Thanks !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/santogold
Nu pas? Je staat zelfs in Michiel's boek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me ineens een enorme nerd
Bedankt Michiel
Jij ook al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Michiel
Santagoldquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens Santogold te zijn. Ik schreef ook al SantAgold
Ik ben dat punt dus allang voorbijquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Michiel
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef donutsarenasty het volgende:
hoor jij wat michiel zegt?
tikketikketik
tikketikketikketikketikketik
Haha, die naam is strategisch gekozenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Santagold. Zit nog met Santaclaus in m'n hoofd kennelijk.
Oh ja da's waarquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu pas? Je staat zelfs in Michiel's boek.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Mede uitgekozen wegens de tekst en titel trouwens, aangezien het in Ierland volgens mij ook best kan regenen, net als in NL.
Alliteratie = Medeklinkers aan het begin van beklemtoonde lettergrepen rijmen:quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Litton Lane Lul Lekker naar ierland gaan
dat is 4x een L achter elkaar
Ik hoorde het niet, wat zei hij? Ik zat even m'n computer opnieuw op te starten (CD zit nog steeds muurvast).quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef donutsarenasty het volgende:
tikketikketik
tikketikketikketikketikketik
Hoe zou dat nou komen?quote:
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Brennel het volgende:
Mooi gesproken Michiel
En dan zo'n mooi liedje erbij![]()
L-L: geniet van deze grote stap man! Dat je je maar snel helemaal mag settelen in Ierland
ah je was me voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Mede uitgekozen wegens de tekst en titel trouwens, aangezien het in Ierland volgens mij ook best kan regenen, net als in NL.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vinden
Ja, ik had bij mijn vorige werk een Ier als baas. Zat ik daar met mijn weeralarm voor stevige storm. Zijn commentaar: "Noemen jullie dit een storm??"quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Je vergeet de groene ogen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |