Die teksten van jullie over elkaar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
creatieve dames! Wat vinden we van de website nu?
Sorry voor mijn gespammaar meningen zijn belangrijk
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
"Dark blonde hair huh, and blue eyes?
WOW, that picture!![]()
Must...go...visit....Muis006....RIGHT NOW!
Rrrrooarrrhhhhh!"
Idd.quote:
hmpf ik vind een rechte pony PF ook goed staan, alleen moet ze dik volume in dat haar hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef Viking84 het volgende:
En PF: schuine pony is beslist véél leuker!.
Neeeeeeeeeeee!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
We slaan de lente gewoon over.
Oh noes,Danny de Munk
is vanavond bij Villa Felderhof en ik heb nu al een kwartier gemist!
.
Eh, jij bent een man en ik ben een vrouw en vrouwen hebben meestal meer verstand van dat soort zaken dan mannen behalve als die mannen gay zijn en dat ben jij niet geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmpf ik vind een rechte pony PF ook goed staan, alleen moet ze dik volume in dat haar hebben
Ja, maar ze wou er niet meer haar bij knippenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmpf ik vind een rechte pony PF ook goed staan, alleen moet ze dik volume in dat haar hebben
Maar wil dat niet zeggen dat vrouwen die gay zijn nog minder smaak hebben dan straight guysquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, jij bent een man en ik ben een vrouw en vrouwen hebben meestal meer verstand van dat soort zaken dan mannen behalve als die mannen gay zijn en dat ben jij niet geloof ik
Me neither. Ik ben te chicken voor de grote achtbanen, te oud voor de kinderzooi en word echt helemaal GESTOORD van al die gillende kinderen (en volwassenenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van pretparken.
PF, ik vind dat jij te wijsneuzerig bent vandaag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar wil dat niet zeggen dat vrouwen die gay zijn nog minder smaak hebben dan straight guys
Ja maar jij bent wel gay & een mantype dus heb je er heul geen kijk opquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, jij bent een man en ik ben een vrouw en vrouwen hebben meestal meer verstand van dat soort zaken dan mannen behalve als die mannen gay zijn en dat ben jij niet geloof ik
Awww koediekoediekoequote:
April en Mei vallen beide in de lente en dan is het meestal beter weer dan in de zomer. Puh.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mits > 20 graden, dan is lente ook goed.
nee, er is op het Motor-Forum ook een vrijgezellentopicquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent wel gay & een mantype dus heb je er heul geen kijk op
Heh, ja! Geen Fok!-tijd gehad afgelopen twee dagen ofzo, ivm deadlinesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah, she's back.
Maria![]()
I'd like to say a word in her behalf
Maria makes me laugh
grapje Vikquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
Iedereen die op de meet was in oktober: ben ik een mannelijk type??!!
Heb je geen kwekker geinstalleerd dan?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar je doet je haar toch meestal voor een man (als heterovrouw)?
Of zeg ik nou iets heel stoms.
Ja. Viking heeft bossen okselhaar die boven haar coltrui uitpieptequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
Wat is kwekker?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je geen kwekker geinstalleerd dan?
Zeg ken jij Maria van The Sound of Music niet dame?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh, ja! Geen Fok!-tijd gehad afgelopen twee dagen ofzo, ivm deadlinesDidchoo miff meh?
Maar nu is ik er weer even
Waars die tekst van?
![]()
Nou, een gay-man heeft een vrouwelijke kijk op haar. Heeft een gay-vrouw dan geen mannelijk kijk op haar? Geen kijk dus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
![]()
.
Jij bent al mijn lesbische nicht geniaal!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww koediekoediekoe.
Ik houd nog wel van je. Mag ik je dan adopteren? Anders ben ik pas over > 10 jr aan de beurt, áls ik al eens aan de beurt kom.
Nee, dat is zo'n stom programma op hyves. Zoiets als MSN.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is kwekker?
Is dat hip voor Skype?
Dat was toch heul geen spoiler, het was meer een teaser!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef conleche het volgende:
GEEEEEN spoilers aub!!!!![]()
Co kan ook boos worden heur, je zou het niet denken, maar hoedt u, degenen die hun leven liefhebben!!!
Hoax, ik had geen coltrui aan (zie fobo, die kleren had ik aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja. Viking heeft bossen okselhaar die boven haar coltrui uitpiepteEn een snor, maar die heeft ze zorgvuldig in haar pony verwerkt.
Dat is een chatprogramma voor hyvesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is kwekker?
Is dat hip voor Skype?
Ehhhquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ken jij Maria van The Sound of Music niet dame?
Dan mag je dat nog even gaan doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
En viking: ik weet niks van een meet, dus heb me niet opgegeven nee
Waar staat dat dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Een koltrui, mevrouw de afgestudeerde Neerlandica?
Oh dat!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is een chatprogramma voor hyves
O je had geen coltrui aan?? Dan was het je borsthaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoax, ik had geen coltrui aan (zie fobo, die kleren had ik aan). Verwar je me nu niet met SHE?
.
Kwekker kan je downloaden maar onderin de balk kan je ook chatten op hyves maar dat vind ik persoonlijk zwaar kutquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat!
Ja daar snap ik geen hol van, op mijn vorige laptop riepen mensen ook altijd dat ik geen antwoord geef met chatten op Hyves. Maar ik krijg geen enkele melding, hoe weet ik dan of mensen willen chatten?
En iedereen maar denken dat ik ze zit te negeren.
Maar op mijn nieuwe Puppelbook krijg ik nog steeds geen meldingen, het lag dus niet aan de computer.
Ik moet dus iets installeren? En hoe kom ik daaraan?
Dat weet ik niet, ik heb het een miljoen jaar geleden een keer geinstalleerd, misschien is het nu niet meer nodig? In ieder geval, het heeft zo z'n gebreken, want met één vriendin kan ik nóóit kwekken, terwijl we juist dan héél veel moeten besprekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat!
Ja daar snap ik geen hol van, op mijn vorige laptop riepen mensen ook altijd dat ik geen antwoord geef met chatten op Hyves. Maar ik krijg geen enkele melding, hoe weet ik dan of mensen willen chatten?
En iedereen maar denken dat ik ze zit te negeren.
Maar op mijn nieuwe Puppelbook krijg ik nog steeds geen meldingen, het lag dus niet aan de computer.
Ik moet dus iets installeren? En hoe kom ik daaraan?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Moblo wat een toffe site johen wat een gaaf plan, zo'n wereldreis! Ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld, ben stiekem altijd een beetje jaloers op mensen die dat durven
.
M'n lijstje van vandaag:
O: Mueslibol met komkommer, mandarijntje met magere yoghurt, thee.
T: Banaan
L: Twee boterhammen pindakaas en komkommer.
T: Boterham ham en komkommer, capuccino.
D: Wraps met kip, paprika, ijsbergsla en wat zure room. Yoghurt met 2 kiwi's na.
Ik ben nog even aan het voorbereiden voor morgen. De laatste drie mondelingen. Ik kon m'n lachen vandaag bij de mondelingen af en toe haast niet inhouden
(crosspost uit docententopic):
(Over Bridget Jones) - Daniel goes strange on his woman with Bridget.
(Over "Lamb to the Slaughter" van Roald Dahl) - The woman hits her man with a heavy lamp. (En dan ook het verhaal uitleggen alsof het een lamp is , terwijl het om een stuk lamsvlees gaat).
(Over "About a Boy") - Marcus, the main boy, is not a much brutal boy.
Als antwoord op mijn vraag wat de setting van het verhaal is: "It is a sad story, yes"
En als klapper: Een jongen die maar Nederlandse woorden erdoorheen bleef gooien. Hij had het echt niet door, zelfs toen ik hem corrigeerde bleef hij er mee doorgaan. Dan krijg je zinnen als "The pigs on the boerderij staan voor de leaders of communism in Rusland".
![]()
Maar bij mij knippert er NOOIT iets onderin mijn balk! Ook niet als mensen mij toch echt aanspreken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kwekker kan je downloaden maar onderin de balk kan je ook chatten op hyves maar dat vind ik persoonlijk zwaar kut
quote:Ik ben nog even aan het voorbereiden voor morgen. De laatste drie mondelingen. Ik kon m'n lachen vandaag bij de mondelingen af en toe haast niet inhouden
(Over "Lamb to the Slaughter" van Roald Dahl) - The woman hits her man with a heavy lamp. (En dan ook het verhaal uitleggen alsof het een lamp is , terwijl het om een stuk lamsvlees gaat).
Als antwoord op mijn vraag wat de setting van het verhaal is: "It is a sad story, yes"
En als klapper: Een jongen die maar Nederlandse woorden erdoorheen bleef gooien. Hij had het echt niet door, zelfs toen ik hem corrigeerde bleef hij er mee doorgaan. Dan krijg je zinnen als "The pigs on the boerderij staan voor de leaders of communism in Rusland".
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
*proest*. Krijgen die dan ook eigenlijk meteen een onvoldoende of is het zo erg gesteld met jouw klas (ik heb geen idee aan welke klassen je doceert?)
't is 4 VWOquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. Welke klassen zijn dat? Toch niet de examenklassen hè?
.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bent al mijn lesbische nicht geniaal!, toch
Je vond 'm wel leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
O Goodbye doelde vast op de ambigu betekenis van 'nicht' in 'lesbische nicht'.
Ja, ik vind hem wel leuk, maar ik snap hem niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je vond 'm wel leuk![]()
En ik bedoelde nicht als in familyyyy hoor, maar laat maar weer
Jij bent te streng.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
[..]
't is 4 VWOen ik heb 31 leerlingen, dit kwam allemaal van 3 vrij dramatische gevallen
.
Als ze niets over de boeken weten is 't een 1. Want dat was de stof die ze moesten kennen. Weten ze heel veel over de boeken maar is hun Engels slecht dan wordt 't ongeveer een zes. Allebei de aspecten OK is een zeven of hoger, ligt eraan hoe goed en hoe veel kennis. Lastig becijferen, maar 't komt er in het kort op neer dat ik voorbereiden, inzet, inzicht en kennis in dit geval belangrijker vind dan foutloos en mooi Engels. Zo kunnen de "natuurtalenten" in Engels zich er in ieder geval niet makkelijk vanaf maken.
Nicht heeft twee betekenissen... ? Ze bedoelde familie, maar naast lesbisch kan nicht natuurlijk lekker dubbelzinnig opgevat worden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem wel leuk, maar ik snap hem niet.
Ja, zo legde ik hem ook uit, maar zo bedoelde zij hem niet zegt ze netquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nicht heeft twee betekenissen... ? Ze bedoelde familie, maar naast lesbisch kan nicht natuurlijk lekker dubbelzinnig opgevat worden.
Want: neen lult graag onzin. And that's the way we like himquote:
Wat ik vroeger altijd zo oneerlijk vond was dat iemand in mijn klas die totaal geen Engels kon, maar wel de boeken probeerde te lezen een zes kreeg. En ik, die de boeken wel had gelezen én goed Engels kon een zeven haalde. De beste uit mijn klas haalde een 7.5. Veel te klein verschil vind ik. Oké, je hoeft zo'n leerling geen onvoldoende te geven, maar de andere leerlingen kunnen wel ene hoger cijfer geven. Het stelsel gaat tot tien hoorquote:
oeiquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Moblo wat een toffe site johen wat een gaaf plan, zo'n wereldreis! Ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld, ben stiekem altijd een beetje jaloers op mensen die dat durven
.
M'n lijstje van vandaag:
O: Mueslibol met komkommer, mandarijntje met magere yoghurt, thee.
T: Banaan
L: Twee boterhammen pindakaas en komkommer.
T: Boterham ham en komkommer, capuccino.
D: Wraps met kip, paprika, ijsbergsla en wat zure room. Yoghurt met 2 kiwi's na.
Ik ben nog even aan het voorbereiden voor morgen. De laatste drie mondelingen. Ik kon m'n lachen vandaag bij de mondelingen af en toe haast niet inhouden
![]()
Zo bedoelde ik hem wel. Maar ik wilde ook nog even lief doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo legde ik hem ook uit, maar zo bedoelde zij hem niet zegt ze net.
Vaag kind is het ook hè.
Nope, er knippert nu dus niets oranjes onderinquote:
Razz hanteert hetzelfde systeem als je lerares, hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat ik vroeger altijd zo oneerlijk vond was dat iemand in mijn klas die totaal geen Engels kon, maar wel de boeken probeerde te lezen een zes kreeg. En ik, die de boeken wel had gelezen én goed Engels kon een zeven haalde. De beste uit mijn klas haalde een 7.5. Veel te klein verschil vind ik. Oké, je hoeft zo'n leerling geen onvoldoende te geven, maar de andere leerlingen kunnen wel ene hoger cijfer geven. Het stelsel gaat tot tien hoor![]()
Ohh, en dit een tirade tegen mijn Engels lerares, absoluut niet tegen jou!
Dammit, ik post nog steeds teveelquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef Viking84 het volgende:
w00t!!!![]()
![]()
.
Check dan! Ik sta niet eens in de top 50 van gisteren. I'm doing better
.
Dagcijfers #175
Nee, want ze zegt 'of hoger'. Dat was op mijn school bijna onmogelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Razz hanteert hetzelfde systeem als je lerares, hoor.
* Viking84 probeert een relletje uit te lokken![]()
Zo'n docent had ik ook in de onderbouw van de havo. Altijd een 9 op Engelsquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb een hekel aan docenten die weigeren een 10 te geven. Zo kreeg ik vorig jaar voor een werkstuk waar ik echt veel tijd en energie in gestoken had een 6.5. Maar hij was erg goed hoor! Alleen gaf ze bijna nooit hoger dan een 7
. Want dat was alleen voor docenten en God. Echt belachelijk. Je stelt toch bepaalde eisen en als iemand daaraan voldoet moet 'ie toch een 10 kunnen halen? Bah.
Ja, dat vind ik ook! Oké, een tien is bijna niet te doen, maar een zeven als hoogste cijfer nemen in een schaal van 1 tot 10 is gewoon belachelijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb een hekel aan docenten die weigeren een 10 te geven. Zo kreeg ik vorig jaar voor een werkstuk waar ik echt veel tijd en energie in gestoken had een 6.5. Maar hij was erg goed hoor! Alleen gaf ze bijna nooit hoger dan een 7
. Want dat was alleen voor docenten en God. Echt belachelijk. Je stelt toch bepaalde eisen en als iemand daaraan voldoet moet 'ie toch een 10 kunnen halen? Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |