*Twente fan in Kaapstad meldtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs aan de andere kant van de wereld
Dat zei ik een paar jaar geleden ook tegen een kerel van Willem II, waarna Twente met 3-1 ofzo verslagen werdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:17 schreef DirkZz het volgende:
Maar Twente wint toch wel.
Inderdaad. gevaarlijk zulke uitsprakenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zei ik een paar jaar geleden ook tegen een kerel van Willem II, waarna Twente met 3-1 ofzo verslagen werd
Dus klop ff af
Zal die dan eens lekker verwend worden met een heerlijke kopje Ajax koffie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef toma het volgende:
Elia is dus weg in de zomer.
Hadden we het wel verdiend volgens jou dan ?quote:
Als ik mijn mening daarover mag geven , het kan nog wel beter bij twente achterin zeker als ze een beetje op de verdediging wordt gejaagd , wil niet zeggen dat het aan Sander Boschker lag vandaag maar hij maakte weer een fout tegen ons waar een goal uit kwam is de 3de keer al ofzo in de thuiswedstrijd had ie geluk dat de bal niet hard genoeg doorolde.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3 puntjes zijn altijd fijnHoe liep het achterin zonder Robbie?
Wist niet dat ze dat in Engeland ook serveerden.... Of zet Man City hun shopping spree meteen even door en hebben ze jullie kantinejuffrouw ook meegenomen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal die dan eens lekker verwend worden met een heerlijke kopje Ajax koffie.
Eerste bod is in ieder geval afgewezenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Of zet Man City hun shopping spree meteen even door en hebben ze jullie kantinejuffrouw ook meegenomen?
Ze zal wel een arbitragezaak aanspannen, Man City is een duidelijke verbetering qua koffie.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eerste bod is in ieder geval afgewezen
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:01 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wisgerhof heeft zijn eerste goede daad in het Twente-shirt al verricht zag ik; Kolk met een dikke enkel uit de wedstrijd helpen![]()
Stiekem blijft hij NEC'er
mooiquote:
Samequote:Op zondag 18 januari 2009 14:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
mooihad zelf nog neit gezien waar ik onder stond
ik onder de Uquote:
het moet wel rijmen, en ach eigelyk kan bijna elke club zo'n spandoek ophangenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
Mooie tifo.
Al is dat spandoek wel een faal natuurlijk.
Twente is geen rivaal, hoogstens een concurrent.
NEC heeft minder moeite met het vertrek van Wisgerhof. We balen er wel van, maar we gunnen het hem van harte. Zijn zaakwaarnemer kan rustig slapenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
het moet wel rijmen, en ach eigelyk kan bijna elke club zo'n spandoek ophangenook NEC over Twente
naja
Ach Kolk missen we toch niet op het moment dat bewees die gister ook weer op het moment is het dan ook wel goed als die een tijdje mag toekijken dus eigenlijk mogen we Peter wel bedankenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:01 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wisgerhof heeft zijn eerste goede daad in het Twente-shirt al verricht zag ik; Kolk met een dikke enkel uit de wedstrijd helpen![]()
Stiekem blijft hij NEC'er
Dat is ook net mijn probleem met zo'n stukkie doek. Vind het ten eerste teveel eer, dat ze nu al weer genoemd worden bij een andere club. En ten tweede halen wij ook spelers bij de clubs onder ons.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
het moet wel rijmen, en ach eigelyk kan bijna elke club zo'n spandoek ophangenook NEC over Twente
naja
officieel niet, maar gewoon verstoppen in je muts binnenzak. In cola blikken doen en dichtmaken met kauwgum ik heb alles al meegemaaktquote:Op zondag 18 januari 2009 23:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Rare vraag: mag je met een buscombi bier meenemen in de bus?
Naaa, valt mee, volgens mij 100 man tot nu toequote:Op zondag 18 januari 2009 23:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ok, dan weet ik genoeg
Niet echt veel aanloop voor donderdag volgens mij... volgens mij past het allemaal nog in 1 bus![]()
quote:
kaarten waren voor mij te snel de deur uitquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef Blawh het volgende:
Nog mensen van hier in het uitvak komend weekend?
ja ik heb een kaartquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef Blawh het volgende:
Uiteraard..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef Blawh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |