Die teksten van jullie over elkaar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
creatieve dames! Wat vinden we van de website nu?
Sorry voor mijn gespammaar meningen zijn belangrijk
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
"Dark blonde hair huh, and blue eyes?
WOW, that picture!![]()
Must...go...visit....Muis006....RIGHT NOW!
Rrrrooarrrhhhhh!"
Idd.quote:
hmpf ik vind een rechte pony PF ook goed staan, alleen moet ze dik volume in dat haar hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef Viking84 het volgende:
En PF: schuine pony is beslist véél leuker!.
Neeeeeeeeeeee!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
We slaan de lente gewoon over.
Oh noes,Danny de Munk
is vanavond bij Villa Felderhof en ik heb nu al een kwartier gemist!
.
Eh, jij bent een man en ik ben een vrouw en vrouwen hebben meestal meer verstand van dat soort zaken dan mannen behalve als die mannen gay zijn en dat ben jij niet geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmpf ik vind een rechte pony PF ook goed staan, alleen moet ze dik volume in dat haar hebben
Ja, maar ze wou er niet meer haar bij knippenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmpf ik vind een rechte pony PF ook goed staan, alleen moet ze dik volume in dat haar hebben
Maar wil dat niet zeggen dat vrouwen die gay zijn nog minder smaak hebben dan straight guysquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, jij bent een man en ik ben een vrouw en vrouwen hebben meestal meer verstand van dat soort zaken dan mannen behalve als die mannen gay zijn en dat ben jij niet geloof ik
Me neither. Ik ben te chicken voor de grote achtbanen, te oud voor de kinderzooi en word echt helemaal GESTOORD van al die gillende kinderen (en volwassenenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van pretparken.
PF, ik vind dat jij te wijsneuzerig bent vandaag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar wil dat niet zeggen dat vrouwen die gay zijn nog minder smaak hebben dan straight guys
Ja maar jij bent wel gay & een mantype dus heb je er heul geen kijk opquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, jij bent een man en ik ben een vrouw en vrouwen hebben meestal meer verstand van dat soort zaken dan mannen behalve als die mannen gay zijn en dat ben jij niet geloof ik
Awww koediekoediekoequote:
April en Mei vallen beide in de lente en dan is het meestal beter weer dan in de zomer. Puh.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mits > 20 graden, dan is lente ook goed.
nee, er is op het Motor-Forum ook een vrijgezellentopicquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent wel gay & een mantype dus heb je er heul geen kijk op
Heh, ja! Geen Fok!-tijd gehad afgelopen twee dagen ofzo, ivm deadlinesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah, she's back.
Maria![]()
I'd like to say a word in her behalf
Maria makes me laugh
grapje Vikquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
Iedereen die op de meet was in oktober: ben ik een mannelijk type??!!
Heb je geen kwekker geinstalleerd dan?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar je doet je haar toch meestal voor een man (als heterovrouw)?
Of zeg ik nou iets heel stoms.
Ja. Viking heeft bossen okselhaar die boven haar coltrui uitpieptequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
Wat is kwekker?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je geen kwekker geinstalleerd dan?
Zeg ken jij Maria van The Sound of Music niet dame?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh, ja! Geen Fok!-tijd gehad afgelopen twee dagen ofzo, ivm deadlinesDidchoo miff meh?
Maar nu is ik er weer even
Waars die tekst van?
![]()
Nou, een gay-man heeft een vrouwelijke kijk op haar. Heeft een gay-vrouw dan geen mannelijk kijk op haar? Geen kijk dus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
![]()
.
Jij bent al mijn lesbische nicht geniaal!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww koediekoediekoe.
Ik houd nog wel van je. Mag ik je dan adopteren? Anders ben ik pas over > 10 jr aan de beurt, áls ik al eens aan de beurt kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |