ah joh... Voetbalquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Wat een DRAMA in R'dam.. damn. Betwijfel of het de beste optie is om Verbeek te dumpen.. Maar ja, zonder vertrouwen van de spelersgroep zit er haast niets anders op dan het ontslaan van de trainer.
Opvallend is wel dat de resultaten ongeacht welke trainer er loopt nagenoeg hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Wat een DRAMA in R'dam.. damn. Betwijfel of het de beste optie is om Verbeek te dumpen.. Maar ja, zonder vertrouwen van de spelersgroep zit er haast niets anders op dan het ontslaan van de trainer.
Je mag straks leuke oogschaduw voor je zelf uitzoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]![]()
![]()
Pfff begin trek te krijgen maar geen zin om bij die dames in te breken :/
Maar da's wel heel erg misgegaan dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef TearSong het volgende:
[..]
Er zaten ook kaartjes bij voor 'iets' op het circuit van zandfoort maar ja, om daar nou 2 jaar te laat op te komen dagen
Ik zeg: ruilhandel! Verbeek naar Utrecht, van Hanegem naar Rotterdam en dan kijken of de clubs er ook maar iets op vooruit gaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Janneke...jij krijgt NOGSTEEDS een EkstraWeekend pakket met tshirtquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar da's wel heel erg misgegaan dan!
Vind ik niet zo netjes eigenlijk. Bij wie had je ze gewonnen?
Volgens mijn huisarts had onze oudste zoon dat, en aangezien ik dezelfde verschijnslenen had.... het heerst in ieder geval in Amsterdam West.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat niet in het VU-ziekenhuis? Is wel het dichtstbijzijnde ziekenhuis
tja... vertrouwen in de trainer... te hard trainen heb ik al meerdere malen gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Is helaas een waarheid, maar zullen we maar niet hard in Rotterdam en omgeving roepenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat de resultaten ongeacht welke trainer er loopt nagenoeg hetzelfde zijn.
Van Hanegem naar Feyenoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik zeg: ruilhandel! Verbeek naar Utrecht, van Hanegem naar Rotterdam en dan kijken of de clubs er ook maar iets op vooruit gaan
Alsjeblieft niet. Was net blij dat we Van Hanegem niet meer op de Nederlandse velden hoeven mee te makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik zeg: ruilhandel! Verbeek naar Utrecht, van Hanegem naar Rotterdam en dan kijken of de clubs er ook maar iets op vooruit gaan
Idd, Been zou wel gek zijn als hij daar naartoe gaat. Denk serieus dat Van Hanegem wel eens een aardige oplossing kan zijn, die trekt zich toch geen ruk aan van wie dan ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat de resultaten ongeacht welke trainer er loopt nagenoeg hetzelfde zijn.
Precies! dat zegt toch genoeg, lijkt mij. Iets zegt mij dat er aan het eind van dit seizoen een grote bezem door de huidige selectie gaat van Feyenoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb m gezegd dattie t mag laten zittenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janneke...jij krijgt NOGSTEEDS een EkstraWeekend pakket met tshirt
TJIBBE!!!! waar blijft dat voor Janneke
Laat het maar in West blijven danquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mijn huisarts had onze oudste zoon dat, en aangezien ik dezelfde verschijnslenen had.... het heerst in ieder geval in Amsterdam West.
En dat tegen salaris waartegen wij flink mogen opkijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
tja... vertrouwen in de trainer... te hard trainen heb ik al meerdere malen gehoord.
Stelletje verwende pubers moeten zich niet aanstellen en dat gras opvreten. Ze leiden voor menigeen jongetje een droomleven, en dan gaan ze nog zitten klagen als ze 2x per dag 1,5 uur moeten geven. Mensen op de bouw doen niks anders en dat 8 uur op een dag!
neeehquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb m gezegd dattie t mag laten zitten
De supporters van Feyenoord zijn ook niet gek hoor, die zien dit ook. Die geven ook niet de trainer de schul, die weten ook wel dat het veel dieper in de club zit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is helaas een waarheid, maar zullen we maar niet hard in Rotterdam en omgeving roepen
Als ik daar mag wonenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef Cee het volgende:
JT
Wie komt er m'n bovenburen ombrengen? Ze houden weer een feestje met wansmaakmuziek volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |