Elia en Munsterman hebben beiden aangegeven dat er geen transfersom was. Elia schijnt daarentegen mee te gaan delen in een toekomstige transfer, en dus is het voor hem ook interessant om voor zoveel mogelijk geld weg te gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef poehej het volgende:
[..]
Elia![]()
Natuurlijk moet je dit natuurlijk wel met een korrel zout nemen.. als er nu een club met een zak geld aankomt gaat ie vast wel weg.. Ik vraag wel me alleen wel af hoe het met die afkoopsom zit.. de ene keer wordt beweert dat er geen afkoopsom is en de andere keer weer wel. Een beetje meer duidelijkheid zou wel fijn zijn.
Mwah, als je nu ook nog denneboom gaat verkopen zul je wel een vervanger moeten zoeken. Misschien dat ze dit risico niet willen nemen omdat ze denken dat ze geen betere kunnen vinden ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:10 schreef Kerdaben het volgende:
Niet te geloven dat ze Denneboom niet kwijt willen....ik zou zelfs geld toe doen als ik Twente was.
ik ook want HET IS WEEKENDDDD !!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
uitkaart is ook voor elkaar, ik = blij
ik ben dan 2 keer blijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ook want HET IS WEEKENDDDD !!!!!
zeer lastig dan denk ik, waar woon je, als je hier dicht bij me woont kan ik wel wat voor je regelen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:40 schreef kastanova het volgende:
Ah, hier zijn jullie.
Iemand trouwens enig idee hoe ik zonder CC or whatsoever aan 2 kaarten voor Twente - Nec kan komen?
Ik wil een collega ("harde kern" NEC) meenemen naar Twente om hem eens te laten zien wat het verschil is tussen het supporterslegioen en de sfeer van NEC en FC Twente.
Op steenworp afstand van notabene het Polman stadion en ik heb een auto met TomTom, oftewel, vast wel in de buurtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
zeer lastig dan denk ik, waar woon je, als je hier dicht bij me woont kan ik wel wat voor je regelen?
Maak je niet druk 10 miljoen gaat niemand betalen voor hem.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef poehej het volgende:
[..]
Elia![]()
Natuurlijk moet je dit natuurlijk wel met een korrel zout nemen.. als er nu een club met een zak geld aankomt gaat ie vast wel weg.. Ik vraag wel me alleen wel af hoe het met die afkoopsom zit.. de ene keer wordt beweert dat er geen afkoopsom is en de andere keer weer wel. Een beetje meer duidelijkheid zou wel fijn zijn.
Oke, PM ff je mail ofzo.. ik woon in Fleringen ken je niet dekn ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op steenworp afstand van notabene het Polman stadion en ik heb een auto met TomTom, oftewel, vast wel in de buurt.
Tuurlijk ken ik Fleringen, ik heb zelf ruim 20 jaar in zo'n klein dorpje gewoond!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, PM ff je mail ofzo.. ik woon in Fleringen ken je niet dekn ikmaar is 10 km van Almelo. ( zit er notabene op school
)
hehe oke, dat ken ik ook uiteraardquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Fleringen, ik heb zelf ruim 20 jaar in zo'n klein dorpje gewoond!. (Rossum)
En ga je mee naar den Haag?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
uitkaart is ook voor elkaar, ik = blij
nope, heb wedstrijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
En ga je mee naar den Haag?
Ik zit iig in bus 7![]()
Twente gaat voorquote:
waar voetbal je?quote:
ooh haha kan ook, ik ging er iets te snel vanuit dat je voetbaldequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh haha kan ook, ik ging er iets te snel vanuit dat je voetbalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |