Dan lag het een keer niet aan Gielquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij zei sorrie voor dat stilvallen...dat hun op hoge poten de toko uitstampten kon hij niet zo veel aan doen...hij had niet eens de kans om sorrie te zeggen...
Hij probeerde ze nog aan de foon te krijgen maar t was alleen maar onaardig
Op zich was het sinds de laatste aanpassing al een goede vooruitgang dat de Wansmaak Woensdag tot exact 5 minuten was ingekort, en niet de hele uitzending door bleef gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan lag het een keer niet aan Giel
thanksquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Reeds af te halen bij je lokale torrentboer
Ja, geen idee waar ik zo de inspiratie vandaan haaldequote:
Wij zagen hem af en toe ook IRLquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij kan daar toch ook op het internet, of niet dan?
Ik heb 'em al 3 keer beluisterdquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanksdalijk toch eens een bezoekje aan `m brengen
Kon deze niet kiezen of zo , vind 185 nog al erg veelquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Voor de Beatles-fan misschien wel een leuk lijstje: een fan heeft een top185 van Beatles-platen op een rijtje gezet.
Ook een hele mooie plaat. 1 van mn U2-favorietenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef LeonH het volgende:
heuj Fok kwam voorbij!
Over de TT gesproken en U2
Far away, so close
Hehquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wij zagen hem af en toe ook IRL
Tja, The Beatles hebben niet minder originele platen gemaakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon deze niet kiezen of zo , vind 185 nog al erg veel
Vast wel, anders heeft vodaphone daar ook vast internetten via mobielquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heh![]()
Nee, ik bedoel: Jullie nemen afscheid van LL, maar waar hij naar toe gaat (Wonen in Ierland, toch) hebben ze toch ook internet uitgevonden, zodat hij soms toch even online kan zijn?
IRL = In real life.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heh![]()
Nee, ik bedoel: Jullie nemen afscheid van LL, maar waar hij naar toe gaat (Wonen in Ierland, toch) hebben ze toch ook internet uitgevonden, zodat hij soms toch even online kan zijn?
is ie goed?quote:
I knowquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
IRL = In real life.
Dus int echt.
En ierland is net iets verder reizen dan Waalwijk
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vast wel, anders heeft vodaphone daar ook vast internetten via mobiel
Snik snik , tnxquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer deelt tissues uit aan de dames en heren hier
Nu niet meer dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:34 schreef TearSong het volgende:
Oooh wat heb ik 'vroeger' vaak meegezongen met dit nummer. Heel hard en heel vals vrees ik
What's up?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer deelt tissues uit aan de dames en heren hier
IRL is heel toevallig óók de landcode naam zoals hij op de nummerplaten op de auto's in Ierland staat. Oftewel, Ierland = het echte levenquote:
Nu ben je xfactor waardigquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:34 schreef TearSong het volgende:
Oooh wat heb ik 'vroeger' vaak meegezongen met dit nummer. Heel hard en heel vals vrees ik
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu ben je xfactor waardig
Voor het ophangen van de was hebben ze ook het nieuws en de reclame uitgevonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
neeeeehhhhhh!!! ik ging heel even snel de was ophangen...word die plaat net gedraaid...wat erg!!! ik mis het compleet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft hier alles opgezegd , iedergeval voor een half jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Gaat L-L daar nu tijdelijk wonen of voorgoed
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
We're spirahahalihin'
Mn vriendje kijkt me verstoord aan... Wát? Mag ik niet zingen?
Je doelt op een van de meest vreselijke platen ooit gemaakt, die van The 4 Non Blonds?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben qua muziek enorm tolerant, kan zonder morren dágen naar Sky Radio luisteren zonder door te slaan en zit lachend een avondje Michael Bolton uit, maar er is een plaat waar ik wel zo'n ontiegelijke hekel aan heb... Wat is dit erg.
Van mij mag je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
We're spirahahalihin'
Mn vriendje kijkt me verstoord aan... Wát? Mag ik niet zingen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je doelt op een van de meest vreselijke platen ooit gemaakt, die van The 4 Non Blonds?
whehe npquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk! helaas ook die catherine geil...ik zap weer ff verder![]()
Dank voor de melding
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
IRL is heel toevallig óók de landcode naam zoals hij op de nummerplaten op de auto's in Ierland staat. Oftewel, Ierland = het echte leven
Of die mars lag er al een hele tijd. Die LUCHT!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef TearSong het volgende:
Als Michiel MARS al een beetje ruikt, wil dat dan zeggen dat z'n neus niet meer verstopt zit?
Helemaal wit uitgeslagen ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of die mars lag er al een hele tijd. Die LUCHT!
Is dat niet al like... heel oud?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben trouwens verslaafd aan iets nieuws, het ligt bij de action onder de naam 'Toffifee'.
Volgens mij bedoeld hij Careless whisperquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je doelt op een van de meest vreselijke platen ooit gemaakt, die van The 4 Non Blonds?
Daar kun je je plastic beker selection wel voor uit de kast halen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is dat niet al like... heel oud?
En plakkerig?
[statig]Geheel voor uw informatie: dit is niet ondergetekende[/statig]quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoe dronken was je op die foto?.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben trouwens verslaafd aan iets nieuws, het ligt bij de action onder de naam 'Toffifee'.
Nee. Anders was je echt een eenzame losert.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[statig]Geheel voor uw informatie: dit is niet ondergetekende[/statig]
Kreta-herinneringen. Bij het zwembad van mn hotel hadden ze alleen maar JJ-cd's.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Ahhhh dit is mijn vakantienummer, van beide vakanties afgelopen zomer.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Joncho het volgende:
Verdamt! Weer niet dat T-shirt gewonnen
ben juist blij dat mijn griep twee weken geleden was...ben nu aan de "nasnotter"quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Nederland heeft al een griepepidemie. Was vanavond op het nieuws.
Op het werk zijn we allemaal wel even ziekjes geweest , denk dat we even de dans ontspringenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Nederland heeft al een griepepidemie. Was vanavond op het nieuws.
Beide zijn lekkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan m ook kope![]()
of deze [ afbeelding ]
Oja, da's jouw favorietquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij Careless whisper
o ja, die is nog erger dan 4 non blonds iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij Careless whisper
hm, afgelopen week hier in het gezin iedereen ziek, behalve mijn vrouw. Laat zij nou net de enige zijn die een griepprik heeft gekregen.....quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op het werk zijn we allemaal wel even ziekjes geweest , denk dat we even de dans ontspringen
Sinds z'n snor tussen de weerkaart is blijven haken noem ik 'm LUDWIG!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waarom weet ik nog dat die gast Peter Timofeef heet?
Over nutteloze info onthouden zeg...
Winnen is leukerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan m ook kope![]()
of deze [ afbeelding ]
Mijn bril is een keer aan gort geslagen op het Leidseplein, en mijn reservebril was 'nogal' oud. Dat was irritant, een week lang met een veels te zwakke bril lopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Broekie het volgende:
Zo, hallo zeg, zo ineens zonder bril merk ik goed dat ik hem eigenlijk wel nodig heb.
Maarja, toch maar even af laten, hij zit vrij irritant op m'n neus. Vrijdag maar even langs die lieve dame van de brillenwinkel om te vragen of daar niet iets aan te doen valt
Wat is er irritant , die van mij wandelt nu steeds naar puntje van mijn neusquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Broekie het volgende:
Zo, hallo zeg, zo ineens zonder bril merk ik goed dat ik hem eigenlijk wel nodig heb.
Maarja, toch maar even af laten, hij zit vrij irritant op m'n neus. Vrijdag maar even langs die lieve dame van de brillenwinkel om te vragen of daar niet iets aan te doen valt
Noro virusquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Nog geen last van griep gehad, maar ik voel nu toch wel de spaghetti van vanavond omhoog komen.
Ik heb niet eens een reservebriil. Ik heb niet reservebrilcentjes namelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn bril is een keer aan gort geslagen op het Leidseplein, en mijn reservebril was 'nogal' oud. Dat was irritant, een week lang met een veels te zwakke bril lopen
sorrie...heb ik vorige keer niet goed genoeg mn best gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Broekie het volgende:
Dan zijn de pootjes weer aan ombuiging toe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is er irritant , die van mij wandelt nu steeds naar puntje van mijn neus
Cosie!quote:
quote:Galo is the name of both a tribe living in, and a language spoken in, West Siang District, part of East Siang District, and part of Upper Subansiri District of Arunachal Pradesh, North East India.
I think soquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Boy the word you're lookin' for?
A chick in the rehab. Zou het over Amy W gaan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef Christiaan het volgende:
Britney OK, maar Rihanna.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Euhhhhh![]()
Geef dan maar die Mars
quote:
Je hebt vorige keer wél goed je best gedaan, want daarna zat ie niet meer scheef. Maar inderdaad, hij klemt wel nog steeds een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie...heb ik vorige keer niet goed genoeg mn best gedaanklemt ie?
`quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef TearSong het volgende:
[..]
Al is het te hopen dat het afhandelen van dit soort dingen bij 3fm al iets aan de beterende hand is. Ik wacht nog steeds op een dvd over Johan Cruijff die ik 2 jaar geleden heb gewonnen
Ze mogen hem houden
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
@maw: Dus als mn moeder vraagt of dingen zomaar pootjes krijgen, om weg te lopen, lieg ik niet meer als ik 'ja' antwoord? ;-).
quote:
briefje onder de deur door schuiven dat je MARS wilquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]![]()
![]()
Pfff begin trek te krijgen maar geen zin om bij die dames in te breken :/
haha zou het gewoon doen exact 2 jaar later dan op het kaartje staatquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef TearSong het volgende:
[..]
Er zaten ook kaartjes bij voor 'iets' op het circuit van zandfoort maar ja, om daar nou 2 jaar te laat op te komen dagen
Heb medelijde met jequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]![]()
![]()
ah joh... Voetbalquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Wat een DRAMA in R'dam.. damn. Betwijfel of het de beste optie is om Verbeek te dumpen.. Maar ja, zonder vertrouwen van de spelersgroep zit er haast niets anders op dan het ontslaan van de trainer.
Opvallend is wel dat de resultaten ongeacht welke trainer er loopt nagenoeg hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Wat een DRAMA in R'dam.. damn. Betwijfel of het de beste optie is om Verbeek te dumpen.. Maar ja, zonder vertrouwen van de spelersgroep zit er haast niets anders op dan het ontslaan van de trainer.
Je mag straks leuke oogschaduw voor je zelf uitzoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar da's wel heel erg misgegaan dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef TearSong het volgende:
[..]
Er zaten ook kaartjes bij voor 'iets' op het circuit van zandfoort maar ja, om daar nou 2 jaar te laat op te komen dagen
Ik zeg: ruilhandel! Verbeek naar Utrecht, van Hanegem naar Rotterdam en dan kijken of de clubs er ook maar iets op vooruit gaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Janneke...jij krijgt NOGSTEEDS een EkstraWeekend pakket met tshirtquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar da's wel heel erg misgegaan dan!
Vind ik niet zo netjes eigenlijk. Bij wie had je ze gewonnen?
Volgens mijn huisarts had onze oudste zoon dat, en aangezien ik dezelfde verschijnslenen had.... het heerst in ieder geval in Amsterdam West.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat niet in het VU-ziekenhuis? Is wel het dichtstbijzijnde ziekenhuis
tja... vertrouwen in de trainer... te hard trainen heb ik al meerdere malen gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Is helaas een waarheid, maar zullen we maar niet hard in Rotterdam en omgeving roepenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat de resultaten ongeacht welke trainer er loopt nagenoeg hetzelfde zijn.
Van Hanegem naar Feyenoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik zeg: ruilhandel! Verbeek naar Utrecht, van Hanegem naar Rotterdam en dan kijken of de clubs er ook maar iets op vooruit gaan
Alsjeblieft niet. Was net blij dat we Van Hanegem niet meer op de Nederlandse velden hoeven mee te makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik zeg: ruilhandel! Verbeek naar Utrecht, van Hanegem naar Rotterdam en dan kijken of de clubs er ook maar iets op vooruit gaan
Idd, Been zou wel gek zijn als hij daar naartoe gaat. Denk serieus dat Van Hanegem wel eens een aardige oplossing kan zijn, die trekt zich toch geen ruk aan van wie dan ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat de resultaten ongeacht welke trainer er loopt nagenoeg hetzelfde zijn.
Precies! dat zegt toch genoeg, lijkt mij. Iets zegt mij dat er aan het eind van dit seizoen een grote bezem door de huidige selectie gaat van Feyenoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb m gezegd dattie t mag laten zittenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janneke...jij krijgt NOGSTEEDS een EkstraWeekend pakket met tshirt
TJIBBE!!!! waar blijft dat voor Janneke
Laat het maar in West blijven danquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mijn huisarts had onze oudste zoon dat, en aangezien ik dezelfde verschijnslenen had.... het heerst in ieder geval in Amsterdam West.
En dat tegen salaris waartegen wij flink mogen opkijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
tja... vertrouwen in de trainer... te hard trainen heb ik al meerdere malen gehoord.
Stelletje verwende pubers moeten zich niet aanstellen en dat gras opvreten. Ze leiden voor menigeen jongetje een droomleven, en dan gaan ze nog zitten klagen als ze 2x per dag 1,5 uur moeten geven. Mensen op de bouw doen niks anders en dat 8 uur op een dag!
neeehquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb m gezegd dattie t mag laten zitten
De supporters van Feyenoord zijn ook niet gek hoor, die zien dit ook. Die geven ook niet de trainer de schul, die weten ook wel dat het veel dieper in de club zit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is helaas een waarheid, maar zullen we maar niet hard in Rotterdam en omgeving roepen
Als ik daar mag wonenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
JT
Wie komt er m'n bovenburen ombrengen? Ze houden weer een feestje met wansmaakmuziek volgens mij.
Vind van Hanegem geweldig , wat een karakterquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Was net blij dat we Van Hanegem niet meer op de Nederlandse velden hoeven mee te maken
Pfft geen idee meer. Weet alleen nog dat het een middagprogramma is. Heb er nog wel over gemaild naar 3FM en kreeg toen te horen dat ik de DJ moest mailen die de prijs had weggegeven..wel nog gedaan maar niks meer gehoordquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar da's wel heel erg misgegaan dan!
Vind ik niet zo netjes eigenlijk. Bij wie had je ze gewonnen?
Hoe vaak wordt deze loze belofte gedaan? Die bezem laat nog wat redelijk vuil liggen, zoals André Bahia.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies! dat zegt toch genoeg, lijkt mij. Iets zegt mij dat er aan het eind van dit seizoen een grote bezem door de huidige selectie gaat van Feyenoord.
Ik doe mijn best de verspreiding tegen te gaanquote:
Tja... woensdag he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
JT
Wie komt er m'n bovenburen ombrengen? Ze houden weer een feestje met wansmaakmuziek volgens mij.
wat moet ik dan wel niet zeggen op dit moment over "mijn" Rodaquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
De supporters van Feyenoord zijn ook niet gek hoor, die zien dit ook. Die geven ook niet de trainer de schul, die weten ook wel dat het veel dieper in de club zit.
Wat dat betreft zie ik als Ajacied wel wat overeenkomsten....
das wel lief zegquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef TearSong het volgende:
[..]
Pfft geen idee meer. Weet alleen nog dat het een middagprogramma is. Heb er nog wel over gemaild naar 3FM en kreeg toen te horen dat ik de DJ moest mailen die de prijs had weggegeven..wel nog gedaan maar niks meer gehoord
Het is gelukkig vaak genoeg goed gegaan hoor1x kaartjes gewonnen voor UB40 (ja...stonden we daar tussen de 50-plussers) en uiteindelijk bleek dat er niet genoeg kaartjes waren (er was meer weggegeven dan ze hadden geloof ik?), toen heeft er iemand van 3FM aangeboden om voor het concert elkaar te ontmoeten en toen heeft hij zijn kaartjes weggegeven
Die bovenste regel he, dat is precies waarom de man zo populair is onder de supporters. De ploeg zal nu heeeeeeeel snel moeten presteren want ik denk dat een boel supporters een aantal spelers meer dan zat is. Ik denk dat de rust nog lang niet is weergekeerd in Rotterdam.. We zullen het wel zien hoe het gaat tegen Heerenveenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef LeonH het volgende:
tja... vertrouwen in de trainer... te hard trainen heb ik al meerdere malen gehoord.
Stelletje verwende pubers moeten zich niet aanstellen en dat gras opvreten. Ze leiden voor menigeen jongetje een droomleven, en dan gaan ze nog zitten klagen als ze 2x per dag 1,5 uur moeten geven. Mensen op de bouw doen niks anders en dat 8 uur op een dag!
Maar hij heeft meer gemaakt dan alleen dit plaatjequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gouwe ouwe van Jason!
(dat iemand dat nog aanvraagt zeg. Gewoon even een uurtje of zo wachten op welk tijdstip dan ook en je hoort hem vanzelf langskomen)
Ik blijf 'm leuk vinden trouwens.
Uzi of AK-47?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
JT
Hey maar zat z'n vrouw niet in dat kookprogramma? Hup, gezellig eten met Gerard en dan met z'n vrouw in de keukenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das wel lief zeg![]()
T enige wat ik nooit heb gehad was t etentje met Gerard wat hij beloofde
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gouwe ouwe van Jason!
(dat iemand dat nog aanvraagt zeg. Gewoon even een uurtje of zo wachten op welk tijdstip dan ook en je hoort hem vanzelf langskomen)
Ik blijf 'm leuk vinden trouwens.
We hadden 'm in het Nederlands vertaald voor onze Oudejaars muziekquiz.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
dat stukkie van *my breath fogged up the glass* vind ik leuk
ons Rodaquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat moet ik dan wel niet zeggen op dit moment over "mijn" Roda
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hey maar zat z'n vrouw niet in dat kookprogramma? Hup, gezellig eten met Gerard en dan met z'n vrouw in de keuken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
409x. Schijnbaar heb ik 1'tje gemist.
Hoe kan dat nou Hans?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Met Uzi hoef je niet meer te meppen alles is dan al wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met een AK47 kun je beter meppen als ze te dichtbij komen.
ja en dan hebben we de meeste punten wel weer binnengehaald voor de rest van het seizoenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ons Roda
zondag 3 punten tegen psv![]()
![]()
Ik heb em nog niet gehoord. Vind The Fallen wel prettig. Die wordt een beetje genegeerd door 3FM. Je kon er zelfs niet op stemmen bij Stenders' canonquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Vergis ik me of heb ik Franz nog niet gehoord vanavond?
Zijn weder antwoord ook nog nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb de plaat voor LL nog niet gehoord
Ndoei !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ik mn radio uitzet, en mn iTunes. Ik wens iedereen nog een pretttige avond. Bye
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
Ik deed net 'n cd in m'n iBook. M'n iBook maakte een geluid dat leek op MARS!
nee nee,volgende zaterdag ook nog een puntje bij Heerenveenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja en dan hebben we de meeste punten wel weer binnengehaald voor de rest van het seizoen![]()
doeidoeiquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ik mn radio uitzet, en mn iTunes. Ik wens iedereen nog een pretttige avond. Bye
Wel een bijzonder goede gok!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
MARS?quote:
Tis een schande! Als zelfs jij niet meer 24 uur per dag luistert...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uitermate teleurstellend natuurlijk..
Is die jingle er trouwens al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:14 schreef MichielV het volgende:
Ik voel een FOK-momentje opkomen!
Ik denk eerder iets wat al eerder is bedacht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welke grap heb je nu weer hier gelezen?
'k denk eerder dat Michiel doelt op het L-L momentjequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welke grap heb je nu weer hier gelezen?
Ruik je hem ook al? *sniff*quote:
Goh.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k denk eerder dat Michiel doelt op het L-L momentje
Koffie heb ik net op en door de week drink ik geen bier. Wel een kwark momentjequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee Koffie Bier momentje
quote:
hehe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
Tis een schande! Als zelfs jij niet meer 24 uur per dag luistert...
DIE LUCHT!!!!quote:
Dat is de enige echte FOK! lucht..maakt de neusgaten open bij verkoudheidquote:
http://www.myspace.com/santogoldquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens Santogold te zijn. Ik schreef ook al SantAgold
Thanks !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/santogold
Nu pas? Je staat zelfs in Michiel's boek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me ineens een enorme nerd
Bedankt Michiel
Jij ook al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Michiel
Santagoldquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens Santogold te zijn. Ik schreef ook al SantAgold
Ik ben dat punt dus allang voorbijquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Michiel
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef donutsarenasty het volgende:
hoor jij wat michiel zegt?
tikketikketik
tikketikketikketikketikketik
Haha, die naam is strategisch gekozenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Santagold. Zit nog met Santaclaus in m'n hoofd kennelijk.
Oh ja da's waarquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu pas? Je staat zelfs in Michiel's boek.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Mede uitgekozen wegens de tekst en titel trouwens, aangezien het in Ierland volgens mij ook best kan regenen, net als in NL.
Alliteratie = Medeklinkers aan het begin van beklemtoonde lettergrepen rijmen:quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Litton Lane Lul Lekker naar ierland gaan
dat is 4x een L achter elkaar
Ik hoorde het niet, wat zei hij? Ik zat even m'n computer opnieuw op te starten (CD zit nog steeds muurvast).quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef donutsarenasty het volgende:
tikketikketik
tikketikketikketikketikketik
Hoe zou dat nou komen?quote:
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Brennel het volgende:
Mooi gesproken Michiel
En dan zo'n mooi liedje erbij![]()
L-L: geniet van deze grote stap man! Dat je je maar snel helemaal mag settelen in Ierland
ah je was me voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Mede uitgekozen wegens de tekst en titel trouwens, aangezien het in Ierland volgens mij ook best kan regenen, net als in NL.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vinden
Ja, ik had bij mijn vorige werk een Ier als baas. Zat ik daar met mijn weeralarm voor stevige storm. Zijn commentaar: "Noemen jullie dit een storm??"quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Je vergeet de groene ogen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |