Helaas ben ik die in al die keren Ierland maar zéér weinig tegen gekomen daar. Klopt dus maar vrij weinig van dat beeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vinden
Crowded House - Weather With Youquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef MarijeH het volgende:
Wat een mooi nummerwat is de titel van dit nummer?
Sterker nog, ik had 't gisteren al bedacht, want 't was mijn idee om deze plaat te requesten (naar aanleiding van een idee van volgens mij Eliza, Piles en Janneke om iets te doen).quote:
I know, interesseert me niet eens meerquote:
Crowded House - Weather With Youquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef MarijeH het volgende:
Wat een mooi nummerwat is de titel van dit nummer?
Illusie is soms prettiger dan de werkelijkheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Helaas ben ik die in al die keren Ierland maar zéér weinig tegen gekomen daar. Klopt dus maar vrij weinig van dat beeld
Jaquote:
** muisje-eliza doet schouder opwerpen*quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft even een emotioneel momentje.
Kijk maar uit, straks stromen de tranen als een vloedgolf de deur uit en heb je morgen weer een glad fietspad, waardoor je weer valt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Brennel het volgende:
of deze 3:quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vinden
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Againzender het volgende:
Mooi nummer dit.
Onze oudste zoon Axel vroeg toen hij destijds net wat kon praten waar deze meneer nou over zong. Heb hem toen verteld dat het een liedje is over een meneer die een mevrouw een beetje kwijt is.
Nu begint hij (nog steeds!) na de eerste twee noten van de piano met: "Dit is een liedje van een meneer die een mevrouw een beetje kwijt is"
Je bent niet te enige *knuff geeft*quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Brennel het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Againzender het volgende:
Mooi nummer dit.
Onze oudste zoon Axel vroeg toen hij destijds net wat kon praten waar deze meneer nou over zong. Heb hem toen verteld dat het een liedje is over een meneer die een mevrouw een beetje kwijt is.
Nu begint hij (nog steeds!) na de eerste twee noten van de piano met: "Dit is een liedje van een meneer die een mevrouw een beetje kwijt is"
Axel krijgt muzikaal gezien een goede opvoedingquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Dat joch wordt wel gehersenspoeld trouwens zeg
Das ook wel nodig. Als AZ dat niet doet, doen TMF en MTV het wel en dan luistert ie alleen maar naar Dio en The Opposites.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
ik ook...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Ierland, ik wil oohooook!
Maargoed, ff geen geld!
Goed puntquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das ook wel nodig. Als AZ dat niet doet, doen TMF en MTV het wel en dan luistert ie alleen maar naar Dio en The Opposites.
Ah, daar zal-ie blij mee zijn, hij vroeg t me net alquote:
als je dat niet weet ben je toch best wel een retard en heb je de laatste 30 jaar onder n steen gelegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:28 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet het ik weet het!
Heb alleen geen zin om te bellen.
hij kan me meelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ah, daar zal-ie blij mee zijn, hij vroeg t me net al
(dat-ie ff stopt met sms'en onder t eten)
Van de afgelopen 30 jaar was ik er 14 jaar nog niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je dat niet weet ben je toch best wel een retard en heb je de laatste 30 jaar onder n steen gelegen
Vergeet niet dat ALLE kinderen dat worden..... echt, ze zijn zo beinvloedbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Nee toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is t niet een meid bij Idols oid die dr nadoet?
Niet echt of echt niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee toch?. Geen idee eigenlijk.. volg Idols niet echt
.
Ik ook niet, maar mn vriendin welquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee toch?. Geen idee eigenlijk.. volg Idols niet echt
.
Ik ben ook nog steeds fan van de Beach Boys omdat dat het leukste cassettebandje uit m'n moeders collectie wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ALLE kinderen dat worden..... echt, ze zijn zo beinvloedbaar.
Het feit dat ik zo gestoord van muziek en radio ben komt ook allemaal door mijn moeder
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je bent niet te enige *knuff geeft*
De webstream-URL van 3FM is gewijzigd, en volgens mij gebruikt niemand die pagina meer... behalve jij dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb jij enig idee waarom de stream op http://webtv.florisd.nl/3fm niet meer werkt ? 't is sinds SR 2008.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iets meer respect voor een MAC graag
Ohh dat heb ik al helemaal nooit gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ook niet, maar mn vriendin wel![]()
Volgens mij was t trouwens So you wanna be a Popstar of zo iets
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeeeeeel erg bedankt namens LL!
KPN Swing, witte sportsokken (soms!), geen Hyves, geen Twitter, geen MySpace, geen msn en de enigste checker van de webstream url. Ik loop weer hopeloos achterquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
De webstream-URL van 3FM is gewijzigd, en volgens mij gebruikt niemand die pagina meer... behalve jij dan.
Zal 'm zo wel even aanpassen, eerst even douchen.
Ik wist niet dat het van Whitney Houston was, wel dat het Leona Lewis was...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, zie je, geen echte Whitny!
Topper!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, zie je, geen echte Whitny!
Zo past ie beter bij dit topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het van Whitney Houston was, wel dat het Leona Lewis...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
LittonLane zn kado op de radio
HIER
Tot morgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
ik ga hier nokken mensen... tot een andere keer
Ik denk morgenochtend![]()
![]()
Adiosquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
doeiiiquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
Slaap zequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
Vrouwen gepeupel is weer naar huis toequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
quote:
Ik heb er nog geen...quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is t niet een meid bij Idols oid die dr nadoet?
Ik had toen kaartjes voor een concert van Infadels en daar stonden ze overal, en ik heb er ook een keer eentje gewonnen met de popkwisquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen...
Paar maanden terug stond er dus één op een hoge paal op station Tilburg, maar dat vond ik zo hip, dat ik m heb laten staan, in plaats van m inhalig mee te nemen.
Vind t trouwens toch veel leuker om 'm fair & square te winnen
Heel relaxed!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had toen kaartjes voor een concert van Infadels en daar stonden ze overal, en ik heb er ook een keer eentje gewonnen met de popkwis
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan zit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef donutsarenasty het volgende:
hoobastank!
wel vreemde naam btw
DIE LUUUUUCCHHHHTTTquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef donutsarenasty het volgende:
hoobastank!
wel vreemde naam btw
Volgende week staan ze samen met De Staat in 3voor12 Livequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef LeonH het volgende:
hm zie net dat Dewolff vrijdag hier in de buurt (nieuwe nor, heerlen) komt.
toch maar eens overwegen om heen te gaan
Presentquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgende week staan ze samen met De Staat in 3voor12 Live
Hoe schrijf je dat? Ik doe t altijd fout, nu ook, maar hoe t wel moet...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik Fliqr wat?, als ik mezelf onder stroom zet
Hij doet het wel maar m'n CD zit muurvast.quote:
ah leuk. jammer dat het net wat te ver weg is voor mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgende week staan ze samen met De Staat in 3voor12 Live
Flickrquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe schrijf je dat? Ik doe t altijd fout, nu ook, maar hoe t wel moet...?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Broekie het volgende:
Mjah, ik ga m'n slaaprechthoek opzoeken. Truste!
LL, 'k zie je vast wel in Ierland ergens het komende half jaar!
Trusten MaWquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat een keertje vroeg slapen , even uurtjes inhalen![]()
stomme cdquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij doet het wel maar m'n CD zit muurvast.
Ik neem ook even wat werk naar huis mee.Krijg weer niks gedaan vandaag.
Dit al geprobeerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij doet het wel maar m'n CD zit muurvast.
Ik neem ook even wat werk naar huis mee.Krijg weer niks gedaan vandaag.
quote:If you can't get the CD to eject normally, reboot and hold the Option key. You'll see a startup drive select window. When the cursor changes to an arrow, (be patient, it may take a minute or two) then press your eject key, the CD will eject.
You can also try holding the mouse/trackpad button down during a restart.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Alphabeat - Boyfriend
Trusten !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Slaap lekker alle gaan-slapende mensjes!
Betabeat.... Naja, dit nummer vind ik nog t minst vreselijk, dus als t dan toch moet...
Janne zwaait naar de mensen die gaan slapen...ga jij slapen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten !
Damn, wat gaat iedereen vandaag vroeg slapen.
Tot morgen Michiel.
Je hoeft je echt niet te verstoppen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef TearSong het volgende:
![]()
![]()
Ik begin hem leuk te vinden. Aanstekelijk in ieder geval *verstopt zich onder een steen*
Dat is juist speciaal voor een Applequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze heb een appel...werkt dat ook zo dan?
Ja wie niet?quote:
van hoelaattotlhoelaat te horen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! Use Somebody![]()
Corton en Veenstra morgen vanuit de VERA @ Grunn. LEUK !
Ik slaap al vanaf het moment dat ik mijn ogen open deed (vandaag dus).quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne zwaait naar de mensen die gaan slapen...ga jij slapen?
Ik gok een beetje na de C & S-show, maar het zou ook vanaf 20:00 kunnen zijn. Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
van hoelaattotlhoelaat te horen?
oh ja k*t daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef LeonH het volgende:
dus vrijdag is ook geen Ekstra Weekend neem ik aan?
Ligt eraan waarvoorquote:
Stomme cd.quote:
Ow, issie weer, niks aan de hand, pfew, haha!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Uhm...... mn liefste msn-vriendje zegt "ik hou van je", als lolletje lijkt me, en gaat dan offline... WTF?!
Is er gewoon, MYA vervalt daarentegen wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef LeonH het volgende:
dus vrijdag is ook geen Ekstra Weekend neem ik aan?
yesssssquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is er gewoon, MYA vervalt daarentegen wel.
OMG!!! gelukkig!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is er gewoon, MYA vervalt daarentegen wel.
Janne en Bren!!! vorige jaar waren wij bij EW toen er ook Noorderslag was.....quote:
Volgens mij wel, maar ze zeggen het niet meer hardop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef LeonH het volgende:
Doen ze überhaupt nog aan bankgasten bij EW?
Die is ook niet kudquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef cosmick het volgende:
YEAH.
Al hoor ik liever Monkey Wrench!
hoge hakken korte rokjes?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef LeonH het volgende:
Doen ze überhaupt nog aan bankgasten bij EW?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef cosmick het volgende:
Vond die Cashewnootjes al wazig smaken. Blijken ze 3 maand over datum te zijn.
Inderdaad! Wauw.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janne en Bren!!! vorige jaar waren wij bij EW toen er ook Noorderslag was.....![]()
![]()
Alweer n jaar geleden
whehequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef cosmick het volgende:
Vond die Cashewnootjes al wazig smaken. Blijken ze 3 maand over datum te zijn.
quote:
niet te veel sjoko eten hehquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad! Wauw.
[me]heeft sjaal om zere nek gedaan en gaat zo lekker aan de infra-rood.[/me]
Eerst een chocolade-shot: warme chocomel met veul slagroom, 2 van die chocolade-suikerkoekjes en een MARS. Hopelijk voorkomt het gelukkig makende stofje in chocolade dat ik nog verder in m'n dip raak...
Dat was toen 11 januari toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janne en Bren!!! vorige jaar waren wij bij EW toen er ook Noorderslag was.....![]()
![]()
Alweer n jaar geleden
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat was toen 11 januari toch?
Was echt leuk
[ afbeelding ]
(michiel, eliza, gerard, janneke, brenda)
[ afbeelding ]
Muisje en ik, let op de vingertjes vanachter t glas
Dit is niet eens de nieuwe single. Die komt maandag uit: Omen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
nieuwe Prodigy is vet! helaas niet zo goed als hun vorige werkjes maar toch
Hij klopt net niet helemaal inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok, maar niet subliem.
Dat welquote:
Neh, Nicky houdt niet heel erg van knuffelen... misschien moet ik er maar een knuffelbeer bij pakkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
niet te veel sjoko eten heh![]()
Pak poes drbij, die wil vast wel ff kroelen met je
Ik dus ook...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
die vingers zag ik pas op de foto thuis![]()
Echt? Is dit dan een promo ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dit is niet eens de nieuwe single. Die komt maandag uit: Omen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier ook. Kat over de zeik, die heeft er een hekel aan als ik fluit
Was je hem zat bij de re-release of de re-re-release?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Lekker hoor deze ! alleen zo jammer van de re-release... was niet nodig, imo want toen was ik de plaat al zat. Om zo heel af en toe te horen is wel leuk.
quote:Deze foto's kwam ik tegen op een Belgisch weerforum.
Eerst foto is van 6 maanden geleden, 2e van deze winter
oh? weet jij meer dan ik weet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik dus ook...
Maar hoorde wel meer dingen pas achteraf![]()
Was toch wel heel relaxed toen... of eigenlijk niet, kwas best zenuwachtig, hihi! Zou er nu een stuk relaxter zitten
Oja, dat ding is zelfs 2x opnieuw uitgebracht. Je hebt gelijk. uuhhm, bij de eerste re-release eigenlijk al.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Was je hem zat bij de re-release of de re-re-release?
Trustenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef LeonH het volgende:
zo mensen ik ga eens pitten.
Tot morgen!
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh? weet jij meer dan ik weet?
Was gratis te downloaden.quote:
Naast dat irritante fluitje was ik dat valse gezang al na de re-play zatquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat ding is zelfs 2x opnieuw uitgebracht. Je hebt gelijk. uuhhm, bij de eerste re-release eigenlijk al.
Ben benieuwd naar OMEN dan. Geen fatsoenlijke Youtube-clip kunnen vinden vooralsnogquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was gratis te downloaden.
Beetje zoals met Infadels. Play Blind was gratis te downloaden vorig jaar, maar Make Mistakes werd de single.
Vals en ongeïnteresseerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naast dat irritante fluitje was ik dat valse gezang al na de re-play zat.
laarzenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat was toen 11 januari toch?
Was echt leuk
[ afbeelding ]
(michiel, eliza, gerard, janneke, brenda)
[ afbeelding ]
Muisje en ik, let op de vingertjes vanachter t glas
geweldigquote:
Haha! Ze hebben wel een punt in iedergeval. Met z'n eeuwige kleuterhouse.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Rnie het volgende:
vandaag al 2 keer gehoort dat ze paul rabbering lopen te fucken.. bij de C en S show zeiden ze al dat paul rabbering slaapverwekkend was..en net bij metmichiel hadden ze het over het 'muzikale' gebrek van paul rabbering...:S van je collega's moet je het hebben!
Ja maar dat komt ook vanwege z'n kinderprogramma op tv denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha! Ze hebben wel een punt in iedergeval. Met z'n eeuwige kleuterhouse.
Terwijl Paul DE held was van SR 2008quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Rnie het volgende:
vandaag al 2 keer gehoort dat ze paul rabbering lopen te fucken.. bij de C en S show zeiden ze al dat paul rabbering slaapverwekkend was..en net bij metmichiel hadden ze het over het 'muzikale' gebrek van paul rabbering...:S van je collega's moet je het hebben!
Hij komt iig ff t stukkie luisteren, maar weet niet offie hier komt...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, komt Litton straks nog heel ff online?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naast dat irritante fluitje was ik dat valse gezang al na de re-play zat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij komt iig ff t stukkie luisteren, maar weet niet offie hier komt...?
Nou ja, hij is iig. wel een goede dj. Dat C & S Rabbering lopen af te zeiken zegt meer over ze zelf dan over Rabbering...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha! Ze hebben wel een punt in iedergeval. Met z'n eeuwige kleuterhouse.
iets van een rok en laarzen was het criteriumquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, anders kwamen we niet binnen...![]()
Terechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, anders kwamen we niet binnen...![]()
Geen slecht criterium.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iets van een rok en laarzen was het criterium![]()
Ik heb ook geen hoge pet van C&S op, maar Rabbering kan ik gewoon niet zo waarderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nou ja, hij is iig. wel een goede dj. Dat C & S Rabbering lopen af te zeiken zegt meer over ze zelf dan over Rabbering...
Nah, ik kwam er ook in met m'n puma's en broek hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iets van een rok en laarzen was het criterium![]()
Om die *** van een J geen luduvudu meer idd he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Brennel het volgende:
Hihi, ik heb geen luduvudu hoorgaat een beetje lastig zonder (ex)vriend.
Nee joh, J is al láng verleden tijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Om die *** van een J geen luduvudu meer idd he?
Je kan veul beter krijgen, je moet m alleen nog ff tegenkomen!
(vrijezelle leuke FOK-mannen, allemaal naar station Arnhem!)
Kwam net ook foto's van de BBQ en van toen bij Muijs tegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
t is zo leuk om mn 3fm map door te spitten met al die leuke herinneringen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee joh, J is al láng verleden tijd
Ze moeten gewoon eerst zelf eens leren een heeeeeel klein beetje leuke show te maken voordat ze anderen gaan afzeiken. En over Rabbering`s muziek smaak moeten ze al helemaal niet zeiken, want wie zei nog eens dat ze die track van Milow de beste van het jaar vonden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hoge pet van C&S op, maar Rabbering kan ik gewoon niet zo waarderen.
TRusten Noorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Noortje. het volgende:
Gaat snel ineens.
Ik ga slapen, weltrusten en fijne avond!
doei Noorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Noortje. het volgende:
Gaat snel ineens.
Ik ga slapen, weltrusten en fijne avond!
oh niet toch waar we vreselijk opstaan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kwam net ook foto's van de BBQ en van toen bij Muijs tegen.
Ook een paar foto's in mn msn-map die ik van Muijs gehad heb, hihi, vreselijk
Over de DUITSE AUTOBAHN scheuren op dit liefje:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Andere motordude vinden?
Of zelf je rijbewijs gaan halen weer, kun je zellufjes
Ik heb er daar nog maar 2 van... Deze en een hele debiele van mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh niet toch waar we vreselijk opstaan?
K vind die van sr07 ook erg leuk
Ik zie je al helemaal gaan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Over de DUITSE AUTOBAHN scheuren op dit liefje:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
laatste paginaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb er daar nog maar 2 van... Deze en een hele debiele van mij.
Heb jij er meer?
[ afbeelding ]
M'n korte haar...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal gaan!
En dan je motor af doen en je haren dan los wapperen (al la Sara Kroos)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Owja, toen wilde Stenders ons negeren en Michiel heeft m toen heel subtiel deze plaat onder z'n neus gedrukt. Toen al een held!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |