Vergeet niet dat ALLE kinderen dat worden..... echt, ze zijn zo beinvloedbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Dat joch wordt wel gehersenspoeld trouwens zeg
Nee toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is t niet een meid bij Idols oid die dr nadoet?
Niet echt of echt niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee toch?. Geen idee eigenlijk.. volg Idols niet echt
.
Ik ook niet, maar mn vriendin welquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee toch?. Geen idee eigenlijk.. volg Idols niet echt
.
Ik ben ook nog steeds fan van de Beach Boys omdat dat het leukste cassettebandje uit m'n moeders collectie wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ALLE kinderen dat worden..... echt, ze zijn zo beinvloedbaar.
Het feit dat ik zo gestoord van muziek en radio ben komt ook allemaal door mijn moeder
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je bent niet te enige *knuff geeft*
De webstream-URL van 3FM is gewijzigd, en volgens mij gebruikt niemand die pagina meer... behalve jij dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb jij enig idee waarom de stream op http://webtv.florisd.nl/3fm niet meer werkt ? 't is sinds SR 2008.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iets meer respect voor een MAC graag
Ohh dat heb ik al helemaal nooit gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ook niet, maar mn vriendin wel![]()
Volgens mij was t trouwens So you wanna be a Popstar of zo iets
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeeeeeel erg bedankt namens LL!
KPN Swing, witte sportsokken (soms!), geen Hyves, geen Twitter, geen MySpace, geen msn en de enigste checker van de webstream url. Ik loop weer hopeloos achterquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
De webstream-URL van 3FM is gewijzigd, en volgens mij gebruikt niemand die pagina meer... behalve jij dan.
Zal 'm zo wel even aanpassen, eerst even douchen.
Ik wist niet dat het van Whitney Houston was, wel dat het Leona Lewis was...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, zie je, geen echte Whitny!
Topper!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, zie je, geen echte Whitny!
Zo past ie beter bij dit topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het van Whitney Houston was, wel dat het Leona Lewis...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
LittonLane zn kado op de radio
HIER
Tot morgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
ik ga hier nokken mensen... tot een andere keer
Ik denk morgenochtend![]()
![]()
Adiosquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
doeiiiquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
Slaap zequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
Vrouwen gepeupel is weer naar huis toequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
quote:
Ik heb er nog geen...quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is t niet een meid bij Idols oid die dr nadoet?
Ik had toen kaartjes voor een concert van Infadels en daar stonden ze overal, en ik heb er ook een keer eentje gewonnen met de popkwisquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen...
Paar maanden terug stond er dus één op een hoge paal op station Tilburg, maar dat vond ik zo hip, dat ik m heb laten staan, in plaats van m inhalig mee te nemen.
Vind t trouwens toch veel leuker om 'm fair & square te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |