Oeh! Dat werd ook tijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg nou wat, de reply-sms is weer ingesteld! Sinds hoe lang is dat al? Heb geloof ik al in tijde geen sms meer gestuurd tijdens Met Michiel...
Wel een compleet ander Britney geluid, damn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Christiaan het volgende:
Zó dramatisch vind ik dit nummer niet eens.
dank voor je sms, hij is binnen en gelezen! waar zou ik zonder jouw brijdage zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh! Dat werd ook tijd
Wat is ie nu eigenlijk?
Wat ik met Tijdmachine heb, hebben jullie met die nieuwe Britney.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja echt een vette plaat die nieuwe Britney Spears
Hoiquote:
Ik heb het ook met Tijdmachine... ik ga morgen even langs de dokterquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat ik met Tijdmachine heb, hebben jullie met die nieuwe Britney.
niet meer gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er sowieso al bij op 16 februari
Is Roel hier nog geweest sinds het akkefietje van gisteren?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Feivel1 het volgende:Tijdmachine
.
Sorry. Ik vind 'm wel leuk!.
Oeh, vertel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb mail gehad van de hoogste bieder van de set van DJ Sandstorm![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |