, ik = blij
ik ben dan 2 keer blijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ook want HET IS WEEKENDDDD !!!!!
zeer lastig dan denk ik, waar woon je, als je hier dicht bij me woont kan ik wel wat voor je regelen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:40 schreef kastanova het volgende:
Ah, hier zijn jullie.
Iemand trouwens enig idee hoe ik zonder CC or whatsoever aan 2 kaarten voor Twente - Nec kan komen?
Ik wil een collega ("harde kern" NEC) meenemen naar Twente om hem eens te laten zien wat het verschil is tussen het supporterslegioen en de sfeer van NEC en FC Twente.
Op steenworp afstand van notabene het Polman stadion en ik heb een auto met TomTom, oftewel, vast wel in de buurtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
zeer lastig dan denk ik, waar woon je, als je hier dicht bij me woont kan ik wel wat voor je regelen?
Maak je niet druk 10 miljoen gaat niemand betalen voor hem.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef poehej het volgende:
[..]
Elia![]()
Natuurlijk moet je dit natuurlijk wel met een korrel zout nemen.. als er nu een club met een zak geld aankomt gaat ie vast wel weg.. Ik vraag wel me alleen wel af hoe het met die afkoopsom zit.. de ene keer wordt beweert dat er geen afkoopsom is en de andere keer weer wel. Een beetje meer duidelijkheid zou wel fijn zijn.
Oke, PM ff je mail ofzo.. ik woon in Fleringen ken je niet dekn ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op steenworp afstand van notabene het Polman stadion en ik heb een auto met TomTom, oftewel, vast wel in de buurt.
Tuurlijk ken ik Fleringen, ik heb zelf ruim 20 jaar in zo'n klein dorpje gewoond!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, PM ff je mail ofzo.. ik woon in Fleringen ken je niet dekn ikmaar is 10 km van Almelo. ( zit er notabene op school
)
hehe oke, dat ken ik ook uiteraardquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Fleringen, ik heb zelf ruim 20 jaar in zo'n klein dorpje gewoond!. (Rossum)
En ga je mee naar den Haag?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
uitkaart is ook voor elkaar, ik = blij
nope, heb wedstrijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
En ga je mee naar den Haag?
Ik zit iig in bus 7![]()
Twente gaat voorquote:
waar voetbal je?quote:
ooh haha kan ook, ik ging er iets te snel vanuit dat je voetbaldequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh haha kan ook, ik ging er iets te snel vanuit dat je voetbalde
quote:
thuisvakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit maar op zo'n 15 km van Den Haag... en wil best graag naar ADO - TwenteMaar hoe regel ik dat zonder (S)CC?
Niks dr vanquote:
Bellen naar ADO misschien kan je wat regelen.quote:
quote:Ieder ander die graag weer eens met de hele familie naar topvoetbal wil, kan dat geheel vrijblijvend weer eens voor ouderwetse prijzen doen. Aan de stadionkassa worden op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kaarten verkocht voor vijf euro (korte zijde) en zeven euro (lange zijde).
en dan ga je stiekem naar het uitvak?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van de ADO site:
[..]![]()
Ik ga naar ADO - Twente!
Mwa ik ga wel in het neutrale vak zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
en dan ga je stiekem naar het uitvak?
dan kom ik je helpenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa ik ga wel in het neutrale vak zittenHopen dat er geen zware jongens naast me zitten die me in mekaar gaan slaan als ik sta te juichen voor Twente
14.gifquote:
quote:
denk niet dat die haagse sjonnies bang van mij worden.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Neleos het volgende:
Dat wordt rellen dus. Ik ga jullie aanmoedigen voor de televisie.
iel ventje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
denk niet dat die haagse sjonnies bang van mij worden.
Ik welquote:
hoelaat begint de wedstrijd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Neleos het volgende:
Dat wordt rellen dus. Ik ga jullie aanmoedigen voor de televisie.
ik ben lang maar ik ben 16 jaarquote:
20 uur en 45 minuten na 0.00 donderdag 22 januariquote:
wedstrijd van mij is rond 22.00 afgelopen, dus kan nog wel ff wat meepikken van laatste deelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
20 uur en 45 minuten na 0.00 donderdag 22 januari
moiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:24 schreef Robinhoo het volgende:
dat moet ik nooit weer zeggen ofzoooo0000, iedereen pleite
Twente fans zijn overalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:30 schreef Neleos het volgende:
Wel goed om te weten dat er ook in Wassenaar Twente-fans rondlopen.
Dikke min,quote:
Lag dat niet ergens bij Weerselo?quote:
Zelfs aan de andere kant van de wereldquote:
euhquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Solstice het volgende:
Wie kent Fleringen niet? Ligt tussen Almelo en Arnhem toch?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
LagLigt dat niet ergens bij Weerselo?
In Twente ookquote:
quote:Beste Winnaar,
In de laatste weken van 2008 heb je meegedaan aan de prijsvraag op de FOK.nl Frontpage. Zoals je
waarschijnlijk al hebt vernomen ben jij één van de 100 winnaars. Gefeliciteerd!
Neequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef Solstice het volgende:
Ben nou wel benieuwd eigenlijk. Zoek het even op. Gevonden, onder Tubbergen dus.
Zeldzaamheid dus. RTV Oost zendt van het weekend Go Ahead Eagles - FC Zwolle live uit. Als het goed is staan Colak en Reimerink beiden in de basis bij Go Ahead, Droste valt misschien nog in. Bij FC Zwolle spelen Kleizen en Boerrigter mee, die hier de jeugd doorlopen hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
daar woon ik dus.. 1 van de 1000 inwoners
quote:Orgineel gepost door cambuur online
16 januari 2009 22:01 - Een gretig, dominant en goed spelend Cambuur wist vanavond in de wedstrijd tegen Haarlem de vele kansen en mogelijkheden éénmaal in de score tot uitdrukking te brengen. Het was Sandor van der Heide die 20 minuten voor tijd de 0-1 wist binnen te schieten. Nieuwkomer Tjaronn Chery speelde de gehele wedstrijd en liet een goede indruk achter.
Chery is ook zeer talentvolle speler als ik de verhalen zo mag gelovenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:32 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zeldzaamheid dus. RTV Oost zendt van het weekend Go Ahead Eagles - FC Zwolle live uit. Als het goed is staan Colak en Reimerink beiden in de basis bij Go Ahead, Droste valt misschien nog in. Bij FC Zwolle spelen Kleizen en Boerrigter mee, die hier de jeugd doorlopen hebben.
Cherry schijnt het trouwens goed gedaan te hebben bij Cambuur z'n eerste wedstrijd.
[..]
En "scoren".quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:48 schreef Solstice het volgende:
Volgens de verhalen zou hij bij de eerste 18 komen iig. Het schijnt een beetje de linkspotige versie van El Ahmadi te zijn, maar dan met een betere trap.
Ik kan me dat wel voorstellen. Van een lekker ingespeeld team naar een ploeg dat niet draait. Supporters die je uitschelden en dat soort taferelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:52 schreef Solstice het volgende:
Da's niet zo moeilijk, meer scoren dan El Ahmadi. Nou hoor ik zo links en rechts trouwens dat ie spijt heeft van z'n overstap naar Feyenoord, en veel liever bij Twente had gespeeld op dit moment. Zou naar aanleiding van de laatste weken niet zo heel gek zijn, maar dit schijnt al een tijdje te spelen.
quote:Genk-preses: "Twente doet lastig over futiliteit"
17 januari 2009
Racing Genk is niet spreken over de opstelling van FC Twente tijdens de transfer van Stein Huysegems. De Enschedese club wil de aanvaller pas na dit weekeinde vrijgeven, als de wedstrijd tegen Vitesse achter de rug is.
Huysegems zal nu zondag zijn contract bij Genk tekenen. De Belg kan dan pas op 28 januari zijn debuut maken in de bekerwedstrijd tegen AA Gent. Dat zit Gent-preses Jos Vaesen niet lekker. "Bij Twente deelt de coach blijkbaar de lakens uit. Twente is een lastige onderhandelaar en nu doen ze nog lastig over een futiliteit", aldus Vaesen in Het Belang van Limburg.
Ik denk :quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag eindelijk weer, benieuwd met voor een verdediging Maca op de proppen gaat komen.
Waarom zou je een rechtsbenige speler links in het centrum zetten en vice versa? (Tenzij ik het verkeerd om zie en je bedoelt dat Stam linksback en Braafheid rechtsback staat, maar dat denk ik nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik denk :
Stam -- Rajkovic -- Wisgerhof -- Braafheid
Rajkovic is denk ik twijfel, anders braafheid naar centrum en Heuback links.
Oohja sorry, geen rekening mee gehouden. Rajkovic en Wisgerhof inderdaad dan omgedraaid.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:56 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Waarom zou je een rechtsbenige speler links in het centrum zetten en vice versa? (Tenzij ik het verkeerd om zie en je bedoelt dat Stam linksback en Braafheid rechtsback staat, maar dat denk ik niet)
Denk trouwens dat Heubach in de basis begint, Rajkovic heeft nog geen ritme en Heubach deed het alleraardigst de vorige keer dat hij inviel. Rajkovic in de 2e helft ofzo een keer erin.
inderdaad, hoe krijg je dat toch voor elkaar kerel?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:24 schreef Robinhoo het volgende:
dat moet ik nooit weer zeggen ofzoooo0000, iedereen pleite
weet ik niet, jij zal het moeten wetenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, hoe krijg je dat toch voor elkaar kerel?!![]()
ik was gisteravond druk met andere dingenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
weet ik niet, jij zal het moeten weten
Klinkt spannendquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was gisteravond druk met andere dingen
oke doe dan ook niet alsofquote:
het is al goed.....quote:
ik ga fifa doenquote:
Die mag je winnen , als wij vanavond maar minstens 1 punt krijgenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ga fifa doen
twente - vitesse
Uch, Twente wil gewoon met een volwaardige selectie naar de wedstrijd tegen Vitesse toeleven. Elia zal maar uitvallen en je hebt geen vervanger op de bank.quote:
Dan lijkt het me dat we er volgende week een fan bijhebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n huisgenoot gaat donderdag mee naar ADO - Twente (ookal issie een AZ-fan)
Geen Janssen, jammerquote:Rajkovic en Wisgerhof debuteren tegen Vitesse
Een aantal debutanten vanavond bij FC Twente - Vitesse. Slobodan Rajkovic mag na maanden schorsingsleed zijn debuut maken bij absentie van Douglas, en ook Peter Wisgerhof is voor het eerst in Twente-shirt te bewonderen. Bij Vitesse is de trainingsstaf geheel vernieuwd met Theo Bos en oud-Twentespeler Alfred Schreuder. Theo Janssen is niet wedstrijdfit tegen zijn oude club, terwijl Huysegems vast nog wat speelminuten krijgt voor hij naar Genk vertrekt.
Opstelling FC Twente: Boschker, Stam, Rajkovic, Wisgerhof, Braafheid, Brama, Tioté, Perez, Arnautovic, Nkufo, Elia
Opstelling Vitesse: Velthuizen, Verhaegh, Sprockel, Van der Struijk, Kuiper, Claudemir, Sansoni, Hofs, Molhoek, Junker, Kolk
http://fctwente.blog.nl/g(...)uteren-tegen-vitesse
Krijgen doe je niks in de Vestequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die mag je winnen , als wij vanavond maar minstens 1 punt krijgen
Hoelaat gaat de bus weg?quote:
18:00 uur hierowquote:
*Twente fan in Kaapstad meldtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs aan de andere kant van de wereld
Dat zei ik een paar jaar geleden ook tegen een kerel van Willem II, waarna Twente met 3-1 ofzo verslagen werdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:17 schreef DirkZz het volgende:
Maar Twente wint toch wel.
Inderdaad. gevaarlijk zulke uitsprakenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zei ik een paar jaar geleden ook tegen een kerel van Willem II, waarna Twente met 3-1 ofzo verslagen werd
Dus klop ff af
Zal die dan eens lekker verwend worden met een heerlijke kopje Ajax koffie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef toma het volgende:
Elia is dus weg in de zomer.
Hadden we het wel verdiend volgens jou dan ?quote:
Als ik mijn mening daarover mag geven , het kan nog wel beter bij twente achterin zeker als ze een beetje op de verdediging wordt gejaagd , wil niet zeggen dat het aan Sander Boschker lag vandaag maar hij maakte weer een fout tegen ons waar een goal uit kwam is de 3de keer al ofzo in de thuiswedstrijd had ie geluk dat de bal niet hard genoeg doorolde.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3 puntjes zijn altijd fijnHoe liep het achterin zonder Robbie?
Wist niet dat ze dat in Engeland ook serveerden.... Of zet Man City hun shopping spree meteen even door en hebben ze jullie kantinejuffrouw ook meegenomen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal die dan eens lekker verwend worden met een heerlijke kopje Ajax koffie.
Eerste bod is in ieder geval afgewezenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Of zet Man City hun shopping spree meteen even door en hebben ze jullie kantinejuffrouw ook meegenomen?
Ze zal wel een arbitragezaak aanspannen, Man City is een duidelijke verbetering qua koffie.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eerste bod is in ieder geval afgewezen
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:01 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wisgerhof heeft zijn eerste goede daad in het Twente-shirt al verricht zag ik; Kolk met een dikke enkel uit de wedstrijd helpen![]()
Stiekem blijft hij NEC'er
mooiquote:
Samequote:Op zondag 18 januari 2009 14:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
mooihad zelf nog neit gezien waar ik onder stond
ik onder de Uquote:
het moet wel rijmen, en ach eigelyk kan bijna elke club zo'n spandoek ophangenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
Mooie tifo.
Al is dat spandoek wel een faal natuurlijk.
Twente is geen rivaal, hoogstens een concurrent.
NEC heeft minder moeite met het vertrek van Wisgerhof. We balen er wel van, maar we gunnen het hem van harte. Zijn zaakwaarnemer kan rustig slapenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
het moet wel rijmen, en ach eigelyk kan bijna elke club zo'n spandoek ophangenook NEC over Twente
naja
Ach Kolk missen we toch niet op het moment dat bewees die gister ook weer op het moment is het dan ook wel goed als die een tijdje mag toekijken dus eigenlijk mogen we Peter wel bedankenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:01 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wisgerhof heeft zijn eerste goede daad in het Twente-shirt al verricht zag ik; Kolk met een dikke enkel uit de wedstrijd helpen![]()
Stiekem blijft hij NEC'er
Dat is ook net mijn probleem met zo'n stukkie doek. Vind het ten eerste teveel eer, dat ze nu al weer genoemd worden bij een andere club. En ten tweede halen wij ook spelers bij de clubs onder ons.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
het moet wel rijmen, en ach eigelyk kan bijna elke club zo'n spandoek ophangenook NEC over Twente
naja
officieel niet, maar gewoon verstoppen in je muts binnenzak. In cola blikken doen en dichtmaken met kauwgum ik heb alles al meegemaaktquote:Op zondag 18 januari 2009 23:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Rare vraag: mag je met een buscombi bier meenemen in de bus?
Naaa, valt mee, volgens mij 100 man tot nu toequote:Op zondag 18 januari 2009 23:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ok, dan weet ik genoeg
Niet echt veel aanloop voor donderdag volgens mij... volgens mij past het allemaal nog in 1 bus![]()
quote:
kaarten waren voor mij te snel de deur uitquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef Blawh het volgende:
Nog mensen van hier in het uitvak komend weekend?
ja ik heb een kaartquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef Blawh het volgende:
Uiteraard..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef Blawh het volgende:
Ja voor mij ookquote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kaarten waren voor mij te snel de deur uit
Strijden knokken duwen en trekken!, Ik had 1 van de laatste 10 kaartenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef Blawh het volgende:
Ging over een spelersruil met Elia.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
had die vent veel ouder ingeschat! maar hij is nog maar 27
![]()
ik weet eigelijk niet of we smolarek nodig hebben. dan zal of kufo naar de bank moeten of smolarek.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef 9christensen het volgende:
Ik verwacht nog wel een spandoek over Henrie Kruzen zondag..
spelersruil met elia <-> smolarekquote:Op maandag 19 januari 2009 23:53 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ging over een spelersruil met Elia.
Joop vertelde trouwens vanavond dat Elia nu zelfs niet wegging voor 12 miljoen.
Zou net zo triest zijn als de Sander heeft een ander-spreekkoren.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef 9christensen het volgende:
Ik verwacht nog wel een spandoek over Henrie Kruzen zondag..
Klopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zou net zo triest zijn als de Sander heeft een ander-spreekkoren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:59 schreef 9christensen het volgende:
Klopt.
Maargoed je kan er op wachten
Ik vind het nogal een wezenlijk verschil. Boschker koos er zelf voor om vreemd te gaan, Krüzen kon hier zelf helemaal niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef Solstice het volgende:
Zou net zo triest zijn als de Sander heeft een ander-spreekkoren.
toch blijft zo'n spreekkoor supertriest. en achja het is natuurlijk supertriest overvallen worden door je familie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het nogal een wezenlijk verschil. Boschker koos er zelf voor om vreemd te gaan, Krüzen kon hier zelf helemaal niets aan doen.
quote:
de 19e jarige vrouw bleek een stiefdochter van Kruzenquote:ALMELO - Assistant-trainer Hendrie Krüzen van Heracles Almelo heeft zondag het trainingskamp in Spanje verlaten omdat zijn echtgenote (44) zaterdagavond ernstig gewond is geraakt bij een overval in hun woning aan De Toekan in Almelo.
Rond 22.30 uur werd er aangebeld waarna de vrouw de deur opende.
Ze werd door een overvaller naar binnen geduwd, kwam ten val en werd diverse keren in het gezicht geschopt. Ze ligt met ernstig maar niet levensbedreigend hoofdletsel in het ziekenhuis, aldus de politie zondagmiddag.
De man ging er vandoor met haar tas waarin onder meer enkele pinpassen zaten. De verdachte, een 22-jarige Almeloer, kon kort na het incident worden aangehouden omdat het slachtoffer een duidelijk signalement verschafte aan de politie. Hij werd fietsend op de Schoolstraat, met achterop een 19-jarige vrouw, aangehouden. Het stel probeerde aanvankelijk nog te vluchten en gooide daarbij de tas weg die van het slachtoffer bleek te zijn. De twee zitten nog vast.
Twente wint met 1-3quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Solstice het volgende:
Voorspellingen voor donderdag? Ik gok zelf op een afgetekende 3-4.
Welke bus zit je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik hoop toch echt wel na 90 minuten.... anders lig ik terug helemaal te snurken in die bus![]()
Een simpele 0-2 ga ik voor... Kufo en Arnautovic![]()
Powel heeft nog een appeltje te schillen met Twente ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:31 schreef Kerdaben het volgende:
2-1
Idd.. ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:11 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik verwacht dat Twente weer gaat winnen.
quote:'Razendsnel U-vorm afbouwen'
ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman verwacht dat er in de nabije toekomst een vierdeling plaatsvindt in het betaald voetbal. Volgens hem komt er een top bestaande uit PSV en Ajax, die werken met een begroting van tussen vijftig en zeventig miljoen euro.
Daarna komt er een groep van vier die tussen de 28 en 38 miljoen zitten. Daar moet ook Twente toe behoren.
Dat zei de voorzitter gisteren tijdens de nieuwjaarsreceptie van FC Twente. Ook AZ, Heerenveen en Feyenoord zullen bij die tweede groep zitten, voorspelt hij. Dan komen de clubs die rond de vijftien miljoen euro te besteden hebben, gevolgd door een staartgroep met een begroting van tien miljoen euro. "FC Twente moet binnen de eerste zes, liefst eerste vijf voetballen, omdat anders de aansluiting nationaal en Euopees gezien volledig uit het oog verdwijnt'", zei Munsterman.
,,Financieel gezien moeten we nu naar plek vier tot en met zes doorgroeien, ofwel het stadion razendsnel in de U-vorm afbouwen, omdat het opnieuw onze onafhankelijke inkomensbronnen zal doen toenemen."
Hoe zit het eigenlijk met die 17-jarige Noor?quote:FC Twente wil Australiër binden
ENSCHEDE - FC Twente gaat serieus werk maken van de Australier Nikita Rukavytsya. De 21-jarige aanvaller was vorige week op proef bij de Enschedese aanvaller en liet toen een goede indruk achter.
De in de Oekraine geboren speler is inmiddels terug naar Australie, aangezien hij dit weekend nog een competitiewedstrijd met zijn club Perth moet spelen. Twente hoopt dat Rukavytsya volgende week terug is in Nederland.
De club gaat niet in zee met de andere proefspeler Bruno Soarez. De Braziliaanse verdediger is afgetest.
Twente hoopt op korte termijn het contract met Wout Brama te verlengen tot en met 2013. Beide partijen zijn zo goed als rond
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die 17-jarige Noor?
quote:Voetbal International:
FC Twente hoopt snel de Noor Flanur Kastrati in te lijven. De Enschedeërs zijn dicht bij een akkoord met de zeventienjarige vleugelspits en zijn club Skeid Oslo.
quote:FC Twente gaat serieus werk maken van de Australier Nikita Rukavytsya. De 21-jarige aanvaller was vorige week op proef bij de Enschedese aanvaller en liet toen een goede indruk achter.
De in de Oekraine geboren speler is inmiddels terug naar Australie, aangezien hij dit weekend nog een competitiewedstrijd met zijn club Perth moet spelen. Twente hoopt dat Rukavytsya volgende week terug is in Nederland.
Volgens TC Tubantia
heerenveen uit voor de beker heb ik ook wel 's een keer zin inquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Laten jullie je wel even verrassend uitschakelen door ADO vanavond? Ik zie het namelijk anders zo maar weer gebeuren dat we in de kwartfinale op bezoek mogen in Enschede (en daar heb ik ff geen zin in, wil een thuiswedstrijd)
Alsof wij dit seizoen al thuis hebben gespeeld voor de bekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Laten jullie je wel even verrassend uitschakelen door ADO vanavond? Ik zie het namelijk anders zo maar weer gebeuren dat we in de kwartfinale op bezoek mogen in Enschede (en daar heb ik ff geen zin in, wil een thuiswedstrijd)
Ja tot straks hequote:
Dat niet zozeer.. Meestal echter loten we rond de achtste of kwartfinale Ajax, Feijenoord of PSV-uit.. Nu dat ons niet heeft kunnen stoppen vrees ik voor FC Twente of AZ-uit. Dus jullie kunnen me een grote dienst bewijzen door je 'gewoon' uit te laten schakelen door ADO vanavondquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Alsof wij dit seizoen al thuis hebben gespeeld voor de beker![]()
ik ga voor dat 2equote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Stienn het volgende:
of het wordt een lastige wedstrijd of twente walst met de geoliede machiene over ado heen met 0-4
Hij is weer fit heb ik ergens gelezen. Wacht even ik zoek het evenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef Neleos het volgende:
Is Douglas er vanavond weer bij eigenlijk?
quote:Douglas fit voor treffen met ADO Den Haag 21-1-2009 15:12:44
Douglas Franco Teixeira keert terug in de selectie van FC Twente voor het bekerduel met ADO Den Haag.
De Braziliaanse verdediger was geblesseerd aan zijn rechterknie en leek nog enige tijd uitgeschakeld, maar is nu eerder hersteld dan verwacht. Douglas reist woensdag mee met de selectie naar de residentiestad, waar FC Twente donderdagavond in de vierde ronde van de KNVB-beker strijdt om een plek in de kwartfinale. Trainer Steve McClaren heeft twintig spelers meegenomen. Of Douglas ook bij de wedstrijdselectie zit, is nog niet duidelijk. De wedstrijd is vanaf 20.45 uur te beluisteren op Radio Oost.
huldequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef Stienn het volgende:
overigens, als ik het goed heb is het 4 feb de 500ste wedstrijd van sander!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hulde
op de verjaardag van mijn broertje, met dezelfde naam
heb lang niet alle spandoeken etc. gezien, maar deze is toch wel heel erg mooiquote:
neeeequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen die nog niet weg is en ff hier leest: have fun en op naar de volgende rond
iedereen is al weg, alle bussen gingen om 17:00quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen die nog niet weg is en ff hier leest: have fun en op naar de volgende rond
dan iedereen veel plezier met kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
iedereen is al weg, alle bussen gingen om 17:00
Over tien jaar ligt het hele zwikkie daar sowieso door het broeikaseffect onder de zeespiegelquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:21 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vind het ook slecht dat ADO geen drainage of wat heeft ?
Hm, vind het toch heel wat erger voor de meegereisde supports..quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef kastanova het volgende:
Godverdomme, ik heb er vanavond speciaal vrij voor genomen...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Stienn het volgende:
of het wordt een lastige wedstrijd of twente walst met de geoliede machiene over ado heen met 0-4
Mark, de kans is erg vergroot dat je weet wie ik nu ben... Zat je bij de groep van "gerrit" ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hoi ben ik weer. Dat was 5 uur in de bus zonder Den Haag gezien te hebben![]()
We reden net onder politie-begeleiding bij Gouda, toen de chauffeur meldde dat 't was afgelast. De sfeer zat er net goed in, en iedereen dacht eerst dat het een geintje was. Later werd duidelijk dat het echt afgelast was en waren de ergernissen groot.
Nadat we omgedraaid zijn, en vervolgens een Mac ergens daar bestormd hebben weer teruggekeerd naar Enschede....
Maargoed... woensdag gewoon weer naar Den Haag
Ik was de gast die de halve busreis stond in het gangpad en die als eerste gepakt werd met roken... Zwarte FCT trui...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hahaha ik zat aan de linkerkant van het gangpad... een paar stoelen voor de Gerrit-groep.![]()
Had FC Twente-shirt aan iig
Jup.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hmm jij was aan het eind de nieuwe gerrit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |