iedereen is al weg, alle bussen gingen om 17:00quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen die nog niet weg is en ff hier leest: have fun en op naar de volgende rond
dan iedereen veel plezier met kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
iedereen is al weg, alle bussen gingen om 17:00
Over tien jaar ligt het hele zwikkie daar sowieso door het broeikaseffect onder de zeespiegelquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:21 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vind het ook slecht dat ADO geen drainage of wat heeft ?
Hm, vind het toch heel wat erger voor de meegereisde supports..quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef kastanova het volgende:
Godverdomme, ik heb er vanavond speciaal vrij voor genomen...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Stienn het volgende:
of het wordt een lastige wedstrijd of twente walst met de geoliede machiene over ado heen met 0-4
Mark, de kans is erg vergroot dat je weet wie ik nu ben... Zat je bij de groep van "gerrit" ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hoi ben ik weer. Dat was 5 uur in de bus zonder Den Haag gezien te hebben![]()
We reden net onder politie-begeleiding bij Gouda, toen de chauffeur meldde dat 't was afgelast. De sfeer zat er net goed in, en iedereen dacht eerst dat het een geintje was. Later werd duidelijk dat het echt afgelast was en waren de ergernissen groot.
Nadat we omgedraaid zijn, en vervolgens een Mac ergens daar bestormd hebben weer teruggekeerd naar Enschede....
Maargoed... woensdag gewoon weer naar Den Haag
Ik was de gast die de halve busreis stond in het gangpad en die als eerste gepakt werd met roken... Zwarte FCT trui...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hahaha ik zat aan de linkerkant van het gangpad... een paar stoelen voor de Gerrit-groep.![]()
Had FC Twente-shirt aan iig
Jup.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hmm jij was aan het eind de nieuwe gerrit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |