quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
Kaiser? Ik dacht dat Michiel naar Kim Wilde?!
Geniaal nummer is datquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vlak voor MetMichiel had ik nog ff Pioneer to the Falls opgezet
Hier begint het ook te komen... grom! Naja, beter schap Themauster! Trustenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef themauster het volgende:
bleugh ziek![]()
Kruip zo lekker onder de wol met 3fm op de achtergrond
Tot morgen
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Under Pressure? shit.... Ice Ice Baby ! Ook leuk.
Het is alleen 9 van de 10 keer Vanilla Ice.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?
En dan is het toch weer Vanilla IceOok niks mis mee heur, lekker fout
Begin is zo identiekquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef LeonH het volgende:
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?
En dan is het toch weer Vanilla IceOok niks mis mee heur, lekker fout
Yooooooooooquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin is zo identiek. Maar inderdaad deze is ook heel aardig. Kan zelfs een redelijk stukje meerappen
Haha coolquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef TC_Artemis het volgende:
Grappig Christiaan, ik ben precies 1 dag ouder
Ja! Ofquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
of Thoughts of a dying Atheist![]()
of Butterflies and Hurricanes![]()
Zó dramatisch vind ik dit nummer niet eens.quote:
quote:
Oeh! Dat werd ook tijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg nou wat, de reply-sms is weer ingesteld! Sinds hoe lang is dat al? Heb geloof ik al in tijde geen sms meer gestuurd tijdens Met Michiel...
Wel een compleet ander Britney geluid, damn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Christiaan het volgende:
Zó dramatisch vind ik dit nummer niet eens.
dank voor je sms, hij is binnen en gelezen! waar zou ik zonder jouw brijdage zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh! Dat werd ook tijd
Wat is ie nu eigenlijk?
Wat ik met Tijdmachine heb, hebben jullie met die nieuwe Britney.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja echt een vette plaat die nieuwe Britney Spears
Hoiquote:
Ik heb het ook met Tijdmachine... ik ga morgen even langs de dokterquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat ik met Tijdmachine heb, hebben jullie met die nieuwe Britney.
niet meer gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er sowieso al bij op 16 februari
Is Roel hier nog geweest sinds het akkefietje van gisteren?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Feivel1 het volgende:Tijdmachine
.
Sorry. Ik vind 'm wel leuk!.
Oeh, vertel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb mail gehad van de hoogste bieder van de set van DJ Sandstorm![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |