Ik houd mijzelf aanbevolenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hey bedanktIk ben pas net begonnen hiermee en ik heb nog veel te leren merk ik. Ik denk niet dat dit zo bijzonder is om op Cydia te knallen (als ik al zou weten hoe) maar als ik het iets beter heb afgewerkt wil ik het uiteraard wel delen als mensen het willen hebben. Ik heb het namelijk zelf ook weer van anderen gekregen en mijn eigen aanpassingen gemaakt.
Ik heb het gezien, maar toch zou ik het niet erg vinden om zijn versie ook te gebruikenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zoek in Cydia even naar Damino, dan heb je ongeveer 95% van wat hij nu heeft.
Ik ben er nog geen tegen gekomen (buiten CSI Miami) . Vind 1112 trouwens wel moeilijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zijn er nog geen nieuwe adventures uit a la 1112?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat even weten hoe die isquote:
Hmm door die achtergrond wordt het geheel wel erg drukquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Oeh zelf thema's maken is niet zo moeilijk. Gewoon een bestaand thema jatten en dan zelf maken
. Heb nu deze
[ afbeelding ]
En heb zelf mijn eigen Apps ook zo gemaakt. Er zat namelijk een psd bestand bij. Alleen weet ik bij sommige apps niet hoe ze heten in het systeem. Kun je dat ergens nakijken? Want heb er eentje van m-Box Mail en hij pakt em niet :S.
Owja ik moest die japanse tekens vervangen voor normale letters want in WiSCP pakt ie ze niet :S.
Ik vond hem leuk. Hoop echt dat er snel meerdere episodes komenquote:
- Youtube-video's toevoegenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:52 schreef znarch het volgende:
Wat zou er nog meer in moeten komen dan ? Volgens mij zijn de meeste functies wel beschikbaar.
Profielen kan je ook niet zijn als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
- Youtube-video's toevoegen
- Reacties op foto's bekijken (wordt nu doorgelinkt naar hyves web-versie)
- Blogs bekijken en schrijven
zomaar even wat dingetjes die in me op komen...
Oja, klopt idd. Dat zou ook prettig zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:07 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Profielen kan je ook niet zijn als ik me niet vergis
Hallo, het development van die app gaat net zo traag als die site zelfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef ChRoNiC het volgende:
De hyves app mag ook wel een updateje krijgen zeg. Wel heel erg beperkt nu!
- tikken kunnen geven (en vooral prive tikken, volgens mij miste ik dat)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
- Youtube-video's toevoegen
- Reacties op foto's bekijken (wordt nu doorgelinkt naar hyves web-versie)
- Blogs bekijken en schrijven
zomaar even wat dingetjes die in me op komen...
Vertel?quote:
CSI vond ik veeeeel te makkelijk alles wordt voorgekauwt en de niet originele stemmen slaan echt nergens op! 1112 episode 2 here I come!quote:
Valt helaas erg vaak uit idd en zuipt batterij als je niet op wireless ofzo zit!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef Skv het volgende:
Valt bij mij ook steeds uit!
Wel leuk spel opzich.
Mijn userID is 104071001, voeg maar toe als MOB
Mijn nummer is 104092130, voeg me maar toequote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef Skv het volgende:
Valt bij mij ook steeds uit!
Wel leuk spel opzich.
Mijn userID is 104071001, voeg maar toe als MOB
Ja dat valt mij ook op, als je iemand aanvalt verlies je 9 vd 10 keer!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Skv het volgende:
Ik snap iMob niet helemaal.
Als ik iemand aanval verlies ik altijdHeb wel wat wapens enzo gekocht.
Is het trouwens zo dat als je meer wapens (bijvoorbeeld een gewoon pistool extra) hebt, je totale aanvalskracht hoger is? Of gaat het om het sterkste gekochte wapen?
Ik heb ook een redelijk grote mob (40 man); moet ik dan ook 40 shotguns e.d. kopen of niet?
Toegevoegdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn nummer is 104092130, voeg me maar toe
Ongekend trouwens... ben deze nacht aangevallen nu sta ik 90.000 in de min
Ik heb namelijk nog wat wapens voor mobsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op, als je iemand aanvalt verlies je 9 vd 10 keer!
Gaat echt nergens over!
[..]
Toegevoegd![]()
Ik las op de dev blog dat ze de servers van imob flink aan t uitbreiden zijn en dat het daar stabieler van wordt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op, als je iemand aanvalt verlies je 9 vd 10 keer!
Gaat echt nergens over!
[..]
Toegevoegd![]()
Naam?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef Skv het volgende:
Je hebt wel wat tv-apps, maar die werken alleen via wifi
Joost, Orblive en Mobilenews.quote:
Twinklequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef Misan het volgende:
Weet iemand nog een goede Twitter-app?
krijg je een foutmelding op de tmobile site ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:04 schreef baard8 het volgende:
ik heb net de belstatus app er op gezet, maar die vraagt om een t-mobile account..
dus ik probeer een account aan te maken op de t-mobile site, maar dat mislukt steeds..
meer mensen die hier last van hebben, of weten wat ik moet doen?
en je hebt wel een t-mobile abo?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef baard8 het volgende:
ja, krijg steeds de melding:
Het aanmaken van een account is mislukt. Probeer het later nog eens.
dan zou ik morgen even 1200 bellen en vragen wat er mis is. ik kan het niet voor je testen, heb al jaren een account op de sitequote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef baard8 het volgende:
ja, gister een iphone gekocht met i-300 abo..
Jailbreakenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand hoe je die batterij kunt aanpassen? Heb thema's gezien waarbij dit kan. En ook het ontgrendel icoontje aanpassen e.d. Iemand een goede link of handleiding?
Ok superquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef EvilMarc het volgende:
Skv, Bellerophon en ViesKees toegevoegd in iMob.
Mijn code: 117851920
klopt iMob heeft wat probleempjes geloof ik, ik kan ook niemand fighten ofzo :Squote:Op maandag 26 januari 2009 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok superAlleen volgens mij doet iMob een beetje raar.
Ik zie alleen nog maar Henchman_1, Henchman_2 staan e.d.
![]()
Ik ben dus niet de enige met dat probleem, lijkt me van niet toch...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
klopt iMob heeft wat probleempjes geloof ik, ik kan ook niemand fighten ofzo :S
Klopt het trouwens dat je tellers niet meer doorlopen als je app uitzet tegenwoordig?
Overigens mijn friendcode: 103613904
Nee daaromquote:Op maandag 26 januari 2009 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met dat probleem, lijkt me van niet toch...
Ik ga namelijk niet een uur lang die app open laten staan
Let's hope so...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee daarom
Zal wel deel van de storing zijn dan
Duh. Dat heb ik al. Wil alleen weten hoe je dat maakt en waar je die plaatst. Heb op dit moment een thema en daarbij zelf ook icoontjes gemaakt, wil nu dat de batterij ( in de lockscreen) en het ontgrendel icoontje en de tekst aanpassen.quote:
Make it Mine in Cydia al opgezocht?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:21 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Duh. Dat heb ik al. Wil alleen weten hoe je dat maakt en waar je die plaatst. Heb op dit moment een thema en daarbij zelf ook icoontjes gemaakt, wil nu dat de batterij ( in de lockscreen) en het ontgrendel icoontje en de tekst aanpassen.
Jammer, en succes danquote:Op maandag 26 januari 2009 12:42 schreef AssyriskaFF het volgende:
Nee nog niet. Zal ik proberen. Thanx.
Had eerst Costumize geprobeerd maar die werkt niet :S.
edit: Met Make it Mine kun je alleen de carrier en de banner aanpassen, maar niet de rest. Heb ik dus ook niks aan sorry.
Heb hetzelfde hier, superirritant.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met dat probleem, lijkt me van niet toch...
Ik ga namelijk niet een uur lang die app open laten staan
zo juist gekocht, ben benieuwdquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef Skv het volgende:
Payback is uit! GTA-clone.
heftig. kost 5,50 euro in de AppStore.
ClickAndBuyquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef w00h00 het volgende:
Betalen jullie allemaal via een creditcard btw?
Roger thatquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef w00h00 het volgende:
Betalen jullie allemaal via een creditcard btw?
Topquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
Heb enkele FOK!kers uit dit topic toegevoegd met iMob, mijn code is 111832309
het duurt voornamelijk allemaal erg lang en het draait niet op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
TopAlleen iMob is wel een beetje gaar
Los daarvan, de timers worden steeds gereset als je de app sluit (ergo, het loopt niet door, wat toch wel van cruciaal belang is)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Misan het volgende:
[..]
het duurt voornamelijk allemaal erg lang en het draait niet op de achtergrond
dat bedoel ik iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Los daarvan, de timers worden steeds gereset als je de app sluit (ergo, het loopt niet door, wat toch wel van cruciaal belang is)
Deed het voor de updates nog wel, en sinds de twee vorige updates is die bug verschenenquote:
iig behoorlijk hinderlijk spelen zo iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deed het voor de updates nog wel, en sinds de twee vorige updates is die bug verschenen
Ey dat ziet er goed uit, vraagje is het veel gedoe om je app in de store te krijgen als het eenmaal af is? Hoe zit dat met belastinggegevens enzo, ik zie dat je het niet als bedrijf hebt geuploadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:55 schreef VeerMans het volgende:
Voor wie mijn iPhone app wil uitproberen, moet je ff zoeken op 'Phuzzler' het is zo'n schuifpuzzel spelletje
Ik heb inderdaad een license onder mn eigen naam genomen, gewoon omdat ik geen bedrijf heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:03 schreef dottinator het volgende:
[..]
Ey dat ziet er goed uit, vraagje is het veel gedoe om je app in de store te krijgen als het eenmaal af is? Hoe zit dat met belastinggegevens enzo, ik zie dat je het niet als bedrijf hebt geupload
Rekeningnummer enzo heb ik al ingevuld, dat is niet zo'n ingewikkeld formulier. Alleen die over belasting kwam ik nog niet helemaal uit. Het kan wel later, zolang je niet alles invult krijg je gewoon niet uitbetaald. Tegen die tijd maar eens op zoek naar iemand die daar verstand van heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef dottinator het volgende:
Oke, ja ik ben al wel developer en kan al uploaden naar mn iPhone alleen kijk ik een beetje op tegen het papierwerk bij het uploaden naar de store. Wat voor info moet je dan allemaal invullen, natuurlijk app info en rekeningnummer, maar belasting is dus niet noodzakelijk (of kan later)?
Gewoon niet meer spelen eigenlijk. Je moet de app gewoon aan laten om je energy en geld bij te laden maar dat is niet te doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef Misan het volgende:
[..]
iig behoorlijk hinderlijk spelen zo idd
Het werkt weer als vanouds.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:01 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Gewoon niet meer spelen eigenlijk. Je moet de app gewoon aan laten om je energy en geld bij te laden maar dat is niet te doen
Kloptquote:
Ik moest lachenquote:
Bij mij werkt het nog steeds niet. Moet online zijn om mn stats te updaten..quote:
ik ook, meteen eraf gedonderd toen ie bleef zeiken om geheugen dat vol zatquote:Op maandag 2 februari 2009 11:10 schreef ChRoNiC het volgende:
iMaffia is echt crap, die had ik gister ff geinstalleerd maar dat werkt echt slecht.
Maffia Live schijnt ook wel leuk te zijn maar daar moet je voor dokken. iMob is gratis en werkt nu gewoon goed. Dus ik ga voor iMob.
Die ervaring had ik dus ookquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ook, meteen eraf gedonderd toen ie bleef zeiken om geheugen dat vol zat
Krijg wel die melding maar voor de rest geen probleem met spelen ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die ervaring had ik dus ook![]()
Dan maar met iMob verder, alleen jammer dat ik steeds deaud ben
Waarom zou je het topic niet lezen? het is maar 2 1/2 paginaquote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heb het topic niet helemaal teruggelezen, maar hebben jullie deze al?
[ afbeelding ]
Kun je any time het laatste journaal terugkijken. Erg leuke gratis app.
Oh sorry, ik was vergeten verantwoording aan je af te leggen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:47 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Waarom zou je het topic niet lezen? het is maar 2 1/2 pagina
Ja kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef Misan het volgende:
als je dood gaat in imob krijg je alleen wat experience punten in mindering volgens mij
Ook nog even stoer doen met m'n Q-Dance *womp womp* theme dan...quote:
Je kan ze wederom gratis downloaden. De downloads worden geregistreerd via je iTunes account.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef magnifor het volgende:
Stel ik koop een app, format mijn pc en herstel mijn ipod. Moet ik ze dan opnieuw kopen of kan ik ze weer gratis downloaden?
Is er een manier om apps terug te vinden die je al gekocht hebt , maar ooit verwijderd hebt uit itunes ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Je kan ze wederom gratis downloaden. De downloads worden geregistreerd via je iTunes account.
Het is er wel maar ik ben vergeten waar het staatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is er een manier om apps terug te vinden die je al gekocht hebt , maar ooit verwijderd hebt uit itunes ?
Oke prima, heb nu een ipod touch en over 9 maanden heb ik een iphone. WIl niet dat ik mijn legaal gekochte apps opnieuw moet kopen op de iphone.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Je kan ze wederom gratis downloaden. De downloads worden geregistreerd via je iTunes account.
Volgens mij staat een iTunes account toch vast aan een apparaat zoals je iPhone of Touch? Wat ik hiermee wil zeggen is... Volgens mij kan je die apps niet overgooien naar je iPhone die je in 2020 gaat kopenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Oke prima, heb nu een ipod touch en over 9 maanden heb ik een iphone. WIl niet dat ik mijn legaal gekochte apps opnieuw moet kopen op de iphone.
Je iTunes account staat los van een apparaat.. je kan in principe 30 iPhones kopen en al je gekochte apps erop installeren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:14 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Volgens mij staat een iTunes account toch vast aan een apparaat zoals je iPhone of Touch? Wat ik hiermee wil zeggen is... Volgens mij kan je die apps niet overgooien naar je iPhone die je in 2020 gaat kopen
Bedoel je 1x een app kopen en deze 30x mogen installeren? Nooit geweten dan, idiote policies bij Apple dan hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef dottinator het volgende:
[..]
Je iTunes account staat los van een apparaat.. je kan in principe 30 iPhones kopen en al je gekochte apps erop installeren.
Oh ja, dat was ik ff vergeten. Je kan max 5 apparaten tegelijkertijd "authorizen" om je apps te kunnen draaien, maar je kan ook deauthorizen dus tenzij je meer dan 5 apparaten hebt hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef EvilMarc het volgende:
Kan toch maar met maximaal 4 apparaten ofzo?
Eenmaal gekocht mag je een app een onbeperkt aantal x installeren maar alleen op een apparaat wat je gemachtigd hebt (wat er dus max. 5 tegelijk zijn)quote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Bedoel je 1x een app kopen en deze 30x mogen installeren? Nooit geweten dan, idiote policies bij Apple dan hoor
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mijn aanrader:
[ afbeelding ]
Klik
Zoek de verschillen. Je kent het vast wel uit de kroeg op zo'n computer.
Mocht je hem nou echt leuk vinden dan heb je ook een betaalversie, voor veel meer foto's:
[ afbeelding ]
Klik
of gewoon lezen bij ons in het iphone topic:quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens met Spell Number (gratis), de Emoji-icons weten te unlocken..
http://www.waterworld.com.hk/spell_number_easter_egg
[ afbeelding ]
Sorry, ik had niet gezien dat er nog een ander topic was..quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Ericjuh het volgende:
Ik las in andere topics dat er ook een paar fokkers bezig zijn met het maken van een app. Zijn er al een aantal die een app hebben gepubliceerd? Want bent wel benieuwd naar hun app.
[..]
of gewoon lezen bij ons in het iphone topic:
[ Apple iPhone3G #23 ] Firmware 2.3 deze maand?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef Skv het volgende:
Meid toch.
Rebooten? Mailtje sturen naar die lui? Opnieuw installeren?
Is toch wel gewoon te vinden, heb hem zelf ook een keer gevondenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik de last.fm app krijg?
(ik ga iig geen amerikaanse itunes store acount maken)
Iemand die dit wel heeft en een jailbreak, kan je hem voor me kraken?
Ohh dat vind ik echt leuk, hoe kom je aan zoiets?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Oeh zelf thema's maken is niet zo moeilijk. Gewoon een bestaand thema jatten en dan zelf maken
. Heb nu deze
[ afbeelding ]
En heb zelf mijn eigen Apps ook zo gemaakt. Er zat namelijk een psd bestand bij. Alleen weet ik bij sommige apps niet hoe ze heten in het systeem. Kun je dat ergens nakijken? Want heb er eentje van m-Box Mail en hij pakt em niet :S.
Owja ik moest die japanse tekens vervangen voor normale letters want in WiSCP pakt ie ze niet :S.
M'n huidige muziek dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is het probleem om een Amerikaanse iTunes account aan te maken dan? Je kan daar veel toffere dingen vinden en de Giftcards zijn ook nog een stuk goedkoper op eBay te vinden dan de normale winkelprijs...
Werkt het voor muziek van de radio ed wel evengoed als shazam?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind Midomi rocken.
[ afbeelding ]
Het programma herkent afgespeelde muziek. Je houdt je iPhone bij de radio, of bij je mond, want het programma herkent ook geneurie/gezang en de uitvoerende artiest en de naam van het nummer verschijnt op je scherm. Echt leuk vermaak en heel erg handig als je een liedje op de radio hoort en je graag wilt weten van wie het is.
Het progje Shazam doet hetzelfde, maar herkent geen zang.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Werkt het voor muziek van de radio ed wel evengoed als shazam?
Download anders via iTunes en sync de boel met je iPhone....quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef Suuz_ het volgende:
Vaag, heb net de hyves app geprobeert te downloaden. Die staat nog op laden.
Nu geprobeert een andere te downloaden (kost 79 cent) en die staat ook nog steeds op laden. Die van hyves is gratis geen idee of dat nog wat uitmaakt. Misschien moet de bataling eerst geaccepteerd worden voor ie werkt? Ik doe het namelijk via click and buy heb namelijk geen credit card.
Maar dan had die van hyves het nu wel gewoon kunnen doen...moet ik niet Iphone aan en uit zetten?
Oke, ga ik ff proberen thanx!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Download anders via iTunes en sync de boel met je iPhone....
Nee verbinding is gewoon goed!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
maak je toevallig gebruik van een steeds wegvallende 3g verbinding?
Ja dat moet gewoon kunnen. Zoals eerder gevraagd, hoe is je verbinding?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:06 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Nee verbinding is gewoon goed!
Maar het is nu gelukt via de laptop en Itunes. Maar het is wel de bedoeling dat je dit ook gewoon via je Iphone zelf kan doen toch?
Op een "normale" iphone niet. Voor een gejailbreakte iphone heb je de applicatie "Winterboard". Daarmee kan je verschillende stijlen installeren en/of aanpassenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef Suuz_ het volgende:
Verbinding is gewoon goed (volgens mij) Het gewone internetten is super snel en hapert niet ofzo!
Even een andere vraag, misschien een hele domme maar goed ik waag de gok maar
Zijn er ook soort van thema's voor de Iphone dat het home scherm een kleurtje heeft of een achtergrond ofzo. Nu heb je al die apps symbolen en de achtergrond is gewoon zwart. Kan daar iets mee en zo ja vind ik daar apps voor in de app store? En onder welke naam dan?
Thanx
Voor apps te installeren gebruik ik altijd wifiquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef Suuz_ het volgende:
Verbinding is gewoon goed (volgens mij) Het gewone internetten is super snel en hapert niet ofzo!
Hmm misschien wel leuk om te proberenquote:
Welke?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Intocable het volgende:
Heeft toevallig iemand die skategame al geprobeerd?
Vinger-skateboarden is niet echt mijn dingquote:
Toch blijkt het heel erg grappig te zijn. De graphics zijn indd best goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vinger-skateboarden is niet echt mijn ding
Maar de grpahics zien er zeker goed uit van dat spel
Ik zou het gewoon proberenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef Skv het volgende:
Dat is een beetje een probleem: ik heb helemaal geen zin om voor 15 euro moeilijk te gaan lopen doen en dingen te bewijzen enzo.
Maar toch, misschien wel een goed idee.
Everest: Hidden Expedition is ook erg vermakelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef Ad_rem het volgende:
Touchgrind is leuk voor 3 minuten... gelukkig een cracked ipa gedownload zodat ik er niet voor heb betaald.
Dé games die je nu moet hebben:
Zenbound & Sway
Verder blijven Archibalds adventures en Edge tof, beiden hebben net een update gehad met een boel nieuwe levels.
Ja die heb ik ook sinds een paar dagen! Leuk spel, erg mooie illustraties!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Everest: Hidden Expedition is ook erg vermakelijk
Precies en het zijn games die je (ik in ieder geval) een hele tijd kan blijven spelenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook sinds een paar dagen! Leuk spel, erg mooie illustraties!
ipv kanker en mongolen te lopen schelden kun je ook gewoon een creditcard bij je bank halen! 100x beter, geen gezeur met een derde partij die opeens geen geld van je rekening kan halen. En scheelt dus nu ook behoorlijk in kosten, want een creditcard is goedkoper dan de 30 euro die jij nu al kwijt bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef Skv het volgende:
KANKER Clicknbuy,
Tweede keer al dat ze zeggen dat ze het bedrag niet van mijn rekening af hebben kunnen schrijven wegens onvoldoende saldo. Je krijgt per keer verdomme 15 euro storneringskosten aangesmeerd. Nu voor de tweede keer dus al 30 euro door de plee getrokken.
Klantenservice krijg je zo'n inteeltbandje aan te horen, na 45 minuten wachten krijg je een debiele brabo die zegt dat je gewoon moet lappen dan dat het allemaal aan mij ligt, anders krijg ik een incassobureau achter me aan.
Verdomme, ik heb standaard tussen de 100 en 300 euro op mijn rekening staan. Nu beweren ze dat ze 0,79 euro(!) niet af hebben kunnen schrijven. Ze willen nu 15,79 van me hebben.
Mongolen.
Ik heb nu alleen een probleem met SwirlyMMS. Licentie gekocht en betaald met CC. Echter heeft de applicatie (na een update) problemen om mijn licentie op te halen. Gelukkig is de support van SwirlyMMS klantvriendelijk en die helpen me al met dit probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ipv kanker en mongolen te lopen schelden kun je ook gewoon een creditcard bij je bank halen! 100x beter, geen gezeur met een derde partij die opeens geen geld van je rekening kan halen. En scheelt dus nu ook behoorlijk in kosten, want een creditcard is goedkoper dan de 30 euro die jij nu al kwijt bent.
Loop het zowat in elk topic te schreeuwen, maar mensen blijven gewoon kutten met zo'n click 'n buy ding. Keb nu itunes 3/4 jaar en heb gelijk geregistreerd met creditcard. Sinds dag 1 geen één probleem gehad. Krijg keurig een overzicht van de bank met daarop overzicht van de kosten die gemaakt heb.
Ah komop man koop dan z'n juicepack ofzo dit klinkt zo zielig. Wat is je giro?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef portier het volgende:
Chess with Friends.
Het is dat ik besloten heb om alle spelletjes eraf te halen ivm batterijbehoud, maar CwF was tof en het laatste dat ik eraf heb gegooid.
Mwah ik heb er juist redelijk wat games opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef portier het volgende:
Chess with Friends.
Het is dat ik besloten heb om alle spelletjes eraf te halen ivm batterijbehoud, maar CwF was tof en het laatste dat ik eraf heb gegooid.
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:15 schreef Ad_rem het volgende:
Een creditcard kost alleen maar geld. Doe dat dus niet. Normaalgesproken werkt click and buy perfect toch? Ik hoef helemaal niks met tegoeden of wat dan ook te doen? Gewoon 1x m'n bankrekening afgegeven en nu worden de apps automatisch afgeschreven zonder verdere kosten. Of is dit geen click and buy?
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.
Kan wel, maar dan blocken ze je account en kun je geen kut meer met de app-store.. Of dat het allemaal waard is weet ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:44 schreef Misan het volgende:
Makkelijk geld verdienen zo!
Laat ze maar aantonen dat het geld niet op je rekening stond. Daarnaast moet je zelf kunnen aantonen dat het er wel op stond. Laat ze maar komen met die incassobureaus: als je zeker van je zaak bent dan zijn alle kosten uiteindelijk voor hun. Vraag anders ff het rekeningnummer waar je die 79 cent naartoe kunt overmaken aangezien je geen wanbetaler bent
opzich grappig dat je op een iphone nog teletekst gebruik!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef TNA het volgende:
Tof dat hier een aparte reeks voor isTVP!
Van alle applicaties is uiteindelijk het simpele Teletekst toch mijn favoriet
Hoezo? Ik gebruik het heel vaak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
opzich grappig dat je op een iphone nog teletekst gebruik!
Het idee is natuurlijk wel mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gebruik het heel vaak.
Boeiend, nu 30 euro kwijt, maar met mijn US-account heb ik al weer 60 dollar gratis tegoed. Die paar euri. Het is alleen irritant als het mis gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.
Yeayquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef Maraca het volgende:
Tvpben sinds vandaag ook een trotse iPhone bezitster
Ziet er erg tof uit!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef newyorkcity het volgende:
Heb gister zen bound gekocht!
Is erg leuk!
Moet eerlijk zeggen dat ik me er nog een klein beetje ongemakkelijk bij voelquote:
Dat zal snel genoeg wennen hoor. Had ik ook eerst "last" van. En ach laat ze dat maar denken toch, jij hebt je iPhonequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik me er nog een klein beetje ongemakkelijk bij voelPak hem alleen uit het hoesje op het moment dat niemand kijkt op werk
Ik kreeg op mijn relatieve simpele Sony E. al opmerkingen dat stagiaires teveel betaald krijgen als ze zoiets konden betalen, laat staan nu met mijn iPhone. Maar het is wel een prachtding.. alleen nog het typen onder de knie krijgen
Misschien ontbreekt dat icoontje in je thema. Je zal er zelf een moeten maken. Deze in je thema zetten en de gewenste naam geven voor het icoontjequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:24 schreef ArmaniXL het volgende:
Heb ook een iPhone 3G en ik had even een vraagje....
Ik heb nu Damino en categories erop gezet aangezien ik wel van structuur hou.
Nu krijg ik bij bijvoorbeeld "Games" en "Settings" geen icoontje maar tekst (zoals het mooi is) maar bij "Apps" en "Misc" krijg ik wel een icoontjeIemand die mij kan uitleggen hoe je dat aanpast???
Hoop dat het een beetje duidelijk is....
Ja dat bedoel ik precies... maar hoe kan ik een thema aanpassen?? Iemand daar een linkje voor??quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef Intocable het volgende:
[..]
Misschien ontbreekt dat icoontje in je thema. Je zal er zelf een moeten maken. Deze in je thema zetten en de gewenste naam geven voor het icoontje![]()
Of bedoel je dat niet?
Als je je thema aan wilt passen, moet je even ssh op je telefoon zetten. Deze is te vinde in cydia. Via een FTP client kan je in je iPhone komen. Zorg wel dat je wifi aan hebt staan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik precies... maar hoe kan ik een thema aanpassen?? Iemand daar een linkje voor??
En hoe kan ik dingen uit Winterboard verwijderen?
Thanxquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:46 schreef Intocable het volgende:
[..]
Als je je thema aan wilt passen, moet je even ssh op je telefoon zetten. Deze is te vinde in cydia. Via een FTP client kan je in je iPhone komen. Zorg wel dat je wifi aan hebt staan.
Wat je in moet vullen is je ip ( van de iPhone. ) Deze vind je onder je wifi instellingen.
Inlog code (root) + wachtwoord (alpine)
Wanneer je dit correct doet kom je in de iPhone zelf.
Navigeer naar: Root folder: private/var/stash/Themes/ (thema). Daar vind je een map met icons als het goed is. Daar kan je je gewenste icoon aanpassen in photoshop oid. en dan terug uploaden onder dezelfde naam.
Hoop dat het zo duidelijk is??
Thema's verwijderen kan je in je Root folder: private/var/stash/Themes/.. de gehele map eraf pleuren!
Zou goed kunnen, nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
Ik had het idee dat door het gebruik van bepaalde thema's mijn iphone nog wel eens spontaan wilde stoppen met bepaalde apps
Gebruik nu ook geen thema's meer, beste thema = standaard thema van de iPhonequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:54 schreef Intocable het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, nog nooit meegemaakt.
Gradiance v3 & Notifierquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gebruik nu ook geen thema's meer, beste thema = standaard thema van de iPhone
Ik had nog een vraagjequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:46 schreef Intocable het volgende:
[..]
Als je je thema aan wilt passen, moet je even ssh op je telefoon zetten. Deze is te vinde in cydia. Via een FTP client kan je in je iPhone komen. Zorg wel dat je wifi aan hebt staan.
Wat je in moet vullen is je ip ( van de iPhone. ) Deze vind je onder je wifi instellingen.
Inlog code (root) + wachtwoord (alpine)
Wanneer je dit correct doet kom je in de iPhone zelf.
Navigeer naar: Root folder: private/var/stash/Themes/ (thema). Daar vind je een map met icons als het goed is. Daar kan je je gewenste icoon aanpassen in photoshop oid. en dan terug uploaden onder dezelfde naam.
Hoop dat het zo duidelijk is??
Thema's verwijderen kan je in je Root folder: private/var/stash/Themes/.. de gehele map eraf pleuren!
Open SSH is goed. Deze wel even aanzetten op je iPhone.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik had nog een vraagjeIk kan in Cydia alleen OpenSSH vinden. Deze ook geïnstalleerd alleen lukt het me niet om in de telefoon te komen via FTP... doe ik iets verkeerd of heb ik gewoon het verkeerde programma geïnstalleerd??
Icoontje ssh aanklikken op je foon.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef ArmaniXL het volgende:
Hoe zet ik SSH aan dan ??? Ben normaal wel handig maar nu ff verdwaald...
IP heb ik goed ingevuld, ook user en ww....
Als FTP programma gebruik ik gewoon Windows Commander, misschien een andere een betere optie??? En waar selecteer ik SFTP???
Het is geluktquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Intocable het volgende:
[..]
Icoontje ssh aanklikken op je foon.
Beter download je winscp. voor de rest wijzigt alles zich uit bij het inloggen.
PM anders maar ff
Cheers!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Het is geluktHelemaal top en thx voor je hulp... Lag uiteindelijk gewoon aan mijn router
Winscp is wel erg makkelijk voor die verbinding jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Intocable het volgende:
[..]
Icoontje ssh aanklikken op je foon.
Beter download je winscp. voor de rest wijzigt alles zich uit bij het inloggen.
PM anders maar ff
Misschien niet onbelangrijk te melden da Mac gebruikers het beste Fetch of Cyberduck kunnen gebruiken. Deze ondersteunen beide SFTPquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Winscp is wel erg makkelijk voor die verbinding ja
Voor mensen die dit programma ook willen gebruiken, kijk even hier
http://www.iphoneclub.nl/(...)pen/1792-winscp.html
Cyberduck is zeker een geweldig ftp programma voor de macquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Intocable het volgende:
[..]
Misschien niet onbelangrijk te melden da Mac gebruikers het beste Fetch of Cyberduck kunnen gebruiken. Deze ondersteunen beide SFTP
Ik gebruik het alleen wanneer ik inderdaad in moet loggen via FTPquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cyberduck is zeker een geweldig ftp programma voor de mac![]()
Maar is het niet zo dat je SSH niet continu aan moet zetten? Had ergens gelezen dat zoiets niet al te veilig was.
Ja volgens mij ook, dan kan iedereen er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen wanneer ik inderdaad in moet loggen via FTP![]()
Was ssh niet alleen gevaarlijk als je het open stelt zonder wachtwoorden etc?
Heb je wel altijd kunnen ontvangen? Krijgje een foutmelding?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, dan kan iedereen er gebruik van maken.
Trouwens, SwirlyMMS kan niets ontvangen bij mij. Zijn er andere met dit probleem? Of gebruiken jullie een andere applicatie voor het ontvangen van MMSjes?
Heb het al gefixed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:20 schreef Intocable het volgende:
[..]
Heb je wel altijd kunnen ontvangen? Krijgje een foutmelding?
Check even: http://www.iphoneclub.nl/(...)ms-ervaringen-6.html
Zelf heb ik geen ervaring met swirly
quote:It seems that T-Mobile in the UK, NL and DE recently has made some changes in their configuration. This has lead to that SwirlyMMS fails to both send and receive. If you have this problem try to set the UserAgent in SwirlyMMS to Nokia.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb het al gefixed.
Van de website van SwirlyMMS
[..]
Wel netjes van zo'n organisatie dat ze zelf met de oplossing komenquote:
Ja, maar aan de andere kant betaal je voor deze app dus vind ik het niet meer als normaal dat ze een bijbehorende oplossing er voor hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel netjes van zo'n organisatie dat ze zelf met de oplossing komen
Dat is ook zo, het werkt in ieder geval weerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:41 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant betaal je voor deze app dus vind ik het niet meer als normaal dat ze een bijbehorende oplossing er voor hebben
Is dit de 3,99 waard? Of is het leuk voor een keertje (dan download ik het niet namelijk)quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef newyorkcity het volgende:
Heb gister zen bound gekocht!
Is erg leuk!
Ik heb 'm 'gekocht', mooie applicatie waar je zeker wel een tijdje mee doetquote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Is dit de 3,99 waard? Of is het leuk voor een keertje (dan download ik het niet namelijk)
Wordt momenteel gedownload. Ben benieuwdquote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb 'm 'gekocht', mooie applicatie waar je zeker wel een tijdje mee doet
Ziet er in ieder geval gaaf uitquote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wordt momenteel gedownload. Ben benieuwd
En de keuze tussen blokken of figurenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval gaaf uitLekker ontspannende muziek. Ben net begonnen met level 3.
Er is van de week een update naar Apple verstuurd waar al het een en ander aan is verandert waaronder dit volgensmij. Als verhoogt het op een bepaalde manier ook de moeilijkheidsgraad natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef TNA het volgende:
[..]
En de keuze tussen blokken of figurenEnige irritante is per ongeluk tegen die spijker aankomen als je nog verder had willen spelen.
Ik wacht met spanning af!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:11 schreef newyorkcity het volgende:
He! Waarom is er niemand die ff screenshots maakt en dan uitleg geeft bij de apps. Leuk!
hoe maak je eigenlijk screenshots?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:11 schreef newyorkcity het volgende:
He! Waarom is er niemand die ff screenshots maakt en dan uitleg geeft bij de apps. Leuk!
Ga je schamenquote:
quote:Just press both the Sleep/Wake button and Home button at the same time
Valt toch wel mee?quote:
quote:
Ah dat is ook wel handig voor mijquote:Op maandag 9 maart 2009 11:42 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Een boodschappenlijstje.. Je moet wel de boodschappen zelf invoeren, maar 1 maal ingevoerd dan onthoud ie ze.. Erg makkelijk, want ik vergeet meestal wel iets als ik ga boodschappen..
Nice,quote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
Hierbij mijn deelname
SB's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Submapje 'Games'
[ afbeelding ]
Ja ik vind van welquote:Op maandag 9 maart 2009 11:48 schreef newyorkcity het volgende:
Action Bubble lijkt leuk! Is dat wat?
Hmm.. Zal eens kijken. Mag van mezelf geen games meer downloaden..quote:Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik vind van welBesturing is erg gemakkelijk
Why not?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Hmm.. Zal eens kijken. Mag van mezelf geen games meer downloaden..
Welk theme is dat? Tof voor de variatie.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:56 schreef Intocable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn sb dus
I know, gebruikte shazam nooit. Las laatst dat midomi ong. het zelfde was, vandaar dat ik het even heb geprobeerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef newyorkcity het volgende:
Midomi is ok, maar shazam werkt beter!
Helmaal niet veel apps!
Kvind je icoontjes wel leuk.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
I know, gebruikte shazam nooit. Las laatst dat midomi ong. het zelfde was, vandaar dat ik het even heb geprobeerd.
Inderdaad niet veel apps, staan er ook zat tussen die ik nauwelijks gebruik
Ik heb een 2G, moest dus wel jailbreaken.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:07 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Kvind je icoontjes wel leuk.
Jailbreakt iedereen voor het veranderen van de achtergrond ect, of zijn er meer voordelen?
Thanksquote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Intocable het volgende:
[..]
DEEP + DEEP calendarDeze vind je in cydia en is een winterboard theme
Natuurlijk moet je datquote:Op maandag 9 maart 2009 12:18 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ook leuk!
Misschien moet ik ook maar jailbraiken
De OP?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je dat
Staat de OP trouwens nog ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |