quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
kreeg net n Twitter van L-L..hij heeft een afscheidsplaat voor ons allemaal aangevraagd![]()
Lief heh
Akkefietje, Gister, Roel, wat is dr gebeurt?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er sowieso al bij op 16 februari
Is Roel hier nog geweest sinds het akkefietje van gisteren?
Dat is het origineel van robyn volgensmijquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef drummerdude het volgende:
Staat dit nummer niet op FIFA 2006 ofzo?
Ik hoop dat hij hier blijft komen. Goede gast is het.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
kreeg net n Twitter van L-L..hij heeft een afscheidsplaat voor ons allemaal aangevraagd![]()
Lief heh
Richt je boxen op de muur, zet de subwoofer helemaal open en blaas ze die kamer naast je uit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Jullie hebben nu officieel last van mij... er is naast mij (naast de muur) een damesparty aan de gang... make-upjes enzo... dus ik ben verbannen naar de kleine slaapkamer waar ik dus nu zit achter de PC
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Jullie hebben nu officieel last van mij... er is naast mij (naast de muur) een damesparty aan de gang... make-upjes enzo... dus ik ben verbannen naar de kleine slaapkamer waar ik dus nu zit achter de PC
En net even 14 podcasts van Ekdom op m'n smartphone geduwd.
Dus hoi
Dan word ik het huis uitgeschopt door mijn vriendinquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Richt je boxen op de muur, zet de subwoofer helemaal open en blaas ze die kamer naast je uit!
Voor jullie dames wel jaquote:
Dat kreeg ik net via SMS.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Lief heh
gelukkigquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat kreeg ik net via SMS.
Hij gaat nu uit eten dus kan helaas niet zelf luisteren... maar hij luistert terug vanavond!
Heyquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus hoi
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus hoi
oeh ja The Killersquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef drummerdude het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben benieuwd of-ie ook echt gedraaid wordt
Of heeft Michiel t je nu ook daadwerkelijk toegezegd?
(leest michiel hier vanavond mee eigentlich?)
Huh? Welke Michiel bedoel je??quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Drama , straks mag je vrouw er wat van hebben als gastvrouwquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus hoi
Michiel leest altijd mee op momenten waarop je 't niet verwacht, en jaagt dan af en toe een zeikerd weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben benieuwd of-ie ook echt gedraaid wordt
Of heeft Michiel t je nu ook daadwerkelijk toegezegd?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:laatste bezoek: 4 minuten, 8 seconden geleden.
Denk dat je dat straks wel door twittertquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoelaat die plaat voor hem komt
Understatement van het jaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Maroon 5 ? Daar heb ik niet zo heel veel mee.
Roel is nog niet van de schrik bekomenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel leest altijd mee op momenten waarop je 't niet verwacht, en jaagt dan af en toe een zeikerd weg.
Klopt, die ging nog wel ja, maar het is nu vooral echt weinig boeiende muziek geworden, imho.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:51 schreef Timo20 het volgende:
Understatement van het jaar
En dat terwijl hun eerste cd nog redelijk mee valt
Was hij verdwaalt dat hij niet naar amsterdam gingquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb vandaag Max Westerman als klant in de winkel gehad..... En naar de oogarts gestuurd, zn linkeroog doet niet helemaal goed mee.
Hij was zo blij met mn eerlijke advies dat ik een schouderklop en een ferme handdruk![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb vandaag Max Westerman als klant in de winkel gehad..... En naar de oogarts gestuurd, zn linkeroog doet niet helemaal goed mee.
Hij was zo blij met mn eerlijke advies dat ik een schouderklop en een ferme handdruk![]()
![]()
neeh, hij woont tijdelijk bij zn pa en moequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was hij verdwaalt dat hij niet naar amsterdam ging
VEENSTRA VEENSTRA!quote:
En nu begin jij ook al over Roel. Wat's de gebeurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel is nog niet van de schrik bekomen
Hoe voelt hans zich , al beter dan een dood vogeltje ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hehe, toch nog iemand die 'm maakt.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
VEENSTRA VEENSTRA!
Ik kan die zin ook echt niet horen zonder dat te zeggen (leuk als je twee michiels kent)
en ik al in de oogmeetruimte.."U lijkt zo op iemand van TV" En hij zo van:"ohjaaaaahhhh?????"quote:
Roel was de hele week als een klein kind aan het janken op alles wat hem niet zinde, hij kreeg van meerdere kanten even de wind terug. Alleen sindsdien niet meer teruggezien ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En nu begin jij ook al over Roel. Wat's de gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |