Oja, dat ding is zelfs 2x opnieuw uitgebracht. Je hebt gelijk. uuhhm, bij de eerste re-release eigenlijk al.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Was je hem zat bij de re-release of de re-re-release?
Trustenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef LeonH het volgende:
zo mensen ik ga eens pitten.
Tot morgen!
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh? weet jij meer dan ik weet?
Was gratis te downloaden.quote:
Naast dat irritante fluitje was ik dat valse gezang al na de re-play zatquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat ding is zelfs 2x opnieuw uitgebracht. Je hebt gelijk. uuhhm, bij de eerste re-release eigenlijk al.
Ben benieuwd naar OMEN dan. Geen fatsoenlijke Youtube-clip kunnen vinden vooralsnogquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was gratis te downloaden.
Beetje zoals met Infadels. Play Blind was gratis te downloaden vorig jaar, maar Make Mistakes werd de single.
Vals en ongeïnteresseerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naast dat irritante fluitje was ik dat valse gezang al na de re-play zat.
laarzenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat was toen 11 januari toch?
Was echt leuk
[ afbeelding ]
(michiel, eliza, gerard, janneke, brenda)
[ afbeelding ]
Muisje en ik, let op de vingertjes vanachter t glas
geweldigquote:
Haha! Ze hebben wel een punt in iedergeval. Met z'n eeuwige kleuterhouse.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Rnie het volgende:
vandaag al 2 keer gehoort dat ze paul rabbering lopen te fucken.. bij de C en S show zeiden ze al dat paul rabbering slaapverwekkend was..en net bij metmichiel hadden ze het over het 'muzikale' gebrek van paul rabbering...:S van je collega's moet je het hebben!
Ja maar dat komt ook vanwege z'n kinderprogramma op tv denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha! Ze hebben wel een punt in iedergeval. Met z'n eeuwige kleuterhouse.
Terwijl Paul DE held was van SR 2008quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Rnie het volgende:
vandaag al 2 keer gehoort dat ze paul rabbering lopen te fucken.. bij de C en S show zeiden ze al dat paul rabbering slaapverwekkend was..en net bij metmichiel hadden ze het over het 'muzikale' gebrek van paul rabbering...:S van je collega's moet je het hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |