Je moet het eerst laten afkoelen. Of ovenwanten gebruiken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Drop it like it's hot.... moet dat nou?
Eens. Handen is ook leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Drummerskwaaltje. Ik zit eigenlijk nooit stil met mijn voeten, benen. Altijd wel een beatje te tikken![]()
ze mochten over hun plaat lullen en m zingen...wel binnen 5 minuten. Nou tijdens die 5 minuten drukte Giel perongeluk op n knopje waardoor de boel ff stil viel..kon ie niks aan doen. Snel weer aangezet, en toen waren de 5 minuten om...ze waren echt pissedquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef TearSong het volgende:
[..]
Was dat dat gesprek over dat hij het nummer niet volledig gedraaid had? Ik viel er middenin en ik vroeg me al af wie hij aan de lijn had
Giel is dan ook wel zo'n flippo dat hij dan niet even sorry zegt en het hersteltquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze mochten over hun plaat lullen en m zingen...wel binnen 5 minuten. Nou tijdens die 5 minuten drukte Giel perongeluk op n knopje waardoor de boel ff stil viel..kon ie niks aan doen. Snel weer aangezet, en toen waren de 5 minuten om...ze waren echt pissed![]()
![]()
Nouja, wel of niet eerst laten afkoelen is een beetje afhankelijk van wát (of wiequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je moet het eerst laten afkoelen. Of ovenwanten gebruiken.
De flarden die ik er van opvang hebben mij nog niet doen overtuigen.... maar ik ontloop het ook echt 's morgens want anders kom ik weer met een pesthumeur op mijn werk aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen heb Giel niet zo irritant meer gevonden als daarvoor , merk per uitzending vooruitgang in zijn doen en laten.
Reeds af te halen bij je lokale torrentboerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Timo20 het volgende:
Het aftellen is trouwens begonnen: nog 14 dagen tot de release van de nieuwe Bruce Springsteen cd![]()
![]()
Als het zo heet is dat je het meteen laat vallen heb je er weinig aan. Straks gaat het nog kapot.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, wel of niet eerst laten afkoelen is een beetje afhankelijk van wát (of wie) er zo heet is
Idd jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, wel of niet eerst laten afkoelen is een beetje afhankelijk van wát (of wie) er zo heet is
hij zei sorrie voor dat stilvallen...dat hun op hoge poten de toko uitstampten kon hij niet zo veel aan doen...hij had niet eens de kans om sorrie te zeggen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is dan ook wel zo'n flippo dat hij dan niet even sorry zegt en het herstelt
Maar 'wij' drummers hebben dan een nieuwe beat die ze op 'et drumstel willen uitproberen, ten minste ik danquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind mensen die naast mij zitten en met hun been aan het "drummen" zijn hoogst irritant
Kwestie van de juiste aanpak, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het zo heet is dat je het meteen laat vallen heb je er weinig aan. Straks gaat het nog kapot.
Twee vrienden op de middelbare school zaten een keer in een Duitse trein te drummen op t tafeltje, hun benen, de bank, de prullenbakjes, met zn tweeën, klonk echt super stoer, vonden ze in de trein ook..., behalde die duitse conducteursquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar 'wij' drummers hebben dan een nieuwe beat die ze op 'et drumstel willen uitproberen, ten minste ik dan
Thanx honeyquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef drummerdude het volgende:
Oh you look so beautiful tonight!
Jij gooit het liefst alles door de kamer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste aanpak, letterlijk en figuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |