ipv kanker en mongolen te lopen schelden kun je ook gewoon een creditcard bij je bank halen! 100x beter, geen gezeur met een derde partij die opeens geen geld van je rekening kan halen. En scheelt dus nu ook behoorlijk in kosten, want een creditcard is goedkoper dan de 30 euro die jij nu al kwijt bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:39 schreef Skv het volgende:
KANKER Clicknbuy,
Tweede keer al dat ze zeggen dat ze het bedrag niet van mijn rekening af hebben kunnen schrijven wegens onvoldoende saldo. Je krijgt per keer verdomme 15 euro storneringskosten aangesmeerd. Nu voor de tweede keer dus al 30 euro door de plee getrokken.
Klantenservice krijg je zo'n inteeltbandje aan te horen, na 45 minuten wachten krijg je een debiele brabo die zegt dat je gewoon moet lappen dan dat het allemaal aan mij ligt, anders krijg ik een incassobureau achter me aan.
Verdomme, ik heb standaard tussen de 100 en 300 euro op mijn rekening staan. Nu beweren ze dat ze 0,79 euro(!) niet af hebben kunnen schrijven. Ze willen nu 15,79 van me hebben.
Mongolen.
Ik heb nu alleen een probleem met SwirlyMMS. Licentie gekocht en betaald met CC. Echter heeft de applicatie (na een update) problemen om mijn licentie op te halen. Gelukkig is de support van SwirlyMMS klantvriendelijk en die helpen me al met dit probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ipv kanker en mongolen te lopen schelden kun je ook gewoon een creditcard bij je bank halen! 100x beter, geen gezeur met een derde partij die opeens geen geld van je rekening kan halen. En scheelt dus nu ook behoorlijk in kosten, want een creditcard is goedkoper dan de 30 euro die jij nu al kwijt bent.
Loop het zowat in elk topic te schreeuwen, maar mensen blijven gewoon kutten met zo'n click 'n buy ding. Keb nu itunes 3/4 jaar en heb gelijk geregistreerd met creditcard. Sinds dag 1 geen één probleem gehad. Krijg keurig een overzicht van de bank met daarop overzicht van de kosten die gemaakt heb.
Ah komop man koop dan z'n juicepack ofzo dit klinkt zo zielig. Wat is je giro?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef portier het volgende:
Chess with Friends.
Het is dat ik besloten heb om alle spelletjes eraf te halen ivm batterijbehoud, maar CwF was tof en het laatste dat ik eraf heb gegooid.
Mwah ik heb er juist redelijk wat games opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef portier het volgende:
Chess with Friends.
Het is dat ik besloten heb om alle spelletjes eraf te halen ivm batterijbehoud, maar CwF was tof en het laatste dat ik eraf heb gegooid.
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:15 schreef Ad_rem het volgende:
Een creditcard kost alleen maar geld. Doe dat dus niet. Normaalgesproken werkt click and buy perfect toch? Ik hoef helemaal niks met tegoeden of wat dan ook te doen? Gewoon 1x m'n bankrekening afgegeven en nu worden de apps automatisch afgeschreven zonder verdere kosten. Of is dit geen click and buy?
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.
Kan wel, maar dan blocken ze je account en kun je geen kut meer met de app-store.. Of dat het allemaal waard is weet ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:44 schreef Misan het volgende:
Makkelijk geld verdienen zo!
Laat ze maar aantonen dat het geld niet op je rekening stond. Daarnaast moet je zelf kunnen aantonen dat het er wel op stond. Laat ze maar komen met die incassobureaus: als je zeker van je zaak bent dan zijn alle kosten uiteindelijk voor hun. Vraag anders ff het rekeningnummer waar je die 79 cent naartoe kunt overmaken aangezien je geen wanbetaler bent
opzich grappig dat je op een iphone nog teletekst gebruik!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef TNA het volgende:
Tof dat hier een aparte reeks voor isTVP!
Van alle applicaties is uiteindelijk het simpele Teletekst toch mijn favoriet
Hoezo? Ik gebruik het heel vaak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
opzich grappig dat je op een iphone nog teletekst gebruik!
Het idee is natuurlijk wel mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gebruik het heel vaak.
Boeiend, nu 30 euro kwijt, maar met mijn US-account heb ik al weer 60 dollar gratis tegoed. Die paar euri. Het is alleen irritant als het mis gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee een veilig manier van betalen.. doe dat absoluut niet! Die paar euro die je per jaar kwijt bent weegt heel wat meer op tegen dat gepruts van andere betaalsystemen. kijk b.v. naar skv.. hij had beter een creditcard kunnen bestellen! was hij heel wat goedkoper uit geweest.
Yeayquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef Maraca het volgende:
Tvpben sinds vandaag ook een trotse iPhone bezitster
Ziet er erg tof uit!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef newyorkcity het volgende:
Heb gister zen bound gekocht!
Is erg leuk!
Moet eerlijk zeggen dat ik me er nog een klein beetje ongemakkelijk bij voelquote:
Dat zal snel genoeg wennen hoor. Had ik ook eerst "last" van. En ach laat ze dat maar denken toch, jij hebt je iPhonequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik me er nog een klein beetje ongemakkelijk bij voelPak hem alleen uit het hoesje op het moment dat niemand kijkt op werk
Ik kreeg op mijn relatieve simpele Sony E. al opmerkingen dat stagiaires teveel betaald krijgen als ze zoiets konden betalen, laat staan nu met mijn iPhone. Maar het is wel een prachtding.. alleen nog het typen onder de knie krijgen
Misschien ontbreekt dat icoontje in je thema. Je zal er zelf een moeten maken. Deze in je thema zetten en de gewenste naam geven voor het icoontjequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:24 schreef ArmaniXL het volgende:
Heb ook een iPhone 3G en ik had even een vraagje....
Ik heb nu Damino en categories erop gezet aangezien ik wel van structuur hou.
Nu krijg ik bij bijvoorbeeld "Games" en "Settings" geen icoontje maar tekst (zoals het mooi is) maar bij "Apps" en "Misc" krijg ik wel een icoontjeIemand die mij kan uitleggen hoe je dat aanpast???
Hoop dat het een beetje duidelijk is....
Ja dat bedoel ik precies... maar hoe kan ik een thema aanpassen?? Iemand daar een linkje voor??quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef Intocable het volgende:
[..]
Misschien ontbreekt dat icoontje in je thema. Je zal er zelf een moeten maken. Deze in je thema zetten en de gewenste naam geven voor het icoontje![]()
Of bedoel je dat niet?
Als je je thema aan wilt passen, moet je even ssh op je telefoon zetten. Deze is te vinde in cydia. Via een FTP client kan je in je iPhone komen. Zorg wel dat je wifi aan hebt staan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik precies... maar hoe kan ik een thema aanpassen?? Iemand daar een linkje voor??
En hoe kan ik dingen uit Winterboard verwijderen?
Thanxquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:46 schreef Intocable het volgende:
[..]
Als je je thema aan wilt passen, moet je even ssh op je telefoon zetten. Deze is te vinde in cydia. Via een FTP client kan je in je iPhone komen. Zorg wel dat je wifi aan hebt staan.
Wat je in moet vullen is je ip ( van de iPhone. ) Deze vind je onder je wifi instellingen.
Inlog code (root) + wachtwoord (alpine)
Wanneer je dit correct doet kom je in de iPhone zelf.
Navigeer naar: Root folder: private/var/stash/Themes/ (thema). Daar vind je een map met icons als het goed is. Daar kan je je gewenste icoon aanpassen in photoshop oid. en dan terug uploaden onder dezelfde naam.
Hoop dat het zo duidelijk is??
Thema's verwijderen kan je in je Root folder: private/var/stash/Themes/.. de gehele map eraf pleuren!
Zou goed kunnen, nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
Ik had het idee dat door het gebruik van bepaalde thema's mijn iphone nog wel eens spontaan wilde stoppen met bepaalde apps
Gebruik nu ook geen thema's meer, beste thema = standaard thema van de iPhonequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:54 schreef Intocable het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, nog nooit meegemaakt.
Gradiance v3 & Notifierquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gebruik nu ook geen thema's meer, beste thema = standaard thema van de iPhone
Ik had nog een vraagjequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:46 schreef Intocable het volgende:
[..]
Als je je thema aan wilt passen, moet je even ssh op je telefoon zetten. Deze is te vinde in cydia. Via een FTP client kan je in je iPhone komen. Zorg wel dat je wifi aan hebt staan.
Wat je in moet vullen is je ip ( van de iPhone. ) Deze vind je onder je wifi instellingen.
Inlog code (root) + wachtwoord (alpine)
Wanneer je dit correct doet kom je in de iPhone zelf.
Navigeer naar: Root folder: private/var/stash/Themes/ (thema). Daar vind je een map met icons als het goed is. Daar kan je je gewenste icoon aanpassen in photoshop oid. en dan terug uploaden onder dezelfde naam.
Hoop dat het zo duidelijk is??
Thema's verwijderen kan je in je Root folder: private/var/stash/Themes/.. de gehele map eraf pleuren!
Open SSH is goed. Deze wel even aanzetten op je iPhone.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik had nog een vraagjeIk kan in Cydia alleen OpenSSH vinden. Deze ook geïnstalleerd alleen lukt het me niet om in de telefoon te komen via FTP... doe ik iets verkeerd of heb ik gewoon het verkeerde programma geïnstalleerd??
Icoontje ssh aanklikken op je foon.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef ArmaniXL het volgende:
Hoe zet ik SSH aan dan ??? Ben normaal wel handig maar nu ff verdwaald...
IP heb ik goed ingevuld, ook user en ww....
Als FTP programma gebruik ik gewoon Windows Commander, misschien een andere een betere optie??? En waar selecteer ik SFTP???
Het is geluktquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Intocable het volgende:
[..]
Icoontje ssh aanklikken op je foon.
Beter download je winscp. voor de rest wijzigt alles zich uit bij het inloggen.
PM anders maar ff
Cheers!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Het is geluktHelemaal top en thx voor je hulp... Lag uiteindelijk gewoon aan mijn router
Winscp is wel erg makkelijk voor die verbinding jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef Intocable het volgende:
[..]
Icoontje ssh aanklikken op je foon.
Beter download je winscp. voor de rest wijzigt alles zich uit bij het inloggen.
PM anders maar ff
Misschien niet onbelangrijk te melden da Mac gebruikers het beste Fetch of Cyberduck kunnen gebruiken. Deze ondersteunen beide SFTPquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Winscp is wel erg makkelijk voor die verbinding ja
Voor mensen die dit programma ook willen gebruiken, kijk even hier
http://www.iphoneclub.nl/(...)pen/1792-winscp.html
Cyberduck is zeker een geweldig ftp programma voor de macquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Intocable het volgende:
[..]
Misschien niet onbelangrijk te melden da Mac gebruikers het beste Fetch of Cyberduck kunnen gebruiken. Deze ondersteunen beide SFTP
Ik gebruik het alleen wanneer ik inderdaad in moet loggen via FTPquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cyberduck is zeker een geweldig ftp programma voor de mac![]()
Maar is het niet zo dat je SSH niet continu aan moet zetten? Had ergens gelezen dat zoiets niet al te veilig was.
Ja volgens mij ook, dan kan iedereen er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen wanneer ik inderdaad in moet loggen via FTP![]()
Was ssh niet alleen gevaarlijk als je het open stelt zonder wachtwoorden etc?
Heb je wel altijd kunnen ontvangen? Krijgje een foutmelding?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, dan kan iedereen er gebruik van maken.
Trouwens, SwirlyMMS kan niets ontvangen bij mij. Zijn er andere met dit probleem? Of gebruiken jullie een andere applicatie voor het ontvangen van MMSjes?
Heb het al gefixed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:20 schreef Intocable het volgende:
[..]
Heb je wel altijd kunnen ontvangen? Krijgje een foutmelding?
Check even: http://www.iphoneclub.nl/(...)ms-ervaringen-6.html
Zelf heb ik geen ervaring met swirly
quote:It seems that T-Mobile in the UK, NL and DE recently has made some changes in their configuration. This has lead to that SwirlyMMS fails to both send and receive. If you have this problem try to set the UserAgent in SwirlyMMS to Nokia.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb het al gefixed.
Van de website van SwirlyMMS
[..]
Wel netjes van zo'n organisatie dat ze zelf met de oplossing komenquote:
Ja, maar aan de andere kant betaal je voor deze app dus vind ik het niet meer als normaal dat ze een bijbehorende oplossing er voor hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel netjes van zo'n organisatie dat ze zelf met de oplossing komen
Dat is ook zo, het werkt in ieder geval weerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:41 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant betaal je voor deze app dus vind ik het niet meer als normaal dat ze een bijbehorende oplossing er voor hebben
Is dit de 3,99 waard? Of is het leuk voor een keertje (dan download ik het niet namelijk)quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef newyorkcity het volgende:
Heb gister zen bound gekocht!
Is erg leuk!
Ik heb 'm 'gekocht', mooie applicatie waar je zeker wel een tijdje mee doetquote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Is dit de 3,99 waard? Of is het leuk voor een keertje (dan download ik het niet namelijk)
Wordt momenteel gedownload. Ben benieuwdquote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb 'm 'gekocht', mooie applicatie waar je zeker wel een tijdje mee doet
Ziet er in ieder geval gaaf uitquote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wordt momenteel gedownload. Ben benieuwd
En de keuze tussen blokken of figurenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval gaaf uitLekker ontspannende muziek. Ben net begonnen met level 3.
Er is van de week een update naar Apple verstuurd waar al het een en ander aan is verandert waaronder dit volgensmij. Als verhoogt het op een bepaalde manier ook de moeilijkheidsgraad natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef TNA het volgende:
[..]
En de keuze tussen blokken of figurenEnige irritante is per ongeluk tegen die spijker aankomen als je nog verder had willen spelen.
Ik wacht met spanning af!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:11 schreef newyorkcity het volgende:
He! Waarom is er niemand die ff screenshots maakt en dan uitleg geeft bij de apps. Leuk!
hoe maak je eigenlijk screenshots?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:11 schreef newyorkcity het volgende:
He! Waarom is er niemand die ff screenshots maakt en dan uitleg geeft bij de apps. Leuk!
Ga je schamenquote:
quote:Just press both the Sleep/Wake button and Home button at the same time
Valt toch wel mee?quote:
quote:
Ah dat is ook wel handig voor mijquote:Op maandag 9 maart 2009 11:42 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Een boodschappenlijstje.. Je moet wel de boodschappen zelf invoeren, maar 1 maal ingevoerd dan onthoud ie ze.. Erg makkelijk, want ik vergeet meestal wel iets als ik ga boodschappen..
Nice,quote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
Hierbij mijn deelname
SB's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Submapje 'Games'
[ afbeelding ]
Ja ik vind van welquote:Op maandag 9 maart 2009 11:48 schreef newyorkcity het volgende:
Action Bubble lijkt leuk! Is dat wat?
Hmm.. Zal eens kijken. Mag van mezelf geen games meer downloaden..quote:Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik vind van welBesturing is erg gemakkelijk
Why not?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Hmm.. Zal eens kijken. Mag van mezelf geen games meer downloaden..
Welk theme is dat? Tof voor de variatie.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:56 schreef Intocable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn sb dus
I know, gebruikte shazam nooit. Las laatst dat midomi ong. het zelfde was, vandaar dat ik het even heb geprobeerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef newyorkcity het volgende:
Midomi is ok, maar shazam werkt beter!
Helmaal niet veel apps!
Kvind je icoontjes wel leuk.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
I know, gebruikte shazam nooit. Las laatst dat midomi ong. het zelfde was, vandaar dat ik het even heb geprobeerd.
Inderdaad niet veel apps, staan er ook zat tussen die ik nauwelijks gebruik
Ik heb een 2G, moest dus wel jailbreaken.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:07 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Kvind je icoontjes wel leuk.
Jailbreakt iedereen voor het veranderen van de achtergrond ect, of zijn er meer voordelen?
Thanksquote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Intocable het volgende:
[..]
DEEP + DEEP calendarDeze vind je in cydia en is een winterboard theme
Natuurlijk moet je datquote:Op maandag 9 maart 2009 12:18 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ook leuk!
Misschien moet ik ook maar jailbraiken
De OP?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je dat
Staat de OP trouwens nog ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |