ipv kanker en mongolen te lopen schelden kun je ook gewoon een creditcard bij je bank halen! 100x beter, geen gezeur met een derde partij die opeens geen geld van je rekening kan halen. En scheelt dus nu ook behoorlijk in kosten, want een creditcard is goedkoper dan de 30 euro die jij nu al kwijt bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef Skv het volgende:
KANKER Clicknbuy,
Tweede keer al dat ze zeggen dat ze het bedrag niet van mijn rekening af hebben kunnen schrijven wegens onvoldoende saldo. Je krijgt per keer verdomme 15 euro storneringskosten aangesmeerd. Nu voor de tweede keer dus al 30 euro door de plee getrokken.
Klantenservice krijg je zo'n inteeltbandje aan te horen, na 45 minuten wachten krijg je een debiele brabo die zegt dat je gewoon moet lappen dan dat het allemaal aan mij ligt, anders krijg ik een incassobureau achter me aan.
Verdomme, ik heb standaard tussen de 100 en 300 euro op mijn rekening staan. Nu beweren ze dat ze 0,79 euro(!) niet af hebben kunnen schrijven. Ze willen nu 15,79 van me hebben.
Mongolen.
Ik heb nu alleen een probleem met SwirlyMMS. Licentie gekocht en betaald met CC. Echter heeft de applicatie (na een update) problemen om mijn licentie op te halen. Gelukkig is de support van SwirlyMMS klantvriendelijk en die helpen me al met dit probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ipv kanker en mongolen te lopen schelden kun je ook gewoon een creditcard bij je bank halen! 100x beter, geen gezeur met een derde partij die opeens geen geld van je rekening kan halen. En scheelt dus nu ook behoorlijk in kosten, want een creditcard is goedkoper dan de 30 euro die jij nu al kwijt bent.
Loop het zowat in elk topic te schreeuwen, maar mensen blijven gewoon kutten met zo'n click 'n buy ding. Keb nu itunes 3/4 jaar en heb gelijk geregistreerd met creditcard. Sinds dag 1 geen één probleem gehad. Krijg keurig een overzicht van de bank met daarop overzicht van de kosten die gemaakt heb.
Ah komop man koop dan z'n juicepack ofzo dit klinkt zo zielig. Wat is je giro?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef portier het volgende:
Chess with Friends.
Het is dat ik besloten heb om alle spelletjes eraf te halen ivm batterijbehoud, maar CwF was tof en het laatste dat ik eraf heb gegooid.
Mwah ik heb er juist redelijk wat games opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef portier het volgende:
Chess with Friends.
Het is dat ik besloten heb om alle spelletjes eraf te halen ivm batterijbehoud, maar CwF was tof en het laatste dat ik eraf heb gegooid.
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:15 schreef Ad_rem het volgende:
Een creditcard kost alleen maar geld. Doe dat dus niet. Normaalgesproken werkt click and buy perfect toch? Ik hoef helemaal niks met tegoeden of wat dan ook te doen? Gewoon 1x m'n bankrekening afgegeven en nu worden de apps automatisch afgeschreven zonder verdere kosten. Of is dit geen click and buy?
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.
Kan wel, maar dan blocken ze je account en kun je geen kut meer met de app-store.. Of dat het allemaal waard is weet ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:44 schreef Misan het volgende:
Makkelijk geld verdienen zo!
Laat ze maar aantonen dat het geld niet op je rekening stond. Daarnaast moet je zelf kunnen aantonen dat het er wel op stond. Laat ze maar komen met die incassobureaus: als je zeker van je zaak bent dan zijn alle kosten uiteindelijk voor hun. Vraag anders ff het rekeningnummer waar je die 79 cent naartoe kunt overmaken aangezien je geen wanbetaler bent
opzich grappig dat je op een iphone nog teletekst gebruik!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef TNA het volgende:
Tof dat hier een aparte reeks voor isTVP!
Van alle applicaties is uiteindelijk het simpele Teletekst toch mijn favoriet
Hoezo? Ik gebruik het heel vaak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
opzich grappig dat je op een iphone nog teletekst gebruik!
Het idee is natuurlijk wel mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gebruik het heel vaak.
Boeiend, nu 30 euro kwijt, maar met mijn US-account heb ik al weer 60 dollar gratis tegoed. Die paar euri. Het is alleen irritant als het mis gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.
Yeayquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef Maraca het volgende:
Tvpben sinds vandaag ook een trotse iPhone bezitster
Ziet er erg tof uit!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef newyorkcity het volgende:
Heb gister zen bound gekocht!
Is erg leuk!
Moet eerlijk zeggen dat ik me er nog een klein beetje ongemakkelijk bij voelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |