abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:05:28 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65036687

Het vorige deel: Slank in lente #471 met dartelende lammetjes en geitjes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
Niet meer actief op Fok!
pi_65036704
Ieeeeeh fipo!
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:05:51 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65036708
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

Krijg je van mij een MightyMouse applicatie voor op je spijkerbroek! Wel eerst even vallen hè.
Heb jij die!?
Ohhh die willik!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65036714
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef Laureline het volgende:
En dat tepelgat van Conleche doet me denken daan een leuke zelfgehaakte jurk van een vriendin uit de 70's. Die jurk was zo mooi 'open' gehaakt dat ze halverwege een gesprek met een meneer merkte dat er twéé tepelgaten in zaten. En je droeg natuurlijk geen bh's in die periode
Was zeker een leuke meneer!?
pi_65036782
dus....
Ja doei.
pi_65036800
@BE wat leuheuk en wat leuk om de groei van dat kleine wezentje te volgen

@SHE, ik had niet anders verwacht! (met al je awards..)

@CO: maat 27 OMG mooooooooi hoor maar dat vraagt natuurlijk om een foto haha

AA is idd kut en mierzoet.... vind het echt niet lekker en ik drink met trainen alleen water (en vooraf zorg ik al dat genoeg heb gedronken.. dus een goede vochttoestand, helpt ook tegen spierkramp), na de wedstrijd drink ik vaak een flesje aquarius, lekker fris en met zouten.

hele dag gewerkt en ben nu moe moe moe, misschien dat ik nog even een tukkie doe voordat ik eten ga maken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:12:42 #7
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65037002
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65037033
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.tvp.nl/
Ik klikte en ik had het geluid heel hard.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 17:16:10 #10
163650 Greys
pi_65037114
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
@BE wat leuheuk en wat leuk om de groei van dat kleine wezentje te volgen

@SHE, ik had niet anders verwacht! (met al je awards..)

@CO: maat 27 OMG mooooooooi hoor maar dat vraagt natuurlijk om een foto haha

AA is idd kut en mierzoet.... vind het echt niet lekker en ik drink met trainen alleen water (en vooraf zorg ik al dat genoeg heb gedronken.. dus een goede vochttoestand, helpt ook tegen spierkramp), na de wedstrijd drink ik vaak een flesje aquarius, lekker fris en met zouten.

hele dag gewerkt en ben nu moe moe moe, misschien dat ik nog even een tukkie doe voordat ik eten ga maken
Jij hebt mijn samenvatting gezien!

@Mo, ik heb ook even snel gekeken (zit op het werk) maar ik vind je banner stoer!
Misschien idd het blauw iets meer naar het blauwe stukje op het motorpak trekken, maar aan de andere kant vind ik dit ook wel een stoere kleur.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65037122
O BJ, ik zit nu alweer in m'n yoghurtbroek, maar zal morgen even een foto maken. Ik heb dus nu dezelfde donkerblauwe jeans in 3 maten. Alleen maar omdat ze nog steeds die irritante nep-oud-strepen maken op bijna alle jeans. Ik had er gisteren eentje aan en die zat eigenlijk echt heel mooi. Maar onder die oudheidsstreepies. Ik moet dat niet
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 17:16:31 #12
163650 Greys
pi_65037127
Ik had trouwens wel een ander OP plaatje verwacht bij deze TT
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65037153
thanks voor 't kijken

en wat bedoel je met blauw op motorpak?
Ja doei.
pi_65037171
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik had trouwens wel een ander OP plaatje verwacht bij deze TT
I am with Greys!!! Vik??
pi_65037189
O, julllie hadden nog het verhaal van mijn krenterige rotnieuwjaarsreceptie tegoed.

Het hele Paard van Troje was ervoor afgehuurd, en het was van 17.00 tot 22.00. Wij komen zeven uur aanzetten -nog best vroeg vond ik zelf-, waren alle consumptiebonnen al op. Er werd blijkbaar met bonnen gewerkt (wel twee! per persoon! ) want je zou natuurlijk gewoon eens drie drankjes kunnen nemen. Dat werd dus zelf betalen voor de drankjes terwijl je bent uitgenodigd.

Kreeg ik een rosé in een glas waar volgens mij iemand eerst in gekotst had en daarna afgeveegd met een wcborstel, zo rook het tenminste. Maar de bediening daar vond zichzelf zo ontzettend hip boven iedereen verheven dat klagen daarover bij voorbaat al hopeloos was.

Veel mensen hadden ook wel een buffetje verwacht, omdat het zo'n hele avond was, maar ik heb 2 x iemand met een schaal vieze frituurhapjes zien lopen. Waar dan de bitterballen al vanaf waren gegeten, en je kon kiezen uit kaas met paneermeel of geperste kipnuggets. Juk!

Toen wij een uurtje binnen waren, ging het tl-licht in de grote zaal ook al aan, en begon men demonstratief de bar al schoon te maken, dus iedereen droop een beetje beteuterd af en ging maar op de trap of in de gang staan praten. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand ook maar tot 22.00 is gebleven na deze hartelijke ontvangst, wij gingen ook om negen uur maar weer naar huis. Nog wel veel vrienden gezien, en dan maar staan praten halverwege de trap terwijl iedereen zich langs je rug wurmt.

Een echte recessieborrel dus.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 17:19:39 #16
163650 Greys
pi_65037243
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
thanks voor 't kijken

en wat bedoel je met blauw op motorpak?
Toen ik net keek stond niet alleen jij er, maar ook Rene? Jullie stonden er allebei, rechtsboven!
En jij in een andere pose! En hij met een stukje blauw op zijn arm/mouw! Heus, echt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:21:11 #17
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65037298
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef conleche het volgende:
O BJ, ik zit nu alweer in m'n yoghurtbroek, maar zal morgen even een foto maken. Ik heb dus nu dezelfde donkerblauwe jeans in 3 maten. Alleen maar omdat ze nog steeds die irritante nep-oud-strepen maken op bijna alle jeans. Ik had er gisteren eentje aan en die zat eigenlijk echt heel mooi. Maar onder die oudheidsstreepies. Ik moet dat niet
Je bedoeld die slijtplekken? Soms wel mooi hoor maar je moet er niet mee overdrijven. Ik kocht laatst een Cycle-jeans en daar zat een speciaal schuursponsje bij zodat je zelf je broek een vintage-look kan geven
pi_65037311
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen ik net keek stond niet alleen jij er, maar ook Rene? Jullie stonden er allebei, rechtsboven!
En jij in een andere pose! En hij met een stukje blauw op zijn arm/mouw! Heus, echt!
ah, ok

en dat kan kloppen, want 't is een random plaatje F5 maar 's een paar keer
er komen nog wat betere en meer plaatjes in die random te staan, dat wel
Ja doei.
pi_65037321
Ik weet nog dat ik vroeger op de kinderboerderij was en dat ik zo gecharmeerd was van een geitje dat ik 't per se mee wou nemen naar huis. Toen ik hoorde dat dat niet mocht, schopte ik me toch een drama
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 17:22:04 #20
163650 Greys
pi_65037332
Lau, dat klinkt echt armetierig en vreselijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65037429
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef conleche het volgende:
haha je yoghurtbroek

en ik vind ook lang niet alle jeans mooi.... en dan heb ik ook nog het probleem dat ze er lang niet altijd in mijn lengtemaat zijn....

ik heb hoofdpijn, zo moe, en ow ja mijn vreetbuien van de laatste dagen zijn ook te verklaren ongesteld...
en ook buikpijn....

bleeeeeeggghhhhh
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65037437
Er staan weer muffins in de oven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65037475
Ik had vanmiddag een volkorencroissant van de AH. Ik vraag me af of daar nu minder kcal inzitten dan in de 'gewone'. Het smaakt op de een of andere manier gezonder en minder vettig.
pi_65037482
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je bedoeld die slijtplekken? Soms wel mooi hoor maar je moet er niet mee overdrijven. Ik kocht laatst een Cycle-jeans en daar zat een speciaal schuursponsje bij zodat je zelf je broek een vintage-look kan geven
Als het nu mooi was gedaan, zodat het echt zou lijken. Maar nee. De streepjes zijn allemaal even breed en lang en dan die witte plekken. Brr. En dan heb ik het gewoon over Replay hè, niet een broek van de zeeman.

En geloof me, met alleen een schuursponsje kom je niet ver. Ik heb een keer alle kleding voor een film moeten oudmaken en het is echt moeilijk werk, om dat er natuurlijk en organisch te laten uitzien. Wel leuk werk trouwens!!
pi_65037487
Weer thuis na een 1.5 uur fitness en 650 calorieen verbrand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')