heerenveen uit voor de beker heb ik ook wel 's een keer zin inquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Laten jullie je wel even verrassend uitschakelen door ADO vanavond? Ik zie het namelijk anders zo maar weer gebeuren dat we in de kwartfinale op bezoek mogen in Enschede (en daar heb ik ff geen zin in, wil een thuiswedstrijd)
Alsof wij dit seizoen al thuis hebben gespeeld voor de bekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Laten jullie je wel even verrassend uitschakelen door ADO vanavond? Ik zie het namelijk anders zo maar weer gebeuren dat we in de kwartfinale op bezoek mogen in Enschede (en daar heb ik ff geen zin in, wil een thuiswedstrijd)
Ja tot straks hequote:
Dat niet zozeer.. Meestal echter loten we rond de achtste of kwartfinale Ajax, Feijenoord of PSV-uit.. Nu dat ons niet heeft kunnen stoppen vrees ik voor FC Twente of AZ-uit. Dus jullie kunnen me een grote dienst bewijzen door je 'gewoon' uit te laten schakelen door ADO vanavondquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Alsof wij dit seizoen al thuis hebben gespeeld voor de beker![]()
ik ga voor dat 2equote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef Stienn het volgende:
of het wordt een lastige wedstrijd of twente walst met de geoliede machiene over ado heen met 0-4
Hij is weer fit heb ik ergens gelezen. Wacht even ik zoek het evenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef Neleos het volgende:
Is Douglas er vanavond weer bij eigenlijk?
quote:Douglas fit voor treffen met ADO Den Haag 21-1-2009 15:12:44
Douglas Franco Teixeira keert terug in de selectie van FC Twente voor het bekerduel met ADO Den Haag.
De Braziliaanse verdediger was geblesseerd aan zijn rechterknie en leek nog enige tijd uitgeschakeld, maar is nu eerder hersteld dan verwacht. Douglas reist woensdag mee met de selectie naar de residentiestad, waar FC Twente donderdagavond in de vierde ronde van de KNVB-beker strijdt om een plek in de kwartfinale. Trainer Steve McClaren heeft twintig spelers meegenomen. Of Douglas ook bij de wedstrijdselectie zit, is nog niet duidelijk. De wedstrijd is vanaf 20.45 uur te beluisteren op Radio Oost.
huldequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef Stienn het volgende:
overigens, als ik het goed heb is het 4 feb de 500ste wedstrijd van sander!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hulde
op de verjaardag van mijn broertje, met dezelfde naam
heb lang niet alle spandoeken etc. gezien, maar deze is toch wel heel erg mooiquote:
neeeequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen die nog niet weg is en ff hier leest: have fun en op naar de volgende rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |