Als je nou een tijdmachine had kon je vooruit spoelenquote:
Binnenkort, als Bert er weer is tussen 01u en 04u, lijkt me 'n goed plan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi! Wnn gaan we weer eens een keertje nachtbraken samen?
Hm... dus hij keert nog terug?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef 3FMaster het volgende:
Hij is 'volgens geruchten en bronnen' neergeschoten door Negativ, die met de noorderzon is vertrokken (Hij is dus op Noorderslag) Hij is wel geraakt, maar niet erg.
Tijdmachine
Hoiiii!quote:
Ah, goed research-werk weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef -Hans- het volgende:
De Giel die hier sinds dinsdag post is dus wel de echte Giel Beelen. Ik zag het forum op de cam en ik kom een "bekend" ip-adres tegen - op het tijdstip van zijn reacties - in de access-log van mijn webserver. Dus als er mensen zijn die twijfelen doe het niet want het is inderdaad Giel Beelen die hier post onder de naam Giel.Beelen.
Staat die niet al in de OP dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, goed research-werk weer.
Leuk dat we er dus nog een 3FM-jock bij hebben hier. Tijd om de OP te updaten.
Nu je 't zegt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Staat die niet al in de OP dan?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
De nummer 5 van vandaag gaat nog wel flink stijgen de komende periode.. Wat een hit gaat dat worden. Een Megahit ?![]()
Milow nog op 1, damn !
Of Muse.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik vind dat er iets van interpol gedraait moet worden
Zeker leuk dat ook Giel hier nu post. Ik weet niet of het blijvend is, maar dat hij hier post siert hem welquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Ah, goed research-werk weer.
Leuk dat we er dus nog een 3FM-jock bij hebben hier. Tijd om de OP te updaten.
Ja! Maar niet TIRO. Stockholm Syndrome of zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Hmm beide oke! iets van Absolution zou er wel in gaan
Vlak voor MetMichiel had ik nog ff Pioneer to the Falls opgezetquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik vind dat er iets van interpol gedraait moet worden
Akkoord!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja! Maar niet TIRO. Stockholm Syndrome of zo!
quote:
quote:
quote:
Werkdag zit er weer op. Nu de week nogquote:
Ik herinner me nog een topicreeks over een verlaten bos met allemaal vreemde dingen en kale plekken erin... en die twee users verdwenen toen opeens van de aardbodem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef 3FMaster het volgende:
Lang leve de geruchte!
Dat kunnen wij hier op FOk! Beter
of Thoughts of a dying Atheistquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja! Maar niet TIRO. Stockholm Syndrome of zo!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
Kaiser? Ik dacht dat Michiel naar Kim Wilde?!
Geniaal nummer is datquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vlak voor MetMichiel had ik nog ff Pioneer to the Falls opgezet
Hier begint het ook te komen... grom! Naja, beter schap Themauster! Trustenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef themauster het volgende:
bleugh ziek![]()
Kruip zo lekker onder de wol met 3fm op de achtergrond
Tot morgen
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Under Pressure? shit.... Ice Ice Baby ! Ook leuk.
Het is alleen 9 van de 10 keer Vanilla Ice.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?
En dan is het toch weer Vanilla IceOok niks mis mee heur, lekker fout
Begin is zo identiekquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef LeonH het volgende:
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?
En dan is het toch weer Vanilla IceOok niks mis mee heur, lekker fout
Yooooooooooquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin is zo identiek. Maar inderdaad deze is ook heel aardig. Kan zelfs een redelijk stukje meerappen
Haha coolquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef TC_Artemis het volgende:
Grappig Christiaan, ik ben precies 1 dag ouder
Ja! Ofquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
of Thoughts of a dying Atheist![]()
of Butterflies and Hurricanes![]()
Zó dramatisch vind ik dit nummer niet eens.quote:
quote:
Oeh! Dat werd ook tijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg nou wat, de reply-sms is weer ingesteld! Sinds hoe lang is dat al? Heb geloof ik al in tijde geen sms meer gestuurd tijdens Met Michiel...
Wel een compleet ander Britney geluid, damn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Christiaan het volgende:
Zó dramatisch vind ik dit nummer niet eens.
dank voor je sms, hij is binnen en gelezen! waar zou ik zonder jouw brijdage zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh! Dat werd ook tijd
Wat is ie nu eigenlijk?
Wat ik met Tijdmachine heb, hebben jullie met die nieuwe Britney.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja echt een vette plaat die nieuwe Britney Spears
Hoiquote:
Ik heb het ook met Tijdmachine... ik ga morgen even langs de dokterquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat ik met Tijdmachine heb, hebben jullie met die nieuwe Britney.
niet meer gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er sowieso al bij op 16 februari
Is Roel hier nog geweest sinds het akkefietje van gisteren?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Feivel1 het volgende:Tijdmachine
.
Sorry. Ik vind 'm wel leuk!.
Oeh, vertel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb mail gehad van de hoogste bieder van de set van DJ Sandstorm![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
kreeg net n Twitter van L-L..hij heeft een afscheidsplaat voor ons allemaal aangevraagd![]()
Lief heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |