Hij komt iig ff t stukkie luisteren, maar weet niet offie hier komt...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, komt Litton straks nog heel ff online?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naast dat irritante fluitje was ik dat valse gezang al na de re-play zat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij komt iig ff t stukkie luisteren, maar weet niet offie hier komt...?
Nou ja, hij is iig. wel een goede dj. Dat C & S Rabbering lopen af te zeiken zegt meer over ze zelf dan over Rabbering...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha! Ze hebben wel een punt in iedergeval. Met z'n eeuwige kleuterhouse.
iets van een rok en laarzen was het criteriumquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, anders kwamen we niet binnen...![]()
Terechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, anders kwamen we niet binnen...![]()
Geen slecht criterium.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iets van een rok en laarzen was het criterium![]()
Ik heb ook geen hoge pet van C&S op, maar Rabbering kan ik gewoon niet zo waarderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nou ja, hij is iig. wel een goede dj. Dat C & S Rabbering lopen af te zeiken zegt meer over ze zelf dan over Rabbering...
Nah, ik kwam er ook in met m'n puma's en broek hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iets van een rok en laarzen was het criterium![]()
Om die *** van een J geen luduvudu meer idd he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef Brennel het volgende:
Hihi, ik heb geen luduvudu hoorgaat een beetje lastig zonder (ex)vriend.
Nee joh, J is al láng verleden tijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Om die *** van een J geen luduvudu meer idd he?
Je kan veul beter krijgen, je moet m alleen nog ff tegenkomen!
(vrijezelle leuke FOK-mannen, allemaal naar station Arnhem!)
Kwam net ook foto's van de BBQ en van toen bij Muijs tegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
t is zo leuk om mn 3fm map door te spitten met al die leuke herinneringen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee joh, J is al láng verleden tijd
Ze moeten gewoon eerst zelf eens leren een heeeeeel klein beetje leuke show te maken voordat ze anderen gaan afzeiken. En over Rabbering`s muziek smaak moeten ze al helemaal niet zeiken, want wie zei nog eens dat ze die track van Milow de beste van het jaar vonden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hoge pet van C&S op, maar Rabbering kan ik gewoon niet zo waarderen.
TRusten Noorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Noortje. het volgende:
Gaat snel ineens.
Ik ga slapen, weltrusten en fijne avond!
doei Noorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Noortje. het volgende:
Gaat snel ineens.
Ik ga slapen, weltrusten en fijne avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |